welke classe speel je eigenlijk? 95 is wel sick manquote:Op donderdag 29 juni 2023 17:17 schreef Perrin het volgende:
Ja dat staren naar rare drops is wel gaar, al ben ik er wel handig in geworden. Maar als ik al een upgrade vind is het maar een minimale.
Hopelijk maken ze dat in de volgende season of zo boeiender, want die 6 ultrazeldzame uniques is wat magertjes om voor te farmen.
Ondertussen al wel bijna level 95.
Ja, maar ik zat op level 48 nog in act 1. Ik ben begonnen met Diablo 1 overigens, Diablo 2 erg veel gespeeld. Het vervelende is de herspeelbaarheid, ik zie mezelf niet nog een keer de quest line doen. Dat deed ik dus in Diablo 2 en 3 wel.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kreeg je het paar niet al na A4?
Maar weet niet of je D2 gespeeld hebt. Maar voor d2 spelers was A5/6 wel echt nice (vond ik dan he) om het zonder spoilers te zeggen.
[..]
In D2 werd je ook wel gedwongen om de quest line opnieuw en opnieuw en opnieuw te doen bij elke char elke difficulty.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:52 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ja, maar ik zat op level 48 nog in act 1. Ik ben begonnen met Diablo 1 overigens, Diablo 2 erg veel gespeeld. Het vervelende is de herspeelbaarheid, ik zie mezelf niet nog een keer de quest line doen. Dat deed ik dus in Diablo 2 en 3 wel.
Tornado wolf druid, lekker eindeloos tornado's spammen en heel tanky.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
welke classe speel je eigenlijk? 95 is wel sick man
Ik merk dat ik elke x stop rond 75maar door die patch nu wel 80/81 op mn druid.
Dit, zo dit. Ik zit met verbazing sommige comments hier te lezen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
act 5 en 6 zijn juist tering nice, zeker als je d2 gespeeld hebt
Je kan hem op nieuwe chars skippen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:52 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ja, maar ik zat op level 48 nog in act 1. Ik ben begonnen met Diablo 1 overigens, Diablo 2 erg veel gespeeld. Het vervelende is de herspeelbaarheid, ik zie mezelf niet nog een keer de quest line doen. Dat deed ik dus in Diablo 2 en 3 wel.
Dat vind ik het mindere, de story line is één keer leuk (nou ja, leuk, ik vond het mooi maar eenmalig). Ik vond het helemaal niet erg om Diablo 2 en 3 de storyline nog een keer te doen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:32 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je kan hem op nieuwe chars skippen.
Heb je dan ook de helm zeker al?quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tornado wolf druid, lekker eindeloos tornado's spammen en heel tanky.
Ja deze had ik gevonden....merkt echt dat de bovenste vele malen effectiever zijnquote:
En 3 levels verder en wat (helemaal niet zo spectaculaire volgens mij) gear upgrades lukt het vandaag wel zonder 1 keer dood te gaan.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, bij mij was het echt binnen een paar seconden afgelopen. Echt bizar, ik had geen walk in the park verwacht maar zoals het er nu voor staat lijkt het erop dat ik echt een build moet hebben van een totaal andere orde van grootte.
Ik heb wat paragon levels gehaald, dat scheelt enorm. Net een NM 18 gedaan en loop er zonder problemen doorheen. Wat gear upgrades gehad en build iets aangepast, heb nu 4900 en 4000 life.. een behoorlijke verbetering.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En 3 levels verder en wat (helemaal niet zo spectaculaire volgens mij) gear upgrades lukt het vandaag wel zonder 1 keer dood te gaan.
Ja die is wel nodig om de tornado's te kunnen spammen..quote:
lijkt me een hele leuke build maar tegen de tijd dat die helm dropt is die shit generftquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja die is wel nodig om de tornado's te kunnen spammen..
Samen met Dire Wolf aspect, Lucky Hit Primary Resource affix, Lust for Carnage paragon en Earthen Might key passive skill. Gemiddeld geeft je core skill dan netto resource terug en dan is het spammen maar.
Tikje OP wel, denk dat het wel generfed wordt ja. DatModz loopt nu met een Lightning Storm variant die tegen trash nóg beter werkt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lijkt me een hele leuke build maar tegen de tijd dat die helm dropt is die shit generft
Jij kan niet verder naast de werkelijkheid zitten.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:11 schreef Elan het volgende:
Wat een debiel grindfest weer.
Ik mis D1 en D2 waar het primair om de story line ging in plaats van eindeloos herhalen, in de hoop op een wapen dat 0.02% beter is dan de vorige
Erg mooi dat jij niet een meta slaaf bent met bone spear.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:02 schreef Managarm het volgende:
Ik ben blij met deze helm
[ afbeelding ]
Ik speel minion necro, ik speel wat ik leuk vind. Meestal haak ik toch af tijdens de zogenaamde endgame, dat doe ik een tijdje en dan begin ik weer een ander karakter.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Erg mooi dat jij niet een meta slaaf bent met bone spear.
SPOILER: Beste NM dungeons scoreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beste type vijanden gear drop per slotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ultra rare uniquesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Coco op 29-06-2023 22:11:51 ]What can change the nature of a man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |