Ik mis de likes van forumgebruikster @Pisces29quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Like binnen van forumgebruikster @:Pisces29
Deze dag kunnen we afstrepen en in het vakje 'geslaagd' plaatsen.
Ik heb m’n gedrag onder de loep genomen sinds je er iets over zei.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik mis de likes van forumgebruikster @:Pisces29
Ik denk dat onze relatie niet meer is wat het ooit was.
Heb je het laatste nieuws gevolgd over Betelgeuse? Er is jaren aangenomen dat deze ster binnen nu en 100.000 jaar zal eindigen in een supernova. Door recente ontwikkelingen verwachten ze nu dat het binnen een jaar of 10 zal zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik mis de likes van forumgebruikster @:Pisces29
Ik denk dat onze relatie niet meer is wat het ooit was.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb m’n gedrag onder de loep genomen sinds je er iets over zei.
Nou ik kan niet wachten manquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je het laatste nieuws gevolgd over Betelgeuse? Er is jaren aangenomen dat deze ster binnen nu en 100.000 jaar zal eindigen in een supernova. Door recente ontwikkelingen verwachten ze nu dat het binnen een jaar of 10 zal zijn.
Wat een genot dat we dat live mee gaan krijgen
Bron?quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je het laatste nieuws gevolgd over Betelgeuse? Er is jaren aangenomen dat deze ster binnen nu en 100.000 jaar zal eindigen in een supernova. Door recente ontwikkelingen verwachten ze nu dat het binnen een jaar of 10 zal zijn.
Wat een genot dat we dat live mee gaan krijgen
https://arxiv.org/abs/2306.00287quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bron?
Ik las juist dat dat vooralsnog allemaal sensatie berichten waren.
Misschien een hele blonde vraag. Maar is dat puur voor het gamen of kan je er meer mee?quote:
Ben toch wel benieuwd of dat allemaal soepel gaat werken. Word er wel enthousiast van als ik dat allemaal lees.quote:
Als het niet soepel werkt zal Apple zich er niet aan branden.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd of dat allemaal soepel gaat werken. Word er wel enthousiast van als ik dat allemaal lees.
Ik ga eerst een half jaartje afwachten denk ik en als de reviews goed zijn ga ik ‘m denk ik ook kopen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als het niet soepel werkt zal Apple zich er niet aan branden.
Al blijft het de eerste versie van een compleet nieuw product.
Het blijft een bijzonder fenomeen, mensen die geld betalen om op de donatiebalk te komen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:54 schreef GGMM het volgende:
@:coco krijgt er flink van langs in de donatiebalk
Hopelijk gaat het een beetje!
@Oriente lijkt me geen laffe zielepoot die dat anoniem doet en dan daadwerkelijk denkt dat zoiets iemand boeit.quote:
Nee dat niet. Ik verplaats me dan gewoon in zo'n persoon die dat doet en realiseer me hoe treurig dat is.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:13 schreef Scrummie het volgende:
Het was een gebbetje @:Oriente
@:GGMM lijkt er zelfs een beetje woedend over.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik verplaats me dan gewoon in zo'n persoon die dat doet en realiseer me hoe treurig dat is.
Ben bozer dat je @:oriente vals beschuldigt
Bruine bol, hamburger, ui, kaas.quote:
Langsquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:54 schreef GGMM het volgende:
@:coco krijgt er flink van langs in de donatiebalk
Hopelijk gaat het een beetje!
Je bent een hele grote viezerikquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Spaghetti bolognese met geraspte kaasquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Ik ga nu gelijk een poging wagen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb deze Quordle in 8/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
⬜⬜⬜⬜🟨 ⬜⬜🟨🟨⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟩⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜🟩🟨⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜⬜⬜🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩⬜🟩⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
https://quordlewordle.com(...)scGxhbmssYWxidW06bmw
Dit is echt heel matig na dat eerste lucky shot. @:AFCNiels
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben trouwens nasi aan het maken.
Ik heb deze Quordle in 8/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
⬜⬜⬜⬜🟨 ⬜⬜🟨🟨⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟩⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜🟩🟨⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜⬜⬜🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩⬜🟩⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
Hoe krijg je dat voor elkaar? Een van gerecycled karton?quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn maatbeker lekt.
Ik ga meteen een nieuwe bestellen.
Geen idee. Hierdoor is mijn nasi wel een beetje te scherp.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Een van gerecycled karton?
A la Johannes?quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen idee. Hierdoor is mijn nasi wel een beetje te scherp.
God straft onmiddellijk.
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
🟨⬜⬜⬜⬜ ⬜🟨🟨⬜🟨
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜⬜⬜🟨🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟩🟩🟨🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬜🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜🟨⬜🟨⬜
🟨🟨⬜⬜⬜ 🟩⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜🟨⬜⬜
⬜⬜⬜🟨⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
🟨⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
🟨⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜🟩🟨⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
Mijn brein had heel veel moeite met het vierde woord.
Mijn brein is er eigenlijk ook te beperkt voor.quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:46 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
⬜⬜⬜🟨🟩 ⬜⬜🟨⬜⬜
🟩⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜🟨⬜
🟩⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜🟨🟨⬜
⬜⬜⬜⬜🟨 ⬜⬜🟨🟨⬜
🟩🟩🟩⬜🟩 ⬜⬜⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜🟨🟨⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜⬜⬜🟨⬜ 🟨⬜⬜⬜⬜
🟨🟩⬜🟩⬜ ⬜🟩🟨⬜⬜
⬜🟩🟩🟩🟩 ⬜🟩🟨⬜⬜
⬜🟩🟩🟩🟩 ⬜🟩🟨⬜⬜
🟨⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
🟨⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜🟩🟨⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
Je wil niet weten hoeveel denkwerk hierin zit.
Namen en rugnummers.quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:22 schreef Speedfight het volgende:
Iemand had 5 euro over om @:Coco stom en dom te noemen in de donatiebalk
Oh, gelukkig maar.quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee, ik doneer niet, en ik heb niks tegen jou
Verrek, het is @DombohetOlifantje1 ja.quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht is het de karma waar dombo op doelde na jullie onenigheden van gisteren.
Dombo wordt erg recalcitrant als je 1 van zijn passies tracht neer te halen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Verrek, het is @:dombohetolifantje1 ja.
Die was erg vervelend gisteren.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
⬜⬜⬜⬜🟨 ⬜⬜🟨🟨⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟩⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜🟩🟨⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜⬜⬜🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩⬜🟩⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
Wat heb ik nu weer gedaan.quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Verrek, het is @:dombohetolifantje1 ja.
Die was erg vervelend gisteren.
Zo zegquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dombo wordt erg recalcitrant als je 1 van zijn passies tracht neer te halen.
Emmen en zo.
Je bent een slimme jongenquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:Dombohetolifantje1 @:Speedfight
Ik heb deze Quordle in 6/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜🟨🟩🟩🟨
🟩⬜⬜🟨🟨 ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜⬜⬜⬜🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟨⬜⬜🟨 🟨🟨⬜⬜⬜
🟨⬜🟨⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
🟨🟨⬜⬜⬜ 🟩⬜⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜🟩🟨⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
Sinds ik dit aan @Coco hebt verteld via Nova doet hij heel erg raar tegen mij.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:06 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik zal je bericht aan @:Coco doorgeven en hem laten weten dat jij van hem houdt. Ik weet zeker dat hij het op prijs stelt om te weten hoeveel zijn vriendschap voor jou betekent!
@AFCNiels is zo een jongen die iedereen van tafel veegt op een avond met bordspelletjes.quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent een slimme jongen
Wint altijd met Monopoly.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:afcniels is zo een jongen die iedereen van tafel veegt op een avond met bordspelletjes.
Lang leve de SEC.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:25 schreef onlogisch het volgende:
Het doek valt voor Binance in Nederland @:Wereldgozer @:aTypisch
De rijken zullen altijd winnen.quote:
Echt? Wat bijzonder matig. De 'grap' ook trouwens. Ik geef 'm een 3/10quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik probeerde ook eens een onlogisch-diss. Wordt 'ie gewoon weggehaald.
Moeilijk publiek daar in R&P.
DNB is een parodie op een toezichthouderquote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:25 schreef onlogisch het volgende:
Het doek valt voor Binance in Nederland @:Wereldgozer @:aTypisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |