Dan is D4 uitermate geschikt, want dat heeft een zeer robuuste waar-voor-je-geld pre-endgame route.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:55 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik speel minion necro, ik speel wat ik leuk vind. Meestal haak ik toch af tijdens de zogenaamde endgame, dat doe ik een tijdje en dan begin ik weer een ander karakter.
Dat samen met de teleport naar de dungeon maakt even uurtje farmen een stuk luxer ja.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:06 schreef Coco het volgende:
Die zowat dubbele xp in NM sinds de patch is wel een genot zeg.
Paragon board gooit echt je powerlevel zeer omhoog met glyphs.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:47 schreef Jimbo het volgende:
regios hier ook aan het opruimen maar dan vooral om de 4x5 paragon points. Merk dat die dingen best wat toevoegen in de juiste slots met de juiste glyps
Ik ga wel een HC altje beginnen voor de spanning ja. Maar als main char, brr..quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:15 schreef Karina het volgende:
Ding level 60helaas krijg ik al een poosje geen upgrades meer
Zelfs niet van de worldboss.
Iemand hier die HC speelt? Ik zou dat echt nooit doen, zag net weer een filmpje van een level 85 die gekilled werd door de treasure goblinIk zou daar niet tegen kunnen hoor
Kijk je wel eens youtbe filmpjes van Asmongold over WoW HC deaths?quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:15 schreef Karina het volgende:
Ding level 60helaas krijg ik al een poosje geen upgrades meer
Zelfs niet van de worldboss.
Iemand hier die HC speelt? Ik zou dat echt nooit doen, zag net weer een filmpje van een level 85 die gekilled werd door de treasure goblinIk zou daar niet tegen kunnen hoor
Door de spanning ben ik denk ik al op level 10 doodquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ga wel een HC altje beginnen voor de spanning ja. Maar als main char, brr..
Die heet niet voor niks Exploitquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Paragon board gooien echt je powerlevel zeer omhoog met glyphs.
Bijvoorbeeld de Exploit glyph is OP vanwege vulnerable. (die een overpowered damage multiplier heeft)
Ja die volg ik ook. Vanmorgen nog een stream van hem gezien, maar die ging over de wow classic hc server. Ik snap niet dat hij het leuk vindt om te spelen, hij rent door de dungeons heen met zijn barbarian.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Kijk je wel eens youtbe filmpjes van Asmongold over WoW HC deaths?
Erg vermakelijk om te zien. Heeft hij nu ook voor D4.
Ik zou het ook nooit serieus spelen.
Ik verwacht wel een nerf. Vulnerable is gewoon vereist voor endgame builds.quote:
nee ik ook niet dusquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:19 schreef Coco het volgende:
Ik wist niet dat de treasure goblin je kan aanvallen.
Ik zag het op mijn telefoon, post van icy veins. Hij ging iig dood maar hoe kon ik niet goed zien.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:19 schreef Coco het volgende:
Ik wist niet dat de treasure goblin je kan aanvallen.
Of bedoel je indirect oorzaak?
Goblin doet zelf geen damage maar na het doden kwam er een Death Pulse en hij ging erin staan (nogal knullig)quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:23 schreef Karina het volgende:
Kan niet goed zien wat er gebeurt eigenlijk, filmpje staat hier: https://www.icy-veins.com(...)-hardcore-character/
ah oké vooral op hc goed oplettenquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goblin doet zelf geen damage maar na het doden kwam er een Death Pulse en hij ging erin staan (nogal knullig)
Overstappen naar T4quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:30 schreef Document1 het volgende:
Ik ben nu 61 op m’n alt die nu main is en ik loop er ook wel tegenaan dat de upgrades qua gear wel op zijn.
Nee hoeft niet, als je capstone dungeon hebt overleefd kan je via beeld in Kyovashad naar T4 gaanquote:
Vanavond even geprobeerd, maar lvl 64 doet niks tegen die baas. Daarna met mijn barb verder gegaan en wel een heel level omhoog: lvl46quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |