Ehm weet je zeker dat je dé d2 gespeeld hebt? die hele game draaide om loot en oneindige meph/pindle/baal runs.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:11 schreef Elan het volgende:
Wat een debiel grindfest weer.
Ik mis D1 en D2 waar het primair om de story line ging in plaats van eindeloos herhalen, in de hoop op een wapen dat 0.02% beter is dan de vorige
Haha D2....de meest lange grind game die ik ooit heb gespeeld (en erg leuk!). D2 is op zoek zijn naar de high runes voor Engima. Grinden voor de holy grail items...grinden voor de bekende items die je nodig hebt, grinden voor lv 99, wat echt mega mega lang duurtquote:Op donderdag 29 juni 2023 11:11 schreef Elan het volgende:
Wat een debiel grindfest weer.
Ik mis D1 en D2 waar het primair om de story line ging in plaats van eindeloos herhalen, in de hoop op een wapen dat 0.02% beter is dan de vorige
Ik vond de storyline van D2 echt veel interessanter dan wat ik tot nu toe heb gezien, ook qua bossfights en zo. Ben bij act 4 gestopt. Boeit gewoon niet of zo. Hoewel te donker naar mijn smaak ziet het er mooi uit maar de levelopbouw is ook in elke Diablo hetzelfde. Er is een woestijnstadje er is een bos er zijn natuurlijk heel veel Dungeons. Vind het hele concept gewoon niet meer zo leuk denk.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ehm weet je zeker dat je dé d2 gespeeld hebt? die hele game draaide om loot en oneindige meph/pindle/baal runs.
Nouja daarin verschillen we dan van mening, zeg ook niet dat het een slechte game is maar na D3 vind ik het allemaal weinig vernieuwend. Waarbij ik me absoluut kan voorstellen dat als voor jou de game dan pas begint je er compleet anders in staat.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:27 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Haha D2....de meest lange grind game die ik ooit heb gespeeld (en erg leuk!). D2 is op zoek zijn naar de high runes voor Engima. Grinden voor de holy grail items...grinden voor de bekende items die je nodig hebt, grinden voor lv 99, wat echt mega mega lang duurt
.
Ik heb echt 0,0 van de storyline gevolgd van D2...het gaat toch om wat er na komt. Juist bij D4 vond ik het verhaal interessant en voelt de End game veel minder aan als grinden. In End Game van D4 heb ik veel meer drang om NM dungeons steeds hoger te kunnen doen. Er zit ook veel afwisseling ing in wat je End Game kan doen, ipv eeuwig Baal/Mephisto/Chaos sanctuary runs te doen (wat ik overigens nog steeds leuk vindt)
act 5 en 6 zijn juist tering nice, zeker als je d2 gespeeld hebtquote:Op donderdag 29 juni 2023 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vond de storyline van D2 echt veel interessanter dan wat ik tot nu toe heb gezien, ook qua bossfights en zo. Ben bij act 4 gestopt. Boeit gewoon niet of zo. Hoewel te donker naar mijn smaak ziet het er mooi uit maar de levelopbouw is ook in elke Diablo hetzelfde. Er is een woestijnstadje er is een bos er zijn natuurlijk heel veel Dungeons. Vind het hele concept gewoon niet meer zo leuk denk.
Haast is ook nooit goedquote:Op donderdag 29 juni 2023 11:56 schreef Pheno het volgende:
Dat Diablo grinden is, is al sinds deel 1. Ik zal tot weer een poging doen, kijken of het levelen wat beter gaat. Maar nu even met wat anders bezig, ik heb ook geen haast.
Kom een keertje online...kijken Frozen en ik of we inmiddels kunnen helpen. Anders heb ik nog wel een paar mensen in mijn lijst die je erg makkelijk kunnen helpen. Voor mij was het door gaan naar T4 wel erg belangrijk dus ik snap je frustratie.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:40 schreef Pheno het volgende:
mwa, maar je wil wel progressie en dat mis ik. Ik kan niet naar tier 4, eindbaas van capstone one-shot me door me aan te kijken. Ancestral valt niet in tier 3, d dus je blijft maar krap enger krijgen die je ook niet verder helpt om die capstone wel te kunnen.
ik kan je wel ff naar t4 helpen hoorquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:40 schreef Pheno het volgende:
mwa, maar je wil wel progressie en dat mis ik. Ik kan niet naar tier 4, eindbaas van capstone one-shot me door me aan te kijken. Ancestral valt niet in tier 3, d dus je blijft maar krap enger krijgen die je ook niet verder helpt om die capstone wel te kunnen.
Ik werd ook geholpen door een iemand uit lijst van hagelslag. De beesten in T4 kon ik makkelijker aan dan capstone boss. Als je dan evt helltide doet in T3 en via Kyovashad naar T4 gaat om kisten te openen krijg je een sloot aan ancestrals.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:40 schreef Pheno het volgende:
weet niet meer of dit werkt trouwens, stond iets over in de patchnotes dacht ik, maar kan ook vna iets anders zijnquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik werd ook geholpen door een iemand uit lijst van hagelslag. De beesten in T4 kon ik makkelijker aan dan capstone boss. Als je dan evt helltide doet in T3 en via Kyovashad naar T4 gaat om kisten te openen krijg je een sloot aan ancestrals.
Of meelopen met onze dungeons, samen gaat stuk makkelijker! Ik begrijp de neiging wel, partymaking is wel kut moet je meer moeite voor doen.
Hmm zou op zich ook wel logisch zijn dat ze het gepatched hebben...was wel een sneaky manier om aan de eerste legendary Ancestrals te komen natuurlijk hahaquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weet niet meer of dit werkt trouwens, stond iets over in de patchnotes dacht ik, maar kan ook vna iets anders zijn
Alle regios's ontdekken en altars gaan je helpen moet je season 1 gaan spelen, dat is dan sowieso handig.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:22 schreef Managarm het volgende:
Ik ben nu eerst maar even alle regio's compleet aan het maken. Dry Steppes is de laatste die ik aan het doen ben.Heb alle altar's al binnen. Op 505/600 van laatste stap.
Wat levels gehaald en ben nu level 67.
Ben te lui om ze te doen...maar zou eigenlijk wel moeten jaquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:47 schreef Jimbo het volgende:
regios hier ook aan het opruimen maar dan vooral om de 4x5 paragon points. Merk dat die dingen best wat toevoegen in de juiste slots met de juiste glyps
Ja die 20 paragon points geven je behoorlijk wat permanente voorsprong in de wedstijd om de wereld te outscalen die met je me scaled elk level.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:47 schreef Jimbo het volgende:
regios hier ook aan het opruimen maar dan vooral om de 4x5 paragon points. Merk dat die dingen best wat toevoegen in de juiste slots met de juiste glyps
Ik vond het vooral langdradig, ik zit niet te wachten op een lange storyline.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
act 5 en 6 zijn juist tering nice, zeker als je d2 gespeeld hebt
Ik heb dat net af, de rest van de dungeons en quests die ik mis komen vanzelf wel een keer. Zie net dat ik region niet heb gevonden, zo eens zoeken op de map.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:47 schreef Jimbo het volgende:
kreeg je het paar niet al na A4?quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:09 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik vond het vooral langdradig, ik zit niet te wachten op een lange storyline.
Vooral zonder paard is het echt irritant, lang afstanden lopen om maar verder te kunnen. Helltides vind ik vooral vervelend, ik heb echt een gruwelijke hekel aan timers. Ik speel een spel om te ontspannen dan wil ik niet op tijd hoeven te letten.
Tevens is het lootsysteem gewoon niet Diablo, wat een ruksysteem. Moet ik rares gaan bekijken, dezelfde fout als ze met begin Diablo 3 hebben gemaakt.
Ja de quests ga ik ook niet 100% doen, maar vind de renown voor die paragon points wel ff fijnquote:Op donderdag 29 juni 2023 17:13 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik heb dat net af, de rest van de dungeons en quests die ik mis komen vanzelf wel een keer. Zie net dat ik region niet heb gevonden, zo eens zoeken op de map.
Nog 56 dungeons en 39 quests.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |