Het ging om de ledlampjes... die branden gewoon als het licht isquote:Op zondag 18 juni 2023 09:27 schreef schizolientje het volgende:
Jasper zegt t kan toch niet zijn dat de lampen het niet doen als het niet donker is. Tuurlijk moet het voor die solar lampen donker zijn
Ook niet het scherpste mes ib de lade die Jappie.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:27 schreef schizolientje het volgende:
Jasper zegt t kan toch niet zijn dat de lampen het niet doen als het niet donker is. Tuurlijk moet het voor die solar lampen donker zijn
erik is als geirriteerd poolparty hoefde niet van hem , kost te veel etc etcquote:Op zondag 18 juni 2023 09:30 schreef Rhosyn het volgende:
Eric geïrriteerd 10 minuten geleden want er is geen thee. Sjongejonge was zijn commentaar en stampte naar de kast voor een nieuw theezakje.
Dat Eric niet van feestjes houdt is okee. Dan niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
erik is als geirriteerd poolparty hoefde niet van hem , kost te veel etc etc
Erik heeft liever thee dan een feestje, dan kan ik die reactie wel begrijpenquote:Op zondag 18 juni 2023 09:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat Eric niet van feestjes houdt is okee. Dan niet.
Maar hij misgunt anderen, die wel van feestjes houden, hun plezier. En dat is zo naar aan die man.
Als in???quote:Op zondag 18 juni 2023 09:47 schreef Frummelie het volgende:
Ik geloof dat het een benauwd dagje wordt vandaag...
Er gaat iets gebeuren.quote:
Daar zit je dan....quote:Op zondag 18 juni 2023 09:53 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Isaac aan het ontbijt met een fotolijstje met foto's van thuis voor zich
dat is niet echt waar, als er feestjes zijn doet hij altijd mee, staat een soort te swingen, helpt opruimen en opbouwen ( kun je niet van iedereen zeggen ) en dat hij het verspilling vindt snap ik helemaal, veel is het ook. En met bruikbare spullen is hij ook bezig t te bewaren. Niets mis meequote:Op zondag 18 juni 2023 09:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat Eric niet van feestjes houdt is okee. Dan niet.
Maar hij misgunt anderen, die wel van feestjes houden, hun plezier. En dat is zo naar aan die man.
theekransje met veel koekjes erbijquote:Op zondag 18 juni 2023 09:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik heeft liever thee dan een feestje, dan kan ik die reactie wel begrijpen
heb no mercy met ice vandaag hij kiest er zelf voor om een jaar van huis te gaanquote:Op zondag 18 juni 2023 09:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar zit je dan....
vaderdag en alleen een fotolijstje van thuis voor je neus.
Dat is het dus.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar zit je dan....
vaderdag en alleen een fotolijstje van thuis voor je neus.
🤞quote:Op zondag 18 juni 2023 09:57 schreef danaqui het volgende:
Niets over gelezen hier, Zoë had het gister over een rode kaart krijgen vandaag (dus 2de keer geel) en dat ze naar huis gaat, please laat het gebeuren![]()
![]()
Heeft Marciano toch allemaal zelf betaald?quote:Op zondag 18 juni 2023 09:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
erik is als geirriteerd poolparty hoefde niet van hem , kost te veel etc etc
Lekker naar huis gaan heb je je dierbare bij je ipv zo dom lijstje voor je neusquote:Op zondag 18 juni 2023 09:53 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Isaac aan het ontbijt met een fotolijstje met foto's van thuis voor zich
Zou het geen vluchtgedrag zijn?quote:Op zondag 18 juni 2023 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker naar huis gaan heb je je dierbare bij je ipv zo dom lijstje voor je neus
Vrijwillig vertrekken nu is geen optie meer na bijna 9 maanden, Isaac voelt de winst al in zijn pocketquote:Op zondag 18 juni 2023 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker naar huis gaan heb je je dierbare bij je ipv zo dom lijstje voor je neus
gaat weer lekker zo.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou Marciano, dat bier is niet koud voor 14:00 dus ze zijn lam voor de klok 4 slaat![]()
![]()
Waarom zou Janet de badkamer moeten doen? Ze heeft het zwembad.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:14 schreef mootie het volgende:
Marciano![]()
Lekker tegen Bep in, die klaagt dat Janet klaagt dat ze de badkamer niet heeft gedaan.
Hihahoquote:Op zondag 18 juni 2023 10:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom zou Janet de badkamer moeten doen? Ze heeft het zwembad.
quote:
Ja maar luister dan hoor wat ik zeg.het boeit me verder nietquote:Op zondag 18 juni 2023 10:21 schreef Chanel5 het volgende:
Oeiii dat gezicht van Wendy, hou je bek Zoe.
Goedemorgen.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:24 schreef lojanda het volgende:
Volgens mij is Isaac de enige die gedacht heeft aan Vaderdag? Verder heeft niemand het erover gehad en volgens mij heeft Isaac het verder ook met niemand gedeeld..
Goedemorgen
Kan ik me voorstellen want wat heeft dat kind een grote bek tegen iedereen. Hoe ze van de week ook tegen Moraima deed over haar afscheidsdiner.. was echt niet normaal.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:22 schreef Chanel5 het volgende:
Wen is die grote klep van haar (zoe) spuuchzat!!!
Wen staat bijna te koken.
Ze komt er wel mee weg.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen want wat heeft dat kind een grote bek tegen iedereen. Hoe ze van de week ook tegen Moraima deed over haar afscheidsdiner.. was echt niet normaal.
Gisteravond zag het er echt sfeervol uit, maar overdag lijkt het een zooitjequote:Op zondag 18 juni 2023 10:28 schreef lojanda het volgende:
Ik weet niet wat jullie vinden maar ik vind het echt een verschrikkelijke rommelige zooi geworden.. je kan maar amper nog ergens lopen. Alles is dicht getimmerd.
Ziet er echt niet meer uit die tuin..
Zal wel goedkomen vanavond met alle lichtjes, (wel eens een feestzaal of disco overdag gezien?)quote:Op zondag 18 juni 2023 10:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Gisteravond zag het er echt sfeervol uit, maar overdag lijkt het een zooitje
Erg genoeg wel.. wordt echt tijd dat iemand haar weer even met beiden voeten op de grond zet want ze vind zichzelf belangrijker als dat ze is.quote:
Ik hoop dan dat dit gebeurt voor 14:00, Zoe weg en het feest kan beginnenquote:Op zondag 18 juni 2023 10:30 schreef xsaskiax het volgende:
Heel handig dat Zoë gisteren een paar keer aangegeven heeft dat ze bang is voor een vierde gele kaart... en dan met een rode kaart naar huis moet.... oh was het maar zo'n feest!!
hahaha ja zeker Spapaars, maar volgens de 'berekening' gaan ze toch feesten als het nog licht is??quote:Op zondag 18 juni 2023 10:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal wel goedkomen vanavond met alle lichtjes, (wel eens een feestzaal of disco overdag gezien?)
ik vind 6 pakken melk in 1 dag, met 15 man, niet zo heel erg veel.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:28 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh![]()
Ze liepen al (weer) te foeteren op het feit dat er 6 pakken melk in 1 dag opgedronken zijn, frisdrank gaat net zo zei iemand.
Mag ik het schandalig vinden dat die vrouwen niet eens de moeite hebben genomen om iets voor de aanwezige vaders in elkaar te flansen....
Zoë met die grote slabek van haar........ is alleen nog maar erger geworden sinds ze (shopping)manager geweest is pfff
ojaaa, 4 keer is rood?quote:Op zondag 18 juni 2023 10:30 schreef xsaskiax het volgende:
Heel handig dat Zoë gisteren een paar keer aangegeven heeft dat ze bang is voor een vierde gele kaart... en dan met een rode kaart naar huis moet.... oh was het maar zo'n feest!!
Ik vind het zo’n zooitje en ook erg lelijk. Maar dat vond ik al voordat de spullen van de Poolparty er stonden.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Gisteravond zag het er echt sfeervol uit, maar overdag lijkt het een zooitje
In een 'normale setting' is 6 pakken misschien niet veel (hoewel er weinig zijn die zeggen melk te drinken), maar volgens mij hebben ze het daar momenteel niet zo breed.... en kwam het neer op 'stiekeme melkdrinkers'.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind 6 pakken melk in 1 dag, met 15 man, niet zo heel erg veel.
Maar waarom is het schandalig dat de vrouwen niets organiseren voor de vaders ? Het zijn toch niet hun vaders?
En blijkbaar vinden ze het niet nodig om voor de thuiszittende vaders ( dus de vaders van de bewoners) iets te doen, even zingen of allemaal even in de camera roepen zou origineel geweest zijn
Idd het zijn niet hun vaders.. Isaac heeft er nog wel aangedaanst maar Marciano helemaal niet dus waarom zou je dan iets moeten doen?quote:Op zondag 18 juni 2023 10:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind 6 pakken melk in 1 dag, met 15 man, niet zo heel erg veel.
Maar waarom is het schandalig dat de vrouwen niets organiseren voor de vaders ? Het zijn toch niet hun vaders?
En blijkbaar vinden ze het niet nodig om voor de thuiszittende vaders ( dus de vaders van de bewoners) iets te doen, even zingen of allemaal even in de camera roepen zou origineel geweest zijn
Volgens Wendy gaat het zo weer terug de koelkast in.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dat ligt dan 'n uur of 5 buiten de koelkast...... ik ga vandaag wel vegetarisch
Echt iets voor Bep, haar corvee niet doen. Bep houdt namelijk niet van regeltjes en ze moest kletsen.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:14 schreef mootie het volgende:
Marciano![]()
Lekker tegen Bep in, die klaagt dat Janet klaagt dat ze de badkamer niet heeft gedaan.
quote:Op zondag 18 juni 2023 10:37 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
We weten de winnaar al van ejvjl ... Zoë
Misschien tijdelijk, maar een uurtje voor de bereiding is juist goed, omdat het binnenin rosé moet blijven, maar niet koud.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dat ligt dan 'n uur of 5 buiten de koelkast...... ik ga vandaag wel vegetarisch
ik hoorde ze zeggen dat de recepten online te vinden zijn.... deze keer helemaal geen receptenbladen erbij gezien zoals de vorige keer wel wasquote:Op zondag 18 juni 2023 10:38 schreef schizolientje het volgende:
bij elk gerecht zit een beschrijving over de bereiding en t gebruik van de bijgeleverde kruiden het marineren enz. Ik zie ze die helemaal niet lezen of gebruiken. W,s weg gegooid met de verpakking
Mirthe heeft gisteren bijna voor iedereen Iced coffee gemaakt en daar is al veel mee opgegaan denk ik.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
In een 'normale setting' is 6 pakken misschien niet veel (hoewel er weinig zijn die zeggen melk te drinken), maar volgens mij hebben ze het daar momenteel niet zo breed.... en kwam het neer op 'stiekeme melkdrinkers'.
Voor de vrouwen/moeders is er wel iets gedaan, gelijke monniken gelijke kappen? oftewel elkaar even wat aandacht geven lijkt me niet al teveel gevraagd.
Ik verwacht dat ze dit heerlijk stuk vlees weer gaan verkrachten en in stukjes gaan snijden voor het bbq op gaat.quote:
Sorry hoor maar als je na al diequote:
moet niet maar zou attent zijn, ook naar hun eigen vaders thuisquote:Op zondag 18 juni 2023 10:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd het zijn niet hun vaders.. Isaac heeft er nog wel aangedaanst maar Marciano helemaal niet dus waarom zou je dan iets moeten doen?
Precies waar ik ook aan dacht, het enige wat ze heel laten zijn de kroketten en hamburgers.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze dit heerlijk stuk vlees weer gaan verkrachten en in stukjes gaan snijden voor het bbq op gaat.
Klopt maar kokkie Janet had het er eerder al over om stukjes te snijdenquote:Op zondag 18 juni 2023 10:38 schreef schizolientje het volgende:
bij elk gerecht zit een beschrijving over de bereiding en t gebruik van de bijgeleverde kruiden het marineren enz. Ik zie ze die helemaal niet lezen of gebruiken. W,s weg gegooid met de verpakking
aha niet gezien, ik hoorde ze vanmorgen alleen foeteren, duidelijkquote:Op zondag 18 juni 2023 10:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe heeft gisteren bijna voor iedereen Iced coffee gemaakt en daar is al veel mee opgegaan denk ik.
moet niet maar zou attent zijn, ook naar hun eigen vaders thuisquote:Op zondag 18 juni 2023 10:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd het zijn niet hun vaders.. Isaac heeft er nog wel aangedaanst maar Marciano helemaal niet dus waarom zou je dan iets moeten doen?
en ze was ze met kruiden aan het marineren in een schaal dus prima zo ff in de ijskastquote:Op zondag 18 juni 2023 10:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien tijdelijk, maar een uurtje voor de bereiding is juist goed, omdat het binnenin rosé moet blijven, maar niet koud.
Zelfs dat doet ze niet goedquote:Op zondag 18 juni 2023 10:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gatver, als die Janet in mijn keuken had gestaan. Had ik haar verbannen
naar de spoelkeuken
Met Wendy of Babette?quote:Op zondag 18 juni 2023 10:44 schreef spapaars het volgende:
Iets zegt mij dat Jappie weer gaat scoren vandaag.
Als Janet niet in de keuken zou staan is er geen etenquote:Op zondag 18 juni 2023 10:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gatver, als die Janet in mijn keuken had gestaan. Had ik haar verbannen
naar de spoelkeuken
Mooi... hoop dat ze weten hoe ze zo'n stuk vlees moeten bereiden maar is moelijk zonder kerntemperatuurmeter.quote:
Ze gaat niet koken, alleen de voorbereiding.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Als Janet niet in de keuken zou staan is er geen eten
en vergeet niet dat ze doet wat ze zo graag doet... commentaar leveren op anderen (en dan het gezicht dat ze er dan bij trekt.... pffffff)quote:Op zondag 18 juni 2023 10:44 schreef Chanel5 het volgende:
Het enige wat Zoe in de keuken komt doen is in de weg lopen om haar eigen brood te maken en gaat weer naar wbuiten.
Uiteraard, er is voldoende alcoholquote:Op zondag 18 juni 2023 10:44 schreef spapaars het volgende:
Iets zegt mij dat Jappie weer gaat scoren vandaag.
Ja het is zeker niet netjes dat ze niets doen voor hun eigen vader. Al zeggen ze maar iets tegen een camera dat ze er aan denken..quote:Op zondag 18 juni 2023 10:43 schreef schizolientje het volgende:
[..]
moet niet maar zou attent zijn, ook naar hun eigen vaders thuis
Wie weet heeft een aantal al iets gezegd tegen de camera, wij zien lang niet alles. En de dag is nog jong.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja het is zeker niet netjes dat ze niets doen voor hun eigen vader. Al zeggen ze maar iets tegen een camera dat ze er aan denken..
Laten we hoop houden en gaan ze het nog doen, ze zijn nu allemaal 'druk' met de voorbereiding van de partyquote:Op zondag 18 juni 2023 10:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja het is zeker niet netjes dat ze niets doen voor hun eigen vader. Al zeggen ze maar iets tegen een camera dat ze er aan denken..
Idd dat dan weer wel..quote:Op zondag 18 juni 2023 10:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies waar ik ook aan dacht, het enige wat ze heel laten zijn de kroketten en hamburgers.
[ afbeelding ]
Babs drinkt toch niet meer .. zal dus Wendy wel wordenquote:Op zondag 18 juni 2023 10:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wie het meeste heeft gedronken van de 2
Dan is het moment al voorbij..quote:Op zondag 18 juni 2023 10:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Laten we hoop houden en gaan ze het nog doen, ze zijn nu allemaal 'druk' met de voorbereiding van de party
dus dat, pleur het maar zo bij de BBQ zonder voorbereiding? Het rotste en meest werk. BB q en en het opeten is snellerquote:Op zondag 18 juni 2023 10:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze gaat niet koken, alleen de voorbereiding.
Er is een vast moment wanneer je aandacht moet schenken aan vaderdag?quote:Op zondag 18 juni 2023 10:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan is het moment al voorbij..
Jammer..
Ze zullen nooit verhongeren als Janet er niet isquote:Op zondag 18 juni 2023 10:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Als Janet niet in de keuken zou staan is er geen eten
Marinade in de maak volgens het Hello Fresh receptquote:Op zondag 18 juni 2023 10:51 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Best georganiseerd en idd wel een lijst met ingrediënten waar Wendy op kijkt.
Maar dat is toch allemaal prima? Janet en Wendy vinden het leuk om te doen. Het maakt ze niet tot martelaars.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:50 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dus dat, pleur het maar zo bij de BBQ zonder voorbereiding? Het rotste en meest werk. BB q en en het opeten is sneller
Het zijn werkelijk altijd dezelfde mensen die in de keuken staan... je merkt nu wel dat er bewoners vertrokken zijn die toch ook altijd een handje toestaken op momenten als dezequote:Op zondag 18 juni 2023 10:51 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Best georganiseerd en idd wel een lijst met ingrediënten waar Wendy op kijkt.
Ik kan melden dat het weinig voorstelt, het lijkt erger dan het is, maar kan zich natuurlijk tot flinke stortbuien ontwikkelen voordat het in Lelystad isquote:Op zondag 18 juni 2023 10:54 schreef Cargamelk het volgende:
Komen btw flinke buien richting de poolparty![]()
Valt wel mee.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:54 schreef Cargamelk het volgende:
Het zijn ook werkelijk altijd dezelfde mensen die dingen opbouwen.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het zijn werkelijk altijd dezelfde mensen die in de keuken staan... je merkt nu wel dat er bewoners vertrokken zijn die toch ook altijd een handje toestaken op momenten als deze
Neerslagkans 0%quote:Op zondag 18 juni 2023 10:54 schreef Cargamelk het volgende:
Ja en achter zeggen ze dat ze het zoooo goed gedaan heeft, dus veren in de r… gestoken en nu denkt ze dat ze alles kan en magquote:Op zondag 18 juni 2023 10:28 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh![]()
Ze liepen al (weer) te foeteren op het feit dat er 6 pakken melk in 1 dag opgedronken zijn, frisdrank gaat net zo zei iemand.
Mag ik het schandalig vinden dat die vrouwen niet eens de moeite hebben genomen om iets voor de aanwezige vaders in elkaar te flansen....
Zoë met die grote slabek van haar........ is alleen nog maar erger geworden sinds ze (shopping)manager geweest is pfff
Je hoort en ziet niet alles op de streams aangaande de taakverdelingen , maar het lijkt er op dat iedereen weet wat hij of zij moet doen.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zijn ook werkelijk altijd dezelfde mensen die dingen opbouwen.
Moeten Jappie en Ciano dan in de keuken gaan staan en Wendy en Janet opbouwen?
Iedereen doet waar ie goed in is en wat ie leuk vindt.
Maar warm zijn ze niet lekker.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:02 schreef Chanel5 het volgende:
Komkommers worden slap als je ze in de koeling legt
Dan de gulden midden weg, uurtje in de koeling dan is de kans minder dat ze slap worden. maarrrr als alles zo lang vantevoren wordt klaargemaakt zal het niet veel uitmakenquote:
Dat is eerder ook al met elkaar besproken.. wie mee wil helpen en wie dan welke taart wil doenquote:Op zondag 18 juni 2023 11:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je hoort en ziet niet alles op de streams aangaande de taakverdelingen , maar het lijkt er op dat iedereen weet wat hij of zij moet doen.
En in de koelkast staat het veilig voor vliegen.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan de gulden midden weg, uurtje in de koeling dan is de kans minder dat ze slap worden. maarrrr als alles zo lang vantevoren wordt klaargemaakt zal het niet veel uitmaken
Idd.. bewaren buiten de koelkast en na bereiding in de koeling zetten. Dat doe ik ook zo met tomaten.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan de gulden midden weg, uurtje in de koeling dan is de kans minder dat ze slap worden. maarrrr als alles zo lang vantevoren wordt klaargemaakt zal het niet veel uitmaken
Yep.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:54 schreef Cargamelk het volgende:
Nou echt niet in een dag of een paar uur.en beter in de koeling met al die vliegen.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:02 schreef Chanel5 het volgende:
Komkommers worden slap als je ze in de koeling legt
Er is een partypool team. Die stonden vanmorgen ook vroeger op. Marciano, Babette, Zoe, Jasper en Mirthe. Die mogen achter het gordijn. De anderen niet. Ook Wendy en Janet niet die in de keuken hapjes staan te maken.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:09 schreef WebbySP het volgende:
Welk nut dient de afscheiding als vrijwel iedereen al aan die kant heeft geholpen en weet hoe het eruit komt te zien?
Dat slaat ook nergens opquote:Op zondag 18 juni 2023 11:09 schreef WebbySP het volgende:
Welk nut dient de afscheiding als vrijwel iedereen al aan die kant heeft geholpen en weet hoe het eruit komt te zien?
Dat ziet er leuk uit, maar hoe gaan ze dat bewaren?quote:
Dat dus....quote:Op zondag 18 juni 2023 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ziet er leuk uit, maar hoe gaan ze dat bewaren?
Ik heb Isaac er ook al gezien.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er is een partypool team. Die stonden vanmorgen ook vroeger op. Marciano, Babette, Zoe, Jasper en Mirthe. Die mogen achter het gordijn. De anderen niet. Ook Wendy en Janet niet die in de keuken hapjes staan te maken.
Ik zag het net ook, was in de keuken, ik kon het heel slecht plaatsen.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:13 schreef Chanel5 het volgende:
Wat keek die Babs schuin naar Wendy??? was het afkeurend of was het om haar blik te vangen?
De party begint om 14.00quote:Op zondag 18 juni 2023 11:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep.
Donderdag schreef ik hier dat het zondag zou regenen nav de verschuiving van de party. Dat was meer om te pesten want toen zou het gaan regenen op dinsdag. Maar uit ervaring, als nederlander, weet je dat een weervoorspelling niet klopt en dat het net zo goed 2 dagen eerder of later kan gaan regenen.
Maar nu op buienradar zie ik een enorm regenveld richting de bilt gaan. Die is er ongeveer 13.30
Koelkast?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ziet er leuk uit, maar hoe gaan ze dat bewaren?
Ja ik ook maar was wel opmerkelijk hè?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag het net ook, was in de keuken, ik kon het heel slecht plaatsen.
Ik vroeg me af of die grote plank daar wel in past.quote:
Nou he, zo zonde, dat ziet er niet uit.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:15 schreef mootie het volgende:
Wendy heeft haar brouwtjes weer te donker gemaakt.
Als ze haar ogen opmaakt is het wel ok, denk ik. Maar zonder ziet het er heel raar uit.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou he, zo zonde, dat ziet er niet uit.
Ik begreep dat niet iedereen in team Opbouw mag, Erik zit altijd wel in team Afbouw.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:20 schreef Cargamelk het volgende:
Er zijn mensen die er wat van willen maken .. en bankhangers
Dat wordt het niet toegewezen maar doet hij zelf altijd.. ook omdat hij dat leuk vindt om te doen zei hij laatst.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begreep dat niet iedereen in team Opbouw mag, Erik zit altijd wel in team Afbouw.
Erik doet toch niet mee ... kost alleen maar geld.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begreep dat niet iedereen in team Opbouw mag, Erik zit altijd wel in team Afbouw.
Weet ikquote:Op zondag 18 juni 2023 11:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat wordt het niet toegewezen maar doet hij zelf altijd.. ook omdat hij dat leuk vindt om te doen zei hij laatst.
En is die kist van hout, waar die BBQ opstaat?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:22 schreef Deisyy het volgende:
Is het handig om dat vuur zo dichtbij de cabana te zetten?
Ik vind het ook maar gevaarlijk en zeker vandaag wanneer ze ook flink wat gaan drinken..quote:Op zondag 18 juni 2023 11:22 schreef Deisyy het volgende:
Is het handig om dat vuur zo dichtbij de cabana te zetten?
Er is eten, Erik is daar heus bijquote:Op zondag 18 juni 2023 11:23 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Erik doet toch niet mee ... kost alleen maar geld.
Yep!quote:Op zondag 18 juni 2023 11:24 schreef Varen het volgende:
[..]
En is die kist van hout, waar die BBQ opstaat?
Handigquote:
Citroëns ? ze perst auto's uitquote:Op zondag 18 juni 2023 11:26 schreef lojanda het volgende:
Mirthe is Citroëns aan het uitpersen maar het lijkt erop dat ze het apparaat weer heeft gesloopt.
Hij zit met een heel ander idee in de loods, is er in gegaan voor het geld en wil die geldpot zo vol mogelijk houden, vanuit dat oogpunt snap ik zijn gierigheid wel.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:27 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Tja wel de lusten en maar klagen .. geloof niet dat ik fan van Erik ben
quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
HandigHet ziet er ook niet al te stevid uit, maar zo'n zwaar ding erop
Maar hij wil wel een leuke tijd maar wil er niet voor betalen .. geen winnaar in mijn boekquote:Op zondag 18 juni 2023 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zit met een heel ander idee in de loods, is er in gegaan voor het geld en wil die geldpot zo vol mogelijk houden, vanuit dat oogpunt snap ik zijn gierigheid wel.
Anderen hebben liever een leuke tijd, en dat snap ik ook heel goed.
Auto´s uitpersen is ook slecht voor een citroenpers.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:26 schreef lojanda het volgende:
Mirthe is Citroëns aan het uitpersen maar het lijkt erop dat ze het apparaat weer heeft gesloopt.
Erik heeft ook een leuke tijd zonder feestjes en drank, dat is het em nou juist.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:31 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Maar hij wil wel een leuke tijd maar wil er niet voor betalen .. geen winnaar in mijn boek
Kan ook wel andere redenen hebben, zou hem liever ook niet met z'n handen in mijn eten zien.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:23 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Erik doet toch niet mee ... kost alleen maar geld.
Ik zit er klaar voorquote:Op zondag 18 juni 2023 11:30 schreef mootie het volgende:
Bep is al de hele dag bezig met de cocktails, dat wordt nog een uitdaging.
Erik heeft een andere manier van een leuke tijd hebben, daar horen feestjes en alcohol niet bijquote:Op zondag 18 juni 2023 11:31 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Maar hij wil wel een leuke tijd maar wil er niet voor betalen .. geen winnaar in mijn boek
Heb je hem nu pas door? Thuis leeft hij heel zuinig met eten en hier vreet hij alles wat los en vast zit. Hij kijkt het eten zélfs van de borden van anderen. Dat dat allemaal geld kost maakt kennelijk niet meer uit voor hem als hij het maar in de mond kan steken en een ander betaald.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:27 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Tja wel de lusten en maar klagen .. geloof niet dat ik fan van Erik ben
Hij wil met de prijzenpot de rest van zijn leven verzekeren. Maar als je tegen al dat uitgeven bent moet je ook je mond niet volproppen met het eten wat daarvan gekocht is.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zit met een heel ander idee in de loods, is er in gegaan voor het geld en wil die geldpot zo vol mogelijk houden, vanuit dat oogpunt snap ik zijn gierigheid wel.
Anderen hebben liever een leuke tijd, en dat snap ik ook heel goed.
Moira had 3 flessen gekocht, 1 erafgehaald, waar de rest is brabbelt ze heftig maar onverstaanbaarquote:
Dat eten is er dan al. Weggooien is ook zonde.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij wil met de prijzenpot de rest van zijn leven verzekeren. Maar als je tegen al dat uitgeven bent moet je ook je mond niet volproppen met het eten wat daarvan gekocht is.
Ik zou niet weten waarom niet, hij heeft net zoveel recht op eten dat gekocht is van dat geld als een ander.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij wil met de prijzenpot de rest van zijn leven verzekeren. Maar als je tegen al dat uitgeven bent moet je ook je mond niet volproppen met het eten wat daarvan gekocht is.
Alcohol en dan in die hitte, het kan verkeren.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zit er klaar voordrank drank drank, laten ze zichzelf maar weer flink voor schut zetten.
![]()
Ramptoeristmodusvoormensendiehiervoorkiezenaan
Hij heeft een leuke tijd op zijn manier.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:31 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Maar hij gunt het een ander ook niet want kost geld maar wil dan wel mee doen met de BBQ gratis.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Erik heeft ook een leuke tijd zonder feestjes en drank, dat is het em nou juist.
En al tijden niets gehad, dat kickt er wel in.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Alcohol en dan in die hitte, het kan verkeren.
Maar eet wel met ze mee en speelt alle spellen die uit de prijzenpot zijn betaald, om nog maar te zwijgen van hun duurste aankoop, de biljarttafel die door hem en JW was gevraagd.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik heeft een andere manier van een leuke tijd hebben, daar horen feestjes en alcohol niet bij
Hoezo gratis…. Hij staat ook regelmatig op groen overigens.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:36 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Maar hij gunt het een ander ook niet want kost geld maar wil dan wel mee doen met de BBQ gratis.
Het eten wordt toch helemaal niet gekocht van de prijzenpot?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Yep.quote:
Alle ogen vanmiddag op Cold Turkey Babbelquote:Op zondag 18 juni 2023 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En al tijden niets gehad, dat kickt er wel in.
Ik geloof morrie voor geen meter.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:37 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Yep.
Ranja is op en daar is tiano pissig over.
Zegt tegen morrie dat ze rupie meer geld heeft gegeven en dat er daardoor geen ranja gekocht is.
Morri houdt er niet van om in haat ogen vals beschuldigd te worden.
Ze heeft rupie alleen 5 euro extra gegeven voor kaas.
Juist en daarom mag ik hem niet ..quote:Op zondag 18 juni 2023 11:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb je hem nu pas door? Thuis leeft hij heel zuinig met eten en hier vreet hij alles wat los en vast zit. Hij kijkt het eten zélfs van de borden van anderen. Dat dat allemaal geld kost maakt kennelijk niet meer uit voor hem als hij het maar in de mond kan steken en een ander betaald.
Dat is wel zo maar ik hoor hem nooit protesteren over een teveel aan eten dat ingekocht is. En vooral bij feestjes.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat eten is er dan al. Weggooien is ook zonde.
Dat is toch ook geen prijzenpotgeld…quote:Op zondag 18 juni 2023 11:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar ik hoor hem nooit protesteren over een teveel aan eten dat ingekocht is. En vooral bij feestjes.
Dan ook niet zitten zeiken vind ik dan.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet, hij heeft net zoveel recht op eten dat gekocht is van dat geld als een ander.
Dat is van geld gekocht waar hij net zoveel recht op heeft als een ander, van hem had het niet gehoeven, maar als het er dan toch is maakt hij er wel gebruik van.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar eet wel met ze mee en speelt alle spellen die uit de prijzenpot zijn betaald, om nog maar te zwijgen van hun duurste aankoop, de biljarttafel die door hem en JW was gevraagd.
Beter kan ik het niet verwoordenquote:Op zondag 18 juni 2023 11:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze staat al verdacht veel in de buurt van de bar de hele ochtendquote:Op zondag 18 juni 2023 11:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alle ogen vanmiddag op Cold Turkey Babbel
Lijkt wel een soort spanning ook te hangen daar, voor het feestje.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moira had 3 flessen gekocht, 1 erafgehaald, waar de rest is brabbelt ze heftig maar onverstaanbaar
Of een duur biljart dat nu nog amper gebruikt word.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft een leuke tijd op zijn manier.
En hij doet wel mee, maakt ook dingen, verzint ook dingen, helpt altijd mee met afbouwen opruimen enz.
Alleen het zinloze geld uitgeven, om het uitgeven, wil hij niet aan meedoen. 1000 euro geld verbrassen per persoon bijv.
Of een tattoo apparaat. Een hele tuin vol opblaasdingen die nergens goed voor zijn, gehuurd voor 1 dag enz.
En ook dat is goed te begrijpen,
Poolparty is toch door Tiano betaald ?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet, hij heeft net zoveel recht op eten dat gekocht is van dat geld als een ander.
Ook nog eens, dus ik zie niet in waarom Erik daar niet van mee zou mogen etenquote:Op zondag 18 juni 2023 11:40 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Poolparty is toch door Tiano betaald ?
De zon schijnt iig niet dus dan lijkt het veel koeler, is het ook gelukkig wel maar geen idee hoe hun lichamen nu op alcohol gaan reageren.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Alcohol en dan in die hitte, het kan verkeren.
Snap ik , maar tiano mocht komen kijken op de pc wat ze heeft uitgegeven, dus spreekt ze misschien de waarheid.quote:
Bbq-pakketten zijn gewonnen. Ook geen probleem.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook nog eens, dus ik zie niet in waarom Erik daar niet van mee zou mogen eten
Dat eten voor feestjes gaat toch van de prijzenpot waar hij zo op tegen is?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Het eten wordt toch helemaal niet gekocht van de prijzenpot?
Daar zijn de verdienopdrachten voor, en daar doet hij meestal heel goed aan mee
Dat dure biljart is heel veel gebruiktquote:Op zondag 18 juni 2023 11:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Of een duur biljart dat nu nog amper gebruikt word.
Hij gunt een ander niet een pleziertjequote:Op zondag 18 juni 2023 11:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft een leuke tijd op zijn manier.
En hij doet wel mee, maakt ook dingen, verzint ook dingen, helpt altijd mee met afbouwen opruimen enz.
Alleen het zinloze geld uitgeven, om het uitgeven, wil hij niet aan meedoen. 1000 euro geld verbrassen per persoon bijv.
Of een tattoo apparaat. Een hele tuin vol opblaasdingen die nergens goed voor zijn, gehuurd voor 1 dag enz.
En ook dat is goed te begrijpen,
Nee….quote:Op zondag 18 juni 2023 11:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat eten voor feestjes gaat toch van de prijzenpot waar hij zo op tegen is?
Ben benieuwd!quote:Op zondag 18 juni 2023 11:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alle ogen vanmiddag op Cold Turkey Babbel
Voor eigen gewin .. niet voor een ander.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoezo gratis…. Hij staat ook regelmatig op groen overigens.
Maar er is toch ook geen alternatief?? Keuze heeft hij niet. Dat gezeik over die man.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:36 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Maar hij gunt het een ander ook niet want kost geld maar wil dan wel mee doen met de BBQ gratis.
Bullshitquote:Op zondag 18 juni 2023 11:44 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Voor eigen gewin .. niet voor een ander.
Ja en ik liep achter want was afgeleid hier thuis dus zat te tikken en ineens weer een discussie.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:43 schreef mootie het volgende:
Wat een kutdiscussie terwijl er gewoon streams zijn.
Het probleem is dat Marciano het meestal lukt om zijn zin door te drijven. Met boodschappen doen komt hij ook altijd duurder uit als een ander en meestal krijgt hij het voor elkaar dat de manager er ook nog intrapt om het hem dan toch toe te zeggen.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:41 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Snap ik , maar tiano mocht komen kijken op de pc wat ze heeft uitgegeven, dus spreekt ze misschien de waarheid.
Onzin.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:44 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Voor eigen gewin .. niet voor een ander.
Is toch van die 800 euro van Tiano?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wel.
Eten komt niet van de prijzenpot, dus de vergelijking slaat nergens op.
O dear, dat is toch van de pot afgehaald? Iedereen kreeg een bedrag uit de pot en Eric was daar op tegen, terecht hoor begrijp me goed. Maar hij eet er nu toch ook van? Maar goed, dit wordt een eindeloze duscussie waar we denk ik niet uit gaan komen. En verder...................quote:Op zondag 18 juni 2023 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook nog eens, dus ik zie niet in waarom Erik daar niet van mee zou mogen eten
De ranja is op. Hij zei dat Rupi extra geld heeft gehad voor boodschappen.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar die staat er ook om bekent dat hij het onderste uit de kan wil.
Hij heeft een deel zelf betaald. Mirthe heeft ook 100 euro bijgelegd. Alle bewoners hebben iets van 7 euro pp bijgelegd en het bbq pakket is binnengehaald met een verdien opdracht en Moraima heeft ook nog een deel drank uit de huishoudpot gegeven.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:42 schreef pingu66 het volgende:
Al het geld is naar Zoë afscheids diner gegaan en naar de Poolparty dus Marciano moet niet mekkeren met al die drank citroenen sapjes kokosmelk en extra salades.
Dan moet hij er niet steeds weer opnieuw over zeiken.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is van geld gekocht waar hij net zoveel recht op heeft als een ander, van hem had het niet gehoeven, maar als het er dan toch is maakt hij er wel gebruik van.
Net als Kenzy, zij stemde tegen het aanschaffen van tabak, waardoor de meesten daar vonden dat dan ook niet mee mocht roken toen het er toch kwam.
Je maakt er nu een oneerlijke discussie van.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan begrijp ik er helemaal niets meer van. Hoe komt hij dan aan geld voor dat feestje?
Dat denken ze allemaal als ze manager zijn.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:44 schreef mootie het volgende:
Vervelende vrouw, vindt zichzelf zo bijzonder, een status aparte daar.
Dat denkt ze al maaaanden.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat denken ze allemaal als ze manager zijn.
Dat dus, Wendy mag het weer uitzoeken, zo sneu...maar het gaat haar lukken.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:49 schreef pingu66 het volgende:
Maandag of dinsdag moet Wendy koken en er daar was nog 60 euro voor over voor de hele dag.terwijl Zoë 150 euro had voor alleen het mc donalds eten. En tia extra geld kreeg voor de poolparty voor drank en hapjes.
De BBQ staat daar los van
Met 30 man hadden ze 105, dus dit lukt ook wel.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat dus, Wendy mag het weer uitzoeken, zo sneu...maar het gaat haar lukken.
Ik zou niet weten waarom niet, het is niet zijn manier om een leuke tijd te hebben, van hem hoeft het niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan moet hij er niet steeds weer opnieuw over zeiken.
Ik heb het over eten op de feestjes. Ik weet dat het ´normale´ eten van het gewonnen geld door spelletjes moet komen. Maar laten we er maar over ophouden.quote:
Tiano loopt altijd te mekkeren als hij iets wil.organiseren alles moet top top zijn.de eerste keer bij de 3xfilm avond hebben hij en Ice net zolang zitten drammen dat ze meer dan 120 euro konden besteden aan wafels,quesadillas en hamburgers met alleen maar A-merken. Eigenlijk is hij net zoals Kim W. ,toen met die Boursinquote:Op zondag 18 juni 2023 11:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft een deel zelf betaald. Mirthe heeft ook 100 euro bijgelegd. Alle bewoners hebben iets van 7 euro pp bijgelegd en het bbq pakket is binnengehaald met een verdien opdracht en Moraima heeft ook nog een deel drank uit de huishoudpot gegeven.
Wat loopt hij nou eigenlijk te zeiken? Klein kind..
We begrijpen elkaar denk ik niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Je maakt er nu een oneerlijke discussie van.
Hij lijkt ook steeds hoger uit te scheuren.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:54 schreef Deisyy het volgende:
Babette woont onderhand in dat lelijke broekje.
Daar hebben ze het de hele tijd al over, die hebben ze.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:56 schreef lojanda het volgende:
Hebben ze eigenlijk wel een cocktailshaker en maatbeker? Daar heb ik nog niemand over gehoord. Je kan zo wel wat in een glas gooien maar dan heb je niet de juiste smaak van wat de cocktail moet zijn.
Misschien doen ze het op gevoel, is voor ons ook veel leukerquote:Op zondag 18 juni 2023 11:56 schreef lojanda het volgende:
Hebben ze eigenlijk wel een cocktailshaker en maatbeker? Daar heb ik nog niemand over gehoord. Je kan zo wel wat in een glas gooien maar dan heb je niet de juiste smaak van wat de cocktail moet zijn.
Ze heeft dat broekje pas een dagquote:Op zondag 18 juni 2023 11:54 schreef Deisyy het volgende:
Babette woont onderhand in dat lelijke broekje.
Dat is natuurlijk een aanname.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:42 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Hij gunt een ander niet een pleziertje
Beren op de weg?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat die palmboom in de bar buiten niet heel erg handig staat daar
Bijzonder dan dat ik haar er vrijdag al in zag lopenquote:
Dat was ik.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:57 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Doe ook maar geen moeite ... is alleen maar bullshit volgens iemand.
Dat dusquote:Op zondag 18 juni 2023 11:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tiano loopt altijd te mekkeren als hij iets wil.organiseren alles moet top top zijn.de eerste keer bij de 3xfilm avond hebben hij en Ice net zolang zitten drammen dat ze meer dan 120 euro konden besteden aan wafels,quesadillas en hamburgers met alleen maar A-merken. Eigenlijk is hij net zoals Kim W. ,toen met die Boursin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |