abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209538277
Nou, mijn hooikoorts heeft inmiddels de afmeting bereikt dat ik neusspray, pillen én oogspray van de huisarts heb en daarmee zijn de klachten in ieder geval leefbaar :')
Voor ogen heb ik vanmorgen nog gekregen nadat ik gisteravond tijdens een 4 km ritje halverwege moest stoppen.

Zondag ben ik verkeersbegeleider bij een bedevaart, op de fiets, dus dat is het wel zaak dat ik nog wat kan zien.

Wel heeeeel veel zin in. Lopen kan ik niet meer, maar nu toch weer mee kunnen vind ik zo bijzonder. Ik ben hartstikke atheïstisch, maar we zagen vandaag weer een filmpje van 50 jaar geleden met 2 ooms en mijn opa, dus het hoort gewoon bij onze familie O+
Er lopen tussen de 1200 en 1500 pelgrims mee ieder jaar, allemaal dorpsgenoten.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_209538294
En morgenochtend om half 6 opstaan zodat ik ze hier uit kan zwaaien. Volgend jaar ga ik hopelijk heen en terug als begeleider en kan ik daar blijven slapen met mijn zussen en mama.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_209540508
@Hupje, hopelijk goed de nacht doorgekomen. Beterschap!

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 22:39 schreef LeSage het volgende:
Nou, mijn hooikoorts heeft inmiddels de afmeting bereikt dat ik neusspray, pillen én oogspray van de huisarts heb en daarmee zijn de klachten in ieder geval leefbaar :')
Voor ogen heb ik vanmorgen nog gekregen nadat ik gisteravond tijdens een 4 km ritje halverwege moest stoppen.

Zondag ben ik verkeersbegeleider bij een bedevaart, op de fiets, dus dat is het wel zaak dat ik nog wat kan zien.

Wel heeeeel veel zin in. Lopen kan ik niet meer, maar nu toch weer mee kunnen vind ik zo bijzonder. Ik ben hartstikke atheïstisch, maar we zagen vandaag weer een filmpje van 50 jaar geleden met 2 ooms en mijn opa, dus het hoort gewoon bij onze familie O+
Er lopen tussen de 1200 en 1500 pelgrims mee ieder jaar, allemaal dorpsgenoten.
Sterkte met de hooikoorts, niks aan. Met medicatie hier nog steeds klachten, maar wel leefbaar.
Fake it till you make it...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 17 juni 2023 @ 13:19:58 #254
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_209542773
Zo heerlijk, op een veldbedje in de tuin genieten en bijkomen van mn examendag gister. Kind leuk aan t spelen met de waterbaan, goed boek erbij, briesje wind. * Ynske geniet
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_209542776
Klinkt heerlijk, @Ynske!
pi_209544882
Ik had vandaag best wel een heftige uitvaart. Ben er nog een beetje beduusd van.

Ik ben wel weer even met mijn neus op de feiten gedrukt je gezin/ familie gaat voor alles.
  zaterdag 17 juni 2023 @ 19:17:34 #257
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209545431
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 18:28 schreef F_r het volgende:
Ik had vandaag best wel een heftige uitvaart. Ben er nog een beetje beduusd van.

Ik ben wel weer even met mijn neus op de feiten gedrukt je gezin/ familie gaat voor alles.
Wat maakte het zo heftig? De doodsoorzaak?
pi_209545490
Zoon heeft zijn B diploma *O* zwom in 1 keer goed door het gat, en de kinderen die dat niet lukte hebben 5 herkansingen gekregen. Uiteindelijk zijn er 2 vanwege het gat gezakt, en nog 1 andere. Best streng dus nog.
pi_209545504
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 19:17 schreef amaranta het volgende:

[..]
Wat maakte het zo heftig? De doodsoorzaak?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209545517
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 19:21 schreef FlyingFish het volgende:
Zoon heeft zijn B diploma *O* zwom in 1 keer goed door het gat, en de kinderen die dat niet lukte hebben 5 herkansingen gekregen. Uiteindelijk zijn er 2 vanwege het gat gezakt, en nog 1 andere. Best streng dus nog.
*O* *O*
  zaterdag 17 juni 2023 @ 19:30:50 #261
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209545627
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 19:22 schreef F_r het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is voor je collega wel heftig.
pi_209545712
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 19:30 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dat is voor je collega wel heftig.
Zeker
pi_209547528
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 19:21 schreef FlyingFish het volgende:
Fijn dat hij het haalde! *O* Gefeliciteerd!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209548380
Wiehoe @FlyingFish Gefeliciteerd *O*

@F_r dat is inderdaad heftig ;(

Wij zijn net thuis van de eerste dag bij kleinzoon :) Ben trots op mijn dochter, schoonzoon en hun kleine spruit O+
Man kwam vanavond eten brengen en morgenochtend ga ik vast aan de kook voor s`avonds. De rest van de week moeten we even kijken. Of ik ga als zoon op school zit, of ik samen met hem na school.

Was op de heenweg. Moest tanken maar tankstation stond vol dus ik dacht, dan pak ik de pompslang voor de andere kant van de auto en trek die eroverheen. Ging niet, dus ik hang de slang terug, stap in en rij weg. Ben ik in die kuttunnel, rijdt er een auto achter me, voor me en toen naast me, en dat vond ik al vreemd want je mag daar niet van baan wisselen. Tot ik opzij keek en een vrouw het raam open zag doen, gebaren en iets zei van: je tankdop! Dus ik schrik me de tieftief, steek mijn duim op dat ik het begreep, reed de tunnel uit en ga naar de vluchtstrook om dat ding weer dicht te draaien en de klep te sluiten :@ Was gelukkig stil, maar toch. Man niet blij met mijn stunt toen hij het hoorde maar de eerst volgende afslag was 10 kilometer verder en ik dacht: een vonkje en BOEM :') Dus. Vandaar :@
Had genoeg benzine dus morgen maar tanken. En nu niet vergeten de tankdop dicht te draaien :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_209549678
Oei mushanga, wat een actie ;)
Flyingfish wat fijn dat hij geslaagd is!
F_r dat is wel heftig inderdaad :{

Vandaag met de oudste de strong Viking run gelopen. De korte versie van 4 km met obstakels. Ging hartstikke goed en en was erg leuk. Hij wil volgende keer voor de 7 km gaan (maar dat mag volgend jaar pas qua leeftijd, nou vind ik het ook te duur om het veel vaker te doen moet ik zeggen). Maar goed voor die 7 km moet ik ook nog wel wat gaan trainen :P
pi_209550686
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 00:18 schreef hilliebillie het volgende:
Oei mushanga, wat een actie ;)
Flyingfish wat fijn dat hij geslaagd is!
F_r dat is wel heftig inderdaad :{

Vandaag met de oudste de strong Viking run gelopen. De korte versie van 4 km met obstakels. Ging hartstikke goed en en was erg leuk. Hij wil volgende keer voor de 7 km gaan (maar dat mag volgend jaar pas qua leeftijd, nou vind ik het ook te duur om het veel vaker te doen moet ik zeggen). Maar goed voor die 7 km moet ik ook nog wel wat gaan trainen :P
Supergaaf! T doet het regelmatig. Laatste keer heeft ze de 7km mud in België gedaan. Hoe viezer hoe leuker.
SPOILER
In december gaat ze een trailrun doen.

Ik ga in september mee, dan doen we Mudmasters.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_209551112
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2023 07:05 schreef Vicky het volgende:

[..]
Supergaaf! T doet het regelmatig. Laatste keer heeft ze de 7km mud in België gedaan. Hoe viezer hoe leuker.
SPOILER
In december gaat ze een trailrun doen.

Ik ga in september mee, dan doen we Mudmasters.
Ja hier ook heel enthousiast, waar hij voor de run nog zei dat hij ging proberen z’n haren zo schoon mogelijk te houden, draaide dat onderweg bij in zo vies mogelijk worden :D

Naar mudmasters heb ik gisteren inderdaad ook nog even gekeken, wellicht dat we die dit jaar wel nog eentje mee pakken. Die in Weeze is voor ons goed te doen qua reistijd. Maar even kijken nog of het uit komt.

Ben ook benieuwd naar de foto’s. Vanaf dinsdag online las ik net.
  zondag 18 juni 2023 @ 09:18:08 #268
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209551262
Haha heerlijk dat ze zo enthousiast zijn! Persoonlijk kan ik me er niks bij voorstellen 😅
pi_209551370
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2023 09:18 schreef amaranta het volgende:
Haha heerlijk dat ze zo enthousiast zijn! Persoonlijk kan ik me er niks bij voorstellen 😅
Het is echt onwijs leuk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_209552028
Is er hier een zoek/Google wonder aanwezig 8-) ?

Simon wil voor zijn verjaardag graag een spelletje: het is een soort handheld computerspel (maar niet echt computerspel), met 2(?) knoppen. Erin zit een vloeistof en heel veel ringetjes en 2(?) paaltjes. Bedoeling is om dan die ringetjes om die paaltjes te krijgen mbv die knoppen.
Hij heeft er bij een vriendje eentje gezien, maar hoe ik ook online bij de diverse speelgoedwinkels zoek, ik krijg het niet gevonden :(
Iemand enig idee wat hij bedoelt?

Andere ideeën voor een bijna 6 jarige zijn ook welkom :D . We zoeken wel iets waar hij langere tijd zoet mee is en met wat uitdaging.
  zondag 18 juni 2023 @ 11:05:10 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209552054
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 11:02 schreef TolstoiFan het volgende:
Is er hier een zoek/Google wonder aanwezig 8-) ?

Simon wil voor zijn verjaardag graag een spelletje: het is een soort handheld computerspel (maar niet echt computerspel), met 2(?) knoppen. Erin zit een vloeistof en heel veel ringetjes en 2(?) paaltjes. Bedoeling is om dan die ringetjes om die paaltjes te krijgen mbv die knoppen.
Hij heeft er bij een vriendje eentje gezien, maar hoe ik ook online bij de diverse speelgoedwinkels zoek, ik krijg het niet gevonden :(
Iemand enig idee wat hij bedoelt?

Andere ideeën voor een bijna 6 jarige zijn ook welkom :D . We zoeken wel iets waar hij langere tijd zoet mee is en met wat uitdaging.
Ik weet precies wat hij bedoelt, maar geen idee hoe ik dat moet googlen.
Het is een behendigheidsspelletje. Categorie balletje door doolhof met gaatjes pielen.

Toch wel, oa: https://www.bol.com/nl/nl(...)VJb-Cc0aAtjWEALw_wcB

Watergame is het toverwoord. :+
pi_209552069
@TolstoiFan volgens mij bedoelt hij dit/zoiets:

Deze is bij Intertoys gekocht. Geen idee hoe het heet :D
Ah, @BE weet het al ^O^
  Manager PR/Moderator zondag 18 juni 2023 @ 11:06:48 #273
269689 crew  Viv
  zondag 18 juni 2023 @ 11:07:43 #274
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_209552099
https://www.lobbes.nl/spe(...)9-waterspel-eenhoorn

2 knoppen, ringen.. zoiets?

Wij hadden er ooit eentje, maar dan met 1 knop
pi_209552153
Wij hebben van die spelletjes in de auto liggen voor de kinderen. Die van Hupje.

Maar als je iets zoekt waar hij langer mee zoet is, zou ik naar Smart games kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')