Nee dat heb ik wel meegekregen ja, ook al ben ik pas bij D2R begonnenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja ik vind het unique / legendary model ook boeiender dan het minmaxen van stats op rares. Vergeet overigens niet dat alle zaken die je hier noemt er zo ongeveer nog niet inzaten bij de oorspronkelijke d2 release.
Ja heb ik ook. Op Twitter te lezen duurt het al een uur of 4 die server problemen.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:26 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het is dat ik weet dat er storing is, anders had ik nu echt lopen gillenREEEEEE
Ik heb al best wel een paar keer op dat punt gezeten nu. Bezig met een rogue alt wat het wel weer leuk maakt, maar vanaf een leveltje of begint de game in mijn ogen toch wel erg grindy aan te voelen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:14 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Nee dat heb ik wel meegekregen ja, ook al ben ik pas bij D2R begonnen
Ik geef de hoop met D4 ook niet op hoor...misschien komen er nog goede updates. Ik blijf het in de gaten houden.
Vanavond 1e keer gehad dat ik echt ff dacht...ga ik weer helltides doen? NM dungeons? Voor wat? uiteindelijk het spel een avondje niet aangezet hhaha
Ja zo na level 75 begint het wat te schuren.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb al best wel een paar keer op dat punt gezeten nu. Bezig met een rogue alt wat het wel weer leuk maakt, maar vanaf een leveltje of begint de game in mijn ogen toch wel erg grindy aan te voelen.
Ja die shakos en grandfathers ga ik echt never nooit vinden hoor. Al die streamers die 18 uur op een dag spelen vinden ze niet eens.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja zo na level 75 begint het wat te schuren.
Las wel dat de echt gave uniques vanaf monster level 85 droppen op items met ilvl 820. Helaas met 1 op 1 biljoen kans ofzo, nog maar een paar gevonden wereldwijd.
Irritant is ook vooral dat lvl ~800 items gewoon niet droppen (of bijna nihil kans). ilvl 790 dropt al vanaf lvl 60 met asteral.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja zo na level 75 begint het wat te schuren.
Las wel dat de echt gave uniques vanaf monster level 85 droppen op items met ilvl 820. Helaas met 1 op 1 biljoen kans ofzo, nog maar een paar gevonden wereldwijd.
precies ja, ik was gisteren tot halverwege gekomen met alle lilith shrines af te lopen, dacht nu even afmaken, maar helaasquote:Op zondag 25 juni 2023 10:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk. Vrije zondag. Tijd om alle aspects te unlocken of NM dungeons te doen voor Glyph level 15.
Kan niet inloggen
Ruk, ik moest het net drie keer proberen. Vage foutcode.quote:Op zondag 25 juni 2023 10:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk. Vrije zondag. Tijd om alle aspects te unlocken of NM dungeons te doen voor Glyph level 15.
Kan niet inloggen
jij komt er dxus wel in begrijp ik?quote:Op zondag 25 juni 2023 10:26 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ruk, ik moest het net drie keer proberen. Vage foutcode.
Ik ben een beetje met Druid aan het rondrennen, beetje quests doen. Heb mijn druid nu op level 40.
Snel vpn op Portugal zetten.quote:Op zondag 25 juni 2023 10:55 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ja, maar ik woon in Portugal. Misschien iets met regio te maken?
Helaas, werkt ook niet. Ik dacht het is 41 graden om 10:00. Dagje gamen bij de airco maar ik ga een vroege siesta houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |