Kom je weer goed wegquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een radio hard genoeg kan om het geluid van dat boren te overstemmen.
Vergeet dat levensgevaarlijke mes niet.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil jou nog wel eens horen als je je kleine teen stoot aan een kallax
Zalmquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet heel veel anders dan vrouwen dus?
Is dat de schaduw van een parasol of heb je je moeder Teresa outfit aan?quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:21 schreef essnhills het volgende:
Maar mijn tuin zoemt van de bijtjes en hommeltjes
Met name in de campenula
[ afbeelding ]
In de schaduw van mijn huis, met luchtige zomerjurk natuurlijkquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat de schaduw van een parasol of heb je je moeder Teresa outfit aan?
De fruitsaus is lekkerquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met appelmoes en puree en soort rode fruit saus
Ah, een combi. Niet aan gedacht.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:28 schreef essnhills het volgende:
In de schaduw van mijn huis, met luchtige zomerjurk natuurlijk
Ja, dat zijn die lingonberriesquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met appelmoes en puree en soort rode fruit saus
Hrrr. Muffe bessen dat.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat zijn die lingonberriesEen soort smurfbessen.
Ik ga toch niet in de zon zitten.. veel te heet en verbranderigquote:
Is de witte tijger in no time knalrood.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga toch niet in de zon zitten.. veel te heet en verbranderig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |