Maily.quote:
Er zijn sinaasappelschillen verwerkt in het deeg.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:55 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom zou het oranjekoek heten? Of is t n koningsdag gebakje?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Oranjekoekquote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:55 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom zou het oranjekoek heten? Of is t n koningsdag gebakje?
Ohh de koek ..quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zijn sinaasappelschillen verwerkt in het deeg.
Ha cool,precies wat @FreshFruit zeiquote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:57 schreef maily het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Oranjekoek
Kwartiertje? Dat zet toch geen zoden aan de dijk ...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:58 schreef HappyCharly het volgende:
Denk dat ik nog n kwartiertje ga slapen ..
maar dat ziet er lekker uit dat recept met spijsquote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zijn sinaasappelschillen verwerkt in het deeg.
Weinig geslapen en moet straks weg..quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:02 schreef maily het volgende:
[..]
Kwartiertje? Dat zet toch geen zoden aan de dijk ...
Oke.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Weinig geslapen en moet straks weg..
Dus soort powernapje?
In Akkrum is de beste.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar dat ziet er lekker uit dat recept met spijs![]()
![]()
![]()
Voor jou zeker.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Stuur maar een blik op
Akkrum is verweggiestan
Val ik in herhaling als ik zeg voor Multivlaai te hebben gewerkt?quote:
dat is geen echte vlaai..quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Val ik in herhaling als ik zeg voor Multivlaai te hebben gewerkt?
Hmmm.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat is geen echte vlaai..
dat is nep limbo vlaai,
valt hiermee ook in herhaling:P
die boze dame kan lekker naar de winkel gaan en haar eten gaan kopenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:25 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb hier een boze dame die niet weet wat ze wil eten en dat is mijn schuld.
Luister, iemand moet de schuld krijgen, en dat kan ikzelf natuurlijk niet zijn.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die boze dame kan lekker naar de winkel gaan en haar eten gaan kopen![]()
eigen verantwoording en zo![]()
'eerst naar jezelf kijken' etc etcquote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Luister, iemand moet de schuld krijgen, en dat kan ikzelf natuurlijk niet zijn.
ja heftig he! en een tweede kwam niet zo hoog, dat is goed afgelopen..... pfffquote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:44 schreef maily het volgende:
wtf
Kind in opblaasbare bal vliegt door de lucht
je zult daar net je kind in hebben gezet en even je telefooninstellingen goedzetten om het te filmen; kind wegquote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja heftig he! en een tweede kwam niet zo hoog, dat is goed afgelopen..... pfff
Wat neem je het serieus.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
'eerst naar jezelf kijken' etc etc
Hey hoiquote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:05 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wat neem je het serieus.![]()
Dit noemt men een grap, Monique.
Niet zo zuur hoor!
Thuisbezorgdquote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Luister, iemand moet de schuld krijgen, en dat kan ikzelf natuurlijk niet zijn.
droogklootquote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:48 schreef maily het volgende:
[..]
je zult daar net je kind in hebben gezet en even je telefooninstellingen goedzetten om het te filmen; kind weg
? serieusquote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:05 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wat neem je het serieus.![]()
Dit noemt men een grap, Monique.
Niet zo zuur hoor!
Wauw, heftig en nog zwaar gewond ook. Arm mannekequote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:44 schreef maily het volgende:
wtf
Kind in opblaasbare bal vliegt door de lucht
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, heftig en nog zwaar gewond ook. Arm manneke
quote:het gaat verder goed met de jongen
O dat is dan wel fijn, ik las dat hij met een trauma helicopter was dan denk je vaak toch aan iets ernstigsquote:
Of vroeg als je in oost Azië woontquote:
Hugo Boss..quote:
Of gewoon op tijd, als je in Amerika woontquote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of vroeg als je in oost Azië woont
Code rood?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ligt iedereen vandaag aan het zwembad? volgens onze weermensen komt er onweer en regen en code rood morgen in NL?
Mooi merk inderdaad. Heb er een paar hemden vanquote:
ik lig in de tuin en inderdaad ik plons zo nu en dan in het zwembad, genot is dat.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ligt iedereen vandaag aan het zwembad? volgens onze weermensen komt er onweer en regen en code rood morgen in NL?
doe ik hier ook, maar moet dan vanavond wel maatregelen treffen, manlief weer in het stadion morgen bij NL - Italiëquote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik lig in de tuin en inderdaad ik plons zo nu en dan in het zwembad, genot is dat.
ja er schijnt wat aan te komen.....
Valt morgen wel mee.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
zou zo maar kunnen, ze zijn er gek genoeg voor
De Orange of de andere?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooi merk inderdaad. Heb er een paar hemden van
Editors.quote:
Hearlik dit.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]als ik dit zie baal ik dat ik niet toch gegaan ben
super goed zijn ze weer![]()
Goffer.quote:
Heer aloa.quote:
Goffers zijn een ondergronds levende familie van knaagdieren die voorkomt in Amerika, van Colombia in het zuiden tot Canada in het noordenquote:
Hou ik je aan.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
veel te warm om te dansen, mssn wat later op de avond?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Andere , geen idee welke lijn eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik post hier ook alleen maar omdat jij hier zit
En nu ben jij hierquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:31 schreef devzero het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Gecrasht in FP3?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:59 schreef greysbones het volgende:
hopelijk valt de schade van Sainz mee
voor en achterkant links kapoetquote:
Ik ga alvast genoeg zakdoekjes pakken voordat ik de highlights van FP3 ga kijkenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor en achterkant links kapoet
hele neus eraf
deel achtervleugel
Klinkt als een flinke snuifsessiequote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor en achterkant links kapoet
hele neus eraf
deel achtervleugel
was rond de 40ste minuutquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga alvast genoeg zakdoekjes pakken voordat ik de highlights van FP3 ga kijken
helaas het was slechtS f1quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klinkt als een flinke snuifsessie
Ik kijk vaak gewoon de highlights van Formula 1 zelf terug.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
was rond de 40ste minuut
de rest is niet zo heel spannend
ehh ja duhhhhquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, post jij hier ookDan ga ik zeker deze reeks weer volgen
uhhhhhh telt die ook mee??? (moet dat echt??)quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:34 schreef greysbones het volgende:
dat moeten we wel he
we hebben Mario op FOK
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
uhhhhhh telt die ook mee??? (moet dat echt??)
o jee, katbolk @Nattekatquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:34 schreef greysbones het volgende:
dat moeten we wel he
we hebben Mario op FOK
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mailsy Oeps
ook jij kunt te ver gaan
Disneyclubquote:
* DerRabbit gooit paar rollen wc papier naar moniquequote:
nein!!!!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
daar ben jij toch helemaal waus van?
hoffentlich rauchst du es auch nichtquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ich bin froh dass ich das nicht verstehe!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gooi Gary Glitter er maar gelijk ff in hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
God zij gezegend bestaat er nog geen geur-internet (althans.... volgens mij niet)
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Du brauchtst es nicht zu verstehen aber nu lesenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ich bin froh dass ich das nicht verstehe!!
Danke NEINquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit gooit paar rollen wc papier naar monique
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Du brauchtst es nicht zu verstehen aber nu lesen
ja en dat terwijl het zulk dorstig weer isquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heeerlijk banjeren we door dit topic heen
fomo om drinken te pakken![]()
![]()
als ik naar buiten kijk is het me ineens dichtgetrokken hier, of het ieder moment los kan barsten.... wel lekker, hoef ik de tuin niet te sproeienquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:48 schreef maily het volgende:
[..]
ja en dat terwijl het zulk dorstig weer is
het is hier ook een beetje lichtblauw/grijs; niet zo warm meer gelukkig.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
als ik naar buiten kijk is het me ineens dichtgetrokken hier, of het ieder moment los kan barsten.... wel lekker, hoef ik de tuin niet te sproeien
hier ook lekkerquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:50 schreef maily het volgende:
[..]
het is hier ook een beetje lichtblauw/grijs; niet zo warm meer gelukkig.
nou binnen nog afkoelen ....
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe mij maar een glaasje proseccoquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:47 schreef xsaskiax het volgende:
* xsaskiax gaat gelijk even rond meten voor de liefhebbers
![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@drakin![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Zeker te weten, hoewel ik dit jaar geniet van de aankoop die ik vorig jaar gedaan heb....... airco in huiskamer en m'n slaapkamer! (en de zomer moet nog beginnen)quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier ook lekker
zo alles maar open gooien
ben nog niet geweest zo maar eens wat gaan pakken.. zit lekker buiten op een ligstoelquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:48 schreef maily het volgende:
[..]
ja en dat terwijl het zulk dorstig weer is
komt eraan! hij is wel lekker koud, hoop dat dat oke isquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
doe mij maar een glaasje prosecco
ow hier wel wat sluier bewolking maar moet zometeen wel echt wat planten gaan reanimerenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
als ik naar buiten kijk is het me ineens dichtgetrokken hier, of het ieder moment los kan barsten.... wel lekker, hoef ik de tuin niet te sproeien
Zolang je maar geen mond op blad beademing doet..... er kunnen beessies op zitten he...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow hier wel wat sluier bewolking maar moet zometeen wel echt wat planten gaan reanimeren![]()
![]()
pff heb niet zo'n groene vingers
kan ook al niet goed koken
maar wel goed BOLKEN
maar ja.. verkeerd topic nu
sproeiers staan hier al een poos aanquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow hier wel wat sluier bewolking maar moet zometeen wel echt wat planten gaan reanimeren![]()
![]()
pff heb niet zo'n groene vingers
kan ook al niet goed koken
maar wel goed BOLKEN
maar ja.. verkeerd topic nu
super lekkerquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
komt eraan! hij is wel lekker koud, hoop dat dat oke is
die spuit ik wel eens erafquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zolang je maar geen mond op blad beademing doet..... er kunnen beessies op zitten he...
quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
sproeiers staan hier al een poos aan
alles is mooi groen
geen reanimatie nodig
ohhhhhh oke dan is het goed, het is niks, maar straks zwemmen ze in je prosecco, dat moet je niet willenquote:
haha ik ga wel nu echt een glas pakken. heb er zin inquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ohhhhhh oke dan is het goed, het is niks, maar straks zwemmen ze in je prosecco, dat moet je niet willen
Welja Rabbit, als je jezelf niet kietelt, wie moet het dan doen hequote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
Ik pak er zo maar een lekker koud pilsemannetje bij
ik sproei al meer dan een weekquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nee hier dorre bloemen en planten nu..al 2 dagen het wateren vergeten
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ja ja ken het verhaal
maar tis een banjer nummer
Katbot kan tellenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaaa natte kunnen hier de punten niet ook gaan meetellen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha ik ga wel nu echt een glas pakken. heb er zin in
Zo is het maar net, al wacht ik nog even een uurtje. Pak hem pas erbij als de F1 kwali begint. Eerst nog even wat dingetjes voor werk doen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Welja Rabbit, als je jezelf niet kietelt, wie moet het dan doen heproost!
jaja met je sproeiers.... word je daar niet ontzettend moe van?quote:
er staan nu 3 sector sproeiers aanquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
jaja met je sproeiers.... word je daar niet ontzettend moe van?
ik doe het ouderwets met een tuinslang en m'n voortuin van pure ellende met grote gieters!
zohee fantastisch!!! maarre...... hoe groot is jouw tuin dan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
er staan nu 3 sector sproeiers aan
hoef alleen de slangen neer te leggen en de sproeiers aan te sluiten
pomp aan en gaan
ik mis Sjamp aka Sesquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:01 schreef Katbot het volgende:
FreshFruit: 136
aloa: 128
maily: 84
greysbones: 49
Monique___: 30
devzero: 27
Dotteke: 19
Aardbeienmoes: 14
xsaskiax: 12
DerRabbit: 12
HappyCharly: 3
Soulraven: 3
hemarookworst: 1
Nattekat: 0
jawelquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die hebben niet in dit topic gepost.
hahaha grappig, telt hij per topic(titel), per dag??? of iets andersquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:01 schreef Katbot het volgende:
Hij kan alle punten tellen van een topic in een reeks tot het huidige topic in een reeks.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha grappig, telt hij per topic(titel), per dag??? of iets anders
grootquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
zohee fantastisch!!! maarre...... hoe groot is jouw tuin dan als ik vragen mag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
vandaag nietquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
grootwow....... ik zocht ff de emo van verbaasd kijken, kon hem niet vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meid wat een lap grond!!! heerlijk zeg![]()
ja mag echt niet klagenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
wow....... ik zocht ff de emo van verbaasd kijken, kon hem niet vinden![]()
Meid wat een lap grond!!! heerlijk zeg
Goh schiet me ineens te binnen.. ik had vroeger in m'n chatbox een chatbot die ik zo 'geprogrammeerd' had dat hij mensen die binnen kwamen begroette en hij reageerde op veel woorden.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij kan alle punten tellen van een topic in een reeks tot het huidige topic in een reeks.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Goh schiet me ineens te binnen.. ik had vroeger in m'n chatbox een chatbot die ik zo 'geprogrammeerd' had dat hij mensen die binnen kwamen begroette en hij reageerde op veel woorden.
Heb me weleens verloren zitten lachen achter m'n computer, omdat er lui waren die een heel gesprek met 'hem' aan gingen knopen
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Goh schiet me ineens te binnen.. ik had vroeger in m'n chatbox een chatbot die ik zo 'geprogrammeerd' had dat hij mensen die binnen kwamen begroette en hij reageerde op veel woorden.
Heb me weleens verloren zitten lachen achter m'n computer, omdat er lui waren die een heel gesprek met 'hem' aan gingen knopen
2equote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:01 schreef Katbot het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Drakin![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:46 schreef drakin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:46 schreef drakin het volgende:
[..]en ja hoor Aagje hier moest natuurlijk op de spoiler klikken......... hoi drakinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi Aagjequote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en ja hoor Aagje hier moest natuurlijk op de spoiler klikken......... hoi drakin
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:01 schreef Katbot het volgende:
Ga er nou niet op in, zometeen sta je je avond eten weer uit te barfenquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga er nou niet op in, zometeen sta je je avond eten weer uit te barfen![]()
.De baan wordt steeds beter lees ik netquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ben benieuwd of het nog gaat regenen of dat het langzaam gaat opdrogen.
Er zit regen aan te komen, maar het zou zuidelijk langs het circuit gaan volgens Sky commentaarquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
.De baan wordt steeds beter lees ik net
ahaquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zit regen aan te komen, maar het zou zuidelijk langs het circuit gaan volgens Sky commentaar
pffffff ben benieuwdquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
Sainz gaat waarschijnlijk een straf krijgen voor die actie. Stond gewoon praktisch stil in de laatste chicane
Er zou over 5 tot 7 minuten weer gaan regenen. Een poging voor slicks moet dan nu gebeuren als die regen dan komt.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:36 schreef xsaskiax het volgende:
Ze hebben het er over om op slicks te gaan rijden, Norris heeft het er al over
Verstappen heeft er softs onder en er gaan er meer op rijdenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zou over 5 tot 7 minuten weer gaan regenen. Een poging voor slicks moet dan nu gebeuren als die regen dan komt.
Begint weer te regenen, kan Russel nog wel eens duur komen te staan. Enige die niet op softs aan het rijden is.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:38 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Verstappen heeft er softs onder en er gaan er meer op rijden
Leclerc, Pérez, Stroll, Magnussen en Bottas vallen buiten de top-10.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
Een Ferrari, Red Bull en Aston eruit in Q2![]()
JAAAA, Die Bolk musse sein!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111EINZZquote:
Ik ben er eigenlijk wel blij meequote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ah wat jammer, klik je wel op de tekst en niet op het plaatje?
Het zou ook eens anders zijnquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:59 schreef Koen66 het volgende:
YouTube binnen Fok is helaas ietwat buggy
Voordat ik in de gaten had dat je op de tekst moet klikken zat ik tig keer alleen naar een 'kadertje' te kijken omdat ik uit gewoonte op het plaatje klikte.... gewoon volhouden ooit lukt het (denk ik dan maar)quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:59 schreef Koen66 het volgende:
YouTube binnen Fok is helaas ietwat buggy
Zo echt wel, ze glibberen en glijden, klopt dat? (goffer nu mis ik wel de beelden, lees alleen het live verslag)quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
Hulkenberg net over de lijn voor de tweede tijd voor de rode vlag kwam![]()
Ja, het begint langzaam steeds beetje harder te regenen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zo echt wel, ze glibberen en glijden, klopt dat? (goffer nu mis ik wel de beelden, lees alleen het live verslag)
Verstappen heeft dan wel mazzel zeg
Hebben je zonen al een geheeld verzorgd weekendje weg gegeven?quote:
Ik denk niet veel te missenquote:
Nog meer gezellige mensenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:22 schreef Monique___ het volgende:
heee @:charlotte-007je hebt ons gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |