Leclerc, Pérez, Stroll, Magnussen en Bottas vallen buiten de top-10.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
Een Ferrari, Red Bull en Aston eruit in Q2![]()
JAAAA, Die Bolk musse sein!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111EINZZquote:
Ik ben er eigenlijk wel blij meequote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ah wat jammer, klik je wel op de tekst en niet op het plaatje?
Het zou ook eens anders zijnquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:59 schreef Koen66 het volgende:
YouTube binnen Fok is helaas ietwat buggy
Voordat ik in de gaten had dat je op de tekst moet klikken zat ik tig keer alleen naar een 'kadertje' te kijken omdat ik uit gewoonte op het plaatje klikte.... gewoon volhouden ooit lukt het (denk ik dan maar)quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:59 schreef Koen66 het volgende:
YouTube binnen Fok is helaas ietwat buggy
Zo echt wel, ze glibberen en glijden, klopt dat? (goffer nu mis ik wel de beelden, lees alleen het live verslag)quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
Hulkenberg net over de lijn voor de tweede tijd voor de rode vlag kwam![]()
Ja, het begint langzaam steeds beetje harder te regenen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zo echt wel, ze glibberen en glijden, klopt dat? (goffer nu mis ik wel de beelden, lees alleen het live verslag)
Verstappen heeft dan wel mazzel zeg
Hebben je zonen al een geheeld verzorgd weekendje weg gegeven?quote:
Ik denk niet veel te missenquote:
Nog meer gezellige mensenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:22 schreef Monique___ het volgende:
heee @:charlotte-007je hebt ons gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |