Dit is een rijmpje tussen @maily en mij.quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
jaaa we stalken elkaar
![]()
jij kon het natuurlijk goed overzien allemaal toen je je ballen aan het bruinen was de afgelopen dagen
uhm ik maakte een grapje hequote:Op donderdag 15 juni 2023 21:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is een rijmpje tussen @:maily en mij.
Ik moet erg lachen om jullie commentaarquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:43 schreef xsaskiax het volgende:
Toch moet ik zeggen dat 1 iemand me ergens verbaast heeft toen Jeffrey naar huis moest.
De reactie van Isaac in kamer 4 was volgens mij niet gespeeld, gemaakt of omdat hij nu een belangrijk iemand uit zijn groep verloor.
Hij verloor zijn enige 'maat' daar, die 2 hebben elkaars back gehad, wat Isaac anderen soms ook deed geloven.
De manier waarop zij elkaar telkens recht aankeken, elkaar begrepen, zei heel veel.
Hoe Isaac op de rug van Jeffrey ramde (dacht even dat hij er doorheen ging) zei me meer dan 1000 woorden, ook de tranen van 2 kanten.
Dat zijn in mijn ogen Vrienden.
Mooie wel:quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
uhm ik maakte een grapje he
van overzien blabla.
Dus kunnen de emoties van Isaac niet echt zijn?quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet erg lachen om jullie commentaar![]()
Ik heb dat gisteren in de tv uitzending gezien. Vond het een vreselijke poppenkast van Isaac. Stoer gedoe maar in acties komt er niks van terecht.
rolex? boerentrien?quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooie wel:
Overzien
Overrzien
Rolex ruilen
met een
Boerentrien.
Doet hij elke keer,Ik ga nu het spel spelen,ik sta nu aan,ze gaan het merken....quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb dat gisteren in de tv uitzending gezien. Vond het een vreselijke poppenkast van Isaac. Stoer gedoe maar in acties komt er niks van terecht.
Is een code.quote:
De vogel is geland, de rolex is gejatquote:
Maar hij loopt nog.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De vogel is geland, de rolex is gejat
Dat kan wel maar mijn inschatting is, is dat het gespeeld is.quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus kunnen de emoties van Isaac niet echt zijn?
Wij zijn allebei leuk, dat klopt welquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:42 schreef FreshFruit het volgende:
Stalker zijn
Stalker zijn
Klink best leuk
maily en Monique
kunnen het beide zijn.
Ku lu yukquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
jaaa we stalken elkaar
![]()
jij kon het natuurlijk goed overzien allemaal toen je je ballen aan het bruinen was de afgelopen dagen
Hoe heerlijk dat je hier mag lachen om iemands commentaar zonder dat het topic ineens voor een uur op slot gaat hequote:Op donderdag 15 juni 2023 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Uitdaging:quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |