Nee dat heb ik wel meegekregen ja, ook al ben ik pas bij D2R begonnenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja ik vind het unique / legendary model ook boeiender dan het minmaxen van stats op rares. Vergeet overigens niet dat alle zaken die je hier noemt er zo ongeveer nog niet inzaten bij de oorspronkelijke d2 release.
Ja heb ik ook. Op Twitter te lezen duurt het al een uur of 4 die server problemen.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:26 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het is dat ik weet dat er storing is, anders had ik nu echt lopen gillenREEEEEE
Ik heb al best wel een paar keer op dat punt gezeten nu. Bezig met een rogue alt wat het wel weer leuk maakt, maar vanaf een leveltje of begint de game in mijn ogen toch wel erg grindy aan te voelen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:14 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Nee dat heb ik wel meegekregen ja, ook al ben ik pas bij D2R begonnen
Ik geef de hoop met D4 ook niet op hoor...misschien komen er nog goede updates. Ik blijf het in de gaten houden.
Vanavond 1e keer gehad dat ik echt ff dacht...ga ik weer helltides doen? NM dungeons? Voor wat? uiteindelijk het spel een avondje niet aangezet hhaha
Ja zo na level 75 begint het wat te schuren.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb al best wel een paar keer op dat punt gezeten nu. Bezig met een rogue alt wat het wel weer leuk maakt, maar vanaf een leveltje of begint de game in mijn ogen toch wel erg grindy aan te voelen.
Ja die shakos en grandfathers ga ik echt never nooit vinden hoor. Al die streamers die 18 uur op een dag spelen vinden ze niet eens.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja zo na level 75 begint het wat te schuren.
Las wel dat de echt gave uniques vanaf monster level 85 droppen op items met ilvl 820. Helaas met 1 op 1 biljoen kans ofzo, nog maar een paar gevonden wereldwijd.
Irritant is ook vooral dat lvl ~800 items gewoon niet droppen (of bijna nihil kans). ilvl 790 dropt al vanaf lvl 60 met asteral.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja zo na level 75 begint het wat te schuren.
Las wel dat de echt gave uniques vanaf monster level 85 droppen op items met ilvl 820. Helaas met 1 op 1 biljoen kans ofzo, nog maar een paar gevonden wereldwijd.
precies ja, ik was gisteren tot halverwege gekomen met alle lilith shrines af te lopen, dacht nu even afmaken, maar helaasquote:Op zondag 25 juni 2023 10:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk. Vrije zondag. Tijd om alle aspects te unlocken of NM dungeons te doen voor Glyph level 15.
Kan niet inloggen
Ruk, ik moest het net drie keer proberen. Vage foutcode.quote:Op zondag 25 juni 2023 10:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk. Vrije zondag. Tijd om alle aspects te unlocken of NM dungeons te doen voor Glyph level 15.
Kan niet inloggen
jij komt er dxus wel in begrijp ik?quote:Op zondag 25 juni 2023 10:26 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ruk, ik moest het net drie keer proberen. Vage foutcode.
Ik ben een beetje met Druid aan het rondrennen, beetje quests doen. Heb mijn druid nu op level 40.
Snel vpn op Portugal zetten.quote:Op zondag 25 juni 2023 10:55 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ja, maar ik woon in Portugal. Misschien iets met regio te maken?
Helaas, werkt ook niet. Ik dacht het is 41 graden om 10:00. Dagje gamen bij de airco maar ik ga een vroege siesta houden.quote:
Zat eerst +30 min in de queue. Net opnieuw opgestart en zonder problemen ingelogd.quote:
Je kan ducting op je exhaust fans aansluiten en die naar buiten leidenquote:Op zondag 25 juni 2023 12:20 schreef Monolith het volgende:
Toch veel te warm om die 3080TI aan te slingeren.
Speelt heerlijk, ik speel nu bijna alleen nog maar met controller. Sommige dingen doe ik nog met de muis (inventory management, verkopen) maar spelen alleen maar met controller. Zelf ook jaren D2 en D3 met TEM (toetsenbord en muis) gespeeld.quote:Op zondag 25 juni 2023 13:47 schreef Dauthi het volgende:
Hoe is D4 met een controller? Zeker wanneer je mouse & keyboard gewend bent en een paar duizend uur D2LOD hebt gespeeld?
herkenbaar maar dan met eentje van team rood. Verdomd warm elke dag met die pc aanquote:Op zondag 25 juni 2023 12:20 schreef Monolith het volgende:
Toch veel te warm om die 3080TI aan te slingeren.
Prima te spelen welquote:Op zondag 25 juni 2023 13:47 schreef Dauthi het volgende:
Hoe is D4 met een controller? Zeker wanneer je mouse & keyboard gewend bent en een paar duizend uur D2LOD hebt gespeeld?
Ik sta doordeweeks vaak om een uurtje of 6 op. Dan kan ik vaak nog wel even een uurtje gamen met alles wagenwijd open.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
herkenbaar maar dan met eentje van team rood. Verdomd warm elke dag met die pc aan
Ik was vanmorgen om 4:30 wakker, net siësta gehouden. Het is warm hier, om 10:00 zaten we op 40 graden. Hoogste was 45 graden, nu gaat de temperatuur omlaag.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik sta doordeweeks vaak om een uurtje of 6 op. Dan kan ik vaak nog wel even een uurtje gamen met alles wagenwijd open.
Volgens Weeronline wordt het morgen iig weer een stuk koeler.
Alles boven de 30 graden is mij te warm.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:54 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen om 4:30 wakker, net siësta gehouden. Het is warm hier, om 10:00 zaten we op 40 graden. Hoogste was 45 graden, nu gaat de temperatuur omlaag.
Ik heb een mobiele airco staan, die houdt het nu rond de 30 graden. Maar ik zit er ongeveer naast dus koeler.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alles boven de 30 graden is mij te warm.
Bij dat soort bizarre temperaturen zoek ik lekker ergens een airco op.
ik heb mij laten vertellen dat weeronline nooit klopt en je een of andere noorse site moet gebruiken. @Mazikeen weet dit wel. Of @Notorious_Royquote:Op zondag 25 juni 2023 14:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik sta doordeweeks vaak om een uurtje of 6 op. Dan kan ik vaak nog wel even een uurtje gamen met alles wagenwijd open.
Volgens Weeronline wordt het morgen iig weer een stuk koeler.
dat is er ook,quote:Op zondag 25 juni 2023 15:23 schreef Rickocum het volgende:
Ze mogen ook al een soort 'sell all' categorie toevoegen. Irritant om alles stuk voor stuk te moeten verkopen.
Weeronline volg ik altijd wel. Alleen hoeveelheid regen klopt nooit.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb mij laten vertellen dat weeronline nooit klopt en je een of andere noorse site moet gebruiken. @:Mazikeen weet dit wel. Of @:notorious_roy
quote:Op zondag 25 juni 2023 14:18 schreef Managarm het volgende:
[..]
Speelt heerlijk, ik speel nu bijna alleen nog maar met controller. Sommige dingen doe ik nog met de muis (inventory management, verkopen) maar spelen alleen maar met controller. Zelf ook jaren D2 en D3 met TEM (toetsenbord en muis) gespeeld.
Is het bijv mogelijk om een sorc accuraat en snel te teleporten? En is makkelijk om accuraat te aimen? Item pickup?quote:Op zondag 25 juni 2023 14:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Prima te spelen welal ligt het wel een beetje aan de classe ook.
Een druid vind ik bijv fijner spelen dan een sorc
nee, ja, ja, ja.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:13 schreef Dauthi het volgende:
[..]
[..]
Is het bijv mogelijk om een sorc accuraat en snel te teleporten? En is makkelijk om accuraat te aimen? Item pickup?
Behoorlijk van belang voor boss runs e.d.
Hopelijk komt er m&k support op consoles, anders wordt het wellicht wat frustrerendquote:
Moet je alsnog alle items af om ze als junk aan te merkenquote:Op zondag 25 juni 2023 15:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat is er ook,
alles in junk zetten wat je wil verkopen, dan sell en alles is weg
Werkt prima hoor. Alleen aoe skills kun je niet echt mikken, maar als je weet hoe targetting werkt weet je wel waar ie ongeveer terecht komtquote:Op zondag 25 juni 2023 17:02 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Hopelijk komt er m&k support op consoles, anders wordt het wellicht wat frustrerend
in theorie moet je dat sowieso omdat je moet kijken of iets goed is, of niet.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je alsnog alle items af om ze als junk aan te merken
Er is wel een salvage all, een sell all zou niet al te lastig moeten zijn
Ik spreek ook voor mezelf. Ik heb in D1 en D2LOD een paar duizend uur aan boss, mf en cow runs gedaan. Zeker in D2 waren het aantal Mephisto, Diablo, Baal, Pindle en Cow runs best extreemquote:Op zondag 25 juni 2023 17:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werkt prima hoor. Alleen aoe skills kun je niet echt mikken, maar als je weet hoe targetting werkt weet je wel waar ie ongeveer terecht komt
Kan, met tien jaar d2lod achter de kiezen maakte ik me nooit zo druk om er een paar seconden van af te halenquote:Op zondag 25 juni 2023 17:13 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ik spreek ook voor mezelf. Ik heb in D1 en D2LOD een paar duizend uur aan boss, mf en cow runs gedaan. Zeker in D2 waren het aantal Mephisto, Diablo, Baal, Pindle en Cow runs best extreem![]()
En dan wil je toch de flexibiteit en snelheid hebben van keyboard bindings en accuraatheid van een muis.
Gaat niet zo zeer om de tijd, maar om de controle.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan, met tien jaar d2lod achter de kiezen maakte ik me nooit zo druk om er een paar seconden van af te halen
quote:Op zondag 25 juni 2023 17:35 schreef Jimbo het volgende:
Denk je even van char te veranderen
Denkt Blizzard er anders overWelkom terug foutmeldingen.
Ja ddos genotquote:
dood gegaan op HC door een disconnect oidquote:Op zondag 25 juni 2023 18:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja ddos genotstond ook in/op de b.net launcher.
zal wel iemand boos zijn op de game ofzoBen alleen bang dat door dit soort dingen de lange mega patch nu ook vertraagd worden
Speel het op de PS5, als ik de mogelijkheid zou hebben om het op een PC te spelen zou ik daar voor kiezen.quote:
pcquote:
Balance + bugfixes en wat QOL dingen. nieuwe items/content bewaren ze als het goed is voor Season 1 die dropt rond half juliquote:Op maandag 26 juni 2023 07:11 schreef Perrin het volgende:
Spannend. Patch van vanavond is ws een anti-DDOS patch, patch van morgenavond de mysterieuze grote client patch met veel fixes en hopelijk wat nieuwe content, bijv nieuwe uniques.
Kan van alles zijn, er lopen wel eens wat verrassingen met je mee. Een soort rots, of lightning storm of rode dingen uit grond als je wat gedood hebt.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:07 schreef Managarm het volgende:
Ik heb net een level 19 nightmare dungeon geprobeerd maar soms lig ik opeens dood op de grond zonder dat ik weet waarom. Misschien dat je het kan horen? (speel al jaren zonder geluid). Maar ja, blijkbaar zijn de dungeons niets voor mij. Had mijn necromancer omgezet naar volledig minion en dat werkt best aardig, tot je plotseling dood bent.
We kunnen ook samen lopen (@Scharrel-hagelslag wil vast ook wel mee) misschien geeft dat je meer beschermingquote:Op maandag 26 juni 2023 20:07 schreef Managarm het volgende:
Ik heb net een level 19 nightmare dungeon geprobeerd maar soms lig ik opeens dood op de grond zonder dat ik weet waarom. Misschien dat je het kan horen? (speel al jaren zonder geluid). Maar ja, blijkbaar zijn de dungeons niets voor mij. Had mijn necromancer omgezet naar volledig minion en dat werkt best aardig, tot je plotseling dood bent.
Misschien dat, ik let nooit zo op allerlei stats...quote:Op maandag 26 juni 2023 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan van alles zijn, er lopen wel eens wat verrassingen met je mee. Een soort rots, of lightning storm of rode dingen uit grond als je wat gedood hebt.
Of je bent vrij fragiel en dan kunnen elites je oneshotten
Thorns is eigenlijk alleen nuttig bij Barb en Druid die echt midden in gevecht staan en veel damage oplopen. Voor builds die meer op afstandje staan is het niet handig. Dan kan je beter Life nemen ja.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:49 schreef Managarm het volgende:
[..]
Misschien dat, ik let nooit zo op allerlei stats...
4509 armor
2099 life
Ik had gems die thorn geven in mijn armour gestopt, zal het eens met life proberen...
En nu doe ik een level 20 met een keer dood gaan, vreemd. Wel veel rennen en wachten tot ik weer pets heb (cooldown army of the dead)quote:Op maandag 26 juni 2023 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Thorns is eigenlijk alleen nuttig bij Barb en Druid die echt midden in gevecht staan en veel damage oplopen. Voor builds die meer op afstandje staan is het niet handig. Dan kan je beter Life nemen ja.
Je stats zien er op zich prima uit.
Je mag me altijd adden, mn battlenet-code staat in OP.
Doe je mee met 20+ dungeons? Ik en scharrel zijn bezig samenquote:Op maandag 26 juni 2023 21:21 schreef Managarm het volgende:
[..]
En nu doe ik een level 20 met een keer dood gaan, vreemd. Wel veel rennen en wachten tot ik weer pets heb (cooldown army of the dead)
Morgen, tijd om een serie te kijken en tegelijkertijd broodje wienerschnitzel eten. En moet capstone 4 nog doen btw.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe je mee met 20+ dungeons? Ik en scharrel zijn bezig samen
oeh ik wil volgende x wel mee doenquote:Op maandag 26 juni 2023 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe je mee met 20+ dungeons? Ik en scharrel zijn bezig samen
pussyquote:Op maandag 26 juni 2023 22:16 schreef Pheno het volgende:
Ik solo. Nou ja, deed solo, ik speel nu al niet meer. Capstone voor Tier 4 is voor mij niet te doen als level 63, maar trek dat trage levelen niet.
nee, FFXVI.quote:
Je mag volgnde keer zeker mee. Denk alleen niet dat ik er vanavond ben, maar we zien wel. Het is echt leuker om samen rond te rennen.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oeh ik wil volgende x wel mee doen
Was er eigenlijk nog een fok clan gemaakt of zit iedereen nu in losse clans?
Lag vanavond diablo er sowieso niet uit? Dacht / hoopte dat 'de grote patch'vandaag kwamquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:53 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Je mag volgnde keer zeker mee. Denk alleen niet dat ik er vanavond ben, maar we zien wel. Het is echt leuker om samen rond te rennen.
Fok!Clan is gemaakt ja. Zit er alleen nog niet inmoet ik nog maar even doen. Werd door andere Clan uitgenodigd. Lvl 82 speler, dus dacht dat is wel handig voor de hulp haha.
Ik heb request to join gedaanquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen cherrycoke en ik zitten in beroemde befaamde beruchte FOK!-clan
wat is de naam? gewoon FOK?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen cherrycoke en ik zitten in beroemde befaamde beruchte FOK!-clan
Fokked Op Kids FOK-clanquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat is de naam? gewoon FOK?
Ik zit in die van tweakers... maar ja.. die is met 150 leden verdacht stil
Ik heb een update, wel met downloadsnelheid die af en toe weer terugvalt naar 100kb/s like it's 1999.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:40 schreef Jimbo het volgende:
https://twitter.com/PezRadar/status/1673473714162405377
Godverdomme geen patch vandaag.
Kutspel
Oh wacht, dit was van gister...misschien dan tooochhhh????
geloof dat dit het enige echt boeiende is...quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Players can now teleport to their Nightmare Dungeon directly through the map.
FIJN!!!
Ach...voor nu kom ik er toch niet inquote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geloof dat dit het enige echt boeiende is...
Zie echt hele kleine buffs alleen maar (like 2% dmg meer.... dat is nihil lijkt mij?)
zeg ik ook vaak tegen @dud0r zn zusjequote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:46 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ach...voor nu kom ik er toch niet in
Dan maar even Trackmania
duurt vooral lang, kleine 5 min hier.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:49 schreef Perrin het volgende:
Met nieuwe versie client kan ik ook nog niet inloggen, ze moeten zeker eerst nog ook de servers patchen voor de nieuwe versie van de client ofzo.
Meer XP van NM dungeons en fast travel zijn inderdaad mega fijn!!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
duurt vooral lang, kleine 5 min hier.
zit er nu wel in
(tevens iets wat ik tegen @:dud0r zn zusje zeg)
ok ja, NM travel is fijn
Hehe dan gaat levellen van glyph wat sneller en dus sneller meer dmgquote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Players can now teleport to their Nightmare Dungeon directly through the map.
FIJN!!!
vraag me af wat de increase is. net 1 nm dungeons gedaan en had nou niet iets van YOOOO WAT LVL IK SNELquote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Meer XP van NM dungeons en fast travel zijn inderdaad mega fijn!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |