Wij hebben de Glis van Ikea:quote:Op zondag 18 juni 2023 11:18 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Smartgames is ook een idee.
En Lego natuurlijk (daar weet jij alles van). Hoe ruimen jullie de lego op? Alles bij elkaar? Of per set?
Nu ligt alles zo een beetje op zijn speelkleed, per doos gekocht en een aantal dingen bij elkaar.
Maar ik zoek nog een permanentere handige manier van opruimen.....
Ik heb die vraag even hierheen gehaald:quote:Op zondag 18 juni 2023 21:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wij hebben de sets in ziplock zakken zitten. We proberen ze nu compleet te krijgen.
Hij heeft nu de grenen met een blanke lak, helaas staan die andere 2 kleuren daar totaal niet bij. En B wil echt geen andere kleur, die vindt de houtkleurquote:Op maandag 19 juni 2023 10:29 schreef hilliebillie het volgende:
Dat is wel belachelijk inderdaad, als zij de garantie geven dat er 5 jaar onderdelen in die kleur bij te bestellen zijn, dan moeten ze dat ook waar maken. Of anders met een andere oplossing komen (bijvoorbeeld het bed omruilen naar een andere kleur zodat er weer bij te bestellen is, al is dat ook niet top want je hebt destijds niet voor niets voor deze kleur gekozen).
Hier zo ik ook wel erg boos om kunnen worden inderdaad.
Wellicht dat er wel een contrasterende kleur te bestellen is die mooi combineert met de kleur die je hebt? Voor mochten ze echt niet met een oplossing komen (al zou ik ook geneigd zijn er dan maar helemaal niets meer te bestellen trouwens)
Dan is het inderdaad geen optie. Hopelijk gaan ze jullie nog wel tegemoet komen!quote:Op maandag 19 juni 2023 11:01 schreef exode het volgende:
[..]
Hij heeft nu de grenen met een blanke lak, helaas staan die andere 2 kleuren daar totaal niet bij. En B wil echt geen andere kleur, die vindt de houtkleur![]()
Ik heb nu een officiele klacht ingediend, kijken wat er gaat gebeuren.
Dat is ook balen ja, vooral laminaat!quote:Op maandag 19 juni 2023 11:59 schreef amaranta het volgende:
Dat is stom zeg Exode.
Ik snap dat je soms collecties vervangt…maar dit klopt gewoon niet.
Wij hebben dat ook weleens gehad. Een bepaald laminaat of kastenserie bij de Ikea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |