Voor eigen gewin .. niet voor een ander.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoezo gratis…. Hij staat ook regelmatig op groen overigens.
Maar er is toch ook geen alternatief?? Keuze heeft hij niet. Dat gezeik over die man.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:36 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Maar hij gunt het een ander ook niet want kost geld maar wil dan wel mee doen met de BBQ gratis.
Bullshitquote:Op zondag 18 juni 2023 11:44 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Voor eigen gewin .. niet voor een ander.
Ja en ik liep achter want was afgeleid hier thuis dus zat te tikken en ineens weer een discussie.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:43 schreef mootie het volgende:
Wat een kutdiscussie terwijl er gewoon streams zijn.
Het probleem is dat Marciano het meestal lukt om zijn zin door te drijven. Met boodschappen doen komt hij ook altijd duurder uit als een ander en meestal krijgt hij het voor elkaar dat de manager er ook nog intrapt om het hem dan toch toe te zeggen.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:41 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Snap ik , maar tiano mocht komen kijken op de pc wat ze heeft uitgegeven, dus spreekt ze misschien de waarheid.
Onzin.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:44 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Voor eigen gewin .. niet voor een ander.
Is toch van die 800 euro van Tiano?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wel.
Eten komt niet van de prijzenpot, dus de vergelijking slaat nergens op.
O dear, dat is toch van de pot afgehaald? Iedereen kreeg een bedrag uit de pot en Eric was daar op tegen, terecht hoor begrijp me goed. Maar hij eet er nu toch ook van? Maar goed, dit wordt een eindeloze duscussie waar we denk ik niet uit gaan komen. En verder...................quote:Op zondag 18 juni 2023 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook nog eens, dus ik zie niet in waarom Erik daar niet van mee zou mogen eten
De ranja is op. Hij zei dat Rupi extra geld heeft gehad voor boodschappen.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar die staat er ook om bekent dat hij het onderste uit de kan wil.
Hij heeft een deel zelf betaald. Mirthe heeft ook 100 euro bijgelegd. Alle bewoners hebben iets van 7 euro pp bijgelegd en het bbq pakket is binnengehaald met een verdien opdracht en Moraima heeft ook nog een deel drank uit de huishoudpot gegeven.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:42 schreef pingu66 het volgende:
Al het geld is naar Zoë afscheids diner gegaan en naar de Poolparty dus Marciano moet niet mekkeren met al die drank citroenen sapjes kokosmelk en extra salades.
Dan moet hij er niet steeds weer opnieuw over zeiken.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is van geld gekocht waar hij net zoveel recht op heeft als een ander, van hem had het niet gehoeven, maar als het er dan toch is maakt hij er wel gebruik van.
Net als Kenzy, zij stemde tegen het aanschaffen van tabak, waardoor de meesten daar vonden dat dan ook niet mee mocht roken toen het er toch kwam.
Je maakt er nu een oneerlijke discussie van.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan begrijp ik er helemaal niets meer van. Hoe komt hij dan aan geld voor dat feestje?
Dat denken ze allemaal als ze manager zijn.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:44 schreef mootie het volgende:
Vervelende vrouw, vindt zichzelf zo bijzonder, een status aparte daar.
Dat denkt ze al maaaanden.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat denken ze allemaal als ze manager zijn.
Dat dus, Wendy mag het weer uitzoeken, zo sneu...maar het gaat haar lukken.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:49 schreef pingu66 het volgende:
Maandag of dinsdag moet Wendy koken en er daar was nog 60 euro voor over voor de hele dag.terwijl Zoë 150 euro had voor alleen het mc donalds eten. En tia extra geld kreeg voor de poolparty voor drank en hapjes.
De BBQ staat daar los van
Met 30 man hadden ze 105, dus dit lukt ook wel.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat dus, Wendy mag het weer uitzoeken, zo sneu...maar het gaat haar lukken.
Ik zou niet weten waarom niet, het is niet zijn manier om een leuke tijd te hebben, van hem hoeft het niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan moet hij er niet steeds weer opnieuw over zeiken.
Ik heb het over eten op de feestjes. Ik weet dat het ´normale´ eten van het gewonnen geld door spelletjes moet komen. Maar laten we er maar over ophouden.quote:
Tiano loopt altijd te mekkeren als hij iets wil.organiseren alles moet top top zijn.de eerste keer bij de 3xfilm avond hebben hij en Ice net zolang zitten drammen dat ze meer dan 120 euro konden besteden aan wafels,quesadillas en hamburgers met alleen maar A-merken. Eigenlijk is hij net zoals Kim W. ,toen met die Boursinquote:Op zondag 18 juni 2023 11:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft een deel zelf betaald. Mirthe heeft ook 100 euro bijgelegd. Alle bewoners hebben iets van 7 euro pp bijgelegd en het bbq pakket is binnengehaald met een verdien opdracht en Moraima heeft ook nog een deel drank uit de huishoudpot gegeven.
Wat loopt hij nou eigenlijk te zeiken? Klein kind..
We begrijpen elkaar denk ik niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Je maakt er nu een oneerlijke discussie van.
Hij lijkt ook steeds hoger uit te scheuren.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:54 schreef Deisyy het volgende:
Babette woont onderhand in dat lelijke broekje.
Daar hebben ze het de hele tijd al over, die hebben ze.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:56 schreef lojanda het volgende:
Hebben ze eigenlijk wel een cocktailshaker en maatbeker? Daar heb ik nog niemand over gehoord. Je kan zo wel wat in een glas gooien maar dan heb je niet de juiste smaak van wat de cocktail moet zijn.
Misschien doen ze het op gevoel, is voor ons ook veel leukerquote:Op zondag 18 juni 2023 11:56 schreef lojanda het volgende:
Hebben ze eigenlijk wel een cocktailshaker en maatbeker? Daar heb ik nog niemand over gehoord. Je kan zo wel wat in een glas gooien maar dan heb je niet de juiste smaak van wat de cocktail moet zijn.
Ze heeft dat broekje pas een dagquote:Op zondag 18 juni 2023 11:54 schreef Deisyy het volgende:
Babette woont onderhand in dat lelijke broekje.
Dat is natuurlijk een aanname.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:42 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Hij gunt een ander niet een pleziertje
Beren op de weg?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat die palmboom in de bar buiten niet heel erg handig staat daar
Bijzonder dan dat ik haar er vrijdag al in zag lopenquote:
Dat was ik.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:57 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Doe ook maar geen moeite ... is alleen maar bullshit volgens iemand.
Dat dusquote:Op zondag 18 juni 2023 11:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tiano loopt altijd te mekkeren als hij iets wil.organiseren alles moet top top zijn.de eerste keer bij de 3xfilm avond hebben hij en Ice net zolang zitten drammen dat ze meer dan 120 euro konden besteden aan wafels,quesadillas en hamburgers met alleen maar A-merken. Eigenlijk is hij net zoals Kim W. ,toen met die Boursin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |