Heb je tenminste nog even de tijd voor een ochtendsnack in het restaurantquote:
klein spinnetjequote:Op donderdag 15 juni 2023 05:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ding was twee centimeter ofzo
O tof, even kijken laterquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:37 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, was gisteren een programma dat over Boedapest ging op tv, moest gelijk aan jou denken
Water is nat, gras is gro... eehm nu meer bruingeligquote:
Gaat de helft van de tijd wel over etenquote:
Beledigd zijn is een keuze.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:54 schreef kwiwi het volgende:
toMaat wil 11 dagen komen, we hadden gezegd 6 maxNu is ze weer beledigd
nou, dan blijft ze maar thuisquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:54 schreef kwiwi het volgende:
Wordt toch eens tijd om een blokhutje in het uiterste hoekje van de tuin te gaan bouwen waar je Paprika en toMaat in kunt proppen als ze weer eens vinden dat ze op bezoek moeten komen. En dan het liefste met een slot aan de buitenkant zodat ze niet opeens toch plots in je huis staanquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:54 schreef kwiwi het volgende:
Keiharde onderhandelingstactieken van deze vrouwquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:54 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Keiharde onderhandelingstactieken van deze vrouw![]()
Tegenbod: 7 en geen nacht meer en snavel houden over complotgedoetjes
week daarna verrassingsbezoek van pa-prika. Was Gergi je vergeten te vertellen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:54 schreef kwiwi het volgende:
Bij Gergi zijn ze wel gewend om ouders in huis erbij te nemen; dus dat zal wel de endgame zijnquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt toch eens tijd om een blokhutje in het uiterste hoekje van de tuin te gaan bouwen waar je Paprika en toMaat in kunt proppen als ze weer eens vinden dat ze op bezoek moeten komen. En dan het liefste met een slot aan de buitenkant zodat ze niet opeens toch plots in je huis staan
Zou dat al beklonken zijn?quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij Gergi zijn ze wel gewend om ouders in huis erbij te nemen; dus dat zal wel de endgame zijn
Ah, toMaat komt dus gewoon even op oriëntatiebezoek om te kijken welke kamer zij gaat innemen en wat ze daar allemaal aan moeten verbouwen om het haar naar de zin te makenquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij Gergi zijn ze wel gewend om ouders in huis erbij te nemen; dus dat zal wel de endgame zijn
Croissantje vult toch ook nietquote:
Jullie zijn net daar geweestquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:54 schreef kwiwi het volgende:
Dennenbomen moeten wijken voor de kruidentuin.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah, toMaat komt dus gewoon even op oriëntatiebezoek om te kijken welke kamer zij gaat innemen en wat ze daar allemaal aan moeten verbouwen om het haar naar de zin te maken
qua vet en calorieën welquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Croissantje vult toch ook niet
[..]
geen vent die dat voor je maakt?quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind je, ik zou toch een lekker en uitgebreid ontbijt willen. Lekker aanschuiven en pakken wat je pakken wil. Keuze in overvloed. Lekkere knapperige broodjes met heerlijk beleg
En in de kille moderne keuken moeten op elk kastje gehaakte kleedjes komenquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dennenbomen moeten wijken voor de kruidentuin.
de wappies nietquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:06 schreef Karzai het volgende:
I love the smell of zonnebrandcreme in the morning
Die moeten zich maar gewoon in aluminiumfolie inwikkelen met dit weerquote:
Vooral als ze nog lekker vers en warm zijn, en dan een likje boter er opquote:
Nope geen vent die dat voor mij doetquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
geen vent die dat voor je maakt?
heb je het bonnetje nog?quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope geen vent die dat voor mij doet
Heb wel een vent maar die mag alleen het weekend komenmaar dan nog doet die dat niet. Wat denk je moet ik hem inruilen?
Nee, garantie is verlopen.quote:
hmm, dat is vervelend. Misschien kun je hem nog bij de kringloop aanbieden.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, garantie is verlopen.
Probeer het wel eens in de winkel of ik hem kan inruilen, maar ze trappen er nooit in.
Daar zeg je wat, het is het proberen waard natuurlijk.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat is vervelend. Misschien kun je hem nog bij de kringloop aanbieden.
Daar krijg je weinig meer voor terug.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb wel een vent maar die mag alleen het weekend komenmaar dan nog doet die dat niet. Wat denk je moet ik hem inruilen?
Geen hol he, was ik al bang voorquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar krijg je weinig meer voor terug.
Gewoon nog een vent erbij die het missende stukje regelt.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:09 schreef Dotteke het volgende:
Zou kunnen natuurlijk, een voor door de week en een voor het weekend.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon nog een vent erbij die het missende stukje regelt.
Alstu. We blijven graag op de hoogte van de voortgang.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:17 schreef Dotteke het volgende:
Zou kunnen natuurlijk, een voor door de week en een voor het weekend.
Nog niet eens zo gek plan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |