Ik zit er klaar voorquote:Op zondag 18 juni 2023 11:30 schreef mootie het volgende:
Bep is al de hele dag bezig met de cocktails, dat wordt nog een uitdaging.
Erik heeft een andere manier van een leuke tijd hebben, daar horen feestjes en alcohol niet bijquote:Op zondag 18 juni 2023 11:31 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Maar hij wil wel een leuke tijd maar wil er niet voor betalen .. geen winnaar in mijn boek
Heb je hem nu pas door? Thuis leeft hij heel zuinig met eten en hier vreet hij alles wat los en vast zit. Hij kijkt het eten zélfs van de borden van anderen. Dat dat allemaal geld kost maakt kennelijk niet meer uit voor hem als hij het maar in de mond kan steken en een ander betaald.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:27 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Tja wel de lusten en maar klagen .. geloof niet dat ik fan van Erik ben
Hij wil met de prijzenpot de rest van zijn leven verzekeren. Maar als je tegen al dat uitgeven bent moet je ook je mond niet volproppen met het eten wat daarvan gekocht is.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zit met een heel ander idee in de loods, is er in gegaan voor het geld en wil die geldpot zo vol mogelijk houden, vanuit dat oogpunt snap ik zijn gierigheid wel.
Anderen hebben liever een leuke tijd, en dat snap ik ook heel goed.
Moira had 3 flessen gekocht, 1 erafgehaald, waar de rest is brabbelt ze heftig maar onverstaanbaarquote:
Dat eten is er dan al. Weggooien is ook zonde.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij wil met de prijzenpot de rest van zijn leven verzekeren. Maar als je tegen al dat uitgeven bent moet je ook je mond niet volproppen met het eten wat daarvan gekocht is.
Ik zou niet weten waarom niet, hij heeft net zoveel recht op eten dat gekocht is van dat geld als een ander.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij wil met de prijzenpot de rest van zijn leven verzekeren. Maar als je tegen al dat uitgeven bent moet je ook je mond niet volproppen met het eten wat daarvan gekocht is.
Alcohol en dan in die hitte, het kan verkeren.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zit er klaar voordrank drank drank, laten ze zichzelf maar weer flink voor schut zetten.
![]()
Ramptoeristmodusvoormensendiehiervoorkiezenaan
Hij heeft een leuke tijd op zijn manier.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:31 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Maar hij wil wel een leuke tijd maar wil er niet voor betalen .. geen winnaar in mijn boek
Maar hij gunt het een ander ook niet want kost geld maar wil dan wel mee doen met de BBQ gratis.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Erik heeft ook een leuke tijd zonder feestjes en drank, dat is het em nou juist.
En al tijden niets gehad, dat kickt er wel in.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Alcohol en dan in die hitte, het kan verkeren.
Maar eet wel met ze mee en speelt alle spellen die uit de prijzenpot zijn betaald, om nog maar te zwijgen van hun duurste aankoop, de biljarttafel die door hem en JW was gevraagd.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik heeft een andere manier van een leuke tijd hebben, daar horen feestjes en alcohol niet bij
Hoezo gratis…. Hij staat ook regelmatig op groen overigens.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:36 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Maar hij gunt het een ander ook niet want kost geld maar wil dan wel mee doen met de BBQ gratis.
Het eten wordt toch helemaal niet gekocht van de prijzenpot?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Yep.quote:
Alle ogen vanmiddag op Cold Turkey Babbelquote:Op zondag 18 juni 2023 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En al tijden niets gehad, dat kickt er wel in.
Ik geloof morrie voor geen meter.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:37 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Yep.
Ranja is op en daar is tiano pissig over.
Zegt tegen morrie dat ze rupie meer geld heeft gegeven en dat er daardoor geen ranja gekocht is.
Morri houdt er niet van om in haat ogen vals beschuldigd te worden.
Ze heeft rupie alleen 5 euro extra gegeven voor kaas.
Juist en daarom mag ik hem niet ..quote:Op zondag 18 juni 2023 11:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb je hem nu pas door? Thuis leeft hij heel zuinig met eten en hier vreet hij alles wat los en vast zit. Hij kijkt het eten zélfs van de borden van anderen. Dat dat allemaal geld kost maakt kennelijk niet meer uit voor hem als hij het maar in de mond kan steken en een ander betaald.
Dat is wel zo maar ik hoor hem nooit protesteren over een teveel aan eten dat ingekocht is. En vooral bij feestjes.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat eten is er dan al. Weggooien is ook zonde.
Dat is toch ook geen prijzenpotgeld…quote:Op zondag 18 juni 2023 11:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar ik hoor hem nooit protesteren over een teveel aan eten dat ingekocht is. En vooral bij feestjes.
Dan ook niet zitten zeiken vind ik dan.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet, hij heeft net zoveel recht op eten dat gekocht is van dat geld als een ander.
Dat is van geld gekocht waar hij net zoveel recht op heeft als een ander, van hem had het niet gehoeven, maar als het er dan toch is maakt hij er wel gebruik van.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar eet wel met ze mee en speelt alle spellen die uit de prijzenpot zijn betaald, om nog maar te zwijgen van hun duurste aankoop, de biljarttafel die door hem en JW was gevraagd.
Beter kan ik het niet verwoordenquote:Op zondag 18 juni 2023 11:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze staat al verdacht veel in de buurt van de bar de hele ochtendquote:Op zondag 18 juni 2023 11:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alle ogen vanmiddag op Cold Turkey Babbel
Lijkt wel een soort spanning ook te hangen daar, voor het feestje.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moira had 3 flessen gekocht, 1 erafgehaald, waar de rest is brabbelt ze heftig maar onverstaanbaar
Of een duur biljart dat nu nog amper gebruikt word.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft een leuke tijd op zijn manier.
En hij doet wel mee, maakt ook dingen, verzint ook dingen, helpt altijd mee met afbouwen opruimen enz.
Alleen het zinloze geld uitgeven, om het uitgeven, wil hij niet aan meedoen. 1000 euro geld verbrassen per persoon bijv.
Of een tattoo apparaat. Een hele tuin vol opblaasdingen die nergens goed voor zijn, gehuurd voor 1 dag enz.
En ook dat is goed te begrijpen,
Poolparty is toch door Tiano betaald ?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet, hij heeft net zoveel recht op eten dat gekocht is van dat geld als een ander.
Ook nog eens, dus ik zie niet in waarom Erik daar niet van mee zou mogen etenquote:Op zondag 18 juni 2023 11:40 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Poolparty is toch door Tiano betaald ?
De zon schijnt iig niet dus dan lijkt het veel koeler, is het ook gelukkig wel maar geen idee hoe hun lichamen nu op alcohol gaan reageren.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Alcohol en dan in die hitte, het kan verkeren.
Snap ik , maar tiano mocht komen kijken op de pc wat ze heeft uitgegeven, dus spreekt ze misschien de waarheid.quote:
Bbq-pakketten zijn gewonnen. Ook geen probleem.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook nog eens, dus ik zie niet in waarom Erik daar niet van mee zou mogen eten
Dat eten voor feestjes gaat toch van de prijzenpot waar hij zo op tegen is?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Het eten wordt toch helemaal niet gekocht van de prijzenpot?
Daar zijn de verdienopdrachten voor, en daar doet hij meestal heel goed aan mee
Dat dure biljart is heel veel gebruiktquote:Op zondag 18 juni 2023 11:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Of een duur biljart dat nu nog amper gebruikt word.
Hij gunt een ander niet een pleziertjequote:Op zondag 18 juni 2023 11:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft een leuke tijd op zijn manier.
En hij doet wel mee, maakt ook dingen, verzint ook dingen, helpt altijd mee met afbouwen opruimen enz.
Alleen het zinloze geld uitgeven, om het uitgeven, wil hij niet aan meedoen. 1000 euro geld verbrassen per persoon bijv.
Of een tattoo apparaat. Een hele tuin vol opblaasdingen die nergens goed voor zijn, gehuurd voor 1 dag enz.
En ook dat is goed te begrijpen,
Nee….quote:Op zondag 18 juni 2023 11:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat eten voor feestjes gaat toch van de prijzenpot waar hij zo op tegen is?
Ben benieuwd!quote:Op zondag 18 juni 2023 11:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alle ogen vanmiddag op Cold Turkey Babbel
Voor eigen gewin .. niet voor een ander.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoezo gratis…. Hij staat ook regelmatig op groen overigens.
Maar er is toch ook geen alternatief?? Keuze heeft hij niet. Dat gezeik over die man.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:36 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Maar hij gunt het een ander ook niet want kost geld maar wil dan wel mee doen met de BBQ gratis.
Bullshitquote:Op zondag 18 juni 2023 11:44 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Voor eigen gewin .. niet voor een ander.
Ja en ik liep achter want was afgeleid hier thuis dus zat te tikken en ineens weer een discussie.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:43 schreef mootie het volgende:
Wat een kutdiscussie terwijl er gewoon streams zijn.
Het probleem is dat Marciano het meestal lukt om zijn zin door te drijven. Met boodschappen doen komt hij ook altijd duurder uit als een ander en meestal krijgt hij het voor elkaar dat de manager er ook nog intrapt om het hem dan toch toe te zeggen.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:41 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Snap ik , maar tiano mocht komen kijken op de pc wat ze heeft uitgegeven, dus spreekt ze misschien de waarheid.
Onzin.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:44 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Voor eigen gewin .. niet voor een ander.
Is toch van die 800 euro van Tiano?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wel.
Eten komt niet van de prijzenpot, dus de vergelijking slaat nergens op.
O dear, dat is toch van de pot afgehaald? Iedereen kreeg een bedrag uit de pot en Eric was daar op tegen, terecht hoor begrijp me goed. Maar hij eet er nu toch ook van? Maar goed, dit wordt een eindeloze duscussie waar we denk ik niet uit gaan komen. En verder...................quote:Op zondag 18 juni 2023 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook nog eens, dus ik zie niet in waarom Erik daar niet van mee zou mogen eten
De ranja is op. Hij zei dat Rupi extra geld heeft gehad voor boodschappen.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar die staat er ook om bekent dat hij het onderste uit de kan wil.
Hij heeft een deel zelf betaald. Mirthe heeft ook 100 euro bijgelegd. Alle bewoners hebben iets van 7 euro pp bijgelegd en het bbq pakket is binnengehaald met een verdien opdracht en Moraima heeft ook nog een deel drank uit de huishoudpot gegeven.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:42 schreef pingu66 het volgende:
Al het geld is naar Zoë afscheids diner gegaan en naar de Poolparty dus Marciano moet niet mekkeren met al die drank citroenen sapjes kokosmelk en extra salades.
Dan moet hij er niet steeds weer opnieuw over zeiken.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is van geld gekocht waar hij net zoveel recht op heeft als een ander, van hem had het niet gehoeven, maar als het er dan toch is maakt hij er wel gebruik van.
Net als Kenzy, zij stemde tegen het aanschaffen van tabak, waardoor de meesten daar vonden dat dan ook niet mee mocht roken toen het er toch kwam.
Je maakt er nu een oneerlijke discussie van.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan begrijp ik er helemaal niets meer van. Hoe komt hij dan aan geld voor dat feestje?
Dat denken ze allemaal als ze manager zijn.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:44 schreef mootie het volgende:
Vervelende vrouw, vindt zichzelf zo bijzonder, een status aparte daar.
Dat denkt ze al maaaanden.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat denken ze allemaal als ze manager zijn.
Dat dus, Wendy mag het weer uitzoeken, zo sneu...maar het gaat haar lukken.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:49 schreef pingu66 het volgende:
Maandag of dinsdag moet Wendy koken en er daar was nog 60 euro voor over voor de hele dag.terwijl Zoë 150 euro had voor alleen het mc donalds eten. En tia extra geld kreeg voor de poolparty voor drank en hapjes.
De BBQ staat daar los van
Met 30 man hadden ze 105, dus dit lukt ook wel.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat dus, Wendy mag het weer uitzoeken, zo sneu...maar het gaat haar lukken.
Ik zou niet weten waarom niet, het is niet zijn manier om een leuke tijd te hebben, van hem hoeft het niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan moet hij er niet steeds weer opnieuw over zeiken.
Ik heb het over eten op de feestjes. Ik weet dat het ´normale´ eten van het gewonnen geld door spelletjes moet komen. Maar laten we er maar over ophouden.quote:
Tiano loopt altijd te mekkeren als hij iets wil.organiseren alles moet top top zijn.de eerste keer bij de 3xfilm avond hebben hij en Ice net zolang zitten drammen dat ze meer dan 120 euro konden besteden aan wafels,quesadillas en hamburgers met alleen maar A-merken. Eigenlijk is hij net zoals Kim W. ,toen met die Boursinquote:Op zondag 18 juni 2023 11:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft een deel zelf betaald. Mirthe heeft ook 100 euro bijgelegd. Alle bewoners hebben iets van 7 euro pp bijgelegd en het bbq pakket is binnengehaald met een verdien opdracht en Moraima heeft ook nog een deel drank uit de huishoudpot gegeven.
Wat loopt hij nou eigenlijk te zeiken? Klein kind..
We begrijpen elkaar denk ik niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Je maakt er nu een oneerlijke discussie van.
Hij lijkt ook steeds hoger uit te scheuren.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:54 schreef Deisyy het volgende:
Babette woont onderhand in dat lelijke broekje.
Daar hebben ze het de hele tijd al over, die hebben ze.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:56 schreef lojanda het volgende:
Hebben ze eigenlijk wel een cocktailshaker en maatbeker? Daar heb ik nog niemand over gehoord. Je kan zo wel wat in een glas gooien maar dan heb je niet de juiste smaak van wat de cocktail moet zijn.
Misschien doen ze het op gevoel, is voor ons ook veel leukerquote:Op zondag 18 juni 2023 11:56 schreef lojanda het volgende:
Hebben ze eigenlijk wel een cocktailshaker en maatbeker? Daar heb ik nog niemand over gehoord. Je kan zo wel wat in een glas gooien maar dan heb je niet de juiste smaak van wat de cocktail moet zijn.
Ze heeft dat broekje pas een dagquote:Op zondag 18 juni 2023 11:54 schreef Deisyy het volgende:
Babette woont onderhand in dat lelijke broekje.
Dat is natuurlijk een aanname.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:42 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Hij gunt een ander niet een pleziertje
Beren op de weg?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat die palmboom in de bar buiten niet heel erg handig staat daar
Bijzonder dan dat ik haar er vrijdag al in zag lopenquote:
Dat was ik.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:57 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Doe ook maar geen moeite ... is alleen maar bullshit volgens iemand.
Dat dusquote:Op zondag 18 juni 2023 11:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tiano loopt altijd te mekkeren als hij iets wil.organiseren alles moet top top zijn.de eerste keer bij de 3xfilm avond hebben hij en Ice net zolang zitten drammen dat ze meer dan 120 euro konden besteden aan wafels,quesadillas en hamburgers met alleen maar A-merken. Eigenlijk is hij net zoals Kim W. ,toen met die Boursin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |