SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dilrosun mag de veters van Simons nog niet eens strikkenquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:51 schreef Vis1980 het volgende:
Dilrosun is vooral goed in moeilijk kijken, heeft met Simons wel behoorlijke concurrentie in NL.
Een 21-jarige dwerg met een 1-jarig contract die al jaren wordt verhuurd aan KKD-clubs en er pas net zijn eerste seizoen in de Eredivisie op heeft zitten bij de nummer 15.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:55 schreef Kerftminister het volgende:
Azarkan ook nog niet eens een miljoenheb je wss zn kosten niet eens voor terug.
Hopelijk zit er in dat geval een doorverkooppercentage aan vast.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:15 schreef Scrummie het volgende:
Mooi voor Azarkan, hopelijk kan ie het niveau aan.
Vind ik wel maar niet goed genoeg om zijn fysiek te compenseren op een niveau hoger dan Utrecht.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Azarkan is dan ook helemaal niet zo goed.
NEEquote:Op donderdag 15 juni 2023 14:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Met deze wijsheden hadden we Kokcu gratis met de bus naar Lissabon kunnen brengen en alsnog 100 miljoen winst gemaakt.
2,5 of iets minimaalquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een 21-jarige dwerg met een 1-jarig contract die al jaren wordt verhuurd aan KKD-clubs en er pas net zijn eerste seizoen in de Eredivisie op heeft zitten bij de nummer 15.
Wat had je precies verwacht qua verkoopprijs?
niet eens naar kijkenquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dilrosun mag de veters van Simons nog niet eens strikken
En als we voor 35 hadden verkocht hadden we meer.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
NEE
als we dat hadden gedaan hadden we 30 miljoen minder gehad
het is gewoon een kwestie van calculeren
Harvardedquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
En als we voor 35 hadden verkocht hadden we meer.
Het is een domme redenatie.
Heb je toch 5 Wieffers voor.quote:
Sommige leven in sprookjesland, zelfs in Football Manager krijg je niet zulke bedragen voor een speler in die situatie.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een 21-jarige dwerg met een 1-jarig contract die al jaren wordt verhuurd aan KKD-clubs en er pas net zijn eerste seizoen in de Eredivisie op heeft zitten bij de nummer 15.
Wat had je precies verwacht qua verkoopprijs?
hij is niet voor 35 verkochtquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
En als we voor 35 hadden verkocht hadden we meer.
Het is een domme redenatie.
over watquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:34 schreef Elan het volgende:
Valentijn trolololo
Die man kan toch niet serieus zijn?
hij is frustie dat er te weinig 020 spelers in de basis staanquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:40 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.voetbalversla(...)een-maatje-te-klein/
Wat een clown
Valentijn was zelfs beste vrienden met van Gaal omdat hij louter positieve vragen stelde.quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij is frustie dat er te weinig 020 spelers in de basis staan
toen er veel 020 spelers in de basis stonden de afgelopen jaren en het fout ging hoorden we valentijntje natuurlijk niet
Ik schat Pietje eigenlijk wel hoger in.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Valentijn is Pietje met een verdienmodel.
Dat moet je gewoon helemaal negeren
Oef… dat is een woordencombinatie die niemand ooit eerder heeft gebruikt of zou verwachten.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik schat Pietje eigenlijk wel hoger in.
Hm, de clubvoorkeur van de beste man staat een objectieve kijk ietwat in de weg.quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:40 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.voetbalversla(...)een-maatje-te-klein/
Wat een clown
Ietwat ja…quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hm, de clubvoorkeur van de beste man staat een objectieve kijk ietwat in de weg.
Oh Arnequote:Slot zag twijfels bij zijn selectie: "Dan moet je een leider zijn"
Na een bijzonder seizoen, met als afsluiter de landstitel, zijn de meeste mensen binnen Feyenoord aan het genieten van een welverdiende vakantie. Voordat trainer Arne Slot op 4 juli start met de voorbereiding op het nieuwe seizoen is ook hij aan het genieten van een korte periode rust.
In een uitgebreid interview met het Feyenoord Magazine vertelt Slot een aantal nieuwe verhalen, zo ook zijn gevoel toen hij thuiskwam na de 0-7 nederlaag tegen FC Kopenhagen in de voorbereiding van afgelopen seizoen. "Ik kwam thuis en zei tegen mijn vrouw: 'als dit ons niveau is, dan wordt het dit seizoen helemaal niks.' Ik had grote twijfels, en met mij een paar spelers die gebleven waren. Dan moet je een leider zijn. Ik heb tegen de jongens gezegd dat we heus wel weer lekker gingen voetballen, maar dat ik niet kon beloven dat we bij de bovenste drie zouden eindigen. Maar ik heb altijd het vertrouwen gehouden dat we het elftal op een goede manier konden laten spelen."
De Klassieker
Na de gewonnen uitwedstrijd tegen Ajax verscheen er een mooie speech van Slot, waarin hij duidelijk maakte dat de spelers zichzelf ook niet moesten ‘kleineren’ door overal foto’s te plaatsen alsof het kampioenschap al binnen was. Wat hij had gezegd als zijn elftal verloren had? "Dan zou ik zeggen: ‘We hebben nu wel verloren, maar we weten dat het onterecht is. We staan nu in punten gelijk, maar we waren gewoon beter. We zijn beter dan Ajax. Thuis waren we ook beter. Laat ze maar even blij zijn, maar wij geven dit niet meer weg."
Een aantal dagen na de overwinning zette Slot zijn selectie voor een groot bioscoopscherm. Hier wilde hij op een bijzondere manier een aantal momenten van De Klassieker uitlichten. "Daar heb ik ze laten zien dat Ajax alleen maar aan het tijdrekken was. Dusan Tadic die ging liggen, omdat hij zoveel pijn leek te hebben en de wedstrijd lag twee minuten stil. Daarna speelde hij gewoon weer door. Dan zeg ik: 'Kijk, de regerend kampioen vindt het noodzakelijk om tegen ons theater te spelen en tijd te rekken. Op een normale manier kunnen ze niet van ons winnen.'"
Menselijke aspect
Voor Slot is het erg belangrijk om een goede band te creëren met zijn spelers, waar die met Orkun Kökcü extra speciaal was. "In de afgelopen twee jaar heb ik met hem een bijzondere band opgebouwd. Hij heeft zo zijn moeilijke momenten gehad, met alles wat speelde rondom die speciale aanvoerdersband, slapeloosheid, de teleurstelling dat we de Conference League niet wonnen en dat bijna het hele elftal uit elkaar viel. En het bijzondere was, je zag het nooit aan zijn spel. Hij heeft altijd gepresteerd. Maar voor mij is het menselijke aspect altijd het belangrijkste, zelfs als het sportieve belang in het gedrang komt."
Vernieuwd voetbal
Na een periode van voetbal onder Dick Advocaat was het een genot om het spel van Slot te zien, echter was er ook onzekerheid of het wel verstandig was om zoveel te vragen van de spelers. "Het is niet meer het voetbal van bam-bam-bam uit de havenstad, ook al waren er in de historie ook periodes met mooi spel. Kijk naar Justin Bijllow, hij durft als keeper met risico op te bouwen. De supporters zijn steeds meer waardering gaan krijgen voor het voetbal dat we spelen. Ik hoop dat we het legioen een klein beetje hebben kunnen boetseren. Het DNA zit er gewoon in, dat is gewoon dat hun team moet willen, dat spelers er alles voor over moeten hebben. Maar dat mooie spel waar ik zo van houd, dat wordt nu echt omarmd. De supporters geven applaus voor een mooi driehoekje. Sowieso beleven ze hier bij Feyenoord alles heel intens. Hoe vaak ons team niet wordt gevraagd een shirt te signeren omdat het de laatste wens is dat het mee de doodskist ingaat. Dat hoort echt bij deze club, bij deze supporters."
Het complete interview is te lezen in het nieuwste Feyenoord Magazine. Hier praat Slot onder andere nog over het hebben van controle, zijn enthousiasme voor grote wedstrijden en het gevoel van andere mensen willen helpen.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:41 schreef Scrummie het volgende:
https://www.instagram.com/p/CtjYxBHr2mr/
@:CAland
Mooi manquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:41 schreef Scrummie het volgende:
https://www.instagram.com/p/CtjYxBHr2mr/
@:CAland
Dat mag ik hopen. Valentijn heeft zijn studie niet eens afgemaakt.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik schat Pietje eigenlijk wel hoger in.
Deze lijst wordt pas gebruikt vanaf 24/25, maar we kunnen echt een enorme slag slaan. Bij ons wordt het Trencin jaar afgestreept, terwijl we in de CL door onze geplaatste status serieus kunnen scoren. Als je de laatste zestien haalt met iets van tien punten krijg je er twaalf puntjes bij.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:17 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De ranglijst is geüpdatet (op alle fronten)
John van ‘t Schip, ook al een Feyenoorder.quote:Hij is degene die met Frenkie kan uitgroeien tot een vaste waarde"
Afgelopen woensdag begonnen bij het Nederlands elftal zowel Justin Bijlow, Lutsharel Geertruida en Mats Wieffer in de basis. Voor de middenvelder van Feyenoord is veel lof in de media, omdat hij laat zien goed mee te kunnen op het niveau.
"Wieffer speelde een prima wedstrijd en was zowel aan de bal als de tussen de linies slim en in z’n passing goed", oordeelt John van 't Schip in De Telegraaf. Met een zeven gaf de analist de Feyenoorder het hoogste cijfer van het hele elftal, op de derde plek eindigde Geertruida met een zes. "Verdedigend ook een paar keer goed ervoor komend. Spelend in pas zijn tweede interland liet hij zien dat hij degene is die met Frenkie kan uitgroeien tot een vaste waarde. Hij heeft een fantastische ontwikkeling doorgemaakt."
Geertruida en Bijlow
De verdediger van Feyenoord speelde in dezelfde rol als onder Arne Slot, maar dat is iets waar zijn teamgenoten nog wel aan moeten wennen. Toch maakte hij een goede indruk in een verder grotendeels zwak elftal. "Geertruida speelde een goede eerste helft en anticipeerde goed op de inzakkende spitsen van Kroatië. Aan de bal gaf hij ook een goede pass tussen de linies. Verslikte zich één keer zonder dat het werd afgestraft. Viel net als rest van team terug in verder verloop van de wedstrijd, maar wél een speler die toekomst heeft voor het Nederlands elftal."
Bijlow speelde van de drie Feyenoorders zijn minste wedstrijd. Ondanks dat de vier tegengoals bestonden uit twee penalty's en een tweede doelpunt die erg slecht was verdedigd, leek hij bij het derde doelpunt wel meer te kunnen doen om de bal tegen te houden. "Bij de derde goal verwachtte hij intuïtief de verste hoek waardoor hij een fractie van een seconde te laat richting bal dook. Hij werd in de opbouw veel onder druk gezet en gedwongen om lang te spelen op Gakpo. Onder de druk uitvoetballen in samenwerking met verdedigers en middenvelders moet hij verbeteren."
Het is zelfs helemaal geen probleem. Wat is er nu allemaal gegooid afgelopen seizoenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:46 schreef snabbi het volgende:
Ik zag net wat beelden van Mexico rondom de kaarten (en las de reactie van Santi).
Gelukkig is het gooien van voorwerpen op het veld echt een Nederlands probleem. Wat een ellende komt daar naar beneden zeg.
@AIVDquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:30 schreef tong80 het volgende:
Zelf heb ik vroeger ook het één en ander in één of andere hoek van het stadion geworpen.
Toch aandoenlijk hoe die guitige Feyenoorders in de media direct zo opgewonden raken als een speler van hen in Oranje per ongeluk twee ballen naar voren goed raakt.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
John van ‘t Schip, ook al een Feyenoorder.
Nou, al een bal gehad?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:48 schreef hhh38 het volgende:
Ik probeer Vipotnik te scouten bij Finland - Slovenië, maar hij krijgt de bal maar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |