SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dilrosun mag de veters van Simons nog niet eens strikkenquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:51 schreef Vis1980 het volgende:
Dilrosun is vooral goed in moeilijk kijken, heeft met Simons wel behoorlijke concurrentie in NL.
Een 21-jarige dwerg met een 1-jarig contract die al jaren wordt verhuurd aan KKD-clubs en er pas net zijn eerste seizoen in de Eredivisie op heeft zitten bij de nummer 15.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:55 schreef Kerftminister het volgende:
Azarkan ook nog niet eens een miljoenheb je wss zn kosten niet eens voor terug.
Hopelijk zit er in dat geval een doorverkooppercentage aan vast.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:15 schreef Scrummie het volgende:
Mooi voor Azarkan, hopelijk kan ie het niveau aan.
Vind ik wel maar niet goed genoeg om zijn fysiek te compenseren op een niveau hoger dan Utrecht.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Azarkan is dan ook helemaal niet zo goed.
NEEquote:Op donderdag 15 juni 2023 14:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Met deze wijsheden hadden we Kokcu gratis met de bus naar Lissabon kunnen brengen en alsnog 100 miljoen winst gemaakt.
2,5 of iets minimaalquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een 21-jarige dwerg met een 1-jarig contract die al jaren wordt verhuurd aan KKD-clubs en er pas net zijn eerste seizoen in de Eredivisie op heeft zitten bij de nummer 15.
Wat had je precies verwacht qua verkoopprijs?
niet eens naar kijkenquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dilrosun mag de veters van Simons nog niet eens strikken
En als we voor 35 hadden verkocht hadden we meer.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
NEE
als we dat hadden gedaan hadden we 30 miljoen minder gehad
het is gewoon een kwestie van calculeren
Harvardedquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
En als we voor 35 hadden verkocht hadden we meer.
Het is een domme redenatie.
Heb je toch 5 Wieffers voor.quote:
Sommige leven in sprookjesland, zelfs in Football Manager krijg je niet zulke bedragen voor een speler in die situatie.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een 21-jarige dwerg met een 1-jarig contract die al jaren wordt verhuurd aan KKD-clubs en er pas net zijn eerste seizoen in de Eredivisie op heeft zitten bij de nummer 15.
Wat had je precies verwacht qua verkoopprijs?
hij is niet voor 35 verkochtquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
En als we voor 35 hadden verkocht hadden we meer.
Het is een domme redenatie.
over watquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:34 schreef Elan het volgende:
Valentijn trolololo
Die man kan toch niet serieus zijn?
hij is frustie dat er te weinig 020 spelers in de basis staanquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:40 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.voetbalversla(...)een-maatje-te-klein/
Wat een clown
Valentijn was zelfs beste vrienden met van Gaal omdat hij louter positieve vragen stelde.quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij is frustie dat er te weinig 020 spelers in de basis staan
toen er veel 020 spelers in de basis stonden de afgelopen jaren en het fout ging hoorden we valentijntje natuurlijk niet
Ik schat Pietje eigenlijk wel hoger in.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Valentijn is Pietje met een verdienmodel.
Dat moet je gewoon helemaal negeren
Oef… dat is een woordencombinatie die niemand ooit eerder heeft gebruikt of zou verwachten.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik schat Pietje eigenlijk wel hoger in.
Hm, de clubvoorkeur van de beste man staat een objectieve kijk ietwat in de weg.quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:40 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.voetbalversla(...)een-maatje-te-klein/
Wat een clown
Ietwat ja…quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hm, de clubvoorkeur van de beste man staat een objectieve kijk ietwat in de weg.
Oh Arnequote:Slot zag twijfels bij zijn selectie: "Dan moet je een leider zijn"
Na een bijzonder seizoen, met als afsluiter de landstitel, zijn de meeste mensen binnen Feyenoord aan het genieten van een welverdiende vakantie. Voordat trainer Arne Slot op 4 juli start met de voorbereiding op het nieuwe seizoen is ook hij aan het genieten van een korte periode rust.
In een uitgebreid interview met het Feyenoord Magazine vertelt Slot een aantal nieuwe verhalen, zo ook zijn gevoel toen hij thuiskwam na de 0-7 nederlaag tegen FC Kopenhagen in de voorbereiding van afgelopen seizoen. "Ik kwam thuis en zei tegen mijn vrouw: 'als dit ons niveau is, dan wordt het dit seizoen helemaal niks.' Ik had grote twijfels, en met mij een paar spelers die gebleven waren. Dan moet je een leider zijn. Ik heb tegen de jongens gezegd dat we heus wel weer lekker gingen voetballen, maar dat ik niet kon beloven dat we bij de bovenste drie zouden eindigen. Maar ik heb altijd het vertrouwen gehouden dat we het elftal op een goede manier konden laten spelen."
De Klassieker
Na de gewonnen uitwedstrijd tegen Ajax verscheen er een mooie speech van Slot, waarin hij duidelijk maakte dat de spelers zichzelf ook niet moesten ‘kleineren’ door overal foto’s te plaatsen alsof het kampioenschap al binnen was. Wat hij had gezegd als zijn elftal verloren had? "Dan zou ik zeggen: ‘We hebben nu wel verloren, maar we weten dat het onterecht is. We staan nu in punten gelijk, maar we waren gewoon beter. We zijn beter dan Ajax. Thuis waren we ook beter. Laat ze maar even blij zijn, maar wij geven dit niet meer weg."
Een aantal dagen na de overwinning zette Slot zijn selectie voor een groot bioscoopscherm. Hier wilde hij op een bijzondere manier een aantal momenten van De Klassieker uitlichten. "Daar heb ik ze laten zien dat Ajax alleen maar aan het tijdrekken was. Dusan Tadic die ging liggen, omdat hij zoveel pijn leek te hebben en de wedstrijd lag twee minuten stil. Daarna speelde hij gewoon weer door. Dan zeg ik: 'Kijk, de regerend kampioen vindt het noodzakelijk om tegen ons theater te spelen en tijd te rekken. Op een normale manier kunnen ze niet van ons winnen.'"
Menselijke aspect
Voor Slot is het erg belangrijk om een goede band te creëren met zijn spelers, waar die met Orkun Kökcü extra speciaal was. "In de afgelopen twee jaar heb ik met hem een bijzondere band opgebouwd. Hij heeft zo zijn moeilijke momenten gehad, met alles wat speelde rondom die speciale aanvoerdersband, slapeloosheid, de teleurstelling dat we de Conference League niet wonnen en dat bijna het hele elftal uit elkaar viel. En het bijzondere was, je zag het nooit aan zijn spel. Hij heeft altijd gepresteerd. Maar voor mij is het menselijke aspect altijd het belangrijkste, zelfs als het sportieve belang in het gedrang komt."
Vernieuwd voetbal
Na een periode van voetbal onder Dick Advocaat was het een genot om het spel van Slot te zien, echter was er ook onzekerheid of het wel verstandig was om zoveel te vragen van de spelers. "Het is niet meer het voetbal van bam-bam-bam uit de havenstad, ook al waren er in de historie ook periodes met mooi spel. Kijk naar Justin Bijllow, hij durft als keeper met risico op te bouwen. De supporters zijn steeds meer waardering gaan krijgen voor het voetbal dat we spelen. Ik hoop dat we het legioen een klein beetje hebben kunnen boetseren. Het DNA zit er gewoon in, dat is gewoon dat hun team moet willen, dat spelers er alles voor over moeten hebben. Maar dat mooie spel waar ik zo van houd, dat wordt nu echt omarmd. De supporters geven applaus voor een mooi driehoekje. Sowieso beleven ze hier bij Feyenoord alles heel intens. Hoe vaak ons team niet wordt gevraagd een shirt te signeren omdat het de laatste wens is dat het mee de doodskist ingaat. Dat hoort echt bij deze club, bij deze supporters."
Het complete interview is te lezen in het nieuwste Feyenoord Magazine. Hier praat Slot onder andere nog over het hebben van controle, zijn enthousiasme voor grote wedstrijden en het gevoel van andere mensen willen helpen.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:41 schreef Scrummie het volgende:
https://www.instagram.com/p/CtjYxBHr2mr/
@:CAland
Mooi manquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:41 schreef Scrummie het volgende:
https://www.instagram.com/p/CtjYxBHr2mr/
@:CAland
Dat mag ik hopen. Valentijn heeft zijn studie niet eens afgemaakt.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik schat Pietje eigenlijk wel hoger in.
Deze lijst wordt pas gebruikt vanaf 24/25, maar we kunnen echt een enorme slag slaan. Bij ons wordt het Trencin jaar afgestreept, terwijl we in de CL door onze geplaatste status serieus kunnen scoren. Als je de laatste zestien haalt met iets van tien punten krijg je er twaalf puntjes bij.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:17 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De ranglijst is geüpdatet (op alle fronten)
John van ‘t Schip, ook al een Feyenoorder.quote:Hij is degene die met Frenkie kan uitgroeien tot een vaste waarde"
Afgelopen woensdag begonnen bij het Nederlands elftal zowel Justin Bijlow, Lutsharel Geertruida en Mats Wieffer in de basis. Voor de middenvelder van Feyenoord is veel lof in de media, omdat hij laat zien goed mee te kunnen op het niveau.
"Wieffer speelde een prima wedstrijd en was zowel aan de bal als de tussen de linies slim en in z’n passing goed", oordeelt John van 't Schip in De Telegraaf. Met een zeven gaf de analist de Feyenoorder het hoogste cijfer van het hele elftal, op de derde plek eindigde Geertruida met een zes. "Verdedigend ook een paar keer goed ervoor komend. Spelend in pas zijn tweede interland liet hij zien dat hij degene is die met Frenkie kan uitgroeien tot een vaste waarde. Hij heeft een fantastische ontwikkeling doorgemaakt."
Geertruida en Bijlow
De verdediger van Feyenoord speelde in dezelfde rol als onder Arne Slot, maar dat is iets waar zijn teamgenoten nog wel aan moeten wennen. Toch maakte hij een goede indruk in een verder grotendeels zwak elftal. "Geertruida speelde een goede eerste helft en anticipeerde goed op de inzakkende spitsen van Kroatië. Aan de bal gaf hij ook een goede pass tussen de linies. Verslikte zich één keer zonder dat het werd afgestraft. Viel net als rest van team terug in verder verloop van de wedstrijd, maar wél een speler die toekomst heeft voor het Nederlands elftal."
Bijlow speelde van de drie Feyenoorders zijn minste wedstrijd. Ondanks dat de vier tegengoals bestonden uit twee penalty's en een tweede doelpunt die erg slecht was verdedigd, leek hij bij het derde doelpunt wel meer te kunnen doen om de bal tegen te houden. "Bij de derde goal verwachtte hij intuïtief de verste hoek waardoor hij een fractie van een seconde te laat richting bal dook. Hij werd in de opbouw veel onder druk gezet en gedwongen om lang te spelen op Gakpo. Onder de druk uitvoetballen in samenwerking met verdedigers en middenvelders moet hij verbeteren."
Het is zelfs helemaal geen probleem. Wat is er nu allemaal gegooid afgelopen seizoenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:46 schreef snabbi het volgende:
Ik zag net wat beelden van Mexico rondom de kaarten (en las de reactie van Santi).
Gelukkig is het gooien van voorwerpen op het veld echt een Nederlands probleem. Wat een ellende komt daar naar beneden zeg.
@AIVDquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:30 schreef tong80 het volgende:
Zelf heb ik vroeger ook het één en ander in één of andere hoek van het stadion geworpen.
Toch aandoenlijk hoe die guitige Feyenoorders in de media direct zo opgewonden raken als een speler van hen in Oranje per ongeluk twee ballen naar voren goed raakt.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
John van ‘t Schip, ook al een Feyenoorder.
Nou, al een bal gehad?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:48 schreef hhh38 het volgende:
Ik probeer Vipotnik te scouten bij Finland - Slovenië, maar hij krijgt de bal maar niet
Wedstrijd was al bijna afgelopen toen ik het stuurdequote:
Echt, hè?quote:
De doorbraak van Hartman is 1 van mijn favoriete aspecten van afgelopen seizoen, wat een leuk kereltjequote:
Ah oke.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wedstrijd was al bijna afgelopen toen ik het stuurde
Hij kreeg nog een lage corner bij de eerste paal maar daar viel zelfs met 100 finishing niets van te maken
Als je 1 te verbeteren factor mag noemen voor volgend jaar is het wel de corner.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Seba even met een corner assistje tegen de Duitsers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:11 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Een Bask bij Feyenoord! @:Rellende_RotscholierMet al die Dordrecht-spelers neemt de lijst van geflopte transfers nog steeds toe, en dat in deze verder succesvolle periode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg mooi
Makkelijk eerste
Ik dacht dat er een maximum aantal spelers was dat een club aan 1 andere club mocht verhuren, hoe zit dat?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met al die Dordrecht-spelers neemt de lijst van geflopte transfers nog steeds toe, en dat in deze verder succesvolle periode.
Erg mooi
[ twitter ]
Een Bask bij Feyenoord! @:Rellende_RotscholierVenezuela, te vergelijken met Fernando Amorebieta dus. Speelt nu ook al bij een club uit het Baskenland. Dit kan niet anders dan een doorslaand succes worden, ik trek met de ikurrina richting het Matchoholic Stadion.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Maximaal 4 inderdaadquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een maximum aantal spelers was dat een club aan 1 andere club mocht verhuren, hoe zit dat?
Die neemt de foto.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waar staat Taylor op deze foto?
[ twitter ]
Een Bask bij Feyenoord! @:Rellende_RotscholierDit zou kunnen betekenen als dit tenminste echt waar is dat Geertruida binnenkort vertrektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Het meest ideale scenario wel.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:11 schreef Pistolero het volgende:
Niet dat ik het verwacht, maar wat zou er eigenlijk gebeuren indien Dordrecht per ongeluk promoveert naar de Eredivisie?
Probleem blijf je houden dat je spelers niet kan uitwisselen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het meest ideale scenario wel.
Hij wordt voor Dordrecht gehaald, dus nee, dat betekent het nietquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dit zou kunnen betekenen als dit tenminste echt waar is dat Geertruida binnenkort vertrekt
waarom zou feyenoord spelers kopen voor dordrechtquote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij wordt voor Dordrecht gehaald, dus nee, dat betekent het niet
Omdat we een alliantie zijn aangegaan met Dordt. Spelers waar we wel toekomst in zien, maar niet direct voor het eerste elftal goed genoeg zijn en te oud / te goed voor O21quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom zou feyenoord spelers kopen voor dordrecht
Waarom zou Feyenoord als vervanger van Geert een speler halen uit de 3e league van Spanje?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom zou feyenoord spelers kopen voor dordrecht
ja waarom zouden ze dat doen....om hem bij dordrecht te stallen>quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waarom zou Feyenoord als vervanger van Geert een speler halen uit de 3e league van Spanje?
Dat noemen ze potentie.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja waarom zouden ze dat doen....om hem bij dordrecht te stallen>
Goed plan.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kunnen we Klaas niet bij Dordrecht stallen
Dames en heren, vanaf nu heeft het fok forum een samenwerking met...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van mijn part gaat hij naar Ajax, als ik de primeur maar heb.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben daarom besloten atypisch en klaasweetalles aankomend seizoen te verhuren naar FC Dordrechtquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dames en heren, vanaf nu heeft het fok forum een samenwerking met...
FC DORDRECHT!!!
WIJ ZIJN DE JAGERS, DE ACHTERVOLGERS.
wtf lul jij gekquote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat noemen ze potentie.
Iets wat jij niet bezit klaas dus we vergeven jou dat je dit niet snapt.
Jens komt eraanquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wtf lul jij gek
ik eet 2 eieren per dag
ik heb zat potentie
stuur je vriendin en haar vriendinnen
Klaasquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
“Ik eet twee eieren per dag, ik heb zat potentie”
Zoals veel genieën is hij een beetje gek.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klaas
Pure poëzie maar helaas van een te hoog niveau voor velen.
Daar moet toch wel een club voor komen. Toch?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Speelt volgend seizoen lekker in de krochten van de championship.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wtf lul jij gek
ik eet 2 eieren per dag
ik heb zat potentie
Heerlijke speler. Erg zonde dat hij afgelopen jaar zo vaak geblesseerd was.quote:
Waarschijnlijk heeft dat te maken met andere trainingsmethoden en het hogere tempo.in de PLquote:Op zondag 18 juni 2023 10:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Heerlijke speler. Erg zonde dat hij afgelopen jaar zo vaak geblesseerd was.
Voor die ene redding tegen Marseille. Verder een dramatische keeperquote:
Ik zie hem nog graaien in Berlijnquote:Op zondag 18 juni 2023 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor die ene redding tegen Marseille. Verder een dramatische keeper
Haha dit is toch helemaal goudquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wtf lul jij gek
ik eet 2 eieren per dag
ik heb zat potentie
Ik moest er gisteren al hard om lachen. Maar nu jij hem quote moet ik er weer hardop om lachenquote:
Eigenlijk is het een dag later nog leuker.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moest er gisteren al hard om lachen. Maar nu jij hem quote moet ik er weer hardop om lachen![]()
Volgens mij stelt de Israelische competitie ook niet heel veel voor.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:46 schreef Caland het volgende:
Bij Slavia zullen ze nog steeds in de lach schieten als ze Marciano zien schutteren. Gelukkig hadden ze zelf ook een kutkeeper.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ronduit bizar dat mensen zich daar zo over opwinden. Voor mijn part gooien ze elke vrije vierkante centimeter van het shirt vol met sponsoren als het geld in het laatje brengt.quote:
Sorry hoor maar dit is ook bizar.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ronduit bizar dat mensen zich daar zo over opwinden. Voor mijn part gooien ze elke vrije vierkante centimeter van het shirt vol met sponsoren als het geld in het laatje brengt.
Het is maar een shirt, who the fuck cares hoe dat eruit ziet qua design/kleuren/sponsoren. Ik zal nooit begrijpen dat men zich daar zo druk om kan maken.
Dat jij er wat beleving betreft wat anders in staat dan gemiddeld was wel duidelijk.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zal nooit begrijpen dat men zich daar zo druk om kan maken.
Tsja, in een ideale wereld heb je helemaal geen sponsoren op je shirt natuurlijk. Maar we leven nou eenmaal in een totaal verotte kapitalistische wereld, dus dan maar maximaal geld harken.quote:
Dit is een grap toch? Of probeer je ff "lekker anders" te zijn?quote:Op maandag 19 juni 2023 12:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is maar een shirt, who the fuck cares hoe dat eruit ziet qua design/kleuren/sponsoren.
quote:Op maandag 19 juni 2023 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft iemand foto van prijsvrij-shirt?
dit valt toch wel mee? Los van dat het een feyenoord short is danquote:
Het is een teken van commerciële onkunde. Juist kleine clubs hebben altijd zoveel mogelijk kleine sponsoren bij gebrek aan één grote vis. Deze verstandige supporter vat mijn mening goed samen:quote:Op maandag 19 juni 2023 12:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tsja, in een ideale wereld heb je helemaal geen sponsoren op je shirt natuurlijk. Maar we leven nou eenmaal in een totaal verotte kapitalistische wereld, dus dan maar maximaal geld harken.
Nee joh, allemaal prima dat DtK dat allemaal als eindverantwoordelijke doet. Zo gaat het bij sommige mkb’s tenslotte ook!quote:Op maandag 19 juni 2023 12:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is een teken van commerciële onkunde. Juist kleine clubs hebben altijd zoveel mogelijk kleine sponsoren bij gebrek aan één grote vis. Deze verstandige supporter vat mijn mening goed samen:
[ twitter ]
[ twitter ]
Wat een negatief gezeik weer allemaal. Jij was er niet bij toen ze de deals maakten. Ik volg te Kloese blind. jaaaa kloesegod jaaa slot we worden gekquote:Op maandag 19 juni 2023 12:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is een teken van commerciële onkunde. Juist kleine clubs hebben altijd zoveel mogelijk kleine sponsoren bij gebrek aan één grote vis. Deze verstandige supporter vat mijn mening goed samen:
[ twitter ]
[ twitter ]
We hebben het over een man die Slot weg wilde hebben aan het begin van afgelopen seizoen. Laten we die potentiele dwangbuisdrager niet al teveel aandacht schenken.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
User @:pistolero, die iedere speler voor een appel en een ei zou verkopen, wil graag maximaal geld harken.
Niet gek toch? We moeten nog netjes onze schulden afbetalen.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
User @:pistolero, die iedere speler voor een appel en een ei zou verkopen, wil graag maximaal geld harken.
ik heb nog nooit van robert nog wat gehoordquote:Op maandag 19 juni 2023 12:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Robert heeft bovendien geen Harvard gedaan en eet vast geen twee eieren per dag.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb nog nooit van robert nog wat gehoord
waarom wordt hij zijn tweet hier geplaats
wie is hij dan
alsof ze bij feyenoord al niet bezig zijn met dergelijke marketing onderzoeken of het commercielle gedeelte maximaal uit te buiten
deze knakker heb er geen reet verstand en denkt dat het allemaal effe zo makkelijk is
Het is nooit een geweldige keeper geweest. Heb de hype eromheen ook niet zo begrepen. Oogt onzeker, heeft in Europa en de topwedstrijden nog vrijwel niets gebracht en ik vind er ook geen geweldige kop op zitten. Kan net het niveau van Feyenoord aan maar laten we niet overdrijven.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zeg het maar jongens, is de heer Justin Bijlow een Champions League waardige keeper?! Ik constateer hier tussen de bedrijven door eventjes dat hij vorig seizoen in totaal 8x heeft moeten "vissen" in het Stadio Olimpico en in het Nederlands elftal is het steevast huilen met de pet op. Hij weet zich niet te onderscheiden in grote wedstrijden. Toen we Olympique Marseille uitschakelden en wonnen in 020 stonden "toevallig" de heren Marciano en Wellenreuther onder de lat.
ligt het een bijlow of aan die verdedigersquote:Op maandag 19 juni 2023 13:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zeg het maar jongens, is de heer Justin Bijlow een Champions League waardige keeper?! Ik constateer hier tussen de bedrijven door eventjes dat hij vorig seizoen in totaal 8x heeft moeten "vissen" in het Stadio Olimpico en in het Nederlands elftal is het steevast huilen met de pet op. Hij weet zich niet te onderscheiden in grote wedstrijden. Toen we Olympique Marseille uitschakelden en wonnen in 020 stonden "toevallig" de heren Marciano en Wellenreuther onder de lat.
Ja legit benieuwd hoe @Pistolero daar nu op terugkijkt en of hij vindt dat hij te voorbarig was met zijn #SlotOut of dat het destijds niet gek was om dat te roepen. Ik heb dit eerder gevraagd hier in dit topic, maar hij antwoordde niet. Mss over het hoofd gezien of hij geeft me de Pietje treatment en negeert mequote:Op maandag 19 juni 2023 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben het over een man die Slot weg wilde hebben aan het begin van afgelopen seizoen. Laten we die potentiele dwangbuisdrager niet al teveel aandacht schenken.
Wat het totale gebrek aan realiteitszin bij supporters wat betreft transfersommen precies te maken heeft met maximaal geld harken qua sponsors ontgaat mij een beetje, maar oke.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Slot blijft een zeer overschatte trainer en bovenal een erg naar persoon. Het gros van de andere trainers in Nederland had het niet slechter gedaan afgelopen seizoen.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:19 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ja legit benieuwd hoe @:Pistolero daar nu op terugkijkt en of hij vindt dat hij te voorbarig was met zijn #SlotOut of dat het destijds niet gek was om dat te roepen. Ik heb dit eerder gevraagd hier in dit topic, maar hij antwoordde niet. Mss over het hoofd gezien of hij geeft me de Pietje treatment en negeert me
Gewoon een opleiding hbo management doen, ja tochquote:Op maandag 19 juni 2023 12:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een negatief gezeik weer allemaal. Jij was er niet bij toen ze de deals maakten. Ik volg te Kloese blind. jaaaa kloesegod jaaa slot we worden gek
quote:Op maandag 19 juni 2023 13:26 schreef Pistolero het volgende:
Slot blijft een zeer overschatte trainer en bovenal een erg naar persoon.
[..]
Slot blijft een zeer overschatte trainer en bovenal een erg naar persoon. Het gros van de andere trainers in Nederland had het niet slechter gedaan afgelopen seizoen.
Zo, daar heb je je antwoord. Waarschijnlijk niet wat je had verwacht alleen.
Gelukkig nog iemand die weet dat Dick en Cor eigenlijk de basis hebben gelegd, maar wat is er naar aan Slot?quote:Op maandag 19 juni 2023 13:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Slot blijft een zeer overschatte trainer en bovenal een erg naar persoon. Het gros van de andere trainers in Nederland had het niet slechter gedaan afgelopen seizoen.
Hij geilt wel een klein beetje op zichzelf, maar dat heb je volgens mij ook wel een beetje nodig in zo'n positie.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gelukkig nog iemand die weet dat Dick en Cor eigenlijk de basis hebben gelegd, maar wat is er naar aan Slot?
Hij geeft Walemark geen speeltijd.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gelukkig nog iemand die weet dat Dick en Cor eigenlijk de basis hebben gelegd, maar wat is er naar aan Slot?
quote:Op maandag 19 juni 2023 13:21 schreef Pistolero het volgende:
het totale gebrek aan realiteitszin zin bij supporters
Toch gelachen, al zal het verband je ongetwijfeld weer ontgaan.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Doordat hij zó erg nadenkt over welke woorden hij gebruikt komt hij soms nogal onoprecht over.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij geilt wel een klein beetje op zichzelf, maar dat heb je volgens mij ook wel een beetje nodig in zo'n positie.
Iets anders zou ik niet echt op kunnen noemen.
Ik vond hem altijd heel veel potentie hebben door zijn lef en explosiviteit, maar die blessures lijken op dat vlak toch wel een beetje z'n tol te hebben geëist. Hij heeft nu vaker momenten van twijfel en onzekerheid.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind dat er maar weinig punten zijn waar hij echt slecht in is, dat maakt je dan meteen de beste keeper in de eredivisie (al zegt dat meer over de rest).quote:Op maandag 19 juni 2023 14:22 schreef bbuddybb het volgende:
Bij Feyenoord vond ik ‘m een tijdje overschat. Hij begon ook niet bepaald goed aan dit seizoen, maar vervolgens heeft hij zich wel herpakt en is hij mijns inziens de beste keeper in de Eredivisie.
Bij Oranje is het vooralsnog niet overtuigend. Wellicht heeft ie even een paar wedstrijden nodig. Maar of hij de tijd krijgt van Koetje…
Wat dat betreft zijn de CL-wedstrijden straks ideaal om zichzelf te kunnen bewijzen.
French Corner is inmiddels weg. Patrick Lodewijks is nu daar keeperstrainer, hopelijk kan hij er wat meer stabiliteit erin bouwen. Sowieso goed om een paar potjes met zelfde defensie te spelen (al lukt dat bijna nooit).quote:Op maandag 19 juni 2023 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat er maar weinig punten zijn waar hij echt slecht in is, dat maakt je dan meteen de beste keeper in de eredivisie (al zegt dat meer over de rest).
Bij Oranje niet zo overtuigend nee, al zal dat ook deels liggen aan de gammele defensie voor hem en het gegoochel van French Corner waardoor geen enkele keeper met vertrouwen in het huidige oranje zal staan.
Ik vroeg me net af of we al een mening hadden over Castellettoquote:Op maandag 19 juni 2023 16:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik schrok, ik had een pushbericht waarin stond "Feyenoord brengt bod uit op Jean-..." omdat de rest van de tekst niet paste. Ik dacht even dat het zou vervolgen met "Paul Boetius".
Oja, we hebben nog een goedkope vervanger voor Rasmussen nodig.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vroeg me net af of we al een mening hadden over Castelletto
Vind Wellenreuther beter eerlijk gezegd. Begon ook steeds meer lef in zijn spel te leggen en zorgt voor fatsoenlijke ballen qua opbouw.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:22 schreef bbuddybb het volgende:
Bij Feyenoord vond ik ‘m een tijdje overschat. Hij begon ook niet bepaald goed aan dit seizoen, maar vervolgens heeft hij zich wel herpakt en is hij mijns inziens de beste keeper in de Eredivisie.
Bij Oranje is het vooralsnog niet overtuigend. Wellicht heeft ie even een paar wedstrijden nodig. Maar of hij de tijd krijgt van Koetje…
Wat dat betreft zijn de CL-wedstrijden straks ideaal om zichzelf te kunnen bewijzen.
Wellenreuther wordt wel wat opgehemeld door die geweldige redding in de ArenA maar heeft ook zijn mindere wedstrijden gehad. Zo geweldig was hij nou ook weer niet.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind Wellenreuther beter eerlijk gezegd. Begon ook steeds meer lef in zijn spel te leggen en zorgt voor fatsoenlijke ballen qua opbouw.
Bijlow is te onzeker geworden na zijn blessure(s) met uitkomen en zijn trappen komen vaak niet aan.
Niet heel veel geloof ik, maar zo een Hartman stond eigenlijk ook niet te boek als talent, maar was afgelopen jaar samen met Smal wel de beste linksback in de Eredivisie. Dus het zegt niet alles.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:42 schreef Elan het volgende:
Zitten er überhaupt nog jeugdspelers aan te komen? Moet eerlijk zeggen dat ik dat niet echt volg, maar na wie er vorig seizoen in de voorbereiding allemaal een kans kregen is daar eigenlijk amper wat van doorgebroken.
Had wel verwacht dat zo'n Milambo was doorgebroken of Hartjes. Die laatste staat mogelijk voor een vertrek naar PEC (huur zonder optie koop).quote:Op maandag 19 juni 2023 16:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet heel veel geloof ik, maar zo een Hartman stond eigenlijk ook niet te boek als talent, maar was afgelopen jaar samen met Smal wel de beste linksback in de Eredivisie. Dus het zegt niet alles.
Milambo kan nog wel, die is pas 18. Hartjes valt wel wat tegen volgens mij al is die ook 20.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat zo'n Milambo was doorgebroken of Hartjes. Die laatste staat mogelijk voor een vertrek naar PEC (huur zonder optie koop).
Milambo zit er nog wel redelijk dicht tegenaan, één van de weinig spelers die er ook wel bijzat afgelopen seizoen. Misschien Benita nog en spelers als Slory en Kleijn zullen wel weer aansluiten. Maar dan heb je het wel.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat zo'n Milambo was doorgebroken of Hartjes. Die laatste staat mogelijk voor een vertrek naar PEC (huur zonder optie koop).
Vond hem gewoon prima spelen, na de winterstop kan ik me geen slechte wedstrijden van hem herinneren eerlijk gezegd. Zelfs in die verloren klassieker had hij nog een paar wereldreddingen.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet heel veel geloof ik, maar zo een Hartman stond eigenlijk ook niet te boek als talent, maar was afgelopen jaar samen met Smal wel de beste linksback in de Eredivisie. Dus het zegt niet alles.
Zou je die kunnen noemen na zijn blessures? Vind dat nou juist wel een sterk punt van hem eigenlijk.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond hem gewoon prima spelen, na de winterstop kan ik me geen slechte wedstrijden van hem herinneren eerlijk gezegd. Zelfs in die verloren klassieker had hij nog een paar wereldreddingen.
Heb bij Bijlow het idee dat die blessures mentaal iets hebben gedaan, hij oogt minder zeker, nu helemaal bij het NL-elftal maar bij ons had hij ook al van zulke momenten waarbij hij als een wijf uitkomt.
Las laatst dat Slory zou vertrekken, definitief.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Milambo zit er nog wel redelijk dicht tegenaan, één van de weinig spelers die er ook wel bijzat afgelopen seizoen. Misschien Benita nog en spelers als Slory en Kleijn zullen wel weer aansluiten. Maar dan heb je het wel.
Oh nee ik had oprecht geen verwachting. Was gewoon benieuwd. Het was ook niet bedoeld als ''haha stond jij mooi even voor lul'' al snap ik dat het mss zo overkomtquote:Op maandag 19 juni 2023 13:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou jammer zijn, al blijft dat ook wel heel lang een pupilletje. Lijkt me nou prima voor een Dordrecht.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Las laatst dat Slory zou vertrekken, definitief.
Oh echt? Ik had t idee dat dat er wel eentje. Fysiek ook wel prima.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Qua reflexen vind ik hem wel heel goed maar soms komt hij wel als een debiel uit en gaat hij weer snel terug. Bijvoorbeeld die wedstrijd tegen Twente, dat was op zijn minst bijzonder te noemen. Lazio uit blijft hij juist weer staan bij de 1-0 terwijl het een 1 op 1 situatie is waar je de keeper verwachtquote:Op maandag 19 juni 2023 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je die kunnen noemen na zijn blessures? Vind dat nou juist wel een sterk punt van hem eigenlijk.
Ik heb liever een keeper die iets te vaak uitkomt dan iemand die liever in zijn doel blijft staan, want in de laatste situatie kan je Slotball wel vergeten. Denk dat je nogal onderschat hoeveel aanvallen Bijlow eruithaalt met zijn uitkomen omdat je dat al snel als normaal gaat zien.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Qua reflexen vind ik hem wel heel goed maar soms komt hij wel als een debiel uit en gaat hij weer snel terug. Bijvoorbeeld die wedstrijd tegen Twente, dat was op zijn minst bijzonder te noemen. Lazio uit blijft hij juist weer staan bij de 1-0 terwijl het een 1 op 1 situatie is waar je de keeper verwacht. Dan nog een keer dat moment tegen Vitesse 2 seizoenen geleden waar hij uit komt stormen als een dwaas en wat resulteerde in 1-0 . Gewoon apart. Bij Oranje had hij zag ik ook weer een paar van zulke momenten. Al kan je dat ook prima aan het collectief zwakzinnigen voor hem wijten.
Maar misschien kijk ik wel gewoon te kritisch hoor, heb altijd wel het idee gehad dat hij een topkeeper in wording was dus beoordeel je hem ook als zodanig.
Kan er niks over vinden, zou wel jammer zijn want hij gold als een groot talent.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Oh echt? Ik had t idee dat dat er wel eentje. Fysiek ook wel prima.
Eens, maar De Wel doet dan ook gewoon prima. Ben wel benieuwd of hij nog speeltijd gaat krijgen als Bijlow heel blijft.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb liever een keeper die iets te vaak uitkomt dan iemand die liever in zijn doel blijft staan, want in de laatste situatie kan je Slotball wel vergeten. Denk dat je nogal onderschat hoeveel aanvallen Bijlow eruithaalt met zijn uitkomen omdat je dat al snel als normaal gaat zien.
In de potjes onder Marciano en de eerste potjes van Wellenreuther merkte je al meteen wat nauwelijks uitkomen doet met een verdediging.
Ja die pakte dat uiteindelijk prima op waar hij in die eerste potjes niet van zijn lijn durfde te komen. Gek wat vertrouwen kan doen met voetballers.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:42 schreef Elan het volgende:
Eens, maar De Wel doet dan ook gewoon prima. Ben wel benieuwd of hij nog speeltijd gaat krijgen als Bijlow heel blijft
Jammer, dat was nou net een talentje die twee eieren per dag eet dacht ik.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was wat dat betreft vrij vergelijkbaar met Bijlow begin dit seizoen en ook bij NL, ietsje te onzeker en vandaar net iets te traag bij het uitkomen maar ook in de reflexen. Typisch een keeper zonder ritme of inderdaad zonder het vertrouwen. Één zo’n redding als op het schot van Kudus waar je geen seconde over kan nadenken en plots is het vertrouwen er vol.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die pakte dat uiteindelijk prima op waar hij in die eerste potjes niet van zijn lijn durfde te komen. Gek wat vertrouwen kan doen met voetballers.
Misschien Noppert wel maar dat is er eentje die bij een 1-0 achterstand tegen Gibraltar nog niet van zijn lijn afkomt om er een aanval uit te halen.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:27 schreef Caland het volgende:
Bij Oranje niet zo overtuigend nee, al zal dat ook deels liggen aan de gammele defensie voor hem en het gegoochel van French Corner waardoor geen enkele keeper met vertrouwen in het huidige oranje zal staan.
Daarom ben jij ook geen supporter.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ronduit bizar dat mensen zich daar zo over opwinden. Voor mijn part gooien ze elke vrije vierkante centimeter van het shirt vol met sponsoren als het geld in het laatje brengt.
Het is maar een shirt, who the fuck cares hoe dat eruit ziet qua design/kleuren/sponsoren. Ik zal nooit begrijpen dat men zich daar zo druk om kan maken.
Ik kan het niet terug vinden dus ben wel benieuwd waar dat vandaan komt.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer, dat was nou net een talentje die twee eieren per dag eet dacht ik.
Zonde
Benita is echt te licht denk ik hoor.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Milambo zit er nog wel redelijk dicht tegenaan, één van de weinig spelers die er ook wel bijzat afgelopen seizoen. Misschien Benita nog en spelers als Slory en Kleijn zullen wel weer aansluiten. Maar dan heb je het wel.
Van Persie, Wijnaldum, Kokcu, Clasie waren in de jeugd ook al erg goed.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:43 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Benita is echt te licht denk ik hoor.
Sauer geef ik ook goede kansen.
Het mooie van die jeugdteams vind ik altijd dat het juist diegenen zijn waar je het nooit over hebt die het ineens overtuigend halen. Sleegers, Slabbekoorn, Schuurman zijn de andere kant van die medaille. Opgehemeld, door het ijs gezakt.
Dat klopt, maar bij Clasie waren er wel grote twijfels over zijn fysiek. Die is via het zijspoor van Excelsior alsnog op niveau gekomen. Sleegers haalde die brug niet.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Persie, Wijnaldum, Kokcu, Clasie waren in de jeugd ook al erg goed.
@ZKA heb ik bij jou iets gelezen over definitief vertrek van Story of ben ik gek aan het worden?quote:Op maandag 19 juni 2023 18:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan het niet terug vinden dus ben wel benieuwd waar dat vandaan komt.
Knettergek.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:ZKA heb ik bij jou iets gelezen over definitief vertrek van Story of ben ik gek aan het worden?
[..]
Soms postte hij wel aardige dingen maar dit was echt krankzinnig.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
![]()
Ok, jou hoeven we hier dus écht nóóit meer serieus te nemen.
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Soms postte hij wel aardige dingen maar dit was echt krankzinnig.
quote:Op woensdag 16 december 2020 13:03 schreef Elan het volgende:
[..]
What could possibly go wrong
Alleen daarom al 100% liever een realist Advocaat met een saaie maar behoudende manier van spelen, of een Koeman die niet schroomde om met 5 verdedigers te gaan spelen dan zo'n figuur die met een vaste blinde aanvallende speelstijl werkt..
quote:
quote:Op maandag 9 januari 2023 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
En nog los van doelpunten heeft vooral Ajax toch wel een bak meer aan ervaring in huis, Feyenoord heeft volgens mij nauwelijks spelers in de categorie 26-30. Ja ik kom dan op Alien ik vergeet er vast nog één of twee.
Dat breekt je op. Je kan heel misschien nog wel gaan concurreren met PSV maar Ajax geloof ik niet zo in. Tenzij zoals eerder gezegd je de januari/februarimaanden zonder kleerscheuren en met een 'flinke' voorsprong (5-6) doorkomt. Dan kan het gek lopen, maar daar geloof ik eigenlijk ook niet in.
Sta daar nog steeds wel achter, vond het voor de winterstop ook niet zo best allemaal (en ik overschatte de Ajax-selectie nogal).quote:
Vooral dat ja. Brobbey, goed he.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:39 schreef Caland het volgende:
(en ik overschatte de Ajax-selectie nogal).
#pietjetijdquote:Op maandag 9 januari 2023 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat overdreven van Caland, alsof Bergwijn met zijn dikke bakkes of een totaal labiele Berghuis de kartrekkers daar gaan zijn. Vooralsnog hebben we een geweldige kans om Ajax op 6 punten te zetten halverwege, zo’n verschil halen ze niet zomaar meer in.
quote:
Scrummie in VBL / [Voorspellen] Voorspel hier de eindstand van de Eredivisie 2022/2023quote:Op maandag 19 juni 2023 19:51 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Hebben jullie heel het seizoen echt gedacht dat het zou lukken?
quote:10. Mijn favoriete club in NL is Feyenoord en hier verwacht ik het volgende van: Een moeizaam begin waarin we mogelijk een paar puntjes gaan verliezen. Maar door nieuwe trainers en veel nieuwe spelers bij de concurrentie weten we toch bij te blijven, waardoor we halverwege het seizoen nog steeds meedoen om de bovenste plekken. Spanning blijft aanwezig tot het einde van het seizoen maar uiteindelijk sluiten we af als kampioen.
Ik heb na de winterstop eigenlijk niet meer echt aan getwijfeld dat we de favoriet waren, uitgezonderd een kort momentje rond de rust bij Ajax uit, maar zelfs toen had ik er nog wel vertrouwen in dat we niet zouden verliezen daar.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:51 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Hebben jullie heel het seizoen echt gedacht dat het zou lukken? Ik vond dat we toen een periode hadden dat winnen echt HEEL moeizaam ging. Laat scoren tegen Volendam, Groningen etc. En ja een kampioen wint de slechte wedstrijden ook maar vond het toen wel heel matig en ook veel wedstrijden heel matigIk dacht echt, dit seizoen gaat bekend staan als het seizoen dat we heel lang bovenaan stonden en Ajax er op het laatst vandoor gaat met de titel.
En toen wonnen we tegen Ajax en toen ging het weer goed
Maar ik zeg dat elk jaar en een klok.. dus eigenlijk alleen @DombohetOlifantje1, die was ook erg overtuigd geloof ik.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor de winterstop heb ik geen seconde gedacht aan een landstitel. Alleen @Scrummie verdient dat krediet
Uiteraard.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar ik zeg dat elk jaar en een klok.. dus eigenlijk alleen @:DomboHetOlifantje1, die was ook erg overtuigd geloof ik.
Te makkelijk.quote:
Toen we die wedstrijden tegen de topteams doorkwamen was ik er wel van overtuigd eigenlijk. En toen we bovenaan stonden in de winterstop begon ik er wel al in te gelovenquote:Op maandag 19 juni 2023 19:51 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Hebben jullie heel het seizoen echt gedacht dat het zou lukken? Ik vond dat we toen een periode hadden dat winnen echt HEEL moeizaam ging. Laat scoren tegen Volendam, Groningen etc. En ja een kampioen wint de slechte wedstrijden ook maar vond het toen wel heel matig en ook veel wedstrijden heel matigIk dacht echt, dit seizoen gaat bekend staan als het seizoen dat we heel lang bovenaan stonden en Ajax er op het laatst vandoor gaat met de titel.
Dat wisten we toen nog niet Hans.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja, met Botteghin en Fer kon je geen Slotball spelen
Daarom werden die twee vervangen zodat Feyenoord wel Slotball kon spelen
Erken nou maar gewoon dat je er flink naast zat.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:07 schreef Elan het volgende:
Sowieso gaan mensen er in hun blinde Slotadoratie wel heel makkelijk aan voorbij wat voor enorme kwaliteitsimpuls de club over de hele linie heeft ondergaan.
Advocaat had het net zo goed gedaan met die selectie?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:07 schreef Elan het volgende:
Sowieso gaan mensen er in hun blinde Slotadoratie wel heel makkelijk aan voorbij wat voor enorme kwaliteitsimpuls de club over de hele linie heeft ondergaan.
Neuh.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Erken nou maar gewoon dat je er flink naast zat.
Dat lijkt me niet, dat is wel echt de verdienste van Slot.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Advocaat had het net zo goed gedaan met die selectie?
Ik ook wel, ja. Maar in die zin ga ik dus ook met @Elan mee dat ook de selectie gewoon erg sterk was en het niet alleen aan Slot lag. Wat verder niets af doet aan het feit dat het een hele goede trainer is. Stam had zelfs van dit elftal een zooi gemaakt denk ik (lol)quote:Op maandag 19 juni 2023 21:26 schreef Caland het volgende:
Ik vond zijn prestatie in het eerste seizoen eigenlijk knapper dan afgelopen seizoen
Want linksom of rechtsom had je dit seizoen gewoon kwalitatief het beste team in de eredivisie (vooral toen Gakpo en Madueke verdwenen bij PSV).
Ik vind dat slot wel duidelijk een hand heeft gehad hoe er gevoetbald werd en dat deze ploeg zo snel ingespeeld wasquote:Op maandag 19 juni 2023 22:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ook wel, ja. Maar in die zin ga ik dus ook met @:elan mee dat ook de selectie gewoon erg sterk was en het niet alleen aan Slot lag. Wat verder niets af doet aan het feit dat het een hele goede trainer is. Stam had zelfs van dit elftal een zooi gemaakt denk ik (lol)
Wel meer trainers die hier een zooitje van hadden gemaakt. Ik vond de selectie helemaal niet zo sterk begin dit seizoen, een groot deel heeft echt een enorme ontwikkeling gemaakt. Van de aanwinsten waren eigenlijk alleen Szymanski en Hancko een directe versterking, dure aankopen Timber en Dilrosun vielen tegen en de rest moet enorme stappen maken. Het was in oktober/november echt nog helemaal niks, dat die puzzel is gaan klikken (zonder bij te kopen) en je nog kampioen geworden bent ook vind ik geweldig knap.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ook wel, ja. Maar in die zin ga ik dus ook met @:elan mee dat ook de selectie gewoon erg sterk was en het niet alleen aan Slot lag. Wat verder niets af doet aan het feit dat het een hele goede trainer is. Stam had zelfs van dit elftal een zooi gemaakt denk ik (lol)
Dat ene kalenderjaar waren we kalenderkampioen, dat ging echt goed. Mara ik word hier wel eens uitgelachen om 'het praatje werkt niet meer', maar dat was op een gegeven moment aan de orde. Spelers begonnen zich te irriteren, terwijl ze in het begin tegen hem opkeken. Beenhakker is daar ook zo'n goed voorbeeld van, in het begin is het lachen, na een tijd heb je wel door dat ie verder weinig te melden heeft en zo'n ouderwetse hand op de schouder trainer is. En dan gaat het zuchten tegenstaan.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, dat is wel echt de verdienste van Slot.
Maar Dickie heeft het zeker in zijn eerste jaar prima gedaan. Europees voetbal gehaald met dat zooitje wat er stond is net zo goed een prestatie van formaat.
Dat er vervolgens 5/6 spelers bij kwamen en je kan het geheel naar een hoger plan tillen was toen echt nog niet zo voor de hand liggend als jij het nu doet voorkomen.
Maar dat weet je zelf ook allemaal wel.
Dat ook inderdaad. Ik zou daar zou een dik boek over kunnen lezen, de veranderingen in het proces, meer dingen zoals het veranderen van het loopje van Gimenez. Das toch wel knap dat zoiets ook nog uitkomt, daar moet je oog voor hebben.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:38 schreef Elan het volgende:
Bedoel we hadden niet eens een fatsoenlijk scouting apparaat
Stefan de Vrij was ook geen groot talent. Marlon Slabbekorn en Kermit Erasmus daarentegen….quote:Op maandag 19 juni 2023 16:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik geef mensen graag het voordeel van de twijfel. Maar hij heeft alle twijfel ondertussen wel weggenomen.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Soms postte hij wel aardige dingen maar dit was echt krankzinnig.
Precies dit hoor. Sowieso vind ik de periode na de winter, incl. de toppers vrij deprimerend. Gelijk puntverlies tegen Utrecht, Twente en Ajax wegspelen maar alsnog niet winnen, als een wonder nog een puntje pakken in de 96e minuut tegen PSV.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:51 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Knapste is misschien nog wel dat er begin van het seizoen met 17 nieuwe spelers (en walgelijk slecht voetbal) alsnog gewoon vrij veel punten gepakt werden.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik vind dat slot wel duidelijk een hand heeft gehad hoe er gevoetbald werd en dat deze ploeg zo snel ingespeeld was
Dat is wel duidelijk de invloed van de trainer en zijn staf
Hij heeft wel duidelijk een trainings ideologie hoe je dat voor elkaar moet krijgen blijkbaar
Tot het moment dat - met name - Bergjood dwars ging liggen, was het voetbal misschien niet geweldig, maar het resultaat gewoon heel goed voor zo’n intens matige selectie.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat ene kalenderjaar waren we kalenderkampioen, dat ging echt goed. Mara ik word hier wel eens uitgelachen om 'het praatje werkt niet meer', maar dat was op een gegeven moment aan de orde. Spelers begonnen zich te irriteren, terwijl ze in het begin tegen hem opkeken. Beenhakker is daar ook zo'n goed voorbeeld van, in het begin is het lachen, na een tijd heb je wel door dat ie verder weinig te melden heeft en zo'n ouderwetse hand op de schouder trainer is. En dan gaat het zuchten tegenstaan.
Tja, toen is het verval inderdaad ingezet. Maar wmb minstens zozeer dankzij de recalcitrante Bergjood als dankzij advocaat. Heeft niet zoveel zin om er alleen het negatieve stuk uit te lichten.quote:
Daarnaast heeft hij Gio in het zadel gelijmd toen die van het paard dreigde te pleuren en heeft hij John de W naar huis gehaald.quote:Op 16 februari 2020 evenaarde hij het record dat sinds 1969 op naam stond van voormalig Feyenoord-hoofdtrainer Ernst Happel, door de eerste elf Eredivisie-wedstrijden sinds zijn aanstelling ongeslagen te blijven.
Mwah, Advocaat is gewoon een leuke puinruimer maar moet je nooit langer dan maximaal een seizoen laten zitten. Dan is het trucje inderdaad meestal uitgewerkt.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 01:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tja, toen is het verval inderdaad ingezet. Maar wmb minstens zozeer dankzij de recalcitrante Bergjood als dankzij advocaat. Heeft niet zoveel zin om er alleen het negatieve stuk uit te lichten.
Al met al heeft hij het met een hele matige selectie bij een club in verval redelijk gedaan, zeker destijds na Stam;
[..]
Daarnaast heeft hij Gio in het zadel gelijmd toen die van het paard dreigde te pleuren en heeft hij John de W naar huis gehaald.
Uiteindelijk heeft hij zelfs zijn eigen puin geruimd in de play-offs, stukje ‘terug naar de basis’. Hij houdt het enorm simpel voor spelers, wat vaak prima werkt na een trainer die met allemaal te ingewikkelde plannen kwam voor een spelersgroep die niet bij de speelstijl aansluit. Maar het ontwikkelt zich nooit echt door natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 07:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, Advocaat is gewoon een leuke puinruimer maar moet je nooit langer dan maximaal een seizoen laten zitten. Dan is het trucje inderdaad meestal uitgewerkt.
Zonder corona had alles er anders uitgezien. Misschien geen Dickie een extra jaar, geen Arne. De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazilië met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 07:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, Advocaat is gewoon een leuke puinruimer maar moet je nooit langer dan maximaal een seizoen laten zitten. Dan is het trucje inderdaad meestal uitgewerkt.
Ik ook niet, intelligente mensen prikken gewoon wat sneller door dat soort trucjes heen. Daar schaar ik Berghuis wel onder.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 07:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft hij zelfs zijn eigen puin geruimd in de play-offs, stukje ‘terug naar de basis’. Hij houdt het enorm simpel voor spelers, wat vaak prima werkt na een trainer die met allemaal te ingewikkelde plannen kwam voor een spelersgroep die niet bij de speelstijl aansluit. Maar het ontwikkelt zich nooit echt door natuurlijk.
Zou de schuld niet zo bij Berghuis zoeken, zeker niet als je achteraf hoort hoe Pot met hem bezig was.
Als Drita gewoon één van die kansen had gemaakt 1 op 1 op Bijlow in de slotfase hadden we geen Europese finale gespeeld en ook geen kampioen geworden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 07:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zonder corona had alles er anders uitgezien. Misschien geen Dickie een extra jaar, geen Arne. De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazilië met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier.
Chinavirusgod.
Sowieso de schuld van Cor Pot, wat complete klapmongool is dat. Zelfs toen jeugdteams kan die niets leren.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 07:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou de schuld niet zo bij Berghuis zoeken, zeker niet als je achteraf hoort hoe Pot met hem bezig was.
Of we waren vorig jaar al kampioen gewordenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook niet, intelligente mensen prikken gewoon wat sneller door dat soort trucjes heen. Daar schaar ik Berghuis wel onder.
[..]
Als Drita gewoon één van die kansen had gemaakt 1 op 1 op Bijlow in de slotfase hadden we geen Europese finale gespeeld en ook geen kampioen geworden.
[ afbeelding ]
Rare carrière. Van bijna naar Newcastle in de PL naar geen club wil je meer. Lichaampje op. Beetje Guidetti maar dan wat ouder.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Jorgensen gewoon fit was geweest bij de eerste Arne Slot testdag was hij de ideale speler geweest voor SlotBall.
En had hij niet nu al een jaar zonder club gezeten.
Het waren vrijwel allemaal spelers met talent, dat zag je eigenlijk vrij snel al. Dat het eruit komt en een team wordt gesmeed is uiteraard ook de verdienste van Slot maar als je als speler geen kwaliteit hebt wordt het sowieso lastig natuurlijk.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel meer trainers die hier een zooitje van hadden gemaakt. Ik vond de selectie helemaal niet zo sterk begin dit seizoen, een groot deel heeft echt een enorme ontwikkeling gemaakt. Van de aanwinsten waren eigenlijk alleen Szymanski en Hancko een directe versterking, dure aankopen Timber en Dilrosun vielen tegen en de rest moet enorme stappen maken. Het was in oktober/november echt nog helemaal niks, dat die puzzel is gaan klikken (zonder bij te kopen) en je nog kampioen geworden bent ook vind ik geweldig knap.
Nu was afgelopen jaar wel het beste jaar om met 15 nieuwe spelers te beginnen, gezien de winterstop van 2 maanden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Het waren vrijwel allemaal spelers met talent, dat zag je eigenlijk vrij snel al. Dat het eruit komt en een team wordt gesmeed is uiteraard ook de verdienste van Slot maar als je als speler geen kwaliteit hebt wordt het sowieso lastig natuurlijk.
Neemt niet weg dat (bijna) niemand dit heeft zien aankomen dat het afgelopen seizoen al zou lukken. Veel sneller dan gedacht. Had eigenlijk een soort opbouwjaar verwacht (lo)
Nee hoor. Jorgensen had nooit zo zin in veel rennen en druk zetten en vertraagt bovendien in de opbouw. Zelfs in zijn prime was dat geen speler voor Slotball.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Jorgensen gewoon fit was geweest bij de eerste Arne Slot testdag was hij de ideale speler geweest voor SlotBall.
En had hij niet nu al een jaar zonder club gezeten.
Makkelijk derde en volgend jaar kampioen, zo zag ik het voor mij. Maar dat was buiten Schreuder gerekendquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:40 schreef fetX het volgende:
Neemt niet weg dat (bijna) niemand dit heeft zien aankomen dat het afgelopen seizoen al zou lukken. Veel sneller dan gedacht. Had eigenlijk een soort opbouwjaar verwacht (lol)
Benieuwd hoe hij het gaat doen in de Eredivisiequote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:31 schreef Scrummie het volgende:
Hartjes naar PEC dus. Huur zonder koopoptie. 1908.nl
Zal wel de opvolger zijn van vd Belt daar. Kans op speeltijd groot. Leuk.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Benieuwd hoe hij het gaat doen in de Eredivisie
Volgens mij waren ze bij Roda niet heel positief over hem, al is dat wel lastig voetballen daar.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zal wel de opvolger zijn van vd Belt daar. Kans op speeltijd groot. Leuk.
Met Trauner kan je dat ook niet. In de eredivisie kom je er nog goed mee weg tegen de kleinere clubs. In Europa kom je daar niet mee weg, en tegen de betere eredivisieclubs ook niet. Ik ben er ook van overtuigd dat Feyenoord kampioen is geworden doordat Trauner geblesseerd was in de periode dat ze tegen alle goede ploegen in de eredivisie moesten.\quote:Op maandag 19 juni 2023 20:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja, met Botteghin en Fer kon je geen Slotball spelen
Daarom werden die twee vervangen zodat Feyenoord wel Slotball kon spelen
En we wonnen van Ajax, uit, mét Traunergod.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:32 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Met Trauner kan je dat ook niet. In de eredivisie kom je er nog goed mee weg tegen de kleinere clubs. In Europa kom je daar niet mee weg, en tegen de betere eredivisieclubs ook niet. Ik ben er ook van overtuigd dat Feyenoord kampioen is geworden doordat Trauner geblesseerd was in de periode dat ze tegen alle goede ploegen in de eredivisie moesten.\
Trauner komt snelheid tekort en heeft de draaicirkel van de duikboot die naast de titanic ligt.
Oneens, Trauner mist inderdaad wel wat snelheid voor een echt hoger niveau (en hij is bovendien ietwat blessurgevoelig) maar dat is ook de reden dat het een Feyenoord-speler is en geen topspeler. Het is verder wel een heel betrouwbare goede verdediger die de eerste oplossing vooruit ziet. Dankzij hem hebben we juist een moderne speelstijl kunnen implementeren, ik vind dit allemaal wel heel overdreven. De eerste seizoenshelft was hij één van de beste spelers en zelfs de voornaamste reden dat de achterhoede zo stabiel was terwijl we nog geen 6 hadden die de restverdediging goed neerzette.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:32 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Met Trauner kan je dat ook niet. In de eredivisie kom je er nog goed mee weg tegen de kleinere clubs. In Europa kom je daar niet mee weg, en tegen de betere eredivisieclubs ook niet. Ik ben er ook van overtuigd dat Feyenoord kampioen is geworden doordat Trauner geblesseerd was in de periode dat ze tegen alle goede ploegen in de eredivisie moesten.\
Trauner komt snelheid tekort en heeft de draaicirkel van de duikboot die naast de titanic ligt.
Ze wonnen pas toen hij eruit is gehaald.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En we wonnen van Ajax, uit, mét Traunergod.
Ik begrijp dus helemaal niets van die negativiteit over Trauner.
Nounounou, hij was gewoon anderhalf jaar één van de beste spelers. Ik kom er in mee dat Geertruida nóg beter was en dat Pedersen een uitstekende ontwikkeling heeft doorgemaakt afgelopen halfjaar, maar de vergelijking met Botteghin gaat wel mank. Groot verschil is dat Trauner wél iets met een bal kan.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:58 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Toen hij speelde stond je 2-1 achter. Hij ging eruit en Feyenoord won 2-3.
Ik begrijp helemaal niets van die heldenstatus van hem. Leuk om cultfiguren te hebben, maar ik heb liever goede voetballers in het team. Geertruida is toch nu al 3 klassen beter.
Trauner is een sympathiek persoon en aardige voetballer, maar wel een heel simpele, trage mandekker. Hij is gewoon weer een soort Botthegin, en dan met dezelfde snelheid en draaicirkel.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:58 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ze wonnen pas toen hij eruit is gehaald.
Ik begrijp helemaal niets van die heldenstatus van hem. Leuk om cultfiguren te hebben, maar ik heb liever goede voetballers in het team. Geertruida is toch nu al 3 klassen beter.
Trauner is een sympathiek persoon en aardige voetballer, maar wel een heel simpele, trage mandekker. Hij is gewoon weer een soort Botthegin, en dan met dezelfde snelheid en draaicirkel.
Ook wel een beetje neerbuigend, ja hij is ouder, cult en heb een gekke pleister, die zal er dan in staan omdat ie zo'n grappige gast is. Die tijd zijn we bij Feyenoord toch wel voorbij.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Trauner zijn voornaamste kwaliteit is toch wel opbouwen, dat heb ik Botteghin nog nooit zien doen.
Nouja ik heb hier ook wel geroepen dat je hem eigenlijk komend seizoen voorzichtig moet gaan vervangen, maar doen alsof het een iets betere Botteghin betreft is ook wel lichtelijk debiel.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook wel een beetje neerbuigend, ja hij is ouder, cult en heb een gekke pleister, die zal er dan in staan omdat ie zo'n grappige gast is. Die tijd zijn we bij Feyenoord toch wel voorbij.
Alhoewel dat toch ook wel een beetje een risico is wat je loopt als je cult bent, dat je niet meer serieus genoeg genomen wordt om je voetbalkwaliteiten. Slot waarschuwde daar ook nog wel voor met dat 'overal waar jij gaat'-gebeuren, en je hoorde het ook bij bijvoorbeeld Burger dat hij bij Feyenoord ook wel weg wilde omdat het hem juist tegenwerkte.
Maar dat vind ik ook wel, dat angstige vasthouden aan Trauner van sommigen begrijp ik ook weer niet zo.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik heb hier ook wel geroepen dat je hem eigenlijk komend seizoen voorzichtig moet gaan vervangen, maar doen alsof het een iets betere Botteghin betreft is ook wel lichtelijk debiel.
De vergelijking met Botthegin is omdat ze beide simpele mandekkers zijn die tot hun 30e bij een middelmatige ploeg zaten, beide te traag waren voor topniveau en beide een draaicirkel hadden waardoor je goals tegen krijgt zoals die van Dyabala in Rome.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik heb hier ook wel geroepen dat je hem eigenlijk komend seizoen voorzichtig moet gaan vervangen, maar doen alsof het een iets betere Botteghin betreft is ook wel lichtelijk debiel.
Ik zou niet willen vasthouden aan Trauner, maar ik zou Geertruida altijd verkiezen boven Pedersen (maar dan ook echt altijd). En dan is met Trauner centraal spelen geen straf. Als we een betere back dan Pedersen kunnen krijgen mag Geertje gewoon centraal.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar dat vind ik ook wel, dat angstige vasthouden aan Trauner van sommigen begrijp ik ook weer niet zo.
Trauner was niet goed tegen Roma maar die 2-1 van Dybala was meer een stukje buitenklasse dan dat het een fout is van Trauner. Tegen zulke individuele kwaliteit valt af en toe niet op te voetballen, zeker als je al onder druk staat.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:52 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
De vergelijking met Botthegin is omdat ze beide simpele mandekkers zijn die tot hun 30e bij een middelmatige ploeg zaten, beide te traag waren voor topniveau en beide een draaicirkel hadden waardoor je goals tegen krijgt zoals die van Dyabala in Rome.
Maar Trauner kan inderdaad een stuk beter voetballen, voor de rest vind ik het dezelfde types.
Tegen ploegen die het centrum volbouwen heb je inderdaad het liefste Trauner op CV en dan Geert op rechtsback omdat hij simpelweg in de 16 dreigender is, maar als de wedstrijd op heel hoog tempo van de één naar de andere kant gaat ben ik wel meer fan van Pedersen en dan Geert op CV, omdat Pedersen heel veel ruimtes dichtloopt. Die kwaliteit ben ik afgelopen halfjaar wel echt gaan inzien.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou niet willen vasthouden aan Trauner, maar ik zou Geertruida altijd verkiezen boven Pedersen (maar dan ook echt altijd). En dan is met Trauner centraal spelen geen straf. Als we een betere back dan Pedersen kunnen krijgen mag Geertje gewoon centraal.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou niet willen vasthouden aan Trauner, maar ik zou Geertruida altijd verkiezen boven Pedersen (maar dan ook echt altijd). En dan is met Trauner centraal spelen geen straf. Als we een betere back dan Pedersen kunnen krijgen mag Geertje gewoon centraal.
Geetruida is zeker beter dan Pedersen. Daarom zou Feyenoord ook een v. Ewijk of andere goede rechtsback moeten halen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van Ewijk is niet substantieel beter dan Pedersen imo. Verdedigend ook erg matig.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:21 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
[..]
Geetruida is zeker beter dan Pedersen. Daarom zou Feyenoord ook een v. Ewijk of andere goede rechtsback moeten halen.
Dat zou makkelijk te betalen zijn als ze Kokcu niet voor een fooi hadden weggedaan.
Inmiddels gezien hoe het ook kan maar had toen echt wel een beetje een trauma voor trainers met (te) invallende intenties bij Feyenoord.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Slot met Been en Stam vergelijkenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Inmiddels gezien hoe het ook kan maar had toen echt wel een beetje een trauma voor trainers met (te) invallende intenties bij Feyenoord.
Weet niet hoe het met jou zit maar het 10-0 trauma komt nog altijd naar boven zodra ik Been hoor wauwelen op ESPN. Weet nog precies waar ik was en met wie, terwijl het 12 jaar geleden is.
Met Stam in de Arena was ook echt genot, dat had alle potentie ook zo'n debiele uitslag kunnen worden met die krankzinnige kamikaze-tactiek. Tegen Dritta thuis was waar ik voor vreesde maar Arend Martijn heeft zich met een zooi aankopen ruimschoots bewezen.
Slot had zich toen nog helemaal niet bewezen clowntje, Mario Been haalde Europees voetbal met NEC.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot met Been en Stam vergelijken
Stop nou maar gewoon
Bijna 20 jaar geleden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Slot had zich toen nog helemaal niet bewezen clowntje, Mario Been haalde Europees voetbal met NEC.
Het voetbal is inmiddels aardig geëvolueerd ja. Er is een reden waarom het type aai over de bol trainer niet meer werkt.quote:
In ieder geval niet meer in de top. Als je Slot, Ten Hag, zelfs Steijn of Jans wat dat betreft vergelijkt merk je dat het allemaal trainers zijn die een duidelijke speelwijze kunnen communiceren aan de groep die aansluit bij de kwaliteiten van de spelers.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Het voetbal is inmiddels aardig geëvolueerd ja. Er is een reden waarom het type aai over de bol trainer niet meer werkt.
Slot was al bijna kampioen geworden met AZ of all peoplequote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Slot had zich toen nog helemaal niet bewezen clowntje, Mario Been haalde Europees voetbal met NEC.
Ik vind Steijn of Jans eerder bij de Advocaat/Hiddink-school passen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In ieder geval niet meer in de top. Als je Slot, Ten Hag, zelfs Steijn of Jans wat dat betreft vergelijkt merk je dat het allemaal trainers zijn die een duidelijke speelwijze kunnen communiceren aan de groep die aansluit bij de kwaliteiten van de spelers.
Slot is overigens ook nooit een naïeve trainer geweest ofzo. De eerste keer tegen PSV toen we 0-4 winnen voetbalden we niet eens echt goed aanvallend, ook bij AZ counterde hij er vaak genoeg op los. Dat ontzettend dominante is eigenlijk pas van dit seizoen.
Benieuwd hoe Feyenoord dan ooit bij Stam is uitgekomen. Of Advocaat zo lang heeft kunnen laten zitten. Het is mooi dat er de afgelopen 2 seizoenen zo'n omslag is gegenereerd maar die vanzelfsprekendheid en logisch beleid was er 2 jaar geleden echt totaal nog nietquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Het voetbal is inmiddels aardig geëvolueerd ja. Er is een reden waarom het type aai over de bol trainer niet meer werkt.
Wat dat betreft kan je zelfs Advocaat onder de categorie ‘trainer die een duidelijke speelwijze communiceert op basis van de kwaliteiten van de spelers’ beschouwen, alhoewel die spelwijze extreem simplistisch en zeer defensief is natuurlijk. Maar er is een reden dat juist dit type trainer nu komt bovendrijven terwijl de piepol managers of de ‘de spelers zoeken het lekker zelf maar uit’ trainers nu een beetje wegvallen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Steijn of Jans eerder bij de Advocaat/Hiddink-school passen.
Stam is meer een laatste stinkende ruft geweest van vGeel vlak voordat hij de deur dichttrok geweest, die omslag is echt gegenereerd omdat Arnesen is gaan schoppen tegen de ouwe gastjes die er al tientallen jaren zaten en iedere ontwikkeling tegenhielden. Maar Arnesen is gekomen via vBodegom die slim in een machtsvacuüm is gesprongen, en vBodegom zit er alleen maar omdat hij en teringSjaak graag een potje golf spelen. Het is allemaal een reeks van toevalligheden maar het heeft bijzonder goed uitgepakt.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Benieuwd hoe Feyenoord dan ooit bij Stam is uitgekomen. Of Advocaat zo lang heeft kunnen laten zitten. Het is mooi dat er de afgelopen 2 seizoenen zo'n omslag is gegenereerd maar die vanzelfsprekendheid en logisch beleid was er 2 jaar geleden echt totaal nog niet.
Jammer dat door het MANDAAT VAN ARNESEN Gnonto niet kwam, anders waren we in februari al kampioen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stam is meer een laatste stinkende ruft geweest van vGeel vlak voordat hij de deur dichttrok geweest, die omslag is echt gegenereerd omdat Arnesen is gaan schoppen tegen de ouwe gastjes die er al tientallen jaren zaten en iedere ontwikkeling tegenhielden. Maar Arnesen is gekomen via vBodegom die slim in een machtsvacuüm is gesprongen, en vBodegom zit er alleen maar omdat hij en teringSjaak graag een potje golf spelen. Het is allemaal een reeks van toevalligheden maar het heeft bijzonder goed uitgepakt.
AZ of all people had in dat seizoen ook een alleraardigste selectie vergeleken met het brandhout dat wij hadden lopen, en het verschil op de ranglijst was uiteindelijk ook slechts 6 punten.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot was al bijna kampioen geworden met AZ of all people
Het is inderdaad lekker samengevallen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stam is meer een laatste stinkende ruft geweest van vGeel vlak voordat hij de deur dichttrok geweest, die omslag is echt gegenereerd omdat Arnesen is gaan schoppen tegen de ouwe gastjes die er al tientallen jaren zaten en iedere ontwikkeling tegenhielden. Maar Arnesen is gekomen via vBodegom die slim in een machtsvacuüm is gesprongen, en vBodegom zit er alleen maar omdat hij en teringSjaak graag een potje golf spelen. Het is allemaal een reeks van toevalligheden maar het heeft bijzonder goed uitgepakt.
Achteraf valt er nog steeds genoeg aan te merken, das het grappigequote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat door het MANDAAT VAN ARNESEN Gnonto niet kwam, anders waren we in februari al kampioen.
Wie schaar jij onder die dure aankopen? Volgens mij zijn de duurste aankopen Timber, Hancko en Paixao. Maar daarvan vind ik alleen Timber tegenvallen. Paixao heeft toch nog 7 goals en 5 assists waar de helft van de gespeelde potjes invalbeurten waren. Die zou ik niet als tegenvaller beschouwen of je verwachtingen waren iets te hoog van een jonkie die overkomt uit Zuid Amerika en (nog steeds) nauwelijks Engels spreektquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Achteraf valt er nog steeds genoeg aan te merken, das het grappige. Het scorend vermogen vanaf de flanken viel tegen (weet niet of Gnonto dat nou direct had opgelost maar goed), twee van de drie duurste aankopen zijn flink tegengevallen, de posities van Aursnes en Malacia had je pas na de winterstop goed vervangen. En dan toch zo ruim kampioen worden.
Timber Hancko en Dilrosun. Ik dacht dat laatstgenoemde 5/6 miljoen was, maar blijkbaar kostte hij iets minder.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Wie schaar jij onder die dure aankopen? Volgens mij zijn de duurste aankopen Timber, Hancko en Paixao. Maar daarvan vind ik alleen Timber tegenvallen. Paixao heeft toch nog 7 goals en 5 assists waar de helft van de gespeelde potjes invalbeurten waren. Die zou ik niet als tegenvaller beschouwen of je verwachtingen waren iets te hoog van een jonkie die overkomt uit Zuid Amerika en (nog steeds) nauwelijks Engels spreekt
Dilrosun is gewoon een verschrikkelijke aankoop geblekenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Timber Hancko en Dilrosun. Ik dacht dat laatstgenoemde 5/6 miljoen was, maar blijkbaar kostte hij iets minder.
Paixao vind ik geen tegenvaller nee. Ik ben het met je eens!
Dan vind ik twee van de vier duurste aankopen tegenvallen
Dat wil ik ook weer niet zeggen, die jongen heeft echt keihard gewerkt en ook een paar belangrijke goals gemaakt, maar de tweede seizoenshelft leek het op een gegeven moment helemaal nergens meer op. Vooral dat Slot hem op 10 opstelde werd echt vermoeiend.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Dilrosun is gewoon een verschrikkelijke aankoop gebleken![]()
Ik krijg er een beetje Clasie-vibes bij. Fysiek gewoon nog een jochie, prima inzicht, passend vermogen en loopt altijd goed. Denk dat hij met PEC een mooie club heeft gekozen om te groeien. Kan niemand zich een buil aan vallen op deze manier.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:03 schreef bbuddybb het volgende:
Hartjes naar Zwolle, zie ik. Is dat wat voor Feyemoord? Heb ‘m vorig seizoen heel even in de voorbereiding zien spelen, maar dat is het dan ook wel.
Of all people, of all clubs?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot was al bijna kampioen geworden met AZ of all people
Dit slaat echt als een zure kut op een slagroomtaartquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:58 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ze wonnen pas toen hij eruit is gehaald.
Trauner kan het nietquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:32 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Announce het vertrek van Arnequote:Op woensdag 21 juni 2023 10:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ajax heeft een Official Padel Partner.
Ik denk dat Arne dit nu ook wil. Net als zijn padelbaan op 1908
Antonucci, Conteh en Bozenik, leven die nog?quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:33 schreef Scrummie het volgende:
Einde tijdperk Conteh.
Wel lekker, dat puinruimen. Nu Antonucci, Bozenik en een verhuur van Walemark nog en de miskopen van Arnesen zijn de deur uit.
Konferens Liek genot.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Ajax al een goede trainer
Goeie speler, die had ik ook wel in de zandbak verwacht eigenlijk.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:25 schreef Caland het volgende:
Di Maria ook naar Benfica, tof oefenpotje gaat dat worden
Ik hoop op net zo’n mooie oefenpotje als tegen Atletico 2 jaar geleden.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:25 schreef Caland het volgende:
Di Maria ook naar Benfica, tof oefenpotje gaat dat worden
Toen waren we helemaal in SHOCK dat we (in een oefenpotje) een grootmacht als Atletico konden verslaan.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik hoop op net zo’n mooie oefenpotje als tegen Atletico 2 jaar geleden.
Nouja laten we ook niet gaan overdrijven.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen waren we helemaal in SHOCK dat we (in een oefenpotje) een grootmacht als Atletico konden verslaan.
We hadden een week eerder met pijn en moeite van Drita gewonnen de verbazing was er zeker.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja laten we ook niet gaan overdrijven.
Ja maar het bleef wel gewoon een oefenpotje, dat IN SHOCK is lichtelijk gechargeerdquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hadden een week eerder met pijn en moeite van Drita gewonnen de verbazing was er zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |