Misschien kan er straks nog iemand beter. Je weet het niet.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik had P3 voorspeld voor Hulk, dus zit ik er weer naast
Ben jij een kloon van Chevy?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:02 schreef PS. het volgende:
[..]
Joh, de rest heeft niet eens een kans gehad met een 2e ronde
zal nog wel iemand nét voor gaan...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik had P3 voorspeld voor Hulk, dus zit ik er weer naast
Kan Hammie wel gezellig met ALO door bocht 1.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:01 schreef Nattekat het volgende:
Dat kutmercedes staat te ver naar voor.
Ik zie @Whiskers2009 niet meer postenquote:
Hij riep toch dat zijn team hem moest waarschuwen omdat hij niets in zijn spiegels kon zien?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij riep dat hij naar binnen moest, omdat hij niks kon zien in zijn spiegels. Team liet hem doorrijden en Lewis zelf boeide het waarschijnlijk ook niet genoeg om naar binnen te gaan.
Rondje later reed hij bijna in de zijkant van Stroll en riep dat het kwam omdat hij hem echt niet gezien had.
HIj rijdt dus bewust rond in een auto wat niet veilig is, rijdt iemand in de weg, maar krijgt niet eens een note.
Zal wel weer een Mercedes zijnquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien kan er straks nog iemand beter. Je weet het niet.
I need to come in of need to box zei hij toch? Zo heb ik het in ieder geval gehoord.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij riep toch dat zijn team hem moest waarschuwen omdat hij niets in zijn spiegels kon zien?
Ik heb niets gehoord over naar binnen komen.
En kartenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Woonde vlak bij de grens en ging hier Nederlandse meiden versieren in de disco's
Ook al naar bedquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie @:whiskers2009 niet meer posten
"Wil jij mein Hülkenberg sien?"quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Woonde vlak bij de grens en ging hier Nederlandse meiden versieren in de disco's
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ga slapen denk ik. Max haalt dit wel normaliter
Is goed, tot zoquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mazzelt met een p10 omdat Leclerc en Perez fouten maken. Nou ja, bij Leclerc dan omdat ferrari weer eens een foute call maakt.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:59 schreef Dazalbest1 het volgende:
Wat gebeurde er met Lewis in Q1? Ik sliep ff
Maar ook gewoon goed aangepakt kwa strategisch. Hij heeft wel geleerd van kwalificaties waarbij hij lang in de pits bleef en dan deksel op de neus kreeg.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:02 schreef PS. het volgende:
[..]
Joh, de rest heeft niet eens een kans gehad met een 2e ronde
En ja Max is ook wel de beste, maar juist dan maakt dit het natuurlijk niet leuker.
Het wordt alleen maar natter dus langzamer.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
tijd staat stilquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:04 schreef Nattekat het volgende:
Als ze binnen een minuut weer gaan, gaat Hulk niet op P2 starten morgen.
ligt eraan op welke bandquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:04 schreef Nattekat het volgende:
Als ze binnen een minuut weer gaan, gaat Hulk niet op P2 starten morgen.
Ze gaat nu naar bedquote:
Even teruggeluisterd.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij riep toch dat zijn team hem moest waarschuwen omdat hij niets in zijn spiegels kon zien?
Ik heb niets gehoord over naar binnen komen.
Ze postte nog dat er een rode vlag wasquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie @:whiskers2009 niet meer posten
Oké omaquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat was q2.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:04 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Mazzelt met een p10 omdat Leclerc en Perez fouten maken. Nou ja, bij Leclerc dan omdat ferrari weer eens een foute call maakt.
Welterustenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tuurlijk, maar dit maakt het morgen wel weer minder leuk natuurlijk, je weet nu in elk geval zeker dat niemand deze tijd gaat evenaren.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:04 schreef Perox het volgende:
[..]
Maar ook gewoon goed aangepakt kwa strategisch. Hij heeft wel geleerd van kwalificaties waarbij hij lang in de pits bleef en dan deksel op de neus kreeg.
You need to warn me of zoiets dacht ik. Ben er niet helemaal zeker vanquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
I need to come in of need to box zei hij toch? Zo heb ik het in ieder geval gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |