Ze hebben nog niet zo lang iets. De vorige verkering hebben we meegenomen op vakantie. Even later was vriend weg.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, als het echt een serieuze relatie is zou het misschien wel leuk zijn als jullie hem dan op die manier een beetje in de familie 'opnemen'. Als het nog niet zo serieus is dan zou ik dat wellicht niet doen.
Maar een bijdrage voor eten en ebike en zo zou ik dan wel weer heel normaal vinden en ik zou dan ook hopen dat je dochter in die onderhandeling het voortouw neemt.
Nee dan vind ik het ook veel te veel van het goede hoor. En ik begrijp dat je de kaartjes ook nog niet hebt, dat het niet is van 'we hebben 'm al, dan kan net zo goed iemand anders er gebruik van maken'?quote:Op maandag 19 juni 2023 16:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze hebben nog niet zo lang iets. De vorige verkering hebben we meegenomen op vakantie. Even later was vriend weg.
Ik heb daar niet elke keer zin an
Jij ook veel plezier natuurlijk! Deze keer niet meer op de fiets er naartoe?quote:Op maandag 19 juni 2023 13:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Je bent er niet toevallig komend weekend? Dan heb je kans dat je mij nog tegen het lijf loopt
¤ 600,- en nog wat.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:43 schreef Em31 het volgende:
@:GeorgeM hoe duur is een kaartje? Ik zou zelf misschien al snel ach laat maar zitten ik betaal wel denken, maar ik weet natuurlijk niet hoe de situatie is. Misschien dat hij de helft kan betalen? Of wat stelt je dochter voor?
quote:Op maandag 19 juni 2023 17:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Holy shitnee oké dat is wat teveel van het goede
Driekwart jaar.quote:
Zitten jullie op een geweldig mooie plek ofzoquote:Op maandag 19 juni 2023 17:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Idd, alles onder de ¤ 100,- had ik geen probleem gevonden ofzo.
Als ik ‘m verkoop kan ik er nog wel meer voor krijgen
Goeie, dankquote:Op maandag 19 juni 2023 17:06 schreef Arizona het volgende:
@:georgem ik ga mee met @:Em31. Ik zou ook aan je dochter vragen wat zij daarin redelijk vindt. Ze is een volwassen vrouw inmiddels en het is háár vriendje dat mee wil.
Weer iets uit mijn oude (nee, jonge) leven: toen ik nog niet zolang met New Mexico had, is hij met mijn ouders en mij mee geweest op vakantie naar Amerika (o.a. naar Arizona
) en hij heeft toen zelf de reissom betaald; eten en drinken betaalden wij voor hem (anders werd het ook zo'n gedoe
)
En we zijn nog steeds samen dus onze relatie heeft er niet onder geleden dat hij mee moest betalen
Ja, erg hèquote:Op maandag 19 juni 2023 17:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zitten jullie op een geweldig mooie plek ofzoik wist niet dat dat zó duur was.
Maar ik voel me zo inhalig ofzo, kweenie preciesquote:Op maandag 19 juni 2023 17:06 schreef Arizona het volgende:
@:georgem ik ga mee met @:Em31. Ik zou ook aan je dochter vragen wat zij daarin redelijk vindt. Ze is een volwassen vrouw inmiddels en het is háár vriendje dat mee wil.
Weer iets uit mijn oude (nee, jonge) leven: toen ik nog niet zolang met New Mexico had, is hij met mijn ouders en mij mee geweest op vakantie naar Amerika (o.a. naar Arizona
) en hij heeft toen zelf de reissom betaald; eten en drinken betaalden wij voor hem (anders werd het ook zo'n gedoe
)
En we zijn nog steeds samen dus onze relatie heeft er niet onder geleden dat hij mee moest betalen
Thanks! Deze keer geen gekkigheid op de fiets, maar gewoon lekker met de auto (en eerst nog een dagje naar Parc Astérix, daar komen we dan toch al langs!)quote:Op maandag 19 juni 2023 17:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij ook veel plezier natuurlijk! Deze keer niet meer op de fiets er naartoe?
Oh neequote:
Ja nog niet bepaald een schoonzoon. Is niet zo raar om te vragen of hij zelf tickets kan betalen toch? Of zou hij dat geld nooit hebben ?quote:
Had meneer Sjors junior eerst wel aangegeven mee te willen ? Dat je er nu vier hebt gekocht en anders maar drie ?quote:Op maandag 19 juni 2023 17:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Idd, alles onder de ¤ 100,- had ik geen probleem gevonden ofzo.
Als ik ‘m verkoop kan ik er nog wel meer voor krijgen
Nee hoor, dat heeft niets met inhaligheid te maken, maar met redelijkheid. Hij (en zij) kunnen moeilijk verwachten dat je "even" een kadootje van 600+ euro in zijn schoot werpt. Daarom zou ik het ook in eerste instantie dus ook bij je dochter neerleggen. Als zij dan bijv. voorstelt, dat hij de helft betaalt, dan zou ik dat op zich wel redelijk vindenquote:Op maandag 19 juni 2023 17:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar ik voel me zo inhalig ofzo, kweenie precies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |