Bedankt Jack!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:01 schreef Kickinalfa het volgende:
Wisten jullie dat Hulkenberg Nederlands spreekt?
DENIEDquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik had P3 voorspeld voor Hulk, dus zit ik er weer naast
Misschien kan er straks nog iemand beter. Je weet het niet.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben jij een kloon van Chevy?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:02 schreef PS. het volgende:
[..]
Joh, de rest heeft niet eens een kans gehad met een 2e ronde
zal nog wel iemand nét voor gaan...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Kan Hammie wel gezellig met ALO door bocht 1.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:01 schreef Nattekat het volgende:
Dat kutmercedes staat te ver naar voor.
Ik zie @Whiskers2009 niet meer postenquote:
Hij riep toch dat zijn team hem moest waarschuwen omdat hij niets in zijn spiegels kon zien?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij riep dat hij naar binnen moest, omdat hij niks kon zien in zijn spiegels. Team liet hem doorrijden en Lewis zelf boeide het waarschijnlijk ook niet genoeg om naar binnen te gaan.
Rondje later reed hij bijna in de zijkant van Stroll en riep dat het kwam omdat hij hem echt niet gezien had.
HIj rijdt dus bewust rond in een auto wat niet veilig is, rijdt iemand in de weg, maar krijgt niet eens een note.
Zal wel weer een Mercedes zijnquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien kan er straks nog iemand beter. Je weet het niet.
I need to come in of need to box zei hij toch? Zo heb ik het in ieder geval gehoord.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij riep toch dat zijn team hem moest waarschuwen omdat hij niets in zijn spiegels kon zien?
Ik heb niets gehoord over naar binnen komen.
En kartenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Woonde vlak bij de grens en ging hier Nederlandse meiden versieren in de disco's
Ook al naar bedquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie @:whiskers2009 niet meer posten
"Wil jij mein Hülkenberg sien?"quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Woonde vlak bij de grens en ging hier Nederlandse meiden versieren in de disco's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |