SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
O van de warmte geen last als ik in bed lig. Heb een hele fijne ventilator naast het bed staan als het te gek wordt kan ik die aanzetten. maar het koelt nog wel redelijk af in de nachtenquote:
oh das wel super fijnquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O van de warmte geen last als ik in bed lig. Heb een hele fijne ventilator naast het bed staan als het te gek wordt kan ik die aanzetten. maar het koelt nog wel redelijk af in de nachten
Nicequote:Op donderdag 15 juni 2023 07:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn eigen privé ontbijtbuffet
[ afbeelding ]
ZIet er niet verkeerd uit. Ben je op vakantie?quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn eigen privé ontbijtbuffet
[ afbeelding ]
Ohquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fris appeltje bij je ontbijt.
[ afbeelding ]
Ja, dat is zeker heel fijn, ,heb hem vorig jaar gekregen toen ik naar adem lag te snakken toen het zo warm wasquote:
Jup, en jawel, het ziet er wel verkeerd uitquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIet er niet verkeerd uit. Ben je op vakantie?
Ja, zelfde gold voor de broodjes en de koffiequote:Op donderdag 15 juni 2023 07:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OhDit is van het ontbijt dat ze 4 weken geleden ook een keer hebben moeten klaarzetten?
Neequote:Op donderdag 15 juni 2023 07:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zelfde gold voor de broodjes en de koffie
Alles wat je daar eet gaat je je onderbroek kosten.quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, en jawel, het ziet er wel verkeerd uit
Snel weg daar. Voordat je spoorloos verdwijnt en over 3 weken onderdeel bent van het ontbijt.quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, zelfde gold voor de broodjes en de koffie
Ik heb met lange tanden mijn broodje zitten eten en mijn koffie niet eens opgedronkenquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles wat je daar eet gaat je je onderbroek kosten.
Ff een Google review typen op naam van de heer B. Pestenaar.quote:
K vind het geluid van die dingen vaak zo irritantquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker heel fijn, ,heb hem vorig jaar gekregen toen ik naar adem lag te snakken toen het zo warm was
Ja ik zag die appels, inderdaad niet erg fris en er staat niet veel maar dacht misschien ben je de enige die komt ontbijtenquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, en jawel, het ziet er wel verkeerd uit
De concierge keek me net wel raar aanquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snel weg daar. Voordat je spoorloos verdwijnt en over 3 weken onderdeel bent van het ontbijt.
Ben ik ookquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag die appels, inderdaad niet erg fris en er staat niet veel maar dacht misschien ben je de enige die komt ontbijten
Klassiekertje...quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:38 schreef Budapestenaar het volgende:
De concierge keek me net wel raar aan
Klacht indienen een optie?quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb met lange tanden mijn broodje zitten eten en mijn koffie niet eens opgedronken
Nee joh, ik wist dat het niet luxe zou worden, daar gaven de reviews wel blijk van.quote:
A zo, als je er ook alleen zit zegt dat ook al genoegquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee joh, ik wist dat het niet luxe zou worden, daar gaven de reviews wel blijk van.
Maar het is wel wat tandjes erger dan ik dacht
Prachtig
Vind je, ik zou toch een lekker en uitgebreid ontbijt willen. Lekker aanschuiven en pakken wat je pakken wil. Keuze in overvloed. Lekkere knapperige broodjes met heerlijk belegquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit soort ontbijtjes maakt reizen nu juist memorabel en prachtig.
Nou ja, dit dusquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit soort ontbijtjes maakt reizen nu juist memorabel en prachtig.
Ja, daarom ben ik van de dinsdag en donderdag afgegaanquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Thuiswerken in strijd tegen files blijft lastig voor veel werknemers - https://nos.nl/l/2478981
Thuiswerken is geen werken @:haags
Een heerlijk ontbijtje weet je vandaag en morgen nog wel te waarderen maar over 40 jaar weet je jezelf dit ontbijt nog te heugen, zo schijft men het boek des levens.quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind je, ik zou toch een lekker en uitgebreid ontbijt willen. Lekker aanschuiven en pakken wat je pakken wil. Keuze in overvloed. Lekkere knapperige broodjes met heerlijk beleg
O eentje maar, dat is nog wel te doen,quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dit dus
Als ik hier 7 nachten had geboekt was ik nu wel gillend vertrokken. Maar zo 1 nachtje vond ik het wel leuk.
dan maar ergens een grote lunch scorenquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dit dus
Als ik hier 7 nachten had geboekt was ik nu wel gillend vertrokken. Maar zo 1 nachtje vond ik het wel leuk.
Hey Bosquote:
Goed hoor, rustig aan doen met de warmtequote:
Ook wel okee.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed hoor, rustig aan doen met de warmte
En met jou?
Gelijk heb je, veel te warm om je druk te makenquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook wel okee.
En ook vandaag lekker rustig aan doen met de post..
quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:27 schreef bitterbal het volgende:
Kan ik rustig alle croissantjes op eten
Goed bezig.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:27 schreef bitterbal het volgende:
Kan ik rustig alle croissantjes op eten
Heb je tenminste nog even de tijd voor een ochtendsnack in het restaurantquote:
klein spinnetjequote:Op donderdag 15 juni 2023 05:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ding was twee centimeter ofzo
O tof, even kijken laterquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:37 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, was gisteren een programma dat over Boedapest ging op tv, moest gelijk aan jou denken
Water is nat, gras is gro... eehm nu meer bruingeligquote:
Gaat de helft van de tijd wel over etenquote:
Beledigd zijn is een keuze.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:54 schreef kwiwi het volgende:
toMaat wil 11 dagen komen, we hadden gezegd 6 maxNu is ze weer beledigd
nou, dan blijft ze maar thuisquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:54 schreef kwiwi het volgende:
Wordt toch eens tijd om een blokhutje in het uiterste hoekje van de tuin te gaan bouwen waar je Paprika en toMaat in kunt proppen als ze weer eens vinden dat ze op bezoek moeten komen. En dan het liefste met een slot aan de buitenkant zodat ze niet opeens toch plots in je huis staanquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:54 schreef kwiwi het volgende:
Keiharde onderhandelingstactieken van deze vrouwquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:54 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Keiharde onderhandelingstactieken van deze vrouw![]()
Tegenbod: 7 en geen nacht meer en snavel houden over complotgedoetjes
week daarna verrassingsbezoek van pa-prika. Was Gergi je vergeten te vertellen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:54 schreef kwiwi het volgende:
Bij Gergi zijn ze wel gewend om ouders in huis erbij te nemen; dus dat zal wel de endgame zijnquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt toch eens tijd om een blokhutje in het uiterste hoekje van de tuin te gaan bouwen waar je Paprika en toMaat in kunt proppen als ze weer eens vinden dat ze op bezoek moeten komen. En dan het liefste met een slot aan de buitenkant zodat ze niet opeens toch plots in je huis staan
Zou dat al beklonken zijn?quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij Gergi zijn ze wel gewend om ouders in huis erbij te nemen; dus dat zal wel de endgame zijn
Ah, toMaat komt dus gewoon even op oriëntatiebezoek om te kijken welke kamer zij gaat innemen en wat ze daar allemaal aan moeten verbouwen om het haar naar de zin te makenquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij Gergi zijn ze wel gewend om ouders in huis erbij te nemen; dus dat zal wel de endgame zijn
Croissantje vult toch ook nietquote:
Jullie zijn net daar geweestquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:54 schreef kwiwi het volgende:
Dennenbomen moeten wijken voor de kruidentuin.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah, toMaat komt dus gewoon even op oriëntatiebezoek om te kijken welke kamer zij gaat innemen en wat ze daar allemaal aan moeten verbouwen om het haar naar de zin te maken
qua vet en calorieën welquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Croissantje vult toch ook niet
[..]
geen vent die dat voor je maakt?quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind je, ik zou toch een lekker en uitgebreid ontbijt willen. Lekker aanschuiven en pakken wat je pakken wil. Keuze in overvloed. Lekkere knapperige broodjes met heerlijk beleg
En in de kille moderne keuken moeten op elk kastje gehaakte kleedjes komenquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dennenbomen moeten wijken voor de kruidentuin.
de wappies nietquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:06 schreef Karzai het volgende:
I love the smell of zonnebrandcreme in the morning
Die moeten zich maar gewoon in aluminiumfolie inwikkelen met dit weerquote:
Vooral als ze nog lekker vers en warm zijn, en dan een likje boter er opquote:
Nope geen vent die dat voor mij doetquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
geen vent die dat voor je maakt?
heb je het bonnetje nog?quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope geen vent die dat voor mij doet
Heb wel een vent maar die mag alleen het weekend komenmaar dan nog doet die dat niet. Wat denk je moet ik hem inruilen?
Nee, garantie is verlopen.quote:
hmm, dat is vervelend. Misschien kun je hem nog bij de kringloop aanbieden.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, garantie is verlopen.
Probeer het wel eens in de winkel of ik hem kan inruilen, maar ze trappen er nooit in.
Daar zeg je wat, het is het proberen waard natuurlijk.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat is vervelend. Misschien kun je hem nog bij de kringloop aanbieden.
Daar krijg je weinig meer voor terug.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb wel een vent maar die mag alleen het weekend komenmaar dan nog doet die dat niet. Wat denk je moet ik hem inruilen?
Geen hol he, was ik al bang voorquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar krijg je weinig meer voor terug.
Gewoon nog een vent erbij die het missende stukje regelt.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:09 schreef Dotteke het volgende:
Zou kunnen natuurlijk, een voor door de week en een voor het weekend.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon nog een vent erbij die het missende stukje regelt.
Alstu. We blijven graag op de hoogte van de voortgang.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:17 schreef Dotteke het volgende:
Zou kunnen natuurlijk, een voor door de week en een voor het weekend.
Nog niet eens zo gek plan
Maar beertjes zijn toch gevaarlijk?quote:
Zal ik zeker doenquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alstu. We blijven graag op de hoogte van de voortgang.
Niet heel veel anders dan vrouwen dus?quote:
Ik wil jou nog wel eens horen als je je kleine teen stoot aan een kallaxquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ikea verkoopt geen gevaarlijke producten
Oh ja dan hoor je wel wat verwensingen:pquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil jou nog wel eens horen als je je kleine teen stoot aan een kallax
Of een dunschiller probeert te kopen?quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:21 schreef LTVDK het volgende:
ja, alleen bij vrouwen moet je er nog een brokje rijst bij gooien en het sushi noemenquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet heel veel anders dan vrouwen dus?
Sushiquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, alleen bij vrouwen moet je er nog een brokje rijst bij gooien en het sushi noemen
quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ikea verkoopt geen gevaarlijke producten
Dat doen alleen ruige geharde criminelenquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of een dunschiller probeert te kopen?
Pics van je tattoos.quote:
Ik heb alleen natuurlijke tattoos in de vorm van littekensquote:
Pics daarvan dan maar.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:33 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb alleen natuurlijke tattoos in de vorm van littekens
Ik vind het prima dat thuiswerken maar ik bepaal dat lekker zelf.quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Thuiswerken in strijd tegen files blijft lastig voor veel werknemers - https://nos.nl/l/2478981
Thuiswerken is geen werken @:haags
en spuugt hij het uit?quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:34 schreef bitterbal het volgende:
Zit hier een man en elke keer als die hoest haalt die ook gelijk zo z'n keel op man man man
Dat is een respectabel littekenquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou vooruit, eentje dan
[ afbeelding ]
Is ook wel de mooistequote:Op donderdag 15 juni 2023 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een respectabel litteken
Een paar bladeren er bovenop en dan is het net een palmboom.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou vooruit, eentje dan
[ afbeelding ]
Wat zou tante Fleur daar wel niet van moeten denkenquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een paar bladeren er bovenop en dan is het net een palmboom.
Geen trouwringen, maar matching tattoos.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:52 schreef LTVDK het volgende:
Wat zou tante Fleur daar wel niet van moeten denken
quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou vooruit, eentje dan
[ afbeelding ]
Mensen zijn goor he?quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:34 schreef bitterbal het volgende:
Zit hier een man en elke keer als die hoest haalt die ook gelijk zo z'n keel op man man man
Goede vlucht en fijne vakantiequote:Op donderdag 15 juni 2023 09:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ok volgens mij heb ik alles wat ik nodig heb in mijn tas gegooid. Op naar Schiphol!
Veel plezierquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ok volgens mij heb ik alles wat ik nodig heb in mijn tas gegooid. Op naar Schiphol!
Veel.plezier!quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:55 schreef liesje1979 het volgende:
quote:
Heb k nog niet gespotquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:59 schreef mschol het volgende:
[..]er loopt een zweed rond bij jullie in het bedrijf?
geen Juliano balletjes?
Goede reis en heel veel plezier!quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:55 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:55 schreef liesje1979 het volgende:
Veel plezier liesje!quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:55 schreef liesje1979 het volgende:
hier heeft waarschijnlijk een hobby kunstenaar lang zn best op gedaanquote:
30 euro p/squote:Op donderdag 15 juni 2023 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier heeft waarschijnlijk een hobby kunstenaar lang zn best op gedaan
voor hoeveel verkopen jullie het?
Goede reisquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:55 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:55 schreef liesje1979 het volgende:
hadden ze een bouwradio met hollandse hits?quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:29 schreef Recce het volgende:
Ik werd vanochtend bruut gewekt door vreselijke geluiden. Er staat een busje met de tekst betonboringen voor de flat.
Ik denk niet dat er een radio hard genoeg kan om het geluid van dat boren te overstemmen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hadden ze een bouwradio met hollandse hits?
Kom je weer goed wegquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een radio hard genoeg kan om het geluid van dat boren te overstemmen.
Vergeet dat levensgevaarlijke mes niet.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zalmquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet heel veel anders dan vrouwen dus?
Is dat de schaduw van een parasol of heb je je moeder Teresa outfit aan?quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:21 schreef essnhills het volgende:
Maar mijn tuin zoemt van de bijtjes en hommeltjes
Met name in de campenula
[ afbeelding ]
In de schaduw van mijn huis, met luchtige zomerjurk natuurlijkquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat de schaduw van een parasol of heb je je moeder Teresa outfit aan?
De fruitsaus is lekkerquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met appelmoes en puree en soort rode fruit saus
Ah, een combi. Niet aan gedacht.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:28 schreef essnhills het volgende:
In de schaduw van mijn huis, met luchtige zomerjurk natuurlijk
Ja, dat zijn die lingonberriesquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met appelmoes en puree en soort rode fruit saus
Hrrr. Muffe bessen dat.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat zijn die lingonberriesEen soort smurfbessen.
Ik ga toch niet in de zon zitten.. veel te heet en verbranderigquote:
Is de witte tijger in no time knalrood.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga toch niet in de zon zitten.. veel te heet en verbranderig
Ja dat kan natuurlijk nietquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is de witte tijger in no time knalrood.
Zonde van je porseleinwitte teint idd.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:33 schreef essnhills het volgende:
Ik ga toch niet in de zon zitten.. veel te heet en verbranderig
quote:
quote:
Ik blijf gewoon egaal witquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:39 schreef TaMieke het volgende:
Nogsteeds jaloers op mensen die zo egaal bruin worden.
SPEK!quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tijd voor gebakken eieren met spek
en brood?quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tijd voor gebakken eieren met spek
?quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:51 schreef essnhills het volgende:
Moeilijk woord van de dag bij nu.nl lijkt wel
Je kan iedere dag lingo spelen bij nu.nl. Maar ik zit aan mijn laatste poging en heb pas 1 letter op de juiste plek, en 2 andere letters ergens andersquote:
1 broodjequote:
4 minuten te vroeg nogquote:
Nou vooruitquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Moet nog opstaan en alles klaarmaken... Dan zijn die 4 minuten wel om.
Nee. Verassingen zijn kut.quote:Op donderdag 15 juni 2023 06:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En, was het een leuke surprise party?
quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een paar bladeren er bovenop en dan is het net een palmboom.
quote:
Je weegschaal staat hier schuimbekkend naast mequote:
En wat vonden ze ervan?quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:30 schreef bitterbal het volgende:
Was mijn lunch in het viva topic aan het posten
...zijn de batterijen nog ok?quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weegschaal staat hier schuimbekkend naast me
Schop ‘m!quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weegschaal staat hier schuimbekkend naast me
Moeten we nou daarheen?quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:30 schreef bitterbal het volgende:
ach ja, hier gaat het ook over haken, breien, poetsen en goedkope zweedse meubels, dus waarschijnlijk kunnen we best integrerenquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet k niet:p. Dacht wat veel nieuwe namen allemaal
Geen idee, zou kunnen. Er zijn wel mensen die echt zo wit zijn.quote:
Wij zijn gewoon heel diversquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, hier gaat het ook over haken, breien, poetsen en goedkope zweedse meubels, dus waarschijnlijk kunnen we best integreren
Je werd gementiontquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:30 schreef bitterbal het volgende:
En als ze zich goed ingesmeerd hebben, kan dat ook nog eens extra reflecteren.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, zou kunnen. Er zijn wel mensen die echt zo wit zijn.
Ja dat heb ik ook wel iddquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En als ze zich goed ingesmeerd hebben, kan dat ook nog eens extra reflecteren.
quote:
Morgen moet k mijn slwag slaan kwiwiquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tegenvaller dit. Kwam hier om tijdens m'n lunch de avonturen van snack & hapje te lezen
tijdens mijn lunch heb ik meer oog voor de hapjes op mijn bordquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tegenvaller dit. Kwam hier om tijdens m'n lunch de avonturen van snack & hapje te lezen
Trommeltje?quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:54 schreef gianni61 het volgende:
ofja, mijn bureau. ik ga er echt geen bord bij pakken
een wattes?quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:00 schreef liesje1979 het volgende:
Mooi op tijd bij de gate, en een cabin guaranteed label. 😀
quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:39 schreef bitterbal het volgende:
Droomde vannacht dat k werd ontslagen en toen k gelijk aan de kantine
Heb je een huisje gehuurd of is dit een hotel?quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou ja, hier houd ik het wel 10 dagen vol
[ afbeelding ]
Appartementjequote:Op donderdag 15 juni 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je een huisje gehuurd of is dit een hotel?
ik twijfel nog. Ik zie geen tv en dat tafeltje is wel erg kleinquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ookquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel nog. Ik zie geen tv en dat tafeltje is wel erg klein
quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:39 schreef bitterbal het volgende:
Droomde vannacht dat k werd ontslagen en toen k gelijk aan de kantine
Ah dus zelf ontbijtje regelen ipv zo'n bedenkelijk muffig broodje en appels van 4 jaar geledenquote:
kan ik mee levenquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat doe jij dan allemaal met zo’n tafeltje?
ah, zo klein koffer heb ik nietquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zon sticker dat mijn koffer niet in het ruim hoeft
denk dat je aan 2mensen te weinig hebtquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met 2 mensen weggesleept uit de kantine dat ze er niet meer mag eten.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met 2 mensen weggesleept uit de kantine dat ze er niet meer mag eten.
Wat is dat Karzai?quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:29 schreef Karzai het volgende:
Maak als ik thuis ben weer een caipirinha
Ik ga kijken of ik het kan vinden.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Een Braziliaanse cocktail, in het topic wat eten we vandaag in cul staat een foto
Yesquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah dus zelf ontbijtje regelen ipv zo'n bedenkelijk muffig broodje en appels van 4 jaar geleden
netjes netjesquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Als er nou ook een beetje regen uit die wolken komt ...quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:35 schreef LTVDK het volgende:
Kwamen net tijdens het lopen opeens allemaal wolken, dat loopt toch een stuk fijner dan die brandende zon
Geef!quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:35 schreef LTVDK het volgende:
Kwamen net tijdens het lopen opeens allemaal wolken, dat loopt toch een stuk fijner dan die brandende zon
quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als er nou ook een beetje regen uit die wolken komt ...
quote:
Je moet niet teveel willen hoorquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als er nou ook een beetje regen uit die wolken komt ...
Denk dat het nog een paar uurtjes duurt voor ze bij jou zijnquote:
Lekker benauwdheid opbouwen vanaf nu.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:35 schreef LTVDK het volgende:
Ik mag hier ook nietsquote:
quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het nog een paar uurtjes duurt voor ze bij jou zijn
Dat is wel een beetje jammer jaquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker benauwdheid opbouwen vanaf nu.
Krijgen we weer normaal weer als we die deporteren?quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Susan en Freek
Suzan is vandaag jarig! Hoera!quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Susan en Freek
Gewoon nog even een beetje geduldquote:
Waarom weet jij dit. En waarom deel je dit met onsquote:
Als we bekende Nederlanders kunnen deporteren zou ik niet bij hun beginnenquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen we weer normaal weer als we die deporteren?
Wie?quote:
Eerst zien dan geloven,quote:
Ja, hier waren ze 2 weken geleden aan het bladblazerenquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:41 schreef LTVDK het volgende:
Op het industrieterrein waren ze ook weer briljant bezig, ze vonden het nu wel een goed moment om de bermen te gaan verticuteren. Voor de vorm nog even een beetje vooraf bewateren zodat er minder stof zou zijn, dat had ongeveer net zoveel effect als je zou verwachten met die droge grond
Ja, misschien is het maandag allemaal verdamptquote:
stond op hun instagramquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom weet jij dit. En waarom deel je dit met ons
Als die wolken net bij jou waren, komen ze hier niet hoor.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het nog een paar uurtjes duurt voor ze bij jou zijn
Ken ik niet.quote:
De namen, in die combinatie. Dawast.quote:
Kwik, Kwek en Kwak?quote:
Hadden ze hier vorige week gedaan, inclusief bosjes snoeien, maar ze hadden het niet even aangekondigd of de moeite genomen om aan te bellen dat ik mijn auto kon verzetten. Zag gisteren tijdens het wassen een paar krasjes aan de zijkant zittenquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hier waren ze 2 weken geleden aan het bladblazeren
Echt supereffectief
quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze hier vorige week gedaan, inclusief bosjes snoeien, maar ze hadden het niet even aangekondigd of de moeite genomen om aan te bellen dat ik mijn auto kon verzetten. Zag gisteren tijdens het wassen een paar krasjes aan de zijkant zitten
Nee maar er lijken wat meer wolken uit de richting van Denemarken te komenquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als die wolken net bij jou waren, komen ze hier niet hoor.
Prijs jezelf gelukkigquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze hier vorige week gedaan, inclusief bosjes snoeien, maar ze hadden het niet even aangekondigd of de moeite genomen om aan te bellen dat ik mijn auto kon verzetten. Zag gisteren tijdens het wassen een paar krasjes aan de zijkant zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |