Boomer Lewisquote:
Deze baan is rijp voor full wets.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Benieuwd of inters wel gaan werken
bandenfluisteraar.. o nee dat zou Perez zijnquote:
Kon niet goed in z'n spiegels zienquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:59 schreef Dazalbest1 het volgende:
Wat gebeurde er met Lewis in Q1? Ik sliep ff
Op de brommerquote:
Hij is het eens met je en perst er nu even een betere uit.quote:
Dangerous driving, man!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:59 schreef Dazalbest1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Fresh Prince...!quote:
Omdat hij ondanks zijn impeding wel snelle tijden rijdt.quote:
Spreekt Hulkenberg Nederlands???quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
2 Nederlands sprekende coureurs op de frontrow morgen
Echt?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
2 Nederlands sprekende coureurs op de frontrow morgen
Hij riep dat hij naar binnen moest, omdat hij niks kon zien in zijn spiegels. Team liet hem doorrijden en Lewis zelf boeide het waarschijnlijk ook niet genoeg om naar binnen te gaan.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:59 schreef Dazalbest1 het volgende:
Jaquote:
Gelukkig is er een Hulk als bufferquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:01 schreef Nattekat het volgende:
Dat kutmercedes staat te ver naar voor.
Lolquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij riep dat hij naar binnen moest, omdat hij niks kon zien in zijn spiegels. Team liet hem doorrijden en Lewis zelf boeide het waarschijnlijk ook niet genoeg om naar binnen te gaan.
Rondje later reed hij bijna in de zijkant van Stroll en riep dat het kwam omdat hij hem echt niet gezien had.
HIj rijdt dus bewust rond in een auto wat niet veilig is, rijdt iemand in de weg, maar krijgt niet eens een note.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |