Ah dus zelf ontbijtje regelen ipv zo'n bedenkelijk muffig broodje en appels van 4 jaar geledenquote:
kan ik mee levenquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat doe jij dan allemaal met zo’n tafeltje?
ah, zo klein koffer heb ik nietquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zon sticker dat mijn koffer niet in het ruim hoeft
denk dat je aan 2mensen te weinig hebtquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met 2 mensen weggesleept uit de kantine dat ze er niet meer mag eten.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met 2 mensen weggesleept uit de kantine dat ze er niet meer mag eten.
Wat is dat Karzai?quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:29 schreef Karzai het volgende:
Maak als ik thuis ben weer een caipirinha
Ik ga kijken of ik het kan vinden.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Een Braziliaanse cocktail, in het topic wat eten we vandaag in cul staat een foto
Yesquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah dus zelf ontbijtje regelen ipv zo'n bedenkelijk muffig broodje en appels van 4 jaar geleden
netjes netjesquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou ja, hier houd ik het wel 10 dagen vol
[ afbeelding ]
Als er nou ook een beetje regen uit die wolken komt ...quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:35 schreef LTVDK het volgende:
Kwamen net tijdens het lopen opeens allemaal wolken, dat loopt toch een stuk fijner dan die brandende zon
Geef!quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:35 schreef LTVDK het volgende:
Kwamen net tijdens het lopen opeens allemaal wolken, dat loopt toch een stuk fijner dan die brandende zon
quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als er nou ook een beetje regen uit die wolken komt ...
quote:
Je moet niet teveel willen hoorquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als er nou ook een beetje regen uit die wolken komt ...
Denk dat het nog een paar uurtjes duurt voor ze bij jou zijnquote:
Lekker benauwdheid opbouwen vanaf nu.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:35 schreef LTVDK het volgende:
Ik mag hier ook nietsquote:
quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het nog een paar uurtjes duurt voor ze bij jou zijn
Dat is wel een beetje jammer jaquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker benauwdheid opbouwen vanaf nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |