Sterkte met de hooikoorts, niks aan. Met medicatie hier nog steeds klachten, maar wel leefbaar.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:39 schreef LeSage het volgende:
Nou, mijn hooikoorts heeft inmiddels de afmeting bereikt dat ik neusspray, pillen én oogspray van de huisarts heb en daarmee zijn de klachten in ieder geval leefbaar![]()
Voor ogen heb ik vanmorgen nog gekregen nadat ik gisteravond tijdens een 4 km ritje halverwege moest stoppen.
Zondag ben ik verkeersbegeleider bij een bedevaart, op de fiets, dus dat is het wel zaak dat ik nog wat kan zien.
Wel heeeeel veel zin in. Lopen kan ik niet meer, maar nu toch weer mee kunnen vind ik zo bijzonder. Ik ben hartstikke atheïstisch, maar we zagen vandaag weer een filmpje van 50 jaar geleden met 2 ooms en mijn opa, dus het hoort gewoon bij onze familie![]()
Er lopen tussen de 1200 en 1500 pelgrims mee ieder jaar, allemaal dorpsgenoten.
Wat maakte het zo heftig? De doodsoorzaak?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:28 schreef F_r het volgende:
Ik had vandaag best wel een heftige uitvaart. Ben er nog een beetje beduusd van.
Ik ben wel weer even met mijn neus op de feiten gedrukt je gezin/ familie gaat voor alles.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat maakte het zo heftig? De doodsoorzaak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:21 schreef FlyingFish het volgende:
Zoon heeft zijn B diplomazwom in 1 keer goed door het gat, en de kinderen die dat niet lukte hebben 5 herkansingen gekregen. Uiteindelijk zijn er 2 vanwege het gat gezakt, en nog 1 andere. Best streng dus nog.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:22 schreef F_r het volgende:
[..]Dat is voor je collega wel heftig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat hij het haalde!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:21 schreef FlyingFish het volgende:
Zoon heeft zijn B diplomazwom in 1 keer goed door het gat, en de kinderen die dat niet lukte hebben 5 herkansingen gekregen. Uiteindelijk zijn er 2 vanwege het gat gezakt, en nog 1 andere. Best streng dus nog.
Supergaaf! T doet het regelmatig. Laatste keer heeft ze de 7km mud in België gedaan. Hoe viezer hoe leuker.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:18 schreef hilliebillie het volgende:
Oei mushanga, wat een actie![]()
Flyingfish wat fijn dat hij geslaagd is!
F_r dat is wel heftig inderdaad![]()
Vandaag met de oudste de strong Viking run gelopen. De korte versie van 4 km met obstakels. Ging hartstikke goed en en was erg leuk. Hij wil volgende keer voor de 7 km gaan (maar dat mag volgend jaar pas qua leeftijd, nou vind ik het ook te duur om het veel vaker te doen moet ik zeggen). Maar goed voor die 7 km moet ik ook nog wel wat gaan trainen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In december gaat ze een trailrun doen.
Ik ga in september mee, dan doen we Mudmasters.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op zondag 18 juni 2023 07:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
Supergaaf! T doet het regelmatig. Laatste keer heeft ze de 7km mud in België gedaan. Hoe viezer hoe leuker.Ja hier ook heel enthousiast, waar hij voor de run nog zei dat hij ging proberen z’n haren zo schoon mogelijk te houden, draaide dat onderweg bij in zo vies mogelijk wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In december gaat ze een trailrun doen.
Ik ga in september mee, dan doen we Mudmasters.![]()
Naar mudmasters heb ik gisteren inderdaad ook nog even gekeken, wellicht dat we die dit jaar wel nog eentje mee pakken. Die in Weeze is voor ons goed te doen qua reistijd. Maar even kijken nog of het uit komt.
Ben ook benieuwd naar de foto’s. Vanaf dinsdag online las ik net.
Het is echt onwijs leuk.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:18 schreef amaranta het volgende:
Haha heerlijk dat ze zo enthousiast zijn! Persoonlijk kan ik me er niks bij voorstellen 😅
Ik weet precies wat hij bedoelt, maar geen idee hoe ik dat moet googlen.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:02 schreef TolstoiFan het volgende:
Is er hier een zoek/Google wonder aanwezig?
Simon wil voor zijn verjaardag graag een spelletje: het is een soort handheld computerspel (maar niet echt computerspel), met 2(?) knoppen. Erin zit een vloeistof en heel veel ringetjes en 2(?) paaltjes. Bedoeling is om dan die ringetjes om die paaltjes te krijgen mbv die knoppen.
Hij heeft er bij een vriendje eentje gezien, maar hoe ik ook online bij de diverse speelgoedwinkels zoek, ik krijg het niet gevonden![]()
Iemand enig idee wat hij bedoelt?
Andere ideeën voor een bijna 6 jarige zijn ook welkom. We zoeken wel iets waar hij langere tijd zoet mee is en met wat uitdaging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |