abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209538277
Nou, mijn hooikoorts heeft inmiddels de afmeting bereikt dat ik neusspray, pillen én oogspray van de huisarts heb en daarmee zijn de klachten in ieder geval leefbaar :')
Voor ogen heb ik vanmorgen nog gekregen nadat ik gisteravond tijdens een 4 km ritje halverwege moest stoppen.

Zondag ben ik verkeersbegeleider bij een bedevaart, op de fiets, dus dat is het wel zaak dat ik nog wat kan zien.

Wel heeeeel veel zin in. Lopen kan ik niet meer, maar nu toch weer mee kunnen vind ik zo bijzonder. Ik ben hartstikke atheïstisch, maar we zagen vandaag weer een filmpje van 50 jaar geleden met 2 ooms en mijn opa, dus het hoort gewoon bij onze familie O+
Er lopen tussen de 1200 en 1500 pelgrims mee ieder jaar, allemaal dorpsgenoten.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_209538294
En morgenochtend om half 6 opstaan zodat ik ze hier uit kan zwaaien. Volgend jaar ga ik hopelijk heen en terug als begeleider en kan ik daar blijven slapen met mijn zussen en mama.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_209540508
@Hupje, hopelijk goed de nacht doorgekomen. Beterschap!

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 22:39 schreef LeSage het volgende:
Nou, mijn hooikoorts heeft inmiddels de afmeting bereikt dat ik neusspray, pillen én oogspray van de huisarts heb en daarmee zijn de klachten in ieder geval leefbaar :')
Voor ogen heb ik vanmorgen nog gekregen nadat ik gisteravond tijdens een 4 km ritje halverwege moest stoppen.

Zondag ben ik verkeersbegeleider bij een bedevaart, op de fiets, dus dat is het wel zaak dat ik nog wat kan zien.

Wel heeeeel veel zin in. Lopen kan ik niet meer, maar nu toch weer mee kunnen vind ik zo bijzonder. Ik ben hartstikke atheïstisch, maar we zagen vandaag weer een filmpje van 50 jaar geleden met 2 ooms en mijn opa, dus het hoort gewoon bij onze familie O+
Er lopen tussen de 1200 en 1500 pelgrims mee ieder jaar, allemaal dorpsgenoten.
Sterkte met de hooikoorts, niks aan. Met medicatie hier nog steeds klachten, maar wel leefbaar.
Fake it till you make it...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 17 juni 2023 @ 13:19:58 #254
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_209542773
Zo heerlijk, op een veldbedje in de tuin genieten en bijkomen van mn examendag gister. Kind leuk aan t spelen met de waterbaan, goed boek erbij, briesje wind. * Ynske geniet
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_209542776
Klinkt heerlijk, @Ynske!
pi_209544882
Ik had vandaag best wel een heftige uitvaart. Ben er nog een beetje beduusd van.

Ik ben wel weer even met mijn neus op de feiten gedrukt je gezin/ familie gaat voor alles.
  zaterdag 17 juni 2023 @ 19:17:34 #257
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209545431
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 18:28 schreef F_r het volgende:
Ik had vandaag best wel een heftige uitvaart. Ben er nog een beetje beduusd van.

Ik ben wel weer even met mijn neus op de feiten gedrukt je gezin/ familie gaat voor alles.
Wat maakte het zo heftig? De doodsoorzaak?
pi_209545490
Zoon heeft zijn B diploma *O* zwom in 1 keer goed door het gat, en de kinderen die dat niet lukte hebben 5 herkansingen gekregen. Uiteindelijk zijn er 2 vanwege het gat gezakt, en nog 1 andere. Best streng dus nog.
pi_209545504
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 19:17 schreef amaranta het volgende:

[..]
Wat maakte het zo heftig? De doodsoorzaak?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209545517
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 19:21 schreef FlyingFish het volgende:
Zoon heeft zijn B diploma *O* zwom in 1 keer goed door het gat, en de kinderen die dat niet lukte hebben 5 herkansingen gekregen. Uiteindelijk zijn er 2 vanwege het gat gezakt, en nog 1 andere. Best streng dus nog.
*O* *O*
  zaterdag 17 juni 2023 @ 19:30:50 #261
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209545627
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 19:22 schreef F_r het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is voor je collega wel heftig.
pi_209545712
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 19:30 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dat is voor je collega wel heftig.
Zeker
pi_209547528
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 19:21 schreef FlyingFish het volgende:
Fijn dat hij het haalde! *O* Gefeliciteerd!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209548380
Wiehoe @FlyingFish Gefeliciteerd *O*

@F_r dat is inderdaad heftig ;(

Wij zijn net thuis van de eerste dag bij kleinzoon :) Ben trots op mijn dochter, schoonzoon en hun kleine spruit O+
Man kwam vanavond eten brengen en morgenochtend ga ik vast aan de kook voor s`avonds. De rest van de week moeten we even kijken. Of ik ga als zoon op school zit, of ik samen met hem na school.

Was op de heenweg. Moest tanken maar tankstation stond vol dus ik dacht, dan pak ik de pompslang voor de andere kant van de auto en trek die eroverheen. Ging niet, dus ik hang de slang terug, stap in en rij weg. Ben ik in die kuttunnel, rijdt er een auto achter me, voor me en toen naast me, en dat vond ik al vreemd want je mag daar niet van baan wisselen. Tot ik opzij keek en een vrouw het raam open zag doen, gebaren en iets zei van: je tankdop! Dus ik schrik me de tieftief, steek mijn duim op dat ik het begreep, reed de tunnel uit en ga naar de vluchtstrook om dat ding weer dicht te draaien en de klep te sluiten :@ Was gelukkig stil, maar toch. Man niet blij met mijn stunt toen hij het hoorde maar de eerst volgende afslag was 10 kilometer verder en ik dacht: een vonkje en BOEM :') Dus. Vandaar :@
Had genoeg benzine dus morgen maar tanken. En nu niet vergeten de tankdop dicht te draaien :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_209549678
Oei mushanga, wat een actie ;)
Flyingfish wat fijn dat hij geslaagd is!
F_r dat is wel heftig inderdaad :{

Vandaag met de oudste de strong Viking run gelopen. De korte versie van 4 km met obstakels. Ging hartstikke goed en en was erg leuk. Hij wil volgende keer voor de 7 km gaan (maar dat mag volgend jaar pas qua leeftijd, nou vind ik het ook te duur om het veel vaker te doen moet ik zeggen). Maar goed voor die 7 km moet ik ook nog wel wat gaan trainen :P
pi_209550686
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 00:18 schreef hilliebillie het volgende:
Oei mushanga, wat een actie ;)
Flyingfish wat fijn dat hij geslaagd is!
F_r dat is wel heftig inderdaad :{

Vandaag met de oudste de strong Viking run gelopen. De korte versie van 4 km met obstakels. Ging hartstikke goed en en was erg leuk. Hij wil volgende keer voor de 7 km gaan (maar dat mag volgend jaar pas qua leeftijd, nou vind ik het ook te duur om het veel vaker te doen moet ik zeggen). Maar goed voor die 7 km moet ik ook nog wel wat gaan trainen :P
Supergaaf! T doet het regelmatig. Laatste keer heeft ze de 7km mud in België gedaan. Hoe viezer hoe leuker.
SPOILER
In december gaat ze een trailrun doen.

Ik ga in september mee, dan doen we Mudmasters.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_209551112
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2023 07:05 schreef Vicky het volgende:

[..]
Supergaaf! T doet het regelmatig. Laatste keer heeft ze de 7km mud in België gedaan. Hoe viezer hoe leuker.
SPOILER
In december gaat ze een trailrun doen.

Ik ga in september mee, dan doen we Mudmasters.
Ja hier ook heel enthousiast, waar hij voor de run nog zei dat hij ging proberen z’n haren zo schoon mogelijk te houden, draaide dat onderweg bij in zo vies mogelijk worden :D

Naar mudmasters heb ik gisteren inderdaad ook nog even gekeken, wellicht dat we die dit jaar wel nog eentje mee pakken. Die in Weeze is voor ons goed te doen qua reistijd. Maar even kijken nog of het uit komt.

Ben ook benieuwd naar de foto’s. Vanaf dinsdag online las ik net.
  zondag 18 juni 2023 @ 09:18:08 #268
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209551262
Haha heerlijk dat ze zo enthousiast zijn! Persoonlijk kan ik me er niks bij voorstellen 😅
pi_209551370
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2023 09:18 schreef amaranta het volgende:
Haha heerlijk dat ze zo enthousiast zijn! Persoonlijk kan ik me er niks bij voorstellen 😅
Het is echt onwijs leuk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_209552028
Is er hier een zoek/Google wonder aanwezig 8-) ?

Simon wil voor zijn verjaardag graag een spelletje: het is een soort handheld computerspel (maar niet echt computerspel), met 2(?) knoppen. Erin zit een vloeistof en heel veel ringetjes en 2(?) paaltjes. Bedoeling is om dan die ringetjes om die paaltjes te krijgen mbv die knoppen.
Hij heeft er bij een vriendje eentje gezien, maar hoe ik ook online bij de diverse speelgoedwinkels zoek, ik krijg het niet gevonden :(
Iemand enig idee wat hij bedoelt?

Andere ideeën voor een bijna 6 jarige zijn ook welkom :D . We zoeken wel iets waar hij langere tijd zoet mee is en met wat uitdaging.
  zondag 18 juni 2023 @ 11:05:10 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209552054
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 11:02 schreef TolstoiFan het volgende:
Is er hier een zoek/Google wonder aanwezig 8-) ?

Simon wil voor zijn verjaardag graag een spelletje: het is een soort handheld computerspel (maar niet echt computerspel), met 2(?) knoppen. Erin zit een vloeistof en heel veel ringetjes en 2(?) paaltjes. Bedoeling is om dan die ringetjes om die paaltjes te krijgen mbv die knoppen.
Hij heeft er bij een vriendje eentje gezien, maar hoe ik ook online bij de diverse speelgoedwinkels zoek, ik krijg het niet gevonden :(
Iemand enig idee wat hij bedoelt?

Andere ideeën voor een bijna 6 jarige zijn ook welkom :D . We zoeken wel iets waar hij langere tijd zoet mee is en met wat uitdaging.
Ik weet precies wat hij bedoelt, maar geen idee hoe ik dat moet googlen.
Het is een behendigheidsspelletje. Categorie balletje door doolhof met gaatjes pielen.

Toch wel, oa: https://www.bol.com/nl/nl(...)VJb-Cc0aAtjWEALw_wcB

Watergame is het toverwoord. :+
pi_209552069
@TolstoiFan volgens mij bedoelt hij dit/zoiets:

Deze is bij Intertoys gekocht. Geen idee hoe het heet :D
Ah, @BE weet het al ^O^
  Manager PR/Moderator zondag 18 juni 2023 @ 11:06:48 #273
269689 crew  Viv
  zondag 18 juni 2023 @ 11:07:43 #274
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_209552099
https://www.lobbes.nl/spe(...)9-waterspel-eenhoorn

2 knoppen, ringen.. zoiets?

Wij hadden er ooit eentje, maar dan met 1 knop
pi_209552153
Wij hebben van die spelletjes in de auto liggen voor de kinderen. Die van Hupje.

Maar als je iets zoekt waar hij langer mee zoet is, zou ik naar Smart games kijken.
pi_209552169
:o :o :o :o Hoe krijgen jullie dat nou zo snel gevonden??? Ik heb zolang zitten zoeken, maar niet gevonden.
Het is een cadeau-idee voor opa en oma, die zijn niet zo digitaal, dus die kopen het liefst in een fysieke winkel.

Dank voor de hulp! Nu kan ik in ieder geval doormailen, wat er bedoeld wordt ^O^
pi_209552193
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 11:13 schreef exode het volgende:
Wij hebben van die spelletjes in de auto liggen voor de kinderen. Die van Hupje.

Maar als je iets zoekt waar hij langer mee zoet is, zou ik naar Smart games kijken.
Smartgames is ook een idee.

En Lego natuurlijk (daar weet jij alles van ;) ). Hoe ruimen jullie de lego op? Alles bij elkaar? Of per set?
Nu ligt alles zo een beetje op zijn speelkleed, per doos gekocht en een aantal dingen bij elkaar.
Maar ik zoek nog een permanentere handige manier van opruimen.....
  Manager PR/Moderator zondag 18 juni 2023 @ 11:25:42 #278
269689 crew  Viv
pi_209552260
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 11:15 schreef TolstoiFan het volgende:
:o :o :o :o Hoe krijgen jullie dat nou zo snel gevonden??? Ik heb zolang zitten zoeken, maar niet gevonden.

Ik zocht eerst op "toy hoop and stick in liquid", en daar zat een relevant resultaat bij dat "handheld water game" genoemd werd, toen daarop gezocht. :)
pi_209552276
quote:
Het is een cadeau-idee voor opa en oma, die zijn niet zo digitaal, dus die kopen het liefst in een fysieke winkel.

Dank voor de hulp! Nu kan ik in ieder geval doormailen, wat er bedoeld wordt ^O^
Het scheelt ook wel als je een idee hebt wat je zoekt denk ik. :D Ik wist precies wat hij bedoelde namelijk haha.
  Manager PR/Moderator zondag 18 juni 2023 @ 11:40:51 #280
269689 crew  Viv
pi_209552444
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 11:18 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]
Hoe ruimen jullie de lego op? Alles bij elkaar? Of per set?
Nu ligt alles zo een beetje op zijn speelkleed, per doos gekocht en een aantal dingen bij elkaar.
Ik heb één set die ik steeds terug doe in de oorspronkelijke doos, het Peperkoekhuisje dat we iedere Kerst bouwen. ~:)

De rest zit in twee Ikea-manden (Dröna, die in hun vakjeskasten passen). Daarin zit een kleiner mandje met alle "normale" blokjes, om makkelijk te kunnen bouwen. Wat ik ook apart bewaar zijn "Dots" en vergelijkbare stukjes van maar één nopje, die zitten in een hobby-/sorteerdoosje van Curver. En in de mand zit ook een Lego-koffertje (die van set 10713), daarin zitten de speciale stukjes (Minifigures, accessoires, dieren en planten, etc). :)
  zondag 18 juni 2023 @ 11:46:12 #281
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209552529
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 11:13 schreef exode het volgende:

Ja, maar nee.
Hij vraagt niet om een smart game, hij vraagt om dat andere ding.
Dus dan koop je daar waar hij om vraagt.
:6
pi_209552684
Tolstoi, je kan ook de ouder van dat vriendje vragen om een foto, dan kun je via Google zoeken op afbeeldingen die er op lijken en wellicht exact dezelfde vinden, of ander een die er heel erg op lijkt.
pi_209552767
quote:

Bij Intertoys kun je de winkelvoorraad bekijken. Daar heet het 'water geduldspel' .
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_209553015
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2023 11:46 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ja, maar nee.
Hij vraagt niet om een smart game, hij vraagt om dat andere ding.
Dus dan koop je daar waar hij om vraagt.
:6
Tuurlijk, maar ik vroeg ook nog andere tips ;)

Manlief vindt het ook een onzinspelletje, alleen maar omdat hij dat bij een vriendje heeft gezien, maar ik heb zoiets van als hij dat leuk vindt om te krijgen, dan zet ik dat op het lijstje :)

Fijn dat jullie er zijn, want mijn Google vaardigheden stellen ernstig teleur :P
Gister had ik online bij Top1Toys gekeken bij spelletjes, waterspelletjes, geduldspelletjes, behendigheidsspelletjes, maar niks gevonden. Elders ook niet gevonden.
  zondag 18 juni 2023 @ 12:52:48 #285
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_209553400
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 12:19 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]
Tuurlijk, maar ik vroeg ook nog andere tips ;)

Manlief vindt het ook een onzinspelletje, alleen maar omdat hij dat bij een vriendje heeft gezien, maar ik heb zoiets van als hij dat leuk vindt om te krijgen, dan zet ik dat op het lijstje :)

Fijn dat jullie er zijn, want mijn Google vaardigheden stellen ernstig teleur :P
Gister had ik online bij Top1Toys gekeken bij spelletjes, waterspelletjes, geduldspelletjes, behendigheidsspelletjes, maar niks gevonden. Elders ook niet gevonden.
Mijn kinderen hebben het ook heel lang gespeeld, noemden het hun Nintendo Switch klein :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_209553542
Wat een prijsverschillen trouwens: bij Lobbes ¤ 2,50, bij Bol.com rond de ¤ 6....
  zondag 18 juni 2023 @ 13:38:34 #287
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209553946
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 13:01 schreef TolstoiFan het volgende:
Wat een prijsverschillen trouwens: bij Lobbes ¤ 2,50, bij Bol.com rond de ¤ 6....
Ze lagen hier ook bij de zeeman voor een euro of twee, bij de kassa in vier kleuren geloof ik. Ik heb daar als kind ook uren mee gespeeld.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_209554132
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 13:01 schreef TolstoiFan het volgende:
Wij hebben ze van Lobbes, was 1 van de auto cadeaus 2 jaar geleden op weg naar Zweden. Het was/is bij ons steeds 5 minuutjes vermaak. Maar voor die prijs....

Sowieso kopen wij voor lange ritten de Lobbes leeg (en ze verkopen ook de smartgames)
pi_209554423
quote:

[..]

En Lego natuurlijk (daar weet jij alles van ;) ). Hoe ruimen jullie de lego op? Alles bij elkaar? Of per set?
Dat is een vraag zonder simpel antwoord, want Lego O+

Het ligt eraan hoe hij Lego't en of jij het steeds gaat opruimen of hij en wat zijn logica is.

Juul heeft prinsessen Lego, die wordt niet opgeruimd, dat staat allemaal uitgestald op haar bureautje, daar kan ze uren rollen spellen mee doen.

B bouwt geen sets, die bouwt. Kleuren door elkaar, soorten door elkaar etc. Wij hebben hem zelf een logica laten bedenken, samen met ons. Hij moet het tenslotte allemaal kunnen vinden en weer opruimen. Wat hij heeft gedaan:

Een grote Ikea trofast kast met bakken

In die bakken zitten blokjes, plaatjes en ander bouwspul op kleur gesorteerd
Treinrailsen
Bouwplaten
Auto's
Technisch Lego grote onderdelen
Wielen

Moppe miniladekast van Ikea

Minifigs
Wapens
blokjes waar hij weinig van heeft zoals oranje
klein spul
Muurtjes
Dieren
etc

Een Lego koffertje met van die scheidingswandjes met transparante dingen

Zijn Lego Boost robot en zijn Lego Mario heeft ie in aparte Curver bakken met vakjes. Vooral die Boost willen we niet los hebben, dat zijn hele specifieke onderdelen en kleuren.

Onze Lego laat ik maar achterwege. Wel heb ik eindelijk de waterval af, wat een pokkewerk was dat.
  zondag 18 juni 2023 @ 14:48:33 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209554695
quote:

[..]

Alles bij elkaar, 1 grote bende. En nu komt eigenlijk het punt dat het weg moet, maar hoe doe je dat dan. :o
Per set gaat dus niet meer, zo netjes zijn we niet :@ maar zomaar wegdoen is ook zo wat.
pi_209554730
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 14:48 schreef BE het volgende:

[..]
Alles bij elkaar, 1 grote bende. En nu komt eigenlijk het punt dat het weg moet, maar hoe doe je dat dan. :o
Per set gaat dus niet meer, zo netjes zijn we niet :@ maar zomaar wegdoen is ook zo wat.
Per set, of per kilo. Het laatste levert het minste op en kijk even of je zeldzame sets hebt.

Maar goed, ik word zen van het sorteren :) en ja het kan zomaar 100 Euro schelen als je wel per set aanbiedt.
  zondag 18 juni 2023 @ 15:08:43 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209554971
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 14:48 schreef BE het volgende:

[..]
Als je nog dozen hebt zou ik met de doos erbij zoveel mogelijk sets proberen te maken, staat achterop iedere doos wat erin zit.
Zonder dozen zou ik dat online opzoeken.

Als je sommige dozen wel hebt en andere niet zou ik in principe met die dozen beginnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 18 juni 2023 @ 15:24:45 #293
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_209555233
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 14:25 schreef exode het volgende:

[..]
Dat is een vraag zonder simpel antwoord, want Lego O+

Het ligt eraan hoe hij Lego't en of jij het steeds gaat opruimen of hij en wat zijn logica is.

Juul heeft prinsessen Lego, die wordt niet opgeruimd, dat staat allemaal uitgestald op haar bureautje, daar kan ze uren rollen spellen mee doen.

B bouwt geen sets, die bouwt. Kleuren door elkaar, soorten door elkaar etc. Wij hebben hem zelf een logica laten bedenken, samen met ons. Hij moet het tenslotte allemaal kunnen vinden en weer opruimen. Wat hij heeft gedaan:

Een grote Ikea trofast kast met bakken

In die bakken zitten blokjes, plaatjes en ander bouwspul op kleur gesorteerd
Treinrailsen
Bouwplaten
Auto's
Technisch Lego grote onderdelen
Wielen

Moppe miniladekast van Ikea

Minifigs
Wapens
blokjes waar hij weinig van heeft zoals oranje
klein spul
Muurtjes
Dieren
etc

Een Lego koffertje met van die scheidingswandjes met transparante dingen

Zijn Lego Boost robot en zijn Lego Mario heeft ie in aparte Curver bakken met vakjes. Vooral die Boost willen we niet los hebben, dat zijn hele specifieke onderdelen en kleuren.

Onze Lego laat ik maar achterwege. Wel heb ik eindelijk de waterval af, wat een pokkewerk was dat.
Deze semi-lurker is blij met het lezen van een opbergsysteem-idee. Bas is ook gek op lego en na zijn 4e verjaardag is er veel leuks bij gekomen. Het is vooral grappig om de oude sets uit de jaren 90 van manlief naast de nieuwe City sets te zien .
  zondag 18 juni 2023 @ 15:50:02 #294
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209555513
Speelgoedvrije woonkamer ❤
  zondag 18 juni 2023 @ 16:12:40 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209555743
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2023 15:50 schreef amaranta het volgende:
Speelgoedvrije woonkamer ❤
Oh ja, daar werd ik ook zo gelukkig van! Toen was het nog delen van kasten, met spelletjes, maar niet zichtbaar, maar ook dat wordt al minder. O+

En @Leandra en @exode, dozen hebben we ook niet meer. :N 1 nog, van de Bugatti, maar die gaat nooit weg en staat wel compleet in elkaar.
pi_209556047
Dozen zijn van 'gewone' sets niet zo belangrijk BE, heb je de boekjes nog? En anders kan je alle boekjes online bij Lego vinden. Mocht dat toch teveel gedoe zijn, zoek dan iig even uit of je er niets zeldzaams tussen hebt zitten en daarna gewoon in kiloprijs aanbieden.

90% van het speelgoed in de woonkamer is van onszelf >:)
KLAAR. Niet 100% tevreden maar het was wel heul veul werk dit jaar. En ik kwam helaas veel te veel transparante blokjes tekort voor een waanzinnige waterval.

SPOILER
pi_209556151
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 16:33 schreef exode het volgende:
Dozen zijn van 'gewone' sets niet zo belangrijk BE, heb je de boekjes nog? En anders kan je alle boekjes online bij Lego vinden. Mocht dat toch teveel gedoe zijn, zoek dan iig even uit of je er niets zeldzaams tussen hebt zitten en daarna gewoon in kiloprijs aanbieden.

90% van het speelgoed in de woonkamer is van onszelf >:)
KLAAR. Niet 100% tevreden maar het was wel heul veul werk dit jaar. En ik kwam helaas veel te veel transparante blokjes tekort voor een waanzinnige waterval.

SPOILER
Awesome! O+
Ik heb een plank met Harry Potter Lego, hoe houd je dit een beetje goed stofvrij? :@
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_209556209
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 16:38 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Awesome! O+
Ik heb een plank met Harry Potter Lego, hoe houd je dit een beetje goed stofvrij? :@
Met een toetsenbord stofzuigertje. Ideaal, zegt verloofde. Moet alles wel goed vast geklikt zitten overigens anders lijkt het daarna net alsof er een orkaan is geweest.
pi_209556302
Dit jaar voor het eerst alles alleen gebouwd, het is voor mij een perfecte manier van ontstressen. De kinderen zetten wel in elk tafereel de standaard dingetjes neer. Een pizza boef, een meisje die piano speelt, een vos, iemand die schrikt van een spin en nog wat dingetjes. Ik vind die dingen altijd op de gekste plekken terug, heerlijk.

Laatste stap is onszelf nog even samenstellen als minifig (dat wijzigen we elk seizoen) en ons dan ergens neerzetten.
pi_209556345
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 16:42 schreef exode het volgende:

[..]
Met een toetsenbord stofzuigertje. Ideaal, zegt verloofde. Moet alles wel goed vast geklikt zitten overigens anders lijkt het daarna net alsof er een orkaan is geweest.
Moet ik daar maar even om kijken, thnx!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')