Yep.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:54 schreef Cargamelk het volgende:
Komen btw flinke buien richting de poolparty![]()
Nou echt niet in een dag of een paar uur.en beter in de koeling met al die vliegen.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:02 schreef Chanel5 het volgende:
Komkommers worden slap als je ze in de koeling legt
Er is een partypool team. Die stonden vanmorgen ook vroeger op. Marciano, Babette, Zoe, Jasper en Mirthe. Die mogen achter het gordijn. De anderen niet. Ook Wendy en Janet niet die in de keuken hapjes staan te maken.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:09 schreef WebbySP het volgende:
Welk nut dient de afscheiding als vrijwel iedereen al aan die kant heeft geholpen en weet hoe het eruit komt te zien?
Dat slaat ook nergens opquote:Op zondag 18 juni 2023 11:09 schreef WebbySP het volgende:
Welk nut dient de afscheiding als vrijwel iedereen al aan die kant heeft geholpen en weet hoe het eruit komt te zien?
Dat ziet er leuk uit, maar hoe gaan ze dat bewaren?quote:
Dat dus....quote:Op zondag 18 juni 2023 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ziet er leuk uit, maar hoe gaan ze dat bewaren?
Ik heb Isaac er ook al gezien.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er is een partypool team. Die stonden vanmorgen ook vroeger op. Marciano, Babette, Zoe, Jasper en Mirthe. Die mogen achter het gordijn. De anderen niet. Ook Wendy en Janet niet die in de keuken hapjes staan te maken.
Ik zag het net ook, was in de keuken, ik kon het heel slecht plaatsen.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:13 schreef Chanel5 het volgende:
Wat keek die Babs schuin naar Wendy??? was het afkeurend of was het om haar blik te vangen?
De party begint om 14.00quote:Op zondag 18 juni 2023 11:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep.
Donderdag schreef ik hier dat het zondag zou regenen nav de verschuiving van de party. Dat was meer om te pesten want toen zou het gaan regenen op dinsdag. Maar uit ervaring, als nederlander, weet je dat een weervoorspelling niet klopt en dat het net zo goed 2 dagen eerder of later kan gaan regenen.
Maar nu op buienradar zie ik een enorm regenveld richting de bilt gaan. Die is er ongeveer 13.30
Koelkast?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ziet er leuk uit, maar hoe gaan ze dat bewaren?
Ja ik ook maar was wel opmerkelijk hè?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag het net ook, was in de keuken, ik kon het heel slecht plaatsen.
Ik vroeg me af of die grote plank daar wel in past.quote:
Nou he, zo zonde, dat ziet er niet uit.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:15 schreef mootie het volgende:
Wendy heeft haar brouwtjes weer te donker gemaakt.
Als ze haar ogen opmaakt is het wel ok, denk ik. Maar zonder ziet het er heel raar uit.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou he, zo zonde, dat ziet er niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |