SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
. Ik gebruik deze site als referentie, maar er zijn er genoeg wie de 9 / 10 stadiums beschrijven;quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit is toch wel een stevige aanwijzing in de richting van genocide...
Voor genocide moet je de intentie hebben om een volk te vernietigen. Dat is het belangrijkste criterium. Dat is heel lastig te bewijzen. Want 'gewoon' een bloedige veroveringsoorlog voeren is onvoldoende. Maar juist dit soort dingen, het onmogelijk maken om voort te planten zonder dat er enige andere verklaring voor is zijn stevige aanwijzingen.Zeker als het geen incident is maar op grotere schaal gebeurt.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:56 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik gebruik deze site als referentie, maar er zijn er genoeg wie de 9 / 10 stadiums beschrijven;
1. CLASSIFICATIE: Alle culturen hebben categorieën om mensen te onderscheiden in “wij en zij” op grond van etniciteit, ras, godsdienst of nationaliteit: Duitser en Jood, Hutu en Tutsi. Bipolaire samenlevingen die geen gemengde categorieën kennen, zoals Rwanda en Burundi, hebben de grootste kans op genocide.
had mijn post niet goed geplakt, en dus aangepast.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voor genocide moet je de intentie hebben om een volk te vernietigen. Dat is het belangrijkste criterium. Dat is heel lastig te bewijzen. Want 'gewoon' een bloedige veroveringsoorlog voeren is onvoldoende. Maar juist dit soort dingen, het onmogelijk maken om voort te planten zonder dat er enige andere verklaring voor is zijn stevige aanwijzingen.Zeker als het geen incident is maar op grotere schaal gebeurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Artikel gelezen dankzij de link van @Hatseflats22 maar de rillingen lopen over je rug als je het leest.quote:
Remote Anti-Armor Mine Systemquote:
Ja.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:25 schreef Discombobulate het volgende:
Het lijkt er toch op dat Rusland aardig wat geleerd heeft en competent tegenstand biedt. Hoe lang duurt zo'n offensief gemiddeld? Wanneer moeten we echt iets anders zien? Twee weken?
Wat hebben ze geleerd? Kuilen graven? Welk bericht doet je inzien dat ze tactische meesters zijn?quote:Op zondag 18 juni 2023 00:25 schreef Discombobulate het volgende:
Het lijkt er toch op dat Rusland aardig wat geleerd heeft en competent tegenstand biedt. Hoe lang duurt zo'n offensief gemiddeld? Wanneer moeten we echt iets anders zien? Twee weken?
Een offensief duurt gemiddeld 6 maanden, wat zegt dat jou? Zijn ze op schema of valt het tegen?quote:Op zondag 18 juni 2023 00:25 schreef Discombobulate het volgende:
Oekraine heeft al vaak genoeg aangegeven dat het offensief maanden gaat duren. Ook dat er veel mensen zullen sterven. Maar dat uiteindelijk de doelen behaald zullen worden.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:25 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe lang duurt het Russische offensief? 18 maanden?quote:Op zondag 18 juni 2023 00:25 schreef Discombobulate het volgende:
Heb je dit ook ooit afgevraagd over de russische invasie die nu al 16 maanden duurt? Quote bitte ja.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:25 schreef Discombobulate het volgende:
In Normandië duurde het zes weken voordat er een doorbraak was. El Alamein een week of drie -vier dacht ik. Stalingrad 5 maanden.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:25 schreef Discombobulate het volgende:
Drie dagen.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het Russische offensief? 18 maanden?
Jij gaf het een maand.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
In Normandië duurde het zes weken voordat er een doorbraak was. El Alamein een week of drie -vier dacht ik. Stalingrad 5 maanden.
Kan nog steeds. Ze zijn op meerdere plekken bezig. Maar het kan ook langer duren.quote:
Het duurt al 476 dagen drie dagen.quote:
Wat?quote:Op zondag 18 juni 2023 01:03 schreef oheng het volgende:
[..]
Heb je dit ook ooit afgevraagd over de russische invasie die nu al 16 maanden duurt? Quote bitte ja.
Je krijgt wel pluspunten voor deze poging tot concern trolling.
Hoe zit het nu eigenlijk met jou claim dat de helft van de Leopards vernietigd waren? Je liep wat te brallen over een artikel op Forbes zonder een directe link te geven. Tot nu toe was het enige wat er duidelijk uit werd is dat jij moeite hebt met begrijpend lezen.quote:
Vraag mij af of Oekraïne ooit nog een schone grond verklaring kan afgeven. De milieu schade is enormquote:
Als Rusland de oorlog verloren heeft kunnen we Ukrainse grond vervangen door Russische.quote:Op zondag 18 juni 2023 05:24 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Vraag mij af of Oekraïne ooit nog een schone grond verklaring kan afgeven. De milieu schade is enorm
Maakt niet uit het betreft wel een bekentenis.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:05 schreef Delenlill het volgende:
[ twitter ]
Lol, en opeens haalt Putin een zogenaamde vredesovereenkomst uit zijn kont die volgens hem door de vredesonderhandelaars van Oekraïne ondertekend waren. En dat dit de reden is dat Rusland zich uit Kiev terug trok vorig jaar.
Wat een clown. Alles om maar meer landen achter zich te krijgen met hun zo genaamde vredesmissies waarin Rusland wint.
[ twitter ]
Een bekentenis voor het kidnappen van kinderen uit Oekraïne met een bullshit reden.
Die is nog smeriger waarschijnlijk. Aangezien Russen over het algemeen nergens mee zitten en hun vuiligheid overal lozen. Zelfs een rat zal zijn nest niet bevuilen, maar Russen..quote:Op zondag 18 juni 2023 06:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als Rusland de oorlog verloren heeft kunnen we Ukrainse grond vervangen door Russische.
Daar komen de Russen nu ook achter.quote:Op zondag 18 juni 2023 05:24 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Vraag mij af of Oekraïne ooit nog een schone grond verklaring kan afgeven. De milieu schade is enorm
Wat interessant zou zijn als iemand een overzichtje had van het gemiddelde aan materiaal/artillerie wat kapot gaat ten opzichte van personeel. De absolute aantallen zeggen niks maar er zou wel een trend te zien moeten zijn waar het Oekrains leger precies mee bezig is. Hoeveel meer artillerie vernietigen ze nu ten opzichte van de strijd om Bakhmut bijvoorbeeld?quote:
Iets minder lol: er zijn veel te veel mensen die dit geloven en nu Oekraïne beschuldigen van het onnodig verlengen van de oorlog. Van die primitievelingen die denken Kyiv=Oekraïne en totaal niet inzien dat er ondertussen in heel wat andere plaatsen ontvoerd, verkracht, gemarteld, gevochten en gemoord werd. Niet weten of gemakshalve vergeten dat gewone burgerauto’s door tanks doorzeefd werden.quote:Op zondag 18 juni 2023 03:05 schreef Delenlill het volgende:
[ twitter ]
Lol, en opeens haalt Putin een zogenaamde vredesovereenkomst uit zijn kont die volgens hem door de vredesonderhandelaars van Oekraïne ondertekend waren. En dat dit de reden is dat Rusland zich uit Kiev terug trok vorig jaar.
Wat een clown. Alles om maar meer landen achter zich te krijgen met hun zo genaamde vredesmissies waarin Rusland wint.
Een bekentenis voor het kidnappen van kinderen uit Oekraïne met een bullshit reden.
https://russiaslosses.netlify.app/quote:Op zondag 18 juni 2023 08:46 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Wat interessant zou zijn als iemand een overzichtje had van het gemiddelde aan materiaal/artillerie wat kapot gaat ten opzichte van personeel. De absolute aantallen zeggen niks maar er zou wel een trend te zien moeten zijn waar het Oekrains leger precies mee bezig is. Hoeveel meer artillerie vernietigen ze nu ten opzichte van de strijd om Bakhmut bijvoorbeeld?
Slechte grafieken. Loopt sowieso 6 weken achter en veel lijntjes lijken niet te kloppen (soms 500 artillerie op een dag bijvoorbeeld).quote:
Had niet gezien dat er data mist. Ik gok dat er bij Twitter weer iets stuk is of is uitgeschakeld. Onderaan staan de linkjes naar de KI tweets. Geen idee hoe ze de data overnemen, maar volgens mij doet Musk moeilijk over dit soort dingen.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:20 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Slechte grafieken. Loopt sowieso 6 weken achter en veel lijntjes lijken niet te kloppen (soms 500 artillerie op een dag bijvoorbeeld).
Moet wel een betere site zijn toch?
Story time.quote:Op zondag 18 juni 2023 07:39 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Die is nog smeriger waarschijnlijk. Aangezien Russen over het algemeen nergens mee zitten en hun vuiligheid overal lozen. Zelfs een rat zal zijn nest niet bevuilen, maar Russen..
Zonder visuele bevestiging van meerderen kan je dit soort "bronnen" gerust met een kilo zou nemen. Dit soort claims van beide partijen trouwens. Als ze iets van waarde neerhalen hebben ze vast wel een filmpjequote:
https://www.oryxspioenkop(...)nting-equipment.htmlquote:Op zondag 18 juni 2023 09:45 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Zonder visuele bevestiging van meerderen kan je dit soort "bronnen" gerust met een kilo zou nemen. Dit soort claims van beide partijen trouwens. Als ze iets van waarde neerhalen hebben ze vast wel een filmpje
Kan, maar hoeft niet. Als er een (middel-)lange afstandsraket is gebruikt en de helikopters vlogen achter de Russische linies kan het lastig worden het te filmen.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:45 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Zonder visuele bevestiging van meerderen kan je dit soort "bronnen" gerust met een kilo zou nemen. Dit soort claims van beide partijen trouwens. Als ze iets van waarde neerhalen hebben ze vast wel een filmpje
KA-52 is de nieuwste van 8 maart zo te zien?quote:Op zondag 18 juni 2023 09:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
https://www.oryxspioenkop(...)nting-equipment.html
Staat vast hier wel of, let op je kan nog wel eens rsi krijgen van het scrollen.
Kan nog zijn dat de site nog moet worden geüpdate.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:52 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
KA-52 is de nieuwste van 8 maart zo te zien?
Deep fakequote:
"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 juni 2023 10:40 schreef Korenfok het volgende:
Nederland wordt steeds vaker door russische trols, genoemd als groot plotter tegen rusland en front van CIA:Ruzzia stronk maar ook zielig slachtoffer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."
Then the 2014 Maidan coup. The NED (a US CIA front) fomented the coup that resulted in hundreds if not thousands of ethnic-Russians being murdered by Kiev Fascists. Then 8 years of Kiev shelling the Donbas (Russians). 2 Minsk accords that even Angela Merkel admits were just scams offered up so the West (USA actually) could build up the Ukraine military."
Lees meer en meer complotachtige extreem rechtse theorieen, over nederland (Let wel in buitenlandse site's). Worden Baudet en zijn clubbie straks de joden voor Nazi groep (een groepje joden die nationalistisch waren begin jaren 30 en de nazi's steunde).
Mafketels.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Tja, wij zijn niet zo blij met de Russen, gezien hun opstelling bij de afhandeling van MH17.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:55 schreef Ulx het volgende:
Rusland is dus boos op Nederland, blijkbaar waarderen ze niet dat we zo'n 90 tanks voor Oekraïne hebben geritseld, Duitsland dwongen de PZH2000 te leveren en die door Nederland geïnitieerde levering van F-16's zal ook minder nutteloos en ongevaarlijk zijn dan ze beweren . Ok. Fuck them. Pech voor ze.
Leveren we toch nog meer? Their tears taste delicious. Laat ze maar gillen dat ze zulke zielige slachtoffers zijn. Boeiend.
.
Dat zie ik als een compliment. Doen we kennelijk toch iets goed.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:40 schreef Korenfok het volgende:
Nederland wordt steeds vaker door russische trols, genoemd als groot plotter tegen rusland en front van CIA:
Nederland wordt steeds vaker door russische trols, genoemd als groot plotter tegen rusland en front van CIA:Die lui weten het verschil niet eens tussen Nazis en Joden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."
Then the 2014 Maidan coup. The NED (a US CIA front) fomented the coup that resulted in hundreds if not thousands of ethnic-Russians being murdered by Kiev Fascists. Then 8 years of Kiev shelling the Donbas (Russians). 2 Minsk accords that even Angela Merkel admits were just scams offered up so the West (USA actually) could build up the Ukraine military."
Lees meer en meer complotachtige extreem rechtse theorieen, over nederland (Let wel in buitenlandse site's). Worden Baudet en zijn clubbie straks de joden voor Nazi groep (een groepje joden die nationalistisch waren begin jaren 30 en de nazi's steunde).
En zoals wat hier boven al gemeld word hoe harder die lui jammeren.
Hoe meer ik hoop op nog meer steun voor Oekraïne.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op zondag 18 juni 2023 11:04 schreef Heph844 het volgende:
[ twitter ]
Vooral die in Rykove lijkt echt een voltreffer te zijn. Meerdere uren enorme secundaire explosies![]()
De strijd aan de frontlinie gaat nog niet denderend, maar van dit soort berichten word ik dan wel weer hoopvol, gewoon langzaam slopen van de logistiek en dan proberen door te breken.
Wat betekent dit concreetquote:Depots at the division and army level according to Ukrainians.
Ja ja, ik weet dat er ook Russen zijn die anders zijn.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Story time.
Afgelopen week kwam ik wat eerder thuis als gebruikelijk.
En er was een meisje wat heen en weer liep bij een van de leeg staande appartementen van het complex.
Aangezien er veel buitenlandse studenten wonen sprak ik haar aan in het Engels.
En ze vertelde me dat ze wachtte op een afspraak voor een bezichtiging.
En dat ze net wat te laat was, ze had een telefoon nummer maar deze klopte niet.
Ze ging even bij mij op bankje zitten en ik bood haar een kopje koffie aan.
Ik merkte wel dat ze enorm zenuwachtig was, ze zag namelijk een grote sticker (ik support Ukraine) op mijn raam.
Ik merkte al redelijk snel dat ze zich niet helemaal op haar gemak voelde en de reden kwam ik al snel achter ze was Russisch en was dus in 2020 naar Nederland gekomen.
En ze dacht dat ik dus best boos zou worden omdat ze Russisch was.
Heb der even gerust gesteld maar ik was toch wel benieuwd want zoveel Russen ken ik niet.
Ze vertelde me dat ze uit Moskou kwam en dat ze zelf dus wel aan de kant stond van Oekraïne en die reden werd al heel snel duidelijk.
Ze vertelde me dat haar vriend uit Kiev kwam en paar jaar geleden al hier heen was gekomen om te studeren.
We hebben even gezellig gebabbeld.
Maar natuurlijk kwam het topic naar boven.
Deze verschrikkelijke oorlog.
Ze vertelde dat ze vorig jaar nog even terug was geweest naar Moskou en dat er in een jaar tijd enorm veel was veranderd ze voelde zich er totaal niet thuis meer en het voelde alsof iedereen elkaar in de gaten hield en ze merkt ook dat wat we hier allemaal voor lief hebben in Europa daar gewoon totaal niet meer aan de orde is.
Vooral door de vele sancties die het land nu treft.
Toen ik vroeg hoe haar ouders er tegenover stonden dat ze dus een relatie had met iemand uit Oekraïne vertelde ze dat ze dit niet aan hun had verteld.
De reden hiervan is simpel ze had geen idee hoe haar ouders zouden reageren, ook deed ze dat om hun zelf te beschermen.
Ze vroeg zich echt af wat er met de familie zou kunnen gebeuren als hij dochter in Nederland woont en een relatie heeft met iemand uit Oekraïne.
Ze was blij verrast dat hier zoveel verschillende culturen wonen.
En hoe we met elkaar overweg gaan.
Toen werd ze terug gebeld om de afspraak te verzetten voor de bezichtiging.
https://en.wikipedia.org/(...)usso-Ukrainian_War#Nquote:Op zondag 18 juni 2023 11:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar die quote van een pagina terug, waar komt die vandaan? I
Dat er héél veel opgeslagen was.quote:
Ik las dat UA ook relatief grote hoeveelheden SOF vanuit Kherson de Dnepr heeft overgezet. die hele oostflank ligt open nu het daar vol water staat.quote:
Gewoon terug naar Moskou sturen. Haar gebeurd toch niets.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:39 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ja ja, ik weet dat er ook Russen zijn die anders zijn.
Misschien moeten we als goedmakertje wat spul geven om die brug op te blazen.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tja, wij zijn niet zo blij met de Russen, gezien hun opstelling bij de afhandeling van MH17.
Maar die quote van een pagina terug, waar komt die vandaan? Ik kan mij niet herinneren dat we ons heel erg actief anti Rusland opgesteld hebben nadat ze de Krim binnen waren gevallen. Sterker nog, die takkebrug staat er alleen maar omdat een NL bedrijf de apparatuur heeft geleverd om de heipalen in de grond te krijgen.
Dat gaat niet meer. Putin moet gestopt worden. Ook al woonden er alleen maar Moskovieten daar, dan nog moet het allemaal terugveroverd worden. Om geopolitieke redenen. En daar heeft Putin zelf voor gezorgd.quote:
Wij hebben die brug gebouwd, dus moeten we hem ook afbreken.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tja, wij zijn niet zo blij met de Russen, gezien hun opstelling bij de afhandeling van MH17.
Maar die quote van een pagina terug, waar komt die vandaan? Ik kan mij niet herinneren dat we ons heel erg actief anti Rusland opgesteld hebben nadat ze de Krim binnen waren gevallen. Sterker nog, die takkebrug staat er alleen maar omdat een NL bedrijf de apparatuur heeft geleverd om de heipalen in de grond te krijgen.
Bovendien klopt verder niets van de context van de video.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer. Putin moet gestopt worden. Ook al woonden er alleen maar Moskovieten daar, dan nog moet het allemaal terugveroverd worden. Om geopolitieke redenen. En daar heeft Putin zelf voor gezorgd.
Ik doelde op deze quote:quote:Op zondag 18 juni 2023 11:42 schreef Ulx het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)usso-Ukrainian_War#N
https://www.oryxspioenkop(...)s-deliveries-to.html (mist wat recentelijke zaken)
En dat we als eerste westerse land aangaven F16's te willen doneren en daarom begonnen zijn met trainen van piloten zal Poetin ook niet waarderen.
Nederland wordt steeds vaker door russische trols, genoemd als groot plotter tegen rusland en front van CIA:En dan met name wat er onder die spoiler staat zonder duidelijke bronvermelding (of telde de "Foxnews?" Als bronvermelding?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."
Dat is gewoon de bullshitbrandslang. Wilde je zoeken naar "een kern van waarheid" om "de argumenten van beide partijen" te kunnen beoordelen? Dat is zinloos bij Russen.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik doelde op deze quote:
[..]
En dan met name wat er onder die spoiler staat zonder duidelijke bronvermelding (of telde de "Foxnews?" Als bronvermelding?)
Bugatti's zijn toch wel aardig? Ok, oorspronkelijk een Duits merk, maar dat was het maar een paar jaar.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:30 schreef quirina het volgende:
[..]
Als Franse tanks kwalitatief net zo zijn als Franse auto’s….
Een leger en divisie zijn organisatorische grootheden, net als brigades en bataljons. Ze passen in elkaar: een divisie bestaat uit meerdere brigades, een brigade bestaat uit meerdere bataljons. Je krijgt een boompje van groot naar klein:quote:
Het is nu weer van Volkswagenquote:Op zondag 18 juni 2023 13:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bugatti's zijn toch wel aardig? Ok, oorspronkelijk een Duits merk, maar dat was het maar een paar jaar.
Nope, is 2 jaar geleden overgenomen door Rimac. Maar goed, offtopic enzo.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is nu weer van Volkswagen
Wat heeft Chelsea met Oekraïne te maken?quote:Op zondag 18 juni 2023 14:14 schreef Starhopper het volgende:
Russen zijn niet te vertrouwen.
[ twitter ]
Die Franse tanks hebben extra grote spiegels zodat je het front goed kan zien.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:30 schreef quirina het volgende:
[..]
Als Franse tanks kwalitatief net zo zijn als Franse auto’s….
Vanwege de sancties heeft hij de club verkocht. Hij beloofde met dat geld hulp te geven aan Oekraïne.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wat heeft Chelsea met Oekraïne te maken?
quote:Op zondag 18 juni 2023 14:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wat heeft Chelsea met Oekraïne te maken?
quote:Abramovich was forced to sell Chelsea last year, knowing he was to be sanctioned. American billionaire Todd Boehly paid £2.5bn for the club, and after transaction-related expenses, £2.3bn was left. At the time of the sale, Abramovich's press office said he 'wanted the proceeds to be transferred to a charitable foundation for the needs of the victims on both sides of the conflict between Russia and Ukraine.'
The £2.3bn remains in a frozen UK bank account belonging to Fordstam, a company controlled by Abramovich, with the Foreign Office yet to give the green light for the money to be transferred.
Rules surrounding the release of the money allow for it to be transferred solely to Ukrainian humanitarian causes.
Maar Oekraïners zijn de echte nazi's hoorquote:Op zondag 18 juni 2023 14:36 schreef Slayage het volgende:
Vroeg me al af wat voor een vlag dat was [ twitter ]
Nederland wordt steeds vaker door russische trols, genoemd als groot plotter tegen rusland en front van CIA:Dat is niet raar met de Bilderberg club en de hoofdstad van de Cabal hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."
Lees meer en meer complotachtige extreem rechtse theorieen, over nederland (Let wel in buitenlandse site's). Worden Baudet en zijn clubbie straks de joden voor Nazi groep (een groepje joden die nationalistisch waren begin jaren 30 en de nazi's steunde).1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Gewoon zeggen dat het voor de getroffen mensen in bezet Oekraïne is. Dat zijn toch Russen? Of niet soms?quote:Op zondag 18 juni 2023 14:14 schreef Starhopper het volgende:
Russen zijn niet te vertrouwen.
[ twitter ]
Hoe ziet zoiets eruit, zodra er een gebied is veroverd worden er direct opslagplaatsen en reparatie centra daar geplaatst?quote:Op zondag 18 juni 2023 14:22 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
"If we delay the cleanup any longer, then the Ukrainians will bring in such a number of personnel and equipment that the settlement will have to be abandoned."
Ze heeft een Oekraïense vriend plus ze heeft nu een paar jaar in Nederland gewoond en gestudeerd.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:03 schreef quirina het volgende:
[..]
Gewoon terug naar Moskou sturen. Haar gebeurd toch niets.
Aub die gast hier niet meer posten..quote:
Ik denk eerder zorgen dat eventuele gevaren geminimaliseerd worden. Als je veel spionnen rond laat lopen dan komen de Russen binnen de korste keren weer terug. Ook misschien het achtergebleven munitie veiligstellen? Anders weten de Russen misschien waar het ligt en bombarderen zij dat juist.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:46 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Hoe ziet zoiets eruit, zodra er een gebied is veroverd worden er direct opslagplaatsen en reparatie centra daar geplaatst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |