Wij hebben de Glis van Ikea:quote:Op zondag 18 juni 2023 11:18 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Smartgames is ook een idee.
En Lego natuurlijk (daar weet jij alles van). Hoe ruimen jullie de lego op? Alles bij elkaar? Of per set?
Nu ligt alles zo een beetje op zijn speelkleed, per doos gekocht en een aantal dingen bij elkaar.
Maar ik zoek nog een permanentere handige manier van opruimen.....
Ik heb die vraag even hierheen gehaald:quote:Op zondag 18 juni 2023 21:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wij hebben de sets in ziplock zakken zitten. We proberen ze nu compleet te krijgen.
Hij heeft nu de grenen met een blanke lak, helaas staan die andere 2 kleuren daar totaal niet bij. En B wil echt geen andere kleur, die vindt de houtkleurquote:Op maandag 19 juni 2023 10:29 schreef hilliebillie het volgende:
Dat is wel belachelijk inderdaad, als zij de garantie geven dat er 5 jaar onderdelen in die kleur bij te bestellen zijn, dan moeten ze dat ook waar maken. Of anders met een andere oplossing komen (bijvoorbeeld het bed omruilen naar een andere kleur zodat er weer bij te bestellen is, al is dat ook niet top want je hebt destijds niet voor niets voor deze kleur gekozen).
Hier zo ik ook wel erg boos om kunnen worden inderdaad.
Wellicht dat er wel een contrasterende kleur te bestellen is die mooi combineert met de kleur die je hebt? Voor mochten ze echt niet met een oplossing komen (al zou ik ook geneigd zijn er dan maar helemaal niets meer te bestellen trouwens)
Dan is het inderdaad geen optie. Hopelijk gaan ze jullie nog wel tegemoet komen!quote:Op maandag 19 juni 2023 11:01 schreef exode het volgende:
[..]
Hij heeft nu de grenen met een blanke lak, helaas staan die andere 2 kleuren daar totaal niet bij. En B wil echt geen andere kleur, die vindt de houtkleur![]()
Ik heb nu een officiele klacht ingediend, kijken wat er gaat gebeuren.
Dat is ook balen ja, vooral laminaat!quote:Op maandag 19 juni 2023 11:59 schreef amaranta het volgende:
Dat is stom zeg Exode.
Ik snap dat je soms collecties vervangt…maar dit klopt gewoon niet.
Wij hebben dat ook weleens gehad. Een bepaald laminaat of kastenserie bij de Ikea.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas deden ze dat nooit hier, want dat leek me zo ongelooflijk gaaf! Nog steeds. Zou er ook zoiets voor volwassenen geregeld kunnen worden?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:21 schreef exode het volgende:
Kan die zon weer terug? Gadverdamme wat is het vies weer, B en ik zitten meteen weer aan de Ventolin vanwege benauwdheid.
Beide kinderen sliepen pas om 21:30, ze zijn allebei zo onrustig. (en MOE) Het is ook zoveel in de laatste weken. Al die activiteiten en bijbehorende spanning. Nog 2,5 week bikkelen en dan hebben ze vakantieeeeee.
Gisteren werd de loting bekend van het Timmerdorp, B hoefde niet te loten als Scouting lid mag hij automatisch mee doen. Zijn vriendjes met wie hij een groepje wil vormen zijn allemaal ingelootDie gaan een topweek hebben (laatste week van de zomervakantie)
Wij gaan als vrijwilliger helpenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Helaas deden ze dat nooit hier, want dat leek me zo ongelooflijk gaaf! Nog steeds. Zou er ook zoiets voor volwassenen geregeld kunnen worden?
Mijn buren met co-ouderschap (week op week af) hebben het zo geregeld inderdaad.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:19 schreef Donna het volgende:
Heeft iemand hier ervaring mee?
Als je uit elkaar gaat kan je schijnbaar het ene kind bij de ex partner zetten bij de SVB voor kinderbijslag en het andere kind bij de vrouw. Je krijgt dan beide voor dat ene kind kinderbijslag én je krijgt dan ook beide kindgebonden budget. Hierdoor kan het kindgebonden budget (als je het zou optellen) hoger uitvallen dan wanneer de minst verdienende beide kinderen 'op naam' heeft.
Als ik op de site van de SVB en Belastingdienst kijk, klopt dit. Maar heeft iemand het ook zo?it geldt alleen als je co-ouders bent en dus ongeveer half half de verzorging van de kinderen deelt.
Je gaat toch niet scheiden?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:29 schreef Donna het volgende:
En sorry dat ik zo binnen kom vallen. A lot on my mind.
Klopt, als ik 2 of meer (minderjarige) kinderen had zou ik dat bij een scheiding zo doen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:19 schreef Donna het volgende:
Als je uit elkaar gaat kan je schijnbaar het ene kind bij de ex partner zetten bij de SVB voor kinderbijslag en het andere kind bij de vrouw. Je krijgt dan beide voor dat ene kind kinderbijslag én je krijgt dan ook beide kindgebonden budget. Hierdoor kan het kindgebonden budget (als je het zou optellen) hoger uitvallen dan wanneer de minst verdienende beide kinderen 'op naam' heeft.
Als ik op de site van de SVB en Belastingdienst kijk, klopt dit. Maar heeft iemand het ook zo?
* Dit geldt alleen als je co-ouders bent en dus ongeveer half half de verzorging van de kinderen deelt.
Het is niet mijn keuze en ik vecht met alles wat ik heb, maar als het trekken aan een dood paard wordt dan ben ik bang van wel.quote:
Dit klinkt zo niet fijn en heftigquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:29 schreef Donna het volgende:
En sorry dat ik zo binnen kom vallen. A lot on my mind.
Oef.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is niet mijn keuze en ik vecht met alles wat ik heb, maar als het trekken aan een dood paard wordt dan ben ik bang van wel.
Worst nightmare op het moment
Ja, dit is correct en ik ken meerdere mensen waarbij dit zo is.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:19 schreef Donna het volgende:
Als ik op de site van de SVB en Belastingdienst kijk, klopt dit. Maar heeft iemand het ook zo?
* Dit geldt alleen als je co-ouders bent en dus ongeveer half half de verzorging van de kinderen deelt.
Daarom wil ik dat ook niet als het daar op uit draait. Ik ben wel realistisch, maar ook echt enorm verdrietig.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oef.
Maar als het echt trekken aan een dood paard is dan verspil je daarmee vooral energie die je eigenlijk heel hard nodig hebt voor andere zaken
Wat het niet minder zwaar maakt uiteraard.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is niet mijn keuze en ik vecht met alles wat ik heb, maar als het trekken aan een dood paard wordt dan ben ik bang van wel.
Worst nightmare op het moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |