Zat eerst +30 min in de queue. Net opnieuw opgestart en zonder problemen ingelogd.quote:
Je kan ducting op je exhaust fans aansluiten en die naar buiten leidenquote:Op zondag 25 juni 2023 12:20 schreef Monolith het volgende:
Toch veel te warm om die 3080TI aan te slingeren.
Speelt heerlijk, ik speel nu bijna alleen nog maar met controller. Sommige dingen doe ik nog met de muis (inventory management, verkopen) maar spelen alleen maar met controller. Zelf ook jaren D2 en D3 met TEM (toetsenbord en muis) gespeeld.quote:Op zondag 25 juni 2023 13:47 schreef Dauthi het volgende:
Hoe is D4 met een controller? Zeker wanneer je mouse & keyboard gewend bent en een paar duizend uur D2LOD hebt gespeeld?
herkenbaar maar dan met eentje van team rood. Verdomd warm elke dag met die pc aanquote:Op zondag 25 juni 2023 12:20 schreef Monolith het volgende:
Toch veel te warm om die 3080TI aan te slingeren.
Prima te spelen welquote:Op zondag 25 juni 2023 13:47 schreef Dauthi het volgende:
Hoe is D4 met een controller? Zeker wanneer je mouse & keyboard gewend bent en een paar duizend uur D2LOD hebt gespeeld?
Ik sta doordeweeks vaak om een uurtje of 6 op. Dan kan ik vaak nog wel even een uurtje gamen met alles wagenwijd open.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
herkenbaar maar dan met eentje van team rood. Verdomd warm elke dag met die pc aan
Ik was vanmorgen om 4:30 wakker, net siësta gehouden. Het is warm hier, om 10:00 zaten we op 40 graden. Hoogste was 45 graden, nu gaat de temperatuur omlaag.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik sta doordeweeks vaak om een uurtje of 6 op. Dan kan ik vaak nog wel even een uurtje gamen met alles wagenwijd open.
Volgens Weeronline wordt het morgen iig weer een stuk koeler.
Alles boven de 30 graden is mij te warm.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:54 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen om 4:30 wakker, net siësta gehouden. Het is warm hier, om 10:00 zaten we op 40 graden. Hoogste was 45 graden, nu gaat de temperatuur omlaag.
Ik heb een mobiele airco staan, die houdt het nu rond de 30 graden. Maar ik zit er ongeveer naast dus koeler.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alles boven de 30 graden is mij te warm.
Bij dat soort bizarre temperaturen zoek ik lekker ergens een airco op.
ik heb mij laten vertellen dat weeronline nooit klopt en je een of andere noorse site moet gebruiken. @Mazikeen weet dit wel. Of @Notorious_Royquote:Op zondag 25 juni 2023 14:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik sta doordeweeks vaak om een uurtje of 6 op. Dan kan ik vaak nog wel even een uurtje gamen met alles wagenwijd open.
Volgens Weeronline wordt het morgen iig weer een stuk koeler.
dat is er ook,quote:Op zondag 25 juni 2023 15:23 schreef Rickocum het volgende:
Ze mogen ook al een soort 'sell all' categorie toevoegen. Irritant om alles stuk voor stuk te moeten verkopen.
Weeronline volg ik altijd wel. Alleen hoeveelheid regen klopt nooit.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb mij laten vertellen dat weeronline nooit klopt en je een of andere noorse site moet gebruiken. @:Mazikeen weet dit wel. Of @:notorious_roy
quote:Op zondag 25 juni 2023 14:18 schreef Managarm het volgende:
[..]
Speelt heerlijk, ik speel nu bijna alleen nog maar met controller. Sommige dingen doe ik nog met de muis (inventory management, verkopen) maar spelen alleen maar met controller. Zelf ook jaren D2 en D3 met TEM (toetsenbord en muis) gespeeld.
Is het bijv mogelijk om een sorc accuraat en snel te teleporten? En is makkelijk om accuraat te aimen? Item pickup?quote:Op zondag 25 juni 2023 14:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Prima te spelen welal ligt het wel een beetje aan de classe ook.
Een druid vind ik bijv fijner spelen dan een sorc
nee, ja, ja, ja.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:13 schreef Dauthi het volgende:
[..]
[..]
Is het bijv mogelijk om een sorc accuraat en snel te teleporten? En is makkelijk om accuraat te aimen? Item pickup?
Behoorlijk van belang voor boss runs e.d.
Hopelijk komt er m&k support op consoles, anders wordt het wellicht wat frustrerendquote:
Moet je alsnog alle items af om ze als junk aan te merkenquote:Op zondag 25 juni 2023 15:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat is er ook,
alles in junk zetten wat je wil verkopen, dan sell en alles is weg
Werkt prima hoor. Alleen aoe skills kun je niet echt mikken, maar als je weet hoe targetting werkt weet je wel waar ie ongeveer terecht komtquote:Op zondag 25 juni 2023 17:02 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Hopelijk komt er m&k support op consoles, anders wordt het wellicht wat frustrerend
in theorie moet je dat sowieso omdat je moet kijken of iets goed is, of niet.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je alsnog alle items af om ze als junk aan te merken
Er is wel een salvage all, een sell all zou niet al te lastig moeten zijn
Ik spreek ook voor mezelf. Ik heb in D1 en D2LOD een paar duizend uur aan boss, mf en cow runs gedaan. Zeker in D2 waren het aantal Mephisto, Diablo, Baal, Pindle en Cow runs best extreemquote:Op zondag 25 juni 2023 17:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werkt prima hoor. Alleen aoe skills kun je niet echt mikken, maar als je weet hoe targetting werkt weet je wel waar ie ongeveer terecht komt
Kan, met tien jaar d2lod achter de kiezen maakte ik me nooit zo druk om er een paar seconden van af te halenquote:Op zondag 25 juni 2023 17:13 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ik spreek ook voor mezelf. Ik heb in D1 en D2LOD een paar duizend uur aan boss, mf en cow runs gedaan. Zeker in D2 waren het aantal Mephisto, Diablo, Baal, Pindle en Cow runs best extreem![]()
En dan wil je toch de flexibiteit en snelheid hebben van keyboard bindings en accuraatheid van een muis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |