Gaat niet zo zeer om de tijd, maar om de controle.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan, met tien jaar d2lod achter de kiezen maakte ik me nooit zo druk om er een paar seconden van af te halen
quote:Op zondag 25 juni 2023 17:35 schreef Jimbo het volgende:
Denk je even van char te veranderen
Denkt Blizzard er anders overWelkom terug foutmeldingen.
Ja ddos genotquote:
dood gegaan op HC door een disconnect oidquote:Op zondag 25 juni 2023 18:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja ddos genotstond ook in/op de b.net launcher.
zal wel iemand boos zijn op de game ofzoBen alleen bang dat door dit soort dingen de lange mega patch nu ook vertraagd worden
Speel het op de PS5, als ik de mogelijkheid zou hebben om het op een PC te spelen zou ik daar voor kiezen.quote:
pcquote:
Balance + bugfixes en wat QOL dingen. nieuwe items/content bewaren ze als het goed is voor Season 1 die dropt rond half juliquote:Op maandag 26 juni 2023 07:11 schreef Perrin het volgende:
Spannend. Patch van vanavond is ws een anti-DDOS patch, patch van morgenavond de mysterieuze grote client patch met veel fixes en hopelijk wat nieuwe content, bijv nieuwe uniques.
Kan van alles zijn, er lopen wel eens wat verrassingen met je mee. Een soort rots, of lightning storm of rode dingen uit grond als je wat gedood hebt.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:07 schreef Managarm het volgende:
Ik heb net een level 19 nightmare dungeon geprobeerd maar soms lig ik opeens dood op de grond zonder dat ik weet waarom. Misschien dat je het kan horen? (speel al jaren zonder geluid). Maar ja, blijkbaar zijn de dungeons niets voor mij. Had mijn necromancer omgezet naar volledig minion en dat werkt best aardig, tot je plotseling dood bent.
We kunnen ook samen lopen (@Scharrel-hagelslag wil vast ook wel mee) misschien geeft dat je meer beschermingquote:Op maandag 26 juni 2023 20:07 schreef Managarm het volgende:
Ik heb net een level 19 nightmare dungeon geprobeerd maar soms lig ik opeens dood op de grond zonder dat ik weet waarom. Misschien dat je het kan horen? (speel al jaren zonder geluid). Maar ja, blijkbaar zijn de dungeons niets voor mij. Had mijn necromancer omgezet naar volledig minion en dat werkt best aardig, tot je plotseling dood bent.
Misschien dat, ik let nooit zo op allerlei stats...quote:Op maandag 26 juni 2023 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan van alles zijn, er lopen wel eens wat verrassingen met je mee. Een soort rots, of lightning storm of rode dingen uit grond als je wat gedood hebt.
Of je bent vrij fragiel en dan kunnen elites je oneshotten
Thorns is eigenlijk alleen nuttig bij Barb en Druid die echt midden in gevecht staan en veel damage oplopen. Voor builds die meer op afstandje staan is het niet handig. Dan kan je beter Life nemen ja.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:49 schreef Managarm het volgende:
[..]
Misschien dat, ik let nooit zo op allerlei stats...
4509 armor
2099 life
Ik had gems die thorn geven in mijn armour gestopt, zal het eens met life proberen...
En nu doe ik een level 20 met een keer dood gaan, vreemd. Wel veel rennen en wachten tot ik weer pets heb (cooldown army of the dead)quote:Op maandag 26 juni 2023 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Thorns is eigenlijk alleen nuttig bij Barb en Druid die echt midden in gevecht staan en veel damage oplopen. Voor builds die meer op afstandje staan is het niet handig. Dan kan je beter Life nemen ja.
Je stats zien er op zich prima uit.
Je mag me altijd adden, mn battlenet-code staat in OP.
Doe je mee met 20+ dungeons? Ik en scharrel zijn bezig samenquote:Op maandag 26 juni 2023 21:21 schreef Managarm het volgende:
[..]
En nu doe ik een level 20 met een keer dood gaan, vreemd. Wel veel rennen en wachten tot ik weer pets heb (cooldown army of the dead)
Morgen, tijd om een serie te kijken en tegelijkertijd broodje wienerschnitzel eten. En moet capstone 4 nog doen btw.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe je mee met 20+ dungeons? Ik en scharrel zijn bezig samen
oeh ik wil volgende x wel mee doenquote:Op maandag 26 juni 2023 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe je mee met 20+ dungeons? Ik en scharrel zijn bezig samen
pussyquote:Op maandag 26 juni 2023 22:16 schreef Pheno het volgende:
Ik solo. Nou ja, deed solo, ik speel nu al niet meer. Capstone voor Tier 4 is voor mij niet te doen als level 63, maar trek dat trage levelen niet.
nee, FFXVI.quote:
Je mag volgnde keer zeker mee. Denk alleen niet dat ik er vanavond ben, maar we zien wel. Het is echt leuker om samen rond te rennen.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oeh ik wil volgende x wel mee doen
Was er eigenlijk nog een fok clan gemaakt of zit iedereen nu in losse clans?
Lag vanavond diablo er sowieso niet uit? Dacht / hoopte dat 'de grote patch'vandaag kwamquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:53 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Je mag volgnde keer zeker mee. Denk alleen niet dat ik er vanavond ben, maar we zien wel. Het is echt leuker om samen rond te rennen.
Fok!Clan is gemaakt ja. Zit er alleen nog niet inmoet ik nog maar even doen. Werd door andere Clan uitgenodigd. Lvl 82 speler, dus dacht dat is wel handig voor de hulp haha.
Ik heb request to join gedaanquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen cherrycoke en ik zitten in beroemde befaamde beruchte FOK!-clan
wat is de naam? gewoon FOK?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen cherrycoke en ik zitten in beroemde befaamde beruchte FOK!-clan
Fokked Op Kids FOK-clanquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat is de naam? gewoon FOK?
Ik zit in die van tweakers... maar ja.. die is met 150 leden verdacht stil
Ik heb een update, wel met downloadsnelheid die af en toe weer terugvalt naar 100kb/s like it's 1999.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:40 schreef Jimbo het volgende:
https://twitter.com/PezRadar/status/1673473714162405377
Godverdomme geen patch vandaag.
Kutspel
Oh wacht, dit was van gister...misschien dan tooochhhh????
geloof dat dit het enige echt boeiende is...quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Players can now teleport to their Nightmare Dungeon directly through the map.
FIJN!!!
Ach...voor nu kom ik er toch niet inquote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geloof dat dit het enige echt boeiende is...
Zie echt hele kleine buffs alleen maar (like 2% dmg meer.... dat is nihil lijkt mij?)
zeg ik ook vaak tegen @dud0r zn zusjequote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:46 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ach...voor nu kom ik er toch niet in
Dan maar even Trackmania
duurt vooral lang, kleine 5 min hier.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:49 schreef Perrin het volgende:
Met nieuwe versie client kan ik ook nog niet inloggen, ze moeten zeker eerst nog ook de servers patchen voor de nieuwe versie van de client ofzo.
Meer XP van NM dungeons en fast travel zijn inderdaad mega fijn!!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
duurt vooral lang, kleine 5 min hier.
zit er nu wel in
(tevens iets wat ik tegen @:dud0r zn zusje zeg)
ok ja, NM travel is fijn
Hehe dan gaat levellen van glyph wat sneller en dus sneller meer dmgquote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Players can now teleport to their Nightmare Dungeon directly through the map.
FIJN!!!
vraag me af wat de increase is. net 1 nm dungeons gedaan en had nou niet iets van YOOOO WAT LVL IK SNELquote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Meer XP van NM dungeons en fast travel zijn inderdaad mega fijn!!
Maar welk lvl ben je een welk lvl door je de dungeons?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:26 schreef Perrin het volgende:
heb nu wel bijna 1 paragon per NM dungeon, denk dat het wel verdubbeld is?
Kan voor mezelf wel even kijken...ik doe ze op T21...heb toevallig vorige keer 2x bijgehouden hoeveel xp...niet heel representatief maar we zullen zienquote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vraag me af wat de increase is. net 1 nm dungeons gedaan en had nou niet iets van YOOOO WAT LVL IK SNEL
net lv 90 geworden en ik doe telkens zo dat de npcs 3 lvs hoger zijn, nu NM 39. Zeker als ik er een of twee events bij heb waarbij massaal npcs spawnen dan gaat get wel hard.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar welk lvl ben je een welk lvl door je de dungeons?
wtf en dan 1 paragon per dungeon?quote:Op woensdag 28 juni 2023 00:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
net lv 90 geworden en ik doe telkens zo dat de npcs 3 lvs hoger zijn, nu NM 39. Zeker als ik er een of twee events bij heb waarbij massaal npcs spawnen dan gaat get wel hard.
Tree of Whisper kisten krijg je Sigils uit soms en die kan je dan salvagen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:44 schreef Jimbo het volgende:
wtf mn nm sigil dust is ophoe krijg ik eigenlijk meer?
Nou, bij mij was het echt binnen een paar seconden afgelopen. Echt bizar, ik had geen walk in the park verwacht maar zoals het er nu voor staat lijkt het erop dat ik echt een build moet hebben van een totaal andere orde van grootte.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:44 schreef Perrin het volgende:
Ja normaal wel, ik heb er nooit zoveel bijzonders gemerkt eigenlijk.Vond strongholds niet veel verschillen van overige bovengrondse wereld content.
Normaal wel ja, zeker met tweede char met één aspect hard doorheen geknald.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zeg, zijn die Strongholds eigenlijk wel te doen solo? Ik ben nu een lvl 42 barbarian met een whirlwindbuild die in de normale gameplay (world tier I) zo zoetjes aan overpowered begon aan te voelen. Mijn healing potions hoef ik nauwelijks meer aan te raken dus ik dacht dat het met mijn survivability wel aardig goed zat.
Dus ik ging eens kijken in de Nostrava Stronghold. Resultaat: 2 keer meteen dood door crazed priests ver voordat ik überhaupt aan mijn whirlwind kon beginnen.
Ik kut nog wel ff door in de campaign danquote:Op woensdag 28 juni 2023 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Normaal wel ja, zeker met tweede char met één aspect hard doorheen geknald.
Het is wel iets lastiger maar wel te doen zeker op tier 1. Wellicht inderdaad patched.
Ze locken helaas op level waarin jij bent als het dropt. Niet dat het een fixed level heeft. Straks vind je een unique op level 99 en kan je het niet gebruiken op andere char level 70 of zoquote:Op donderdag 29 juni 2023 01:06 schreef Jimbo het volgende:
Lol dacht nog even een worldboss te doen voor ik ga slapen. Dropt eindelijk frostburn glovesJammer alleen dat ie op mn 79 dropte en ik ze op een 73 char nodig heb
dus dingen zijn gelockt op 79
of laat ze wat opleveren. Regelmatig droppen ze 1 blauw itempje.quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel apart want ze kunnen beter de bosses van dungeons patchen. Die zijn echt veel te makkelijk.
Ja dat viel gister wel enorm op. Op T26 toch wel wat weerstand in de dungeon...en dan kom je bij de Boss....5 seconden (soms niet eens) en hij ligt plat.quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel apart want ze kunnen beter de bosses van dungeons patchen. Die zijn echt veel te makkelijk.
Tsja, beetje doorspelen hequote:Op donderdag 29 juni 2023 06:23 schreef Pheno het volgende:
In jouw geval is “niet veel gespeeld”, zo’n 50 dungeon runs
De game boeit me niet zo, solo is saai en ze hebben niet eens een party finder dus ik wacht wel een patch of tien af. Misschien dat het dan of solo leuker is of dat ze een party finder hebben
Ik lig nu toch al te slapen zo rond een uur of 3. In de middag that is
Ja precies, dat bedoel ik ookquote:Op donderdag 29 juni 2023 08:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze locken helaas op level waarin jij bent als het dropt. Niet dat het een fixed level heeft. Straks vind je een unique op level 99 en kan je het niet gebruiken op andere char level 70 of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |