Typisch Isaac vind ik dat. Echt een lul de behanger.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ook dat had hij beloofd aan Jeff maar is nog niet gebeurd
We zullen nooit weten hoeveel drank er werkelijk is / wasquote:Op zondag 18 juni 2023 17:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
In die fles wodka zat een uur geleden nog maar een bodempje in..
Zo die durftquote:Op zondag 18 juni 2023 17:29 schreef pingu66 het volgende:
Jasper zet Sas op haar plek : WACHT EVEN! zeg ik toch!
Volgens mij iets van zeven flessen sterken drank waarvan de Bacardi een literfles was. Ze hebben ook nog drie kratten bier gekocht.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
We zullen nooit weten hoeveel drank er werkelijk is / was
Nu nog die wenkbrauwen en wimpersquote:Op zondag 18 juni 2023 17:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
En een laag minder make-up tegenwoordig.. het wordt nog wat
Het grappige is dat Sasha het van Jasper accepteert en van Bern vaak niet.quote:
Idd.. volgens mij doet ze dat van iedereen behalve van Bern. Nu zei ze laatst tegen Babette dat ze het fijn vindt dat hij dat ook accepteert, dus ze weet dat zelf ook wel dat ze dat doet en dat dat haar niet siert. Ik was allang met haar gekaptquote:Op zondag 18 juni 2023 17:32 schreef engine het volgende:
[..]
Het grappige is dat Sasha het van Jasper accepteert en van Bern vaak niet.
Zie haar niet meer lopen wel dansen met Babettequote:Op zondag 18 juni 2023 17:26 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac zou nu met Moraima gaan lopen toch? Doet hij dat ook? Of met wie wandelt ze nu daar in de loods?
OMG.. zum kotzen dat kind.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:33 schreef danaqui het volgende:
Zoë geilt er op dat haar tepels te zien zijn omdat ze het koud heeft , iedereen moet het zien vreselijk eng kinden dan zeg ik het nog netjes
Vind ze wel leuk, en soms sweet, en soms akwardquote:Op zondag 18 juni 2023 17:26 schreef lojanda het volgende:
Toch zapp ik altijd naar een andere stream zo gauw Bern en Sasha te zien zijn.. het kan me gewoon niet boeien wat ze doen
Hebben ze Jeff zijn nummer al gedraaid?quote:Op zondag 18 juni 2023 17:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ook dat had hij beloofd aan Jeff maar is nog niet gebeurd
Ik vind die kant van haar ook niet zo aantrekkelijk maar ik vind ze toch een leuk setje. Terugkijkend denk ik dat die problemen die Sasha eerder maakte waren om Bern te testen. Hij is gebleven en ik vind ze nu toch wel een leuk setje. Ik zie wel dat ze elkaar echt leuk vindenquote:Op zondag 18 juni 2023 17:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd.. volgens mij doet ze dat van iedereen behalve van Bern. Nu zei ze laatst tegen Babette dat ze het fijn vindt dat hij dat ook accepteert, dus ze weet dat zelf ook wel dat ze dat doet en dat dat haar niet siert. Ik was allang met haar gekapt
Ja ze ziet er leuk en wat vriendelijker uit zoquote:Op zondag 18 juni 2023 17:29 schreef HappyCharly het volgende:
vind wendy knap met zo'n witte blouse en haar haren zo
quote:Op zondag 18 juni 2023 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze Jeff zijn nummer al gedraaid?
Ja hij vindt haar idd heel erg leuk.. dat moet wel want menigeen was er allang vandoor gegaan.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind die kant van haar ook niet zo aantrekkelijk maar ik vind ze toch een leuk setje. Terugkijkend denk ik dat die problemen die Sasha eerder maakte waren om Bern te testen. Hij is gebleven en ik vind ze nu toch wel een leuk setje. Ik zie wel dat ze elkaar echt leuk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |