Krijgen we weer normaal weer als we die deporteren?quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Susan en Freek
Suzan is vandaag jarig! Hoera!quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Susan en Freek
Gewoon nog even een beetje geduldquote:
Waarom weet jij dit. En waarom deel je dit met onsquote:
Als we bekende Nederlanders kunnen deporteren zou ik niet bij hun beginnenquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen we weer normaal weer als we die deporteren?
Wie?quote:
Eerst zien dan geloven,quote:
Ja, hier waren ze 2 weken geleden aan het bladblazerenquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:41 schreef LTVDK het volgende:
Op het industrieterrein waren ze ook weer briljant bezig, ze vonden het nu wel een goed moment om de bermen te gaan verticuteren. Voor de vorm nog even een beetje vooraf bewateren zodat er minder stof zou zijn, dat had ongeveer net zoveel effect als je zou verwachten met die droge grond
Ja, misschien is het maandag allemaal verdamptquote:
stond op hun instagramquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom weet jij dit. En waarom deel je dit met ons
Als die wolken net bij jou waren, komen ze hier niet hoor.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het nog een paar uurtjes duurt voor ze bij jou zijn
Ken ik niet.quote:
De namen, in die combinatie. Dawast.quote:
Kwik, Kwek en Kwak?quote:
Hadden ze hier vorige week gedaan, inclusief bosjes snoeien, maar ze hadden het niet even aangekondigd of de moeite genomen om aan te bellen dat ik mijn auto kon verzetten. Zag gisteren tijdens het wassen een paar krasjes aan de zijkant zittenquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hier waren ze 2 weken geleden aan het bladblazeren
Echt supereffectief
quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze hier vorige week gedaan, inclusief bosjes snoeien, maar ze hadden het niet even aangekondigd of de moeite genomen om aan te bellen dat ik mijn auto kon verzetten. Zag gisteren tijdens het wassen een paar krasjes aan de zijkant zitten
Nee maar er lijken wat meer wolken uit de richting van Denemarken te komenquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als die wolken net bij jou waren, komen ze hier niet hoor.
Prijs jezelf gelukkigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |