abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209568820
Ik had ook de lucovitaal, daar zitten de minste vulspullen in en de meeste goede darmbacterien. Was toen 1+1 bij Kruidvat dus ik heb voorlopig genoeg.
pi_209569197
Ik was alleen zo dom geweest niet te eten bij de probiotica, die ligt me nu toch zwaar op m’n maag(je). Was bij de action en daar maar wat te eten gekocht en snel wat gegeten, maar wordt niet beter helaas. Hopelijk zakt het zo wat. Want ook weer bijna etenstijd.
pi_209569314
Regen? Nog niet echt gevoeld/gezien/whatever.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_209569536
Volgens mij zijn die van lucovitaal bij Holland&Barrett & kruidvat op dit moment ook 1+1, daar eens kijken zo.

Ook even opzoeken zo hoe het ook alweer zit qua timing - er moet geloof ik een aantal uur tussen zitten, zodat de antibiotica niet alle probiotica bacteriën meteen doodt. Dat kan Google me vast vertellen.

[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 19-06-2023 17:13:27 ]
pi_209572015
Ik ben volgens mij toen de probiotica gaan slikken na mijn antibiotica kuur, maar ik weet het niet zeker meer.
Fake it till you make it...
pi_209572632
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209576148
Kan die zon weer terug? Gadverdamme wat is het vies weer, B en ik zitten meteen weer aan de Ventolin vanwege benauwdheid.

Beide kinderen sliepen pas om 21:30, ze zijn allebei zo onrustig. (en MOE) Het is ook zoveel in de laatste weken. Al die activiteiten en bijbehorende spanning. Nog 2,5 week bikkelen en dan hebben ze vakantieeeeee.

Gisteren werd de loting bekend van het Timmerdorp, B hoefde niet te loten als Scouting lid mag hij automatisch mee doen. Zijn vriendjes met wie hij een groepje wil vormen zijn allemaal ingeloot *O* Die gaan een topweek hebben (laatste week van de zomervakantie)
  dinsdag 20 juni 2023 @ 09:39:02 #33
35189 Troel
scherp en bot
pi_209576357
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 09:21 schreef exode het volgende:
Kan die zon weer terug? Gadverdamme wat is het vies weer, B en ik zitten meteen weer aan de Ventolin vanwege benauwdheid.

Beide kinderen sliepen pas om 21:30, ze zijn allebei zo onrustig. (en MOE) Het is ook zoveel in de laatste weken. Al die activiteiten en bijbehorende spanning. Nog 2,5 week bikkelen en dan hebben ze vakantieeeeee.

Gisteren werd de loting bekend van het Timmerdorp, B hoefde niet te loten als Scouting lid mag hij automatisch mee doen. Zijn vriendjes met wie hij een groepje wil vormen zijn allemaal ingeloot *O* Die gaan een topweek hebben (laatste week van de zomervakantie)
Helaas deden ze dat nooit hier, want dat leek me zo ongelooflijk gaaf! Nog steeds. Zou er ook zoiets voor volwassenen geregeld kunnen worden?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209576423
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 09:39 schreef Troel het volgende:

[..]
Helaas deden ze dat nooit hier, want dat leek me zo ongelooflijk gaaf! Nog steeds. Zou er ook zoiets voor volwassenen geregeld kunnen worden?
Wij gaan als vrijwilliger helpen :7 Maar dan moet je kind wel meedoen natuurlijk.
Het is ook zo gaaf, vorig jaar was het 1 groot feest.
pi_209576530
Ik ben op zich wel blij dat het iets is afgekoeld, hoewel het vandaag ook wel weer warm wordt }:|

Maar dat jullie er zo benauwd van zijn is niet cool exode :N

Tof van het timmerdorp! Daar heb ik zelf ook nog een paar leuke herinneringen aan met mijn broers O+
pi_209576634
Wij hebben kindervakantieweek wat een soort combinatie is van timmerdorp met groepsspellen. Ik ben daar al jaren vrijwilliger, ook als volwassene is dat super leuk O+
  Moderator/colorchick dinsdag 20 juni 2023 @ 10:19:39 #37
382129 crew  Donna
pi_209576733
Heeft iemand hier ervaring mee?

Als je uit elkaar gaat kan je schijnbaar het ene kind bij de ex partner zetten bij de SVB voor kinderbijslag en het andere kind bij de vrouw. Je krijgt dan beide voor dat ene kind kinderbijslag én je krijgt dan ook beide kindgebonden budget. Hierdoor kan het kindgebonden budget (als je het zou optellen) hoger uitvallen dan wanneer de minst verdienende beide kinderen 'op naam' heeft.

Als ik op de site van de SVB en Belastingdienst kijk, klopt dit. Maar heeft iemand het ook zo?

* Dit geldt alleen als je co-ouders bent en dus ongeveer half half de verzorging van de kinderen deelt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Donna op 20-06-2023 10:27:36 ]
pi_209576754
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 10:19 schreef Donna het volgende:

Als je uit elkaar gaat kan je schijnbaar het ene kind bij de ex partner zetten bij de SVB voor kinderbijslag en het andere kind bij de vrouw. Je krijgt dan beide voor dat ene kind kinderbijslag én je krijgt dan ook beide kindgebonden budget. Hierdoor kan het kindgebonden budget (als je het zou optellen) hoger uitvallen dan wanneer de minst verdienende beide kinderen 'op naam' heeft.

Als ik op de site van de SVB en Belastingdienst kijk, klopt dit. Maar heeft iemand het ook zo?

*Dit geldt alleen als je co-ouders bent en dus ongeveer half half de verzorging van de kinderen deelt.
Mijn buren met co-ouderschap (week op week af) hebben het zo geregeld inderdaad.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator/colorchick dinsdag 20 juni 2023 @ 10:29:10 #39
382129 crew  Donna
pi_209576802
Het staat ook als Tip bij de Belastingdienst, maar het voelt een beetje 'te mooi om waar te zijn' ofzo.
  Moderator/colorchick dinsdag 20 juni 2023 @ 10:29:52 #40
382129 crew  Donna
pi_209576806
En sorry dat ik zo binnen kom vallen. A lot on my mind. :'(
pi_209576821
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 10:29 schreef Donna het volgende:
Je gaat toch niet scheiden? ;(
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  dinsdag 20 juni 2023 @ 10:39:03 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209576876
quote:

* Dit geldt alleen als je co-ouders bent en dus ongeveer half half de verzorging van de kinderen deelt.
Klopt, als ik 2 of meer (minderjarige) kinderen had zou ik dat bij een scheiding zo doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 20 juni 2023 @ 10:40:05 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209576883
quote:
:*
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator/colorchick dinsdag 20 juni 2023 @ 10:41:12 #44
382129 crew  Donna
pi_209576888
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 10:32 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Je gaat toch niet scheiden? ;(
Het is niet mijn keuze en ik vecht met alles wat ik heb, maar als het trekken aan een dood paard wordt dan ben ik bang van wel. :'(
Worst nightmare op het moment
pi_209576895
quote:
Dit klinkt zo niet fijn en heftig :*
  dinsdag 20 juni 2023 @ 10:43:18 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209576908
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 10:41 schreef Donna het volgende:

[..]
Het is niet mijn keuze en ik vecht met alles wat ik heb, maar als het trekken aan een dood paard wordt dan ben ik bang van wel. :'(
Oef.
Maar als het echt trekken aan een dood paard is dan verspil je daarmee vooral energie die je eigenlijk heel hard nodig hebt voor andere zaken :*

Wat het niet minder zwaar maakt uiteraard.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209576917
Ach @Donna ;( :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  dinsdag 20 juni 2023 @ 10:45:39 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_209576934
quote:

Ja, dit is correct en ik ken meerdere mensen waarbij dit zo is.

:* Heel veel sterkte
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator/colorchick dinsdag 20 juni 2023 @ 10:46:20 #49
382129 crew  Donna
pi_209576941
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 10:43 schreef Leandra het volgende:

[..]
Oef.
Maar als het echt trekken aan een dood paard is dan verspil je daarmee vooral energie die je eigenlijk heel hard nodig hebt voor andere zaken :*

Wat het niet minder zwaar maakt uiteraard.
Daarom wil ik dat ook niet als het daar op uit draait. Ik ben wel realistisch, maar ook echt enorm verdrietig.
  dinsdag 20 juni 2023 @ 10:46:55 #50
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_209576947
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 10:41 schreef Donna het volgende:

[..]
;( :*

het lijkt me zo'n onwerkelijke situatie als de ander soort van die keuze voor je maakt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')