nee, FFXVI.quote:
Je mag volgnde keer zeker mee. Denk alleen niet dat ik er vanavond ben, maar we zien wel. Het is echt leuker om samen rond te rennen.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oeh ik wil volgende x wel mee doen
Was er eigenlijk nog een fok clan gemaakt of zit iedereen nu in losse clans?
Lag vanavond diablo er sowieso niet uit? Dacht / hoopte dat 'de grote patch'vandaag kwamquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:53 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Je mag volgnde keer zeker mee. Denk alleen niet dat ik er vanavond ben, maar we zien wel. Het is echt leuker om samen rond te rennen.
Fok!Clan is gemaakt ja. Zit er alleen nog niet inmoet ik nog maar even doen. Werd door andere Clan uitgenodigd. Lvl 82 speler, dus dacht dat is wel handig voor de hulp haha.
Ik heb request to join gedaanquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen cherrycoke en ik zitten in beroemde befaamde beruchte FOK!-clan
wat is de naam? gewoon FOK?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen cherrycoke en ik zitten in beroemde befaamde beruchte FOK!-clan
Fokked Op Kids FOK-clanquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat is de naam? gewoon FOK?
Ik zit in die van tweakers... maar ja.. die is met 150 leden verdacht stil
Ik heb een update, wel met downloadsnelheid die af en toe weer terugvalt naar 100kb/s like it's 1999.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:40 schreef Jimbo het volgende:
https://twitter.com/PezRadar/status/1673473714162405377
Godverdomme geen patch vandaag.
Kutspel
Oh wacht, dit was van gister...misschien dan tooochhhh????
geloof dat dit het enige echt boeiende is...quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Players can now teleport to their Nightmare Dungeon directly through the map.
FIJN!!!
Ach...voor nu kom ik er toch niet inquote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geloof dat dit het enige echt boeiende is...
Zie echt hele kleine buffs alleen maar (like 2% dmg meer.... dat is nihil lijkt mij?)
zeg ik ook vaak tegen @dud0r zn zusjequote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:46 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ach...voor nu kom ik er toch niet in
Dan maar even Trackmania
duurt vooral lang, kleine 5 min hier.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:49 schreef Perrin het volgende:
Met nieuwe versie client kan ik ook nog niet inloggen, ze moeten zeker eerst nog ook de servers patchen voor de nieuwe versie van de client ofzo.
Meer XP van NM dungeons en fast travel zijn inderdaad mega fijn!!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
duurt vooral lang, kleine 5 min hier.
zit er nu wel in
(tevens iets wat ik tegen @:dud0r zn zusje zeg)
ok ja, NM travel is fijn
Hehe dan gaat levellen van glyph wat sneller en dus sneller meer dmgquote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Players can now teleport to their Nightmare Dungeon directly through the map.
FIJN!!!
vraag me af wat de increase is. net 1 nm dungeons gedaan en had nou niet iets van YOOOO WAT LVL IK SNELquote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Meer XP van NM dungeons en fast travel zijn inderdaad mega fijn!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |