SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
O van de warmte geen last als ik in bed lig. Heb een hele fijne ventilator naast het bed staan als het te gek wordt kan ik die aanzetten. maar het koelt nog wel redelijk af in de nachtenquote:
oh das wel super fijnquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O van de warmte geen last als ik in bed lig. Heb een hele fijne ventilator naast het bed staan als het te gek wordt kan ik die aanzetten. maar het koelt nog wel redelijk af in de nachten
Nicequote:Op donderdag 15 juni 2023 07:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn eigen privé ontbijtbuffet
[ afbeelding ]
ZIet er niet verkeerd uit. Ben je op vakantie?quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn eigen privé ontbijtbuffet
[ afbeelding ]
Ohquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fris appeltje bij je ontbijt.
[ afbeelding ]
Ja, dat is zeker heel fijn, ,heb hem vorig jaar gekregen toen ik naar adem lag te snakken toen het zo warm wasquote:
Jup, en jawel, het ziet er wel verkeerd uitquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIet er niet verkeerd uit. Ben je op vakantie?
Ja, zelfde gold voor de broodjes en de koffiequote:Op donderdag 15 juni 2023 07:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OhDit is van het ontbijt dat ze 4 weken geleden ook een keer hebben moeten klaarzetten?
Neequote:Op donderdag 15 juni 2023 07:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zelfde gold voor de broodjes en de koffie
Alles wat je daar eet gaat je je onderbroek kosten.quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, en jawel, het ziet er wel verkeerd uit
Snel weg daar. Voordat je spoorloos verdwijnt en over 3 weken onderdeel bent van het ontbijt.quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, zelfde gold voor de broodjes en de koffie
Ik heb met lange tanden mijn broodje zitten eten en mijn koffie niet eens opgedronkenquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles wat je daar eet gaat je je onderbroek kosten.
Ff een Google review typen op naam van de heer B. Pestenaar.quote:
K vind het geluid van die dingen vaak zo irritantquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker heel fijn, ,heb hem vorig jaar gekregen toen ik naar adem lag te snakken toen het zo warm was
Ja ik zag die appels, inderdaad niet erg fris en er staat niet veel maar dacht misschien ben je de enige die komt ontbijtenquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, en jawel, het ziet er wel verkeerd uit
De concierge keek me net wel raar aanquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snel weg daar. Voordat je spoorloos verdwijnt en over 3 weken onderdeel bent van het ontbijt.
Ben ik ookquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag die appels, inderdaad niet erg fris en er staat niet veel maar dacht misschien ben je de enige die komt ontbijten
Klassiekertje...quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:38 schreef Budapestenaar het volgende:
De concierge keek me net wel raar aan
Klacht indienen een optie?quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb met lange tanden mijn broodje zitten eten en mijn koffie niet eens opgedronken
Nee joh, ik wist dat het niet luxe zou worden, daar gaven de reviews wel blijk van.quote:
A zo, als je er ook alleen zit zegt dat ook al genoegquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee joh, ik wist dat het niet luxe zou worden, daar gaven de reviews wel blijk van.
Maar het is wel wat tandjes erger dan ik dacht
Prachtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |