quote:
En daar nog bij die heksenlach, de rillingen brrrrrquote:Op zondag 18 juni 2023 17:17 schreef IkFok het volgende:
Wat een misselijke kerel die marciano iedereen moet nat maar als ze hem maar nat maken dan jankt die als een klein kind nu is het genoeg zegt die dan.
Klopt, ze is zeker veel afgevallenquote:Op zondag 18 juni 2023 17:22 schreef lojanda het volgende:
Ik moet wel zeggen dat Zoë veel is afgevallen alnog een beetje spek op haar rug en buik maar verder ziet het er goed uit.. knap wel vind ik
De uitdaging is wel om het hierna ook vol te houden. Ook voor Moraima bijv.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:22 schreef lojanda het volgende:
Ik moet wel zeggen dat Zoë veel is afgevallen alnog een beetje spek op haar rug en buik maar verder ziet het er goed uit.. knap wel vind ik
En een laag minder make-up tegenwoordig.. het wordt nog watquote:
Ja dat is volgens mij het moeilijkste.. het op gewicht blijven.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:24 schreef engine het volgende:
[..]
De uitdaging is wel om het hierna ook vol te houden. Ook voor Moraima bijv.
Volgens mij vinden die er ook niet veel aan...quote:Op zondag 18 juni 2023 17:24 schreef lojanda het volgende:
Feest is al bijna afgelopen en Sasha en Bern komen los![]()
Isaac zou nu met Moraima gaan lopen toch? Doet hij dat ook? Of met wie wandelt ze nu daar in de loods?quote:Op zondag 18 juni 2023 17:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat is volgens mij het moeilijkste.. het op gewicht blijven.
Is al het vleesch al op ?quote:Op zondag 18 juni 2023 17:24 schreef lojanda het volgende:
Feest is al bijna afgelopen en Sasha en Bern komen los![]()
Daar lijkt het idd op.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Volgens mij vinden die er ook niet veel aan...
Ze kan ook zelf gaan lopen, ok, ze doet dat dansen nu met Bep.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:26 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac zou nu met Moraima gaan lopen toch? Doet hij dat ook? Of met wie wandelt ze nu daar in de loods?
Ook dat had hij beloofd aan Jeff maar is nog niet gebeurdquote:Op zondag 18 juni 2023 17:26 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac zou nu met Moraima gaan lopen toch? Doet hij dat ook? Of met wie wandelt ze nu daar in de loods?
Nee de bbq moet nog beginnen.. ze hebben alleen eerder een broodje hamburger gegeten.quote:
In die fles wodka zat een uur geleden nog maar een bodempje in..quote:Op zondag 18 juni 2023 17:27 schreef engine het volgende:
Jappie achter de bar lekker aan de wodka als ik het goed verstond.
Typisch Isaac vind ik dat. Echt een lul de behanger.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ook dat had hij beloofd aan Jeff maar is nog niet gebeurd
We zullen nooit weten hoeveel drank er werkelijk is / wasquote:Op zondag 18 juni 2023 17:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
In die fles wodka zat een uur geleden nog maar een bodempje in..
Zo die durftquote:Op zondag 18 juni 2023 17:29 schreef pingu66 het volgende:
Jasper zet Sas op haar plek : WACHT EVEN! zeg ik toch!
Volgens mij iets van zeven flessen sterken drank waarvan de Bacardi een literfles was. Ze hebben ook nog drie kratten bier gekocht.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
We zullen nooit weten hoeveel drank er werkelijk is / was
Nu nog die wenkbrauwen en wimpersquote:Op zondag 18 juni 2023 17:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
En een laag minder make-up tegenwoordig.. het wordt nog wat
Het grappige is dat Sasha het van Jasper accepteert en van Bern vaak niet.quote:
Idd.. volgens mij doet ze dat van iedereen behalve van Bern. Nu zei ze laatst tegen Babette dat ze het fijn vindt dat hij dat ook accepteert, dus ze weet dat zelf ook wel dat ze dat doet en dat dat haar niet siert. Ik was allang met haar gekaptquote:Op zondag 18 juni 2023 17:32 schreef engine het volgende:
[..]
Het grappige is dat Sasha het van Jasper accepteert en van Bern vaak niet.
Zie haar niet meer lopen wel dansen met Babettequote:Op zondag 18 juni 2023 17:26 schreef engine het volgende:
[..]
OMG.. zum kotzen dat kind.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:33 schreef danaqui het volgende:
Zoë geilt er op dat haar tepels te zien zijn omdat ze het koud heeft , iedereen moet het zien vreselijk eng kinden dan zeg ik het nog netjes
Vind ze wel leuk, en soms sweet, en soms akwardquote:Op zondag 18 juni 2023 17:26 schreef lojanda het volgende:
Toch zapp ik altijd naar een andere stream zo gauw Bern en Sasha te zien zijn.. het kan me gewoon niet boeien wat ze doen
Hebben ze Jeff zijn nummer al gedraaid?quote:Op zondag 18 juni 2023 17:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ook dat had hij beloofd aan Jeff maar is nog niet gebeurd
Ik vind die kant van haar ook niet zo aantrekkelijk maar ik vind ze toch een leuk setje. Terugkijkend denk ik dat die problemen die Sasha eerder maakte waren om Bern te testen. Hij is gebleven en ik vind ze nu toch wel een leuk setje. Ik zie wel dat ze elkaar echt leuk vindenquote:Op zondag 18 juni 2023 17:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd.. volgens mij doet ze dat van iedereen behalve van Bern. Nu zei ze laatst tegen Babette dat ze het fijn vindt dat hij dat ook accepteert, dus ze weet dat zelf ook wel dat ze dat doet en dat dat haar niet siert. Ik was allang met haar gekapt
Ja ze ziet er leuk en wat vriendelijker uit zoquote:Op zondag 18 juni 2023 17:29 schreef HappyCharly het volgende:
vind wendy knap met zo'n witte blouse en haar haren zo
quote:Op zondag 18 juni 2023 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze Jeff zijn nummer al gedraaid?
Ja hij vindt haar idd heel erg leuk.. dat moet wel want menigeen was er allang vandoor gegaan.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind die kant van haar ook niet zo aantrekkelijk maar ik vind ze toch een leuk setje. Terugkijkend denk ik dat die problemen die Sasha eerder maakte waren om Bern te testen. Hij is gebleven en ik vind ze nu toch wel een leuk setje. Ik zie wel dat ze elkaar echt leuk vinden
quote:Op zondag 18 juni 2023 17:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern weet ook de reden wrm ze soms zo naar deed tegen hem , iets met verleden
Ze spreken ook uit vaak dat ze van elkaar houdenquote:Op zondag 18 juni 2023 17:43 schreef engine het volgende:
Jij maakt me zo gelukkig![]()
Nawh dat is toch lief om tegen elkaar te zeggen.
jef was zelf muziek aan draaien zie insta kimquote:Op zondag 18 juni 2023 17:39 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Jammer want wil wel eens zien wat ze dan doen
Ze zeggen het mij iets te vaak.. dan heeft het op een gegeven moment geen betekenis meer.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze spreken ook uit vaak dat ze van elkaar houden
je kan het niet vaak genoeg zeggen als je van elkaar houdquote:Op zondag 18 juni 2023 17:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze zeggen het mij iets te vaak.. dan heeft het op een gegeven moment geen betekenis meer.
Niet gezien.. het gaat er mij maar om of Isaac woord houdtquote:Op zondag 18 juni 2023 17:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
jef was zelf muziek aan draaien zie insta kim
Bijna op zo ongeveer.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:46 schreef woxxel het volgende:
In 4 uur tijd al die drank op en niemand dronken?
Niemand?quote:Op zondag 18 juni 2023 17:46 schreef woxxel het volgende:
In 4 uur tijd al die drank op en niemand dronken?
Nee voor mij hoeft dat niet.. ik weet dat dan toch wel.. soms zeggen heeft voor mij meer betekenis.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
je kan het niet vaak genoeg zeggen als je van elkaar houd
Eindelijk een nummer wat ze allemaal leuk vinden.. meteen iedereen dansenquote:Op zondag 18 juni 2023 17:49 schreef Dotteke het volgende:
Moraima haar liedje, die gaat denk zo helemaal los
ZIet er nu wel gezellig uitquote:Op zondag 18 juni 2023 17:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eindelijk een nummer wat ze allemaal leuk vinden.. meteen iedereen dansen
Op die blokquote:
O ja op die blokquote:
Al is het een flinke vrouw ze ziet er toch weer mooi uit vandaag.quote:
Maar als Wanda Jasper afbekte zei Jasper nietsquote:Op zondag 18 juni 2023 17:32 schreef engine het volgende:
[..]
Het grappige is dat Sasha het van Jasper accepteert en van Bern vaak niet.
Ik ook.. ff geen gezeik onder elkaar en lekker genieten van het momentquote:Op zondag 18 juni 2023 17:53 schreef engine het volgende:
Het feestje gaat toch nog lekker door. Vind het nu wel gezellig om te kijken
Opletten he Mirthe net aan het buikdansenquote:Op zondag 18 juni 2023 17:53 schreef engine het volgende:
Het feestje gaat toch nog lekker door. Vind het nu wel gezellig om te kijken
Nou nou....quote:Op zondag 18 juni 2023 17:51 schreef Dotteke het volgende:
Brengen ze even duidelijk die vetkwab benen van Moraima in beeld
Heb ik gezien hoorquote:Op zondag 18 juni 2023 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Opletten he Mirthe net aan het buikdansen
Zag ik, we posten tot op de sec gelijkquote:
quote:
Cocktails 3 of 4 dacht ik gelezen te hebbenquote:
tja dat is haar lijfquote:Op zondag 18 juni 2023 17:51 schreef Dotteke het volgende:
Brengen ze even duidelijk die vetkwab benen van Moraima in beeld
Babette is echt niet dronkenquote:
Die weegt helemaal nietsquote:Op zondag 18 juni 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
Jasper danst op de bar, ziet er niet erg stevig uit (diebar)
quote:Op zondag 18 juni 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cocktails 3 of 4 dacht ik gelezen te hebben
Niets volgens mijquote:Op zondag 18 juni 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ja dat is echt zijn ding, doet hij bij elk feestjequote:Op zondag 18 juni 2023 17:57 schreef engine het volgende:
Bern probeert de tekst uit de beelden in zijn dans
Viel ze nou net met Eunice in de hottub?quote:Op zondag 18 juni 2023 17:59 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe was haar ogen schoon in de hottubzwarte smurrie
Misschienquote:Op zondag 18 juni 2023 17:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja dat is echt zijn ding, doet hij bij elk feestje
misschien cursus mimedansen gehad?
Ja dat leek er wel opquote:Op zondag 18 juni 2023 18:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Viel ze nou net met Eunice in de hottub?
Echt vreselijk om te zien.. Erik doet dat ook altijd.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja dat is echt zijn ding, doet hij bij elk feestje
misschien cursus mimedansen gehad?
Was geloof ik niet echt de bedoelingquote:
Beiden volgens mijquote:Op zondag 18 juni 2023 18:01 schreef HappyCharly het volgende:
Babs zingt mee maar of ze zingt vals of door de mic/ muziekcombi klinkt het niet
Vreselijke aandachtstrekker brrquote:Op zondag 18 juni 2023 18:01 schreef danaqui het volgende:
Eunice heeft haar bikinibroekje heel hoog opgetrokken, vanachter zitie in haar reet en de voorkant zal ik maar niet zeggen![]()
Jaquote:Op zondag 18 juni 2023 18:04 schreef lojanda het volgende:
Wie is er nu aan het draaien? Isaac nog steeds?
Wat is er?quote:
Nou het banjer nummer van Jeff wat Isaac zou draaien op de party.quote:
o thnx, Toch netjes dat ze hem dan draaien zoals beloofdquote:
Straks weer huilen iek wiel niet apart zijn dat zei Jan Wielem tegen mi. Iek wiel gewoon zijn. Iek mies mijn kienderrrrrrquote:
Lekker eten en daar nog een koud flesje bier bij..quote:Op zondag 18 juni 2023 18:10 schreef engine het volgende:
De barbecue gaat nu aan en daarna willen we afsluiten met een kampvuur settingZe hebben het toch wel leuk gehad. Fijne sfeer nu
MIrthe een beetje is aangeschotenquote:
Ja weet ikquote:Op zondag 18 juni 2023 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIrthe een beetje is aangeschoten
Janet en Erik hebben gewonnen![]()
![]()
Ik zou condooms kopen.. je weet maar nooit Erikquote:Op zondag 18 juni 2023 18:17 schreef Was-beer het volgende:
[..]5 euro uit de huishoudpot vrij te besteden
dat waren er wel meer en eerst proeven/leegdrinken en toen tussendoor verschillendequote:Op zondag 18 juni 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ikheb ze vast niet allemaal gezien ik heb er twee gezien en de rest gelezenquote:Op zondag 18 juni 2023 18:20 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat waren er wel meer en eerst proeven/leegdrinken en toen tussendoor verschillende
pina coladaquote:Op zondag 18 juni 2023 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
Wat is Miertje nog aan het wegtikken? Koffiemelk?
[ afbeelding ]
Tegen wie zei ze nu ga weg je pikt Jasper weg?quote:
Was een grapje tegen Tiano, ze zei alles pak jij van me af je pakt Zoë je pakt Babs van me af en straks ook Jappie dus ga weg, was wel ff leuk om te zien ze moesten beide lachen eromquote:Op zondag 18 juni 2023 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegen wie zei ze nu ga weg je pikt Jasper weg?
Echt waar?quote:Op zondag 18 juni 2023 18:23 schreef Was-beer het volgende:
Zoe laat even aan Isaac weten dat ze 'zichzelf gaat helpen' onder de douche want hij doet het niet
Wendy heeft weer een drankje op en dan krijgt ze weer jeuk natuurlijk.quote:Op zondag 18 juni 2023 18:24 schreef danaqui het volgende:
[..]
Was een grapje tegen Tiano, ze zei alles pak jij van me af je pakt Zoë je pakt Babs van me af en straks ook Jappie dus ga weg, was wel ff leuk om te zien ze moesten beide lachen erom
quote:Op zondag 18 juni 2023 18:24 schreef lojanda het volgende:
Zoë zegt tegen Isaac dat ze gaat douchen en wijst naar haar handdoek.. daar zit die satisfyer van KimD in, ja jij doet het niet dus dan moet ik mezelf maar helpen
quote:
Zoals ik het zie zijn er verschillende aardig lam maar ze weten zich nog netjes te gedragenquote:Op zondag 18 juni 2023 18:28 schreef lojanda het volgende:
Langzaam aan beginnen ze toch wel dronken te worden.
Vreselijk kind van 22 tegen een man van 40 voor de nationale tvquote:Op zondag 18 juni 2023 18:24 schreef lojanda het volgende:
Zoë zegt tegen Isaac dat ze gaat douchen en wijst naar haar handdoek.. daar zit die satisfyer van KimD in, ja jij doet het niet dus dan moet ik mezelf maar helpen
Nog welquote:Op zondag 18 juni 2023 18:29 schreef engine het volgende:
[..]
Zoals ik het zie zijn er verschillende aardig lam maar ze weten zich nog netjes te gedragen
Er zit water inquote:Op zondag 18 juni 2023 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Miertje lust nog wel wat... pakt van alles aan bij de Barman![]()
[ afbeelding ]
Ohja, natuurlijk ,,, Ik heb het geluid wat harder gezet... Zegt Jappie er nog bij "Denk je nou echt dat ik je loopt te naaien...? "quote:
Dat was varkens sate niet de côte de boeufquote:Op zondag 18 juni 2023 18:38 schreef lojanda het volgende:
Ze vragen wat voor vlees die spiezen zijn en dat is die côte de boeuf.. varkensvlees roepen Wendy en Janet. Dat is dan toch rundvlees
quote:Op zondag 18 juni 2023 18:24 schreef danaqui het volgende:
[..]
Was een grapje tegen Tiano, ze zei alles pak jij van me af je pakt Zoë je pakt Babs van me af en straks ook Jappie dus ga weg, was wel ff leuk om te zien ze moesten beide lachen erom
Die is echt te ergquote:Op zondag 18 juni 2023 18:24 schreef lojanda het volgende:
Broodje hamburger en een maiskolfquote:Op zondag 18 juni 2023 18:47 schreef Lovely het volgende:
Lekker barbieknoeien, vanmiddag al lekkere fruit dingen en wat nog meer, want dat heb ik niet gezien?
Ik vind ze de laatste tijd steeds leuker met elkaar.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:43 schreef engine het volgende:
Jij maakt me zo gelukkig![]()
Nawh dat is toch lief om tegen elkaar te zeggen.
Nope, vond haar zelfs een beetje witjesquote:Op zondag 18 juni 2023 18:52 schreef Lovely het volgende:
Zoe heeft geen bruine smeersel op haar gezicht?
Klopt, ze spreken beide ook uit dat ze het fijn vinden tegen elkaar te kunnen zeggen wat ze niet leuk vinden.quote:Op zondag 18 juni 2023 18:53 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik vind ze de laatste tijd steeds leuker met elkaar.
Tja gezicht ziet nooit de zonquote:Op zondag 18 juni 2023 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope, vond haar zelfs een beetje witjes
Dat zijn echt twee plakkersquote:Op zondag 18 juni 2023 18:58 schreef 5thencounter het volgende:
Rupie heeft alles al wat 'ie nodig heeft, lekker legge op een bedje, biertje, vriendje.. nog een paar maandjes![]()
[ afbeelding ]
Marciano net al dat iemand naar kamer 5 moest Babette wilde dat niet gelovenquote:
Ik denk Jasper? Babette staat nu met hem te smoezenquote:Op zondag 18 juni 2023 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Marciano net al dat iemand naar kamer 5 moest Babette wilde dat niet geloven
Gert Jan komt uit Emmen☺️quote:Op zondag 18 juni 2023 19:05 schreef danaqui het volgende:
Jappie:" De enige echte kroko?is terug naar Emmen" geen idee wie maar hij klinkt aardig zat ook
Ja die huid komt geen straaltje zon op met altijd die laag plamuur dus dan ziet ze witjes inderdaadquote:Op zondag 18 juni 2023 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope, vond haar zelfs een beetje witjes
Juist en daarom denk ik dat een relayie buiten, grote kans van slagen heeft. Ze hebben veel yijd in elkaar gestoken om veel van elkaar te weten te komen. Ik denk in tegenstelling tot Jeff en Kim, die zich in een relatie hebben gestort.quote:Op zondag 18 juni 2023 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, ze spreken beide ook uit dat ze het fijn vinden tegen elkaar te kunnen zeggen wat ze niet leuk vinden.
Dan leert men van elkaar en kan je er aan werken zo zeiden ze. Weten wat er in iemand omgaat en weten wat iemand niet leuk vind.
Als Marci Eucalypta gaat nadoen is alle redelijke discussie zoiezo al de deur uitquote:Op zondag 18 juni 2023 19:24 schreef woxxel het volgende:
Dat gesprek tussen jap en marciano is wel dronkemanspraat. Daar kan je alleen bijzitten als je zelf ook dronken ben
wie zegde datquote:Op zondag 18 juni 2023 19:26 schreef engine het volgende:
Ik heb nog nooit voor iemand gekozen en nu kies ik wel voor iemand
Jappiequote:
Lijkt er wel op jaquote:Op zondag 18 juni 2023 19:32 schreef Varen het volgende:
Is er een ruzie in de maak? Jasper vindt het niet leuk meer
Ik zie het aan zijn gezichtquote:Op zondag 18 juni 2023 19:32 schreef Varen het volgende:
Is er een ruzie in de maak? Jasper vindt het niet leuk meer
De laatste alleen Jappie weet dat nog nietquote:Op zondag 18 juni 2023 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw.. Pas vanaf nu is Jappie geen Playboy meer, hij gaat voor één
Wie dan?
Wendie vannacht
Of Wanda, die buiten allang een andere vriend heeft...
Ja, dat maakt het zoveel leukerquote:Op zondag 18 juni 2023 19:40 schreef danaqui het volgende:
[..]
De laatste alleen Jappie weet dat nog niet
Andere vriend?quote:Op zondag 18 juni 2023 19:40 schreef danaqui het volgende:
[..]
De laatste alleen Jappie weet dat nog niet
Wie zegt dat?quote:Op zondag 18 juni 2023 19:43 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ze moet iig niks meer van Jappie weten,
Haar hele houding spreekt boekdelen en zijzelf beantwoorden eerst de vragen die ze kreeg ik wacht op Jappie ik wil verder met Jappie en nu als er vragen komen ontwijkt ze Jappiequote:
Ik zit ook op bewijs te wachten, geen zin om zelf te gaan zoeken.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:47 schreef mootie het volgende:
Dus ‘ze heeft een nieuwe vriend’ is totaal uit de lucht gegrepen.
"Van loodsgenootjes naar huisgenootjes" Tsja ze moest wát, thuiskomen na met Jasper in de Loods geneukt te hebben ging lastigquote:
Och datte, dat is toch geen relatie. echt hoor, dacht al dat ik wat gemist had.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Van loodsgenootjes naar huisgenootjes" Tsja ze moest wát, thuiskomen na met Jasper in de Loods geneukt te hebben ging lastig
( Het is oud nieuws..)
[ afbeelding ]
Dat was een vergelijking.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:48 schreef ChocoFan het volgende:
Jij bent een dief want je steelt, zegt marcia tegen jasper.
is inderdaad oud nieuws,quote:Op zondag 18 juni 2023 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Van loodsgenootjes naar huisgenootjes" Tsja ze moest wát, thuiskomen na met Jasper in de Loods geneukt te hebben ging lastig
( Het is oud nieuws..)
[ afbeelding ]
Denk je echt dat Wanda nog zit te smachten en wachten?quote:Op zondag 18 juni 2023 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Och datte, dat is toch geen relatie. echt hoor, dacht al dat ik wat gemist had.![]()
Dacht iets nieuws of zo.
Ohw, die link legde ik dan weer niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was een vergelijking.
Dief/playboy, ben je wat je genoemd wordt.
Het is nog maar een maandje of 2 toch dat ze weg is? Alsof dat eeuwen is.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Denk je echt dat Wanda nog zit te smachten en wachten?
Weet ik het, denk het niet maar had er iig niets over gelezen nog, niet dat ik rond lees, eigenlijk alleen hier.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Denk je echt dat Wanda nog zit te smachten en wachten?
heeft wanda niet gezegd , ze gaat hem nog zien later en kijken dan wel wat het wordquote:Op zondag 18 juni 2023 19:43 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ze moet iig niks meer van Jappie weten,
Ik heb gelezen dat ze zeker met hem verder wil kijken buiten de poort omdat ze een leuke klik haddenquote:Op zondag 18 juni 2023 19:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik het, denk het niet maar had er iig niets over gelezen nog, niet dat ik rond lees, eigenlijk alleen hier.![]()
Dacht na het laatste feestje en dat wendy en jasper hadden gesekst, iemand wel iets had geplaatst van wanda maar wat weet ik ook niet meer.
wachten is groot woord zegde wanda , ze kijken wel als jasper eruit isquote:Op zondag 18 juni 2023 19:46 schreef danaqui het volgende:
[..]
Haar hele houding spreekt boekdelen en zijzelf beantwoorden eerst de vragen die ze kreeg ik wacht op Jappie ik wil verder met Jappie en nu als er vragen komen ontwijkt ze Jappie
ze woont bij wesly vele denken dat dit haar nieuwe vriend isquote:Op zondag 18 juni 2023 19:47 schreef mootie het volgende:
Dus ‘ze heeft een nieuwe vriend’ is totaal uit de lucht gegrepen.
Ok, staat mij ook iets van bij maar dan moet hij niet meer seksen met wendy, wendy komt er nu ook bij en vraagt waarom ie was weggelopen.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat ze zeker met hem verder wil kijken buiten de poort omdat ze een leuke klik hadden
Wanda update haar insta alleen maar met leuke dingen met veel Ex-Loodsers., voorspelbaar .quote:Op zondag 18 juni 2023 19:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik het, denk het niet maar had er iig niets over gelezen nog, niet dat ik rond lees, eigenlijk alleen hier.![]()
Dacht na het laatste feestje en dat wendy en jasper hadden gesekst, iemand wel iets had geplaatst van wanda maar wat weet ik ook niet meer.
Doet niet iedereen dat met insta?quote:Op zondag 18 juni 2023 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wanda update haar insta alleen maar met leuke dingen met veel Ex-Loodsers., voorspelbaar .
Ze hebben nog niets he, in principe bedonderd hij niemand. Hij weet niet eens zeker of ze weg is bij haar vriendquote:Op zondag 18 juni 2023 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, staat mij ook iets van bij maar dan moet hij niet meer seksen met wendy, wendy komt er nu ook bij en vraagt waarom ie was weggelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |