Of vroeg als je in oost Azië woontquote:
Hugo Boss..quote:
Of gewoon op tijd, als je in Amerika woontquote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of vroeg als je in oost Azië woont
Code rood?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ligt iedereen vandaag aan het zwembad? volgens onze weermensen komt er onweer en regen en code rood morgen in NL?
Mooi merk inderdaad. Heb er een paar hemden vanquote:
ik lig in de tuin en inderdaad ik plons zo nu en dan in het zwembad, genot is dat.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ligt iedereen vandaag aan het zwembad? volgens onze weermensen komt er onweer en regen en code rood morgen in NL?
doe ik hier ook, maar moet dan vanavond wel maatregelen treffen, manlief weer in het stadion morgen bij NL - Italiëquote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik lig in de tuin en inderdaad ik plons zo nu en dan in het zwembad, genot is dat.
ja er schijnt wat aan te komen.....
Valt morgen wel mee.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
zou zo maar kunnen, ze zijn er gek genoeg voor
De Orange of de andere?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooi merk inderdaad. Heb er een paar hemden van
Editors.quote:
Hearlik dit.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]als ik dit zie baal ik dat ik niet toch gegaan ben
super goed zijn ze weer![]()
Goffer.quote:
Heer aloa.quote:
Goffers zijn een ondergronds levende familie van knaagdieren die voorkomt in Amerika, van Colombia in het zuiden tot Canada in het noordenquote:
Hou ik je aan.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
veel te warm om te dansen, mssn wat later op de avond?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |