Boomer Lewisquote:
Deze baan is rijp voor full wets.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Benieuwd of inters wel gaan werken
bandenfluisteraar.. o nee dat zou Perez zijnquote:
Kon niet goed in z'n spiegels zienquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:59 schreef Dazalbest1 het volgende:
Wat gebeurde er met Lewis in Q1? Ik sliep ff
Op de brommerquote:
Hij is het eens met je en perst er nu even een betere uit.quote:
Dangerous driving, man!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:59 schreef Dazalbest1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Fresh Prince...!quote:
Omdat hij ondanks zijn impeding wel snelle tijden rijdt.quote:
Spreekt Hulkenberg Nederlands???quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
2 Nederlands sprekende coureurs op de frontrow morgen
Echt?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
2 Nederlands sprekende coureurs op de frontrow morgen
Hij riep dat hij naar binnen moest, omdat hij niks kon zien in zijn spiegels. Team liet hem doorrijden en Lewis zelf boeide het waarschijnlijk ook niet genoeg om naar binnen te gaan.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:59 schreef Dazalbest1 het volgende:
Jaquote:
Gelukkig is er een Hulk als bufferquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:01 schreef Nattekat het volgende:
Dat kutmercedes staat te ver naar voor.
Lolquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij riep dat hij naar binnen moest, omdat hij niks kon zien in zijn spiegels. Team liet hem doorrijden en Lewis zelf boeide het waarschijnlijk ook niet genoeg om naar binnen te gaan.
Rondje later reed hij bijna in de zijkant van Stroll en riep dat het kwam omdat hij hem echt niet gezien had.
HIj rijdt dus bewust rond in een auto wat niet veilig is, rijdt iemand in de weg, maar krijgt niet eens een note.
Joh, de rest heeft niet eens een kans gehad met een 2e rondequote:
Bedankt Jack!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:01 schreef Kickinalfa het volgende:
Wisten jullie dat Hulkenberg Nederlands spreekt?
DENIEDquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik had P3 voorspeld voor Hulk, dus zit ik er weer naast
Misschien kan er straks nog iemand beter. Je weet het niet.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben jij een kloon van Chevy?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:02 schreef PS. het volgende:
[..]
Joh, de rest heeft niet eens een kans gehad met een 2e ronde
zal nog wel iemand nét voor gaan...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Kan Hammie wel gezellig met ALO door bocht 1.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:01 schreef Nattekat het volgende:
Dat kutmercedes staat te ver naar voor.
Ik zie @Whiskers2009 niet meer postenquote:
Hij riep toch dat zijn team hem moest waarschuwen omdat hij niets in zijn spiegels kon zien?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij riep dat hij naar binnen moest, omdat hij niks kon zien in zijn spiegels. Team liet hem doorrijden en Lewis zelf boeide het waarschijnlijk ook niet genoeg om naar binnen te gaan.
Rondje later reed hij bijna in de zijkant van Stroll en riep dat het kwam omdat hij hem echt niet gezien had.
HIj rijdt dus bewust rond in een auto wat niet veilig is, rijdt iemand in de weg, maar krijgt niet eens een note.
Zal wel weer een Mercedes zijnquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien kan er straks nog iemand beter. Je weet het niet.
I need to come in of need to box zei hij toch? Zo heb ik het in ieder geval gehoord.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij riep toch dat zijn team hem moest waarschuwen omdat hij niets in zijn spiegels kon zien?
Ik heb niets gehoord over naar binnen komen.
En kartenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Woonde vlak bij de grens en ging hier Nederlandse meiden versieren in de disco's
Ook al naar bedquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie @:whiskers2009 niet meer posten
"Wil jij mein Hülkenberg sien?"quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Woonde vlak bij de grens en ging hier Nederlandse meiden versieren in de disco's
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ga slapen denk ik. Max haalt dit wel normaliter
Is goed, tot zoquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mazzelt met een p10 omdat Leclerc en Perez fouten maken. Nou ja, bij Leclerc dan omdat ferrari weer eens een foute call maakt.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:59 schreef Dazalbest1 het volgende:
Maar ook gewoon goed aangepakt kwa strategisch. Hij heeft wel geleerd van kwalificaties waarbij hij lang in de pits bleef en dan deksel op de neus kreeg.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:02 schreef PS. het volgende:
[..]
Joh, de rest heeft niet eens een kans gehad met een 2e ronde
En ja Max is ook wel de beste, maar juist dan maakt dit het natuurlijk niet leuker.
Het wordt alleen maar natter dus langzamer.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
tijd staat stilquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:04 schreef Nattekat het volgende:
Als ze binnen een minuut weer gaan, gaat Hulk niet op P2 starten morgen.
ligt eraan op welke bandquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:04 schreef Nattekat het volgende:
Als ze binnen een minuut weer gaan, gaat Hulk niet op P2 starten morgen.
Ze gaat nu naar bedquote:
Even teruggeluisterd.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij riep toch dat zijn team hem moest waarschuwen omdat hij niets in zijn spiegels kon zien?
Ik heb niets gehoord over naar binnen komen.
Ze postte nog dat er een rode vlag wasquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie @:whiskers2009 niet meer posten
Oké omaquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat was q2.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:04 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Mazzelt met een p10 omdat Leclerc en Perez fouten maken. Nou ja, bij Leclerc dan omdat ferrari weer eens een foute call maakt.
Welterustenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tuurlijk, maar dit maakt het morgen wel weer minder leuk natuurlijk, je weet nu in elk geval zeker dat niemand deze tijd gaat evenaren.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:04 schreef Perox het volgende:
[..]
Maar ook gewoon goed aangepakt kwa strategisch. Hij heeft wel geleerd van kwalificaties waarbij hij lang in de pits bleef en dan deksel op de neus kreeg.
You need to warn me of zoiets dacht ik. Ben er niet helemaal zeker vanquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
I need to come in of need to box zei hij toch? Zo heb ik het in ieder geval gehoord.
Ferrari ophouden genot.quote:
Dank voor de uitleg.... nee tuurlijk geen noted voor King Lewisquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans groter is dat niemand z'n tijd verbetert.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:06 schreef El_Thijs het volgende:
Als Max onder deze omstandigheden zijn tijd nog scherper zet, is hij echt de beste allertijden
Ferrari gaat crashen genotquote:
Heb je F1 TV Pro abo?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:06 schreef Nizno het volgende:
waarom niet gewoon meteen zwijgen als ze dat piepje horen, ik wil best ook de eerste deel van de boordradio horen
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Anyway, en totaal overbodig: degene die welkom is hier weet dat wel. Truste
nee.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb je F1 TV Pro abo?
Dan kan je ook de Live TIming App gebruiken, daar is alle boardradio te horen - live. Niet eens achteraf zoals een enkele op tv langskomt
Komt door hemzelf. Je moet eens opletten als hij op het podium komt, hij heeft totaal geen klik met de andere coureurs. Het is een einzelganger.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat was q2.
Bijzonder dat iedereen nog een ongekendw teringhekel heeft aan Lewis en dit maar moeilijk kan veebergen.
Palmer is die muts die geen hele race aankon toch?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:07 schreef Ferry_76 het volgende:
"Iedereen verbetert zijn tijden!" Aldus Jolyon Palmer...
Ja lul, eerste vliegende ronde van een nieuwe sessie...
De sessie is al een tijdje bezigquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:07 schreef Ferry_76 het volgende:
"Iedereen verbetert zijn tijden!" Aldus Jolyon Palmer...
Ja lul, eerste vliegende ronde van een nieuwe sessie...
Haha.. nee. Hulk komt niet op het podium.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik gun Hulk wel een podiumquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Haha.. nee. Hulk komt niet op het podium.
Zou o ok jammer van z'n streak zijn, meeste races zonder podium.
Iedereen. Hulk naast Maxquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:09 schreef Sally het volgende:
[..]geen zin an, die commentatoren moeten gewoon dat piepje horen net als ik en dan hun kop houden en niet eerst de zin nog af willen makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Thats what she saidquote:
een paar rondjes in de regen en misschien een paar droge rondjesquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:11 schreef Evenstar het volgende:
Wat zijn de laatste verwachtingen voor morgen?
Wel jammer dat hij morgen weer op plek 16 eindigt als het weer droog is, maar wel geniaal gedaanquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:10 schreef Sjemmert het volgende:
Hulkenberg heeft een grote grijns onder zijn helm denk
Sandbagg- oh wacht.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:11 schreef Evenstar het volgende:
Wat zijn de laatste weersverwachtingen voor morgen?
eens.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen zin an, die commentatoren moeten gewoon dat piepje horen net als ik en dan hun kop houden en niet eerst de zin nog af willen maken
Ik gun het hemquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Haha.. nee. Hulk komt niet op het podium.
Zou o ok jammer van z'n streak zijn, meeste races zonder podium.
Gespannen en blijquote:
Even scrubbenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:11 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen gaat de full-wets even uitproberen?
yup, had een keer canadese zender aangezet, gebruiken SKY en gooien reclames tussendoor via splitscreensquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:11 schreef Sally het volgende:
[..]
eens.
1 vd redenen waarom ik geen NL commentaar luister. Ook NOS heeft er een handje van :-/
Sis wetquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Full wet
Extreme wet
Voor mij is het één pot nat
Kansloos op inters.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:12 schreef Nattekat het volgende:
Snap niet dat Albon het niet nog even probeerde.
Nee, die heeft te grote gaten.quote:
Onnodig risico.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:13 schreef Sally het volgende:
zelfs niet meer op de FW naar buiten- te weinig tijd denkt men bij veel teams.
Ze komen dan nooit meer aan die tijden. Nutteloos om te proberen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:13 schreef Sally het volgende:
zelfs niet meer op de FW naar buiten- te weinig tijd denkt men bij veel teams.
ALS er teams op F! waren gegaan, meteen al na resume.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:14 schreef LTVDK het volgende:
Ze hadden net zo goed na die rode vlag gelijk kunnen afvlaggen
Dan hadden ze alsnog niet sneller geredenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:15 schreef Sally het volgende:
[..]
ALS er teams op F! waren gegaan, meteen al na resume.
DAN....
?
Russell zit er te dicht bij ....quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ferrari geen dreiging morgen.
Mercedes was sowieso al niet zo sterk.
Hulk als buffer.
Max hoeft z'n auto morgen alleen maar heel te houden.
Daarom Hulk en Alonso als bufferquote:
ja ik zou google openen maar was ik te lui voorquote:
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:16 schreef Peterselieman het volgende:
Sargeant en Albon moeten zich melden bij de stewards. Te laat banden ingeleverd na VT3
Gammaquote:
Alleen Brazilië 2010 was beterquote:
Danica? Die is niet slecht.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:18 schreef DKUp het volgende:
Oh dit is die chick van weken geleden, heel slecht.
Neinquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:18 schreef 3rr0r het volgende:
Some words in Dutch for your fans at home???
En punten pakt.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou leuk zijn als Haas morgen een keer een auto levert die wel fatsoenlijke racepace heeft.
Hadden zij updates/ upgrades dot weekend?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou leuk zijn als Haas morgen een keer een auto levert die wel fatsoenlijke racepace heeft.
Beste kwalificatie voor Hulkenberg in 13 jaarquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:19 schreef PS. het volgende:
[..]
Q3 was natuurlijk geen fluitketel aan zo.
Haters gonna hatequote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:20 schreef PS. het volgende:
Im from Holland![]()
Limburg is niet Holland vriend.
Madquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:20 schreef PS. het volgende:
Im from Holland![]()
Limburg is niet Holland vriend.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:20 schreef PS. het volgende:
Im from Holland![]()
LimburgBelgië is niet Holland vriend.
dat antwoord wilde hij eerst geven maar toen bedacht hij neeeeeeeee niet verstandig. beter gooi het maar op de regen in NLquote:
Dan zou ik ook denken dat het daar altijd regent.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Max is anderhalve maand niet in Nederland geweest.
Ik gun Hulk een podium. Gaat niet gebeuren, maar ik gun het hem.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Beste kwalificatie voor Hulkenberg in 13 jaar
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:20 schreef Jane het volgende:
"I come from Holland", dat zeggen Limburgers niet vaak.
Ja, die zat in de wagen die nu P2 staatquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Hadden zij updates/ upgrades dot weekend?
Ja, echt tof!quote:
Was hij niet p3 een paar jaar terug als invaller?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Beste kwalificatie voor Hulkenberg in 13 jaar
IB4 Hulk die 3/4 van de race voor podium rijd en het dan verneukt.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:20 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik gun Hulk een podium. Gaat niet gebeuren, maar ik gun het hem.
Die zit nog bij Marko op kantoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |