uh.... dat zou best kunnen, maak ik geen geheim van, niet dat ze daar meer respect voor me hebben hoor (hoeft ook helemaal niet, geintje)quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat heb je geloof ik een keer in de cos gezegd of niet?
Leuk je te ontmoetenquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Welkom Herr Rabbit, ff voorstellen, xsaskiax...... en de rest van de goegemeente die hier 'geland' zijn om weer gezellig zonder toestanden en 'geknip' te kunnen kletsen![]()
Ik dacht dat je jonger wasquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:34 schreef xsaskiax het volgende:
Ik ben 60+, dus ben ik ook 50+, 40+ en 30+ yeahhh kan ik lekker inhalig zijn.....
Nee, ik ben 30+ met 36 jaar levenservaring...... goh wat klinkt dat leuk
Sinds zaterdag 40quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh leuk, hoe oud is iedereen????
ben ik eigenlijk best wel benieuwd naar
quote:
Dankjequote:Op donderdag 15 juni 2023 19:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd!!!!! Heb je er nog een feestje van gemaakt?
Dankjequote:Op donderdag 15 juni 2023 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
* greysbones gaat zich schamen in een hoekje
nog gefeliciteerd lovely
Hop naar de 50quote:
Wauw Sas je hebt het niet makkelijk gehadquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:39 schreef xsaskiax het volgende:
Misschien ff voorstellen (zodat we hier wat minder anoniem zijn)...
ik ben Saskia, 66 jaar uit Spijkenisse, 30 jaar getrouwd geweest met een kanjer die de strijd tegen kanker in 2010 verloor, ben hertrouwd met zijn beste vriend waarvan ik in 2015 ook na een strijd tegen kanker afscheid van heb moeten nemen.
Ben moeder van een kanjer van een zoon, heb 2 geweldige kleinkids van 10 en 12
Dit is het zo'n beetje
Dat is wel de bedoelingquote:
Dankje buufquote:
oh wat leuk Greys, 2 pubers in huis (bofkont... oh nee ff netjes bofbibs)quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wauw Sas je hebt het niet makkelijk gehad
45
Woon in Gelderland /Veluwe
2 kids (18 en 16)
15 jaar getrouwd 20+ jaar samen
58, kom uut Twentequote:Op donderdag 15 juni 2023 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wauw Sas je hebt het niet makkelijk gehad
45
Woon in Gelderland /Veluwe
2 kids (18 en 16)
15 jaar getrouwd 20+ jaar samen
Iedereen heeft zijn problemen( denk ik)quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh wat leuk Greys, 2 pubers in huis (bofkont... oh nee ff netjes bofbibs)
Ben je gelukkig meis?
neeeeeeeeeee wat leuk!!!!!!quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
58, kom uut Twente
voor de 2de keer getrouwd in 2004 met de meest geweldige man van de wereld na een scheiding van een narcist. 2 kids uit eerste huwelijk en ik word (denk deze week) voor de eerste keer oma
Ik hoop dat de mijne nog eventjes wachtenquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
neeeeeeeeeee wat leuk!!!!!!
oh werkelijk Aardbei.... er is niets leukers dan oma te (mogen) zijn!!
Houd je ons aub op de hoogte
jazeker, zal het hier groots aankondigenquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
neeeeeeeeeee wat leuk!!!!!!
oh werkelijk Aardbei.... er is niets leukers dan oma te (mogen) zijn!!
Houd je ons aub op de hoogte
lijkt me wel zo prettig, ik heb een zoon van 31 en een dochter van 28quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat de mijne nog eventjes wachten
De tijd gaat zo snel je als de 40 eenmaal voorbij bentquote:
20 met 20 jaar ervaring tochquote:
Wordt nu spannend hèquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
jazeker, zal het hier groots aankondigen
Wat vind ik dat heerlijk voor je, ik ben er gezond jaloers op hoor!quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn problemen( denk ik)
Maar overal ja
Ik(wij) wonen heerlijk buitenaf met onze honden en vissen
Ik geniet elke dag
Liefquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat vind ik dat heerlijk voor je, ik ben er gezond jaloers op hoor!
ja echt wel en ze heeft het zwaar met dit weer, ze is zondag uitgeteldquote:
hahahahaha mijn kleinzoon zei van de week dat hij in de planning heeft om over zo'n jaar of 10-15 vader te worden... toen ik hem vroeg waarom was het antwoord: oh omi, jij MOET dat toch meemaken!!!quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat de mijne nog eventjes wachten
Is het ookquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja echt wel en ze heeft het zwaar met dit weer, ze is zondag uitgeteld
Oef, dat is wel heftig om zo twee mensen te verliezenquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:39 schreef xsaskiax het volgende:
Misschien ff voorstellen (zodat we hier wat minder anoniem zijn)...
ik ben Saskia, 66 jaar uit Spijkenisse, 30 jaar getrouwd geweest met een kanjer die de strijd tegen kanker in 2010 verloor, ben hertrouwd met zijn beste vriend waarvan ik in 2015 ook na een strijd tegen kanker afscheid van heb moeten nemen.
Ben moeder van een kanjer van een zoon, heb 2 geweldige kleinkids van 10 en 12
Dit is het zo'n beetje
Spannend hoor. Mag je erbij zijn bij de bevalling?quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Mijn moeder is van mijn zusje eind van de zomer bevallen. Daarna was ze ook wel klaar met zwanger zijnquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Whuttttquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef, dat is wel heftig om zo twee mensen te verliezen![]()
Ik ben konijntje aka zijne konijnlijkheid![]()
Begin 30, al dik 5 jaar samen met mijn vriendin en sinds 2020 geregistreerd partnerschap. Kom origineel uit het uiterste zuiden der land. (nog) geen kinderen en bijna (gedeeltelijk) huiseigenaar.
Oehhh lekkahhhquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
Kon zelf niks leuks vinden dus deze maar gekocht.
Chopard Wish.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
jazeker, zal het hier groots aankondigen
pfff de laatste loodjes...... succes!!quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja, 1 juli kunnen we intrekkenquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whutttt
Je hebt een huis gekocht en niks gezegd
Wat een leuk bericht!!!quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Begin 30, al dik 5 jaar samen met mijn vriendin en sinds 2020 geregistreerd partnerschap. Kom origineel uit het uiterste zuiden der land. (nog) geen kinderen en bijna (gedeeltelijk) huiseigenaar.
Moi Lovy.quote:
Gefeli kaninchenquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, 1 juli kunnen we intrekken![]()
![]()
Wel perfecte timing, ben komende 2 maanden maar 1 week achter elkaar thuis
Ik had je toch al gefeliciteerd? Zo nee, dan alsnog van harte!quote:
Maar wel balen voor moi.quote:
dat wisselt met de dagquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannend hoor. Mag je erbij zijn bij de bevalling?
Ging het sowieso voor mijn gevoelquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tijd gaat zo snel je als de 40 eenmaal voorbij bent
Thanksquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat een leuk bericht!!!
spannend hoor, bijna (gedeeltelijk) huiseigenaar, dat is altijd een hele stap man
Zoiets inderdaad jaquote:
Hi Fruitjequote:
Dat kwam vast niet door het eind van de zomer.... ze hadden jou toch al (gemeen he, pesterijtje)quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Mijn moeder is van mijn zusje eind van de zomer bevallen. Daarna was ze ook wel klaar met zwanger zijn
Aangenaam en gefeliciteerd met je huisquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dubbel spannend dus. Is wel mooi om dat te mogen meemaken.quote:
Ik weet het niet eerlijk gezegdquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had je toch al gefeliciteerd? Zo nee, dan alsnog van harte!![]()
Ja als je terug kijkt denk je waar is die tijd geblevenquote:
Ik snap het ook wel, na mij gaat ieder kind tegenvallenquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat kwam vast niet door het eind van de zomer.... ze hadden jou toch al (gemeen he, pesterijtje)
Iets van 6 keer geloof ik.quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik weet het niet eerlijk gezegd
Maar thnx![]()
Gefeliciteerd met jullie huis. Hopelijk mag je er vele mooie en gezonde jaren doorbrengen samen,quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aangenaamquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Aangenaam en gefeliciteerd met je huis
Thanksquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met jullie huis. Hopelijk mag je er vele mooie en gezonde jaren doorbrengen samen,
En als je gesetteld bent wordt het genieten!!! Fijn voor jou en je vriendin, gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks![]()
Qua klussen valt het redelijk mee, maar gaat wel druk worden. Maar goed, dat schijnt erbij te horen
Lokwinske,wel een beetje ruime kelder?quote:
hahahahahahaha geweldig antwoord!!!!!quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, na mij gaat ieder kind tegenvallen
Sowieso, wij moeten met ons groepje wel een beetje ruimte hebbenquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lokwinske,wel een beetje ruime kelder?
Nou zeg dat wel..quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je terug kijkt denk je waar is die tijd gebleven
Welnee grapjasquote:
* xsaskiax grinnikt en vraagt maar even niet verderquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso, wij moeten met ons groepje wel een beetje ruimte hebben
In de aanloop van.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het zijn er 7 om precies te zijn
Ik ben wel wat gewend over de afgelopen jarenquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahahahahahaha geweldig antwoord!!!!!![]()
Dat zou ik maar niet doen, tenminste als je nachtrust je dierbaar bentquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
* xsaskiax grinnikt en vraagt maar even niet verder
FF je hebt je nog niet voorgesteld...... verdikkeme... zitten wij hier ons stinkende best te doen, kom jij weer aanwandelen en praat overal overheen....;)quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In de aanloop van.![]()
Hoe ga ik dit brengen....
moet ik je teleurstellen, ik ben een nachtdiertje en houd wel van een beetje spanningquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zou ik maar niet doen, tenminste als je nachtrust je dierbaar bent
Ik stel weinig voor,ben gewoon FreshFruit aka FF ,aka Fruithapje. Wees welkom.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
FF je hebt je nog niet voorgesteld...... verdikkeme... zitten wij hier ons stinkende best te doen, kom jij weer aanwandelen en praat overal overheen....;)
Staat genoteerd,ik parkeer je straks in DTS.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
moet ik je teleurstellen, ik ben een nachtdiertje en houd wel van een beetje spanning
ja wie of wat ben jij??quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik stel weinig voor,ben gewoon FreshFruit aka FF ,aka Fruithapje. Wees welkom.
Die domme Fries.quote:
uhhhhhhh wat is DTS???quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat genoteerd,ik parkeer je straks in DTS.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat genoteerd,ik parkeer je straks in DTS.
Waar de nacht je licht brengt.quote:
Doe maar de groetjes aan @devzero van mij.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ohhhhhhh zolang ik maar niet in de vroege ochtend aan de bak moet vind ik alles best
oke..... ik voel me nu heel oud, naïef, onwetend.....en ik voel me ook behoorlijk in de maling genomenquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe maar de groetjes aan @:devzero van mij.
I don`t take you in the mailing.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke..... ik voel me nu heel oud, naïef, onwetend.....en ik voel me ook behoorlijk in de maling genomen
neuh dat zou niet bij je opkomen........quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
I don`t take you in the mailing.
Dode topic spelquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:20 schreef xsaskiax het volgende:
Ik zit een beetje 'wijs' te doen, maar snap begod niet wat DTS nu eigenlijk is en weet niet of ik die @:devzero eigenlijk wel wil leren 'kennen'.......
FF maak me iets wijzer aub, want ik voel me momenteel oerstom (ben ik misschien ook wel, maar dat hoeft niet iedereen te weten)
kijk aan jou heb ik wat, dank je welquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dode topic spel
waarbij het gaat om wie de meeste punten haalt
DTS is een spel in ONZ een forum onderdeel hier op FOK! En Dev is een schatjequote:Op donderdag 15 juni 2023 20:20 schreef xsaskiax het volgende:
Ik zit een beetje 'wijs' te doen, maar snap begod niet wat DTS nu eigenlijk is en weet niet of ik die @:devzero eigenlijk wel wil leren 'kennen'.......
FF maak me iets wijzer aub, want ik voel me momenteel oerstom (ben ik misschien ook wel, maar dat hoeft niet iedereen te weten)
doe niet zo vaagquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
I don`t take you in the mailing.
Onze Dev woont in Florida dus een andere tijdzone.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
doe niet zo vaag
ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13637] Nog eventjes
dat is een spel @:xsaskiax
Fresh komt daar even nog niet in...... @:devzero zit daar iedere nacht (no life'r) beetje sneu verhaal eigenlijk wel maar goed, fresh verwijst jou naar dat spel/chat op die site om de nacht door te komen en om dev de groeten te doen namens hem.
Ik kijk geen streams, wats gebeurd?quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:21 schreef greysbones het volgende:
zie nu dat Wendy niet meer bij het groepje zit
ik hoop nu echt dat ze door heeft hoe de vork in de steel zit
* xsaskiax kijkt veelbetekenend naar FFquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
doe niet zo vaag
ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13637] Nog eventjes
dat is een spel @:xsaskiax
Fresh komt daar even nog niet in...... @:devzero zit daar iedere nacht (no life'r) beetje sneu verhaal eigenlijk wel maar goed, fresh verwijst jou naar dat spel/chat op die site om de nacht door te komen en om dev de groeten te doen namens hem.
ze kijken filmquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kijk geen streams, wats gebeurd?
quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onze Dev woont in Florida dus een andere tijdzone.
@devzero postte hier eerder ookquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
en nee geen no lifer maar altijd leuk om hem te plagen
Graag gedaan lieve sasquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
* xsaskiax kijkt veelbetekenend naar FF
zo kan het dus ook he lieverd......![]()
dank je wel Monique!!!
quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Graag gedaan lieve sas![]()
, ja het blijft toch een beetje een ongemanierde he die Fries, zit in de roots van de verre voorouders
Daarom geven ze waarschijnlijk geen Nederlandse films, die kunnen we makkelijk volgen zonder beeldenquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
goed voor de kijkcijfers haha
ja soms ineens steken die hun kop op he, kan die jongen ook niets aan doen natuurlijk....komt wel goed met hem denk ik....quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Graag gedaan lieve sas![]()
, ja het blijft toch een beetje een ongemanierde he die Fries, zit in de roots van de verre voorouders
oh ja? in viva? zeker om chickies te kunnen scorenquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Devzero postte hier eerder ook
ik snap sowieso de keuzes niet die gemaakt wordenquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daarom geven ze waarschijnlijk geen Nederlandse films, die kunnen we makkelijk volgen zonder beelden
je mag @devzero niet zo plagen hoorquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh ja? in viva? zeker om chickies te kunnen scoren
klein hartje die jongenquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja soms ineens steken die hun kop op he, kan die jongen ook niets aan doen natuurlijk....komt wel goed met hem denk ik....
met 1 verschil, daar moet je er voor betalen en zij krijgen geld toequote:Op donderdag 15 juni 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap sowieso de keuzes niet die gemaakt worden
spelletjes
kaarten
alle luxe
film kijken
tis net een resort
ja preciesquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
met 1 verschil, daar moet je er voor betalen en zij krijgen geld toe
uhm.. echt welquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag @:Devzero niet zo plagen hoor
ja joh natuurlijk, alleen moeten we het niet te hard zeggen/typen anders hoort hij het en gaat hij naast zijn Friese doorlopers lopenquote:
Het is veel en veel te saai, ook voor hun zelf denk ik, maar om naar te kijken ook. Mssn als je alleen TV kijkt, dat ze er nog wat van kunnen maken, maar de streams zijn echt waardeloosquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
spelletjes
kaarten
alle luxe
film kijken
tis net een resort
dat mensen de eerste maanden hard wegliepen snap ik nietquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is veel en veel te saai, ook voor hun zelf denk ik, maar om naar te kijken ook. Mssn als je alleen TV kijkt, dat ze er nog wat van kunnen maken, maar de streams zijn echt waardeloos
En ze hebben geen mobiel, kunnen geen foto's van hun vakantie maken en niet ff naar huis facetimenquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
met 1 verschil, daar moet je er voor betalen en zij krijgen geld toe
ik denk het wel jaquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:32 schreef xsaskiax het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het filmpje van Jeffrey (over films gesproken), zou het de gitaar zijn, die de fans voor hem gekocht hebben??
Maar je moet wel mee lopen in de kudde.spontaan is uit den boze.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
spelletjes
kaarten
alle luxe
film kijken
tis net een resort
ja ze moeten er iets voor over hebbenquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En ze hebben geen mobiel, kunnen geen foto's van hun vakantie maken en niet ff naar huis facetimen
Omdat ze nu allemaal denken die pot binnen te kunnen harken, laatste loodjesquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat mensen de eerste maanden hard wegliepen snap ik niet
dat ze nu niet hard weglopen snap ik helemaal niet
Leuk, ik heb zijn zusje een aantal keer gesproken, een schat van een meid (en heel blij dat Jeffrey weer thuis is)quote:
er wint er maar 1quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat ze nu allemaal denken die pot binnen te kunnen harken, laatste loodjes
ik moet eerlijk zeggenquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Leuk, ik heb zijn zusje een aantal keer gesproken, een schat van een meid (en heel blij dat Jeffrey weer thuis is)
Daar heb je een goed punt Aardbei, ze voelen zich bijna allemaal al een winnaar.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat ze nu allemaal denken die pot binnen te kunnen harken, laatste loodjes
Voor mij zijn er al 2 winnaars.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
er wint er maar 1
en er zijn er een aantal die never de nooit gaan winnen
Jeff en Kim.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke spill the beans, wil het graag horen/lezen
Absoluut en kan ook nog een derde noemenquote:
vertel aubquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Absoluut en kan ook nog een derde noemen
die voor mij met kop en schouders boven een aantal uitsteekt
Die 3e lijkt me geen verrassingquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Absoluut en kan ook nog een derde noemen
die voor mij met kop en schouders boven een aantal uitsteekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die 3e lijkt me geen verrassing
goffer moest dit nou... natuurlijk ben ik weer zo stom om hem aan te klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hier? hij kan beter niet naar de COS, wordt hij meteen verrot gescholden of zou niemand het dan nog durven?quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:37 schreef greysbones het volgende:
Stiekem hoop ik dat Jeff nog eens een kijkje komt nemen
Die haten ze er gewoon uit nu.quote:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
dat kan nog beter denk ik
[..]
ik weet KinkiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat je al die tijd al stiekem een oogje op hem hebt
net als @Hoempah die al die capjes heeft gemaakt van Erik
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet Kinki
net als @:Hoempah die al die capjes heeft gemaakt van Erik
Dat was met BB net zo dit jaar.Wie wint er? Een nobody?quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:40 schreef xsaskiax het volgende:
Het gaat er steeds meer op lijken dat mensen die 'buiten' favoriet zijn niet mogen winnen..... slappe hap
[..]
ik weet Kinki
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Uiteraard!
Spicy IcySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Eerste BB waar ik helemaal niets van gezien heb, behalve de binnenkomst en was het geschreeuw meteen zatquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was met BB net zo dit jaar.Wie wint er? Een nobody?
[..]
ik weet Kinki
ik heb het niet gevolgd, alleen het eerste seizoen, ik vind het echt niksquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was met BB net zo dit jaar.Wie wint er? Een nobody?
Dat denk ik ook. En ook Moraima was oprecht verdrietigquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:43 schreef xsaskiax het volgende:
Toch moet ik zeggen dat 1 iemand me ergens verbaast heeft toen Jeffrey naar huis moest.
De reactie van Isaac in kamer 4 was volgens mij niet gespeeld, gemaakt of omdat hij nu een belangrijk iemand uit zijn groep verloor.
Hij verloor zijn enige 'maat' daar, die 2 hebben elkaars back gehad, wat Isaac anderen soms ook deed geloven.
De manier waarop zij elkaar telkens recht aankeken, elkaar begrepen, zei heel veel.
Hoe Isaac op de rug van Jeffrey ramde (dacht even dat hij er doorheen ging) zei me meer dan 1000 woorden, ook de tranen van 2 kanten.
Dat zijn in mijn ogen Vrienden.
Vond er ook geen klap aan, scheelt wel dat ejvjl al een tijdje liep. En met dat overdreven geschreeuw hield ik streams ook al snel voor gezien. De uitzendingen werden ook snel alleen nog de liveshows waar de hele week nog eens voorbij kwam.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eerste BB waar ik helemaal niets van gezien heb, behalve de binnenkomst en was het geschreeuw meteen zat
ja dat klopt en Wendy zei later dat ze nu net als bij Kim echt moest huilen, andere tranen dan wanneer iemand anders vertrokquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. En ook Moraima was oprecht verdrietig
hij staat ook op de insta van Ice dat stukjequote:Op donderdag 15 juni 2023 20:43 schreef xsaskiax het volgende:
Toch moet ik zeggen dat 1 iemand me ergens verbaast heeft toen Jeffrey naar huis moest.
De reactie van Isaac in kamer 4 was volgens mij niet gespeeld, gemaakt of omdat hij nu een belangrijk iemand uit zijn groep verloor.
Hij verloor zijn enige 'maat' daar, die 2 hebben elkaars back gehad, wat Isaac anderen soms ook deed geloven.
De manier waarop zij elkaar telkens recht aankeken, elkaar begrepen, zei heel veel.
Hoe Isaac op de rug van Jeffrey ramde (dacht even dat hij er doorheen ging) zei me meer dan 1000 woorden, ook de tranen van 2 kanten.
tosso en eetsequote:Op donderdag 15 juni 2023 20:46 schreef Monique___ het volgende:
ik ga even sla maken, begin honger te krijgentot laters/ zo
Sla mij.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:46 schreef Monique___ het volgende:
ik ga even sla maken, begin honger te krijgentot laters/ zo
Wendy trok de laatste dagen ook redelijk veel met Jeff op, nadat Babet haar zo in de goot heeft gegooidquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja dat klopt en Wendy zei later dat ze nu net als bij Kim echt moest huilen, andere tranen dan wanneer iemand anders vertrok
Babette was altijd al een lulwater, maar hoe heeft ze veel van ons zo'n rad voor ogen kunnen draaien... de laatste weken bleek eens temeer wat een vals secreet ze is.....quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wendy trok de laatste dagen ook redelijk veel met Jeff op, nadat Babet haar zo in de goot heeft gegooid
dat afscheid was ook oprechtquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wendy trok de laatste dagen ook redelijk veel met Jeff op, nadat Babet haar zo in de goot heeft gegooid
ah zoals Wendy met haar arm deed, ze kwam ff niet meer uit haar woorden zag je... dat is echt!quote:
Heerlijk dat we gewoon kunnen posten wat we willen over alles. Free like a birdquote:
Ik ben niet zo van het zomaar kleppen, maar als het over EJVL gaat...quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:51 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry maar ik moet het toch even zeggen: wat is het een verademing dat je hier nu kunt posten wat je werkelijk wilt zeggen, dat je niet hoeft te denken: oh shit wie komen er nu weer onder hun stenen vandaan om me de volle laag te geven?
Dank jullie wel allemaal, voor het wederzijds respect en de normale manier van met elkaar omgaan
quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heerlijk dat we gewoon kunnen posten wat we willen over alles. Free like a bird![]()
![]()
Dat post ik netquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:51 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry maar ik moet het toch even zeggen: wat is het een verademing dat je hier nu kunt posten wat je werkelijk wilt zeggen, dat je niet hoeft te denken: oh shit wie komen er nu weer onder hun stenen vandaan om me de volle laag te geven?
Dank jullie wel allemaal, voor het wederzijds respect en de normale manier van met elkaar omgaan
iedereen is welkomquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het zomaar kleppen, maar als het over EJVL gaat...![]()
we missen alleen nog wel @:Chanel5, die kan als de beste kleppen![]()
die hebben we hier niet nodigquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar hoe zit het hier met de kumbaya politie ?![]()
Geen politie gezien hier nogquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar hoe zit het hier met de kumbaya politie ?![]()
In dat geval stuur ik je zo wel een linkje, kun je meegenieten via de 43 webcams die in 10k kwaliteit 24/7 gaan uitzendenquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
moet ik je teleurstellen, ik ben een nachtdiertje en houd wel van een beetje spanning
Of een livestream op XsaskiaXquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval stuur ik je zo wel een linkje, kun je meegenieten via de 43 webcams die in 10k kwaliteit 24/7 gaan uitzenden![]()
Durft ze dat aan, om samen met mij, FF en nog een paar schavuiten in een kelder te zijn?quote:
Die meid heeft ballen hequote:Op donderdag 15 juni 2023 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Durft ze dat aan, om samen met mij, FF en nog een paar schavuiten in een kelder te zijn?![]()
Het is hier gewoon relaxed en geen gezeur, dat maakt het ook zo leukquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:56 schreef FreshFruit het volgende:
Bedank greys maar.Ik vind het ook geweldig.
We gaan het wel zien als ze langs komtquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die meid heeft ballen he
Durven jullie wel ?![]()
Begin nu toch wel nieuwsgierig te worden naar die kelderquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We gaan het wel zien als ze langs komt
Ik weet niet of Greys jullie al over het tuinhuisje heeft verteld, maar de kelder is toch echt wel een paar honderd divisies hogerquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Begin nu toch wel nieuwsgierig te worden naar die kelder
Voor morgennacht mss nog een gaatje vrij.quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Begin nu toch wel nieuwsgierig te worden naar die kelder
Greys heeft niets verteld, mijn eerste kennismaking met jou hier vandaagquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet of Greys jullie al over het tuinhuisje heeft verteld, maar de kelder is toch echt wel een paar honderd divisies hoger
Een rabbithole?quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet of Greys jullie al over het tuinhuisje heeft verteld, maar de kelder is toch echt wel een paar honderd divisies hoger
Kom je vanzelf wel achter na verloop van tijdquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Greys heeft niets verteld, mijn eerste kennismaking met jou hier vandaag
we hebben hier van allesquote:
Gewoon illegaal opzoekenquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben hier van alles
van videoland tot prime
maar die niet
Eindelijk, hier heb ik jaren op gewacht!!!!quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval stuur ik je zo wel een linkje, kun je meegenieten via de 43 webcams die in 10k kwaliteit 24/7 gaan uitzenden![]()
Daar is werkelijk geen donder aan, ik ben zo vreselijk saai, daar heb je geen notie vanquote:
wij ookquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben hier van alles
van videoland tot prime
maar die niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
'Ze' durft dingen waar je geen notie van hebt (goh wat klinkt dat stoer)quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Durft ze dat aan, om samen met mij, FF en nog een paar schavuiten in een kelder te zijn?![]()
Hij moet nog verhuizen bijdehandjequote:Op donderdag 15 juni 2023 21:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor morgennacht mss nog een gaatje vrij.
Dan ben je zeer zeker welkom in de kelderquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
'Ze' durft dingen waar je geen notie van hebt (goh wat klinkt dat stoer)en een paar schobbejakken in een kelder draai ik m'n hand niet voor om
* xsaskiax kijkt onschuldig fluitend in de rondte
Lekker slipe.quote:
quote:
Lazyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:42 schreef FreshFruit het volgende:
Stalker zijn
Stalker zijn
Klink best leuk
maily en Monique
kunnen het beide zijn.
Dit is een rijmpje tussen @maily en mij.quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
jaaa we stalken elkaar
![]()
jij kon het natuurlijk goed overzien allemaal toen je je ballen aan het bruinen was de afgelopen dagen
uhm ik maakte een grapje hequote:Op donderdag 15 juni 2023 21:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is een rijmpje tussen @:maily en mij.
Ik moet erg lachen om jullie commentaarquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:43 schreef xsaskiax het volgende:
Mooie wel:quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
uhm ik maakte een grapje he
van overzien blabla.
Dus kunnen de emoties van Isaac niet echt zijn?quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet erg lachen om jullie commentaar![]()
Ik heb dat gisteren in de tv uitzending gezien. Vond het een vreselijke poppenkast van Isaac. Stoer gedoe maar in acties komt er niks van terecht.
rolex? boerentrien?quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooie wel:
Overzien
Overrzien
Rolex ruilen
met een
Boerentrien.
Doet hij elke keer,Ik ga nu het spel spelen,ik sta nu aan,ze gaan het merken....quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb dat gisteren in de tv uitzending gezien. Vond het een vreselijke poppenkast van Isaac. Stoer gedoe maar in acties komt er niks van terecht.
Is een code.quote:
De vogel is geland, de rolex is gejatquote:
Maar hij loopt nog.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De vogel is geland, de rolex is gejat
Dat kan wel maar mijn inschatting is, is dat het gespeeld is.quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus kunnen de emoties van Isaac niet echt zijn?
Wij zijn allebei leuk, dat klopt welquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:42 schreef FreshFruit het volgende:
Stalker zijn
Stalker zijn
Klink best leuk
maily en Monique
kunnen het beide zijn.
Ku lu yukquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
jaaa we stalken elkaar
![]()
jij kon het natuurlijk goed overzien allemaal toen je je ballen aan het bruinen was de afgelopen dagen
Hoe heerlijk dat je hier mag lachen om iemands commentaar zonder dat het topic ineens voor een uur op slot gaat hequote:Op donderdag 15 juni 2023 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Uitdaging:quote:
quote:
Bitsje wolquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zo is het maar net![]()
fresh ben je verlegen ik hoor je niet jong?
quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hoe heerlijk dat je hier mag lachen om iemands commentaar zonder dat het topic ineens voor een uur op slot gaat he![]()
Getreiter ?quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:37 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat getreiter in de cos werd ook wel wat vermoeiend.
Wat ... zei iemand treiteren?quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:37 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat getreiter in de cos werd ook wel wat vermoeiend.
je lachtquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Wat ... zei iemand treiteren?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()