grootquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
zohee fantastisch!!! maarre...... hoe groot is jouw tuin dan als ik vragen mag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
vandaag nietquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
grootwow....... ik zocht ff de emo van verbaasd kijken, kon hem niet vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meid wat een lap grond!!! heerlijk zeg![]()
ja mag echt niet klagenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
wow....... ik zocht ff de emo van verbaasd kijken, kon hem niet vinden![]()
Meid wat een lap grond!!! heerlijk zeg
Goh schiet me ineens te binnen.. ik had vroeger in m'n chatbox een chatbot die ik zo 'geprogrammeerd' had dat hij mensen die binnen kwamen begroette en hij reageerde op veel woorden.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij kan alle punten tellen van een topic in een reeks tot het huidige topic in een reeks.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Goh schiet me ineens te binnen.. ik had vroeger in m'n chatbox een chatbot die ik zo 'geprogrammeerd' had dat hij mensen die binnen kwamen begroette en hij reageerde op veel woorden.
Heb me weleens verloren zitten lachen achter m'n computer, omdat er lui waren die een heel gesprek met 'hem' aan gingen knopen
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Goh schiet me ineens te binnen.. ik had vroeger in m'n chatbox een chatbot die ik zo 'geprogrammeerd' had dat hij mensen die binnen kwamen begroette en hij reageerde op veel woorden.
Heb me weleens verloren zitten lachen achter m'n computer, omdat er lui waren die een heel gesprek met 'hem' aan gingen knopen
2equote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:01 schreef Katbot het volgende:
FreshFruit: 136
aloa: 128
maily: 84
greysbones: 49
Monique___: 30
devzero: 27
Dotteke: 19
Aardbeienmoes: 14
xsaskiax: 12
DerRabbit: 12
HappyCharly: 3
Soulraven: 3
hemarookworst: 1
Nattekat: 0
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Drakin![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:46 schreef drakin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:46 schreef drakin het volgende:
[..]en ja hoor Aagje hier moest natuurlijk op de spoiler klikken......... hoi drakinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi Aagjequote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en ja hoor Aagje hier moest natuurlijk op de spoiler klikken......... hoi drakin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |