Gedraai van wat? Dit is de eerste keer dat jij het over de FBI hebt. Wederom lijk jij de persoon die draait en doelpalen verschuift. Als je iets van mij wilt, dan raad ik je aan vanaf het begin duidelijk te zijn en het zonder stropoppen te proberen.quote:Op maandag 26 juni 2023 18:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zie je gedraai eerder als een poging om er onderuit te komen dat je iets van onderbouwing moet laten zien dat het om FBI agenten gaan.
Maar dat geeft verder niets hoor...
quote:Op maandag 26 juni 2023 20:02 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Gedraai van wat? Dit is de eerste keer dat jij het over de FBI hebt. Wederom lijk jij de persoon die draait en doelpalen verschuift. Als je iets van mij wilt, dan raad ik je aan vanaf het begin duidelijk te zijn en het zonder stropoppen te proberen.
Aan de andere kant, als je doel is steeds een GOTCHA proberen te scoren, ga zo door.
Begin eens vanaf daar te lezen.quote:Op maandag 26 juni 2023 00:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Net zo zeker als de vorige keer dat je zeker wist dat het allemaal FBI-agenten waren wat ook niet waar bleek te zijn
Die post was niet eens aan mij gericht. Ik denk niet dat je mij het spoor volledig bijster zijn kunt verwijten.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
[..]
Begin eens vanaf daar te lezen.
Je bent volledig het spoor bijster.
Klopt, jij bemoeide je er opeens mee.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:29 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Die post was niet eens aan mij gericht. Ik denk niet dat je mij het spoor volledig bijster zijn kunt verwijten.
Raar.
Grappig dat jij mij nu ook nog eens verwijt om me "opeens" ergens mee te bemoeien, terwijl ik jouw eerste (en toen enige) post in de zaak quotte. En dan loop ik ook nog eens vast?quote:Op maandag 26 juni 2023 20:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, jij bemoeide je er opeens mee.
En nu loop je helemaal vast
Je weet dus precies wanneer je je ermee ging bemoeien.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:35 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Grappig dat jij mij nu ook nog eens verwijt om me "opeens" ergens mee te bemoeien, terwijl ik jouw eerste (en toen enige) post in de zaak quotte. En dan loop ik ook nog eens vast?
Raar.
Historie leert verder dat Linksere types in deze zaken altijd het laatste woord willen omdat ze dan winnen. Dus bij deze mag je het hebben. Geniet er van.
In alle realiteit werkt een mening 2 kanten op, mag 1 mening niet bestaan dan is het een doctrine. Daarom beter om gewoon alle meningen open te laten en iedereen zijn eigen mening te laten vormen toch?quote:Op maandag 26 juni 2023 23:12 schreef Kansenjongere het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat degenen die zichzelf kritisch noemen nog kritisch waren?
Kom op zeg, iemand post iets op twitter dus het is waar? Ga je schamen in een hoekje.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In alle realiteit werkt een mening 2 kanten op, mag 1 mening niet bestaan dan is het een doctrine. Daarom beter om gewoon alle meningen open te laten en iedereen zijn eigen mening te laten vormen toch?
En ook al ben je het met die mening niet eens, dan is het beter er een normale discussie over aan te gaan dan te ridiculiseren toch? Daarmee verlies je gelijk ieder punt om een open discussie te voeren.
Waarom zou Cryin' Kinzinger liegen? Het is toch zo een integere man. Links hing aan zijn lippen toen het om 6 januari ging. Die zou nooit liegen. De eerlijkheid zelve.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:20 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Kom op zeg, iemand post iets op twitter dus het is waar? Ga je schamen in een hoekje.
Beste meneer mod, als je mijn reactie aanpast omdat hij denigrerend zou zijn, dan laat je bovenstaande vast niet staan toch?quote:Op maandag 26 juni 2023 23:23 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Waarom zou Cryin' Kinzinger liegen? Het is toch zo een integere man. Links hing aan zijn lippen toen het om 6 januari ging. Die zou nooit liegen. De eerlijkheid zelve.
Nee, nu trek jij weer een mening waarin jij meent gelijk te hebben. Wat is waarheid, heeft elke waarheid maar 1 kant? Denk daar ook eens over naquote:Op maandag 26 juni 2023 23:20 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Kom op zeg, iemand post iets op twitter dus het is waar? Ga je schamen in een hoekje.
Ik val geen user aan. Het is niet zo moeilijk.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:24 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Beste meneer mod, als je mijn reactie aanpast omdat hij denigrerend zou zijn, dan laat je bovenstaande vast niet staan toch?
Ik ook niet, net als jij had ik een mening over het twitterbericht, het is niet zo moeilijk.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:25 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Ik val geen user aan. Het is niet zo moeilijk.
quote:Op maandag 26 juni 2023 23:24 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Beste meneer mod, als je mijn reactie aanpast omdat hij denigrerend zou zijn, dan laat je bovenstaande vast niet staan toch?
En dit klopt ook, dus ik zie hier serieus niks verkeerds in. Maar goed. ik kijk alleen naar wat wel en niet mag. Bij het modden sta ik compleet neutraal. Dus doe je iets verkeerd dan grijp ik in. Een mening niet op andere users gericht zal altijd blijven staan als het binnen de regels is.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:25 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Ik val geen user aan. Het is niet zo moeilijk.
Dus een twitteraar "Cryin' Kinzinger" noemen is prima, maar de relevantie in twijfel trekken want het is fucking twitter mag niet want is denigrerend?quote:Op maandag 26 juni 2023 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
En dit klopt ook, dus ik zie hier serieus niks verkeerds in. Maar goed. ik kijk alleen naar wat wel en niet mag. Bij het modden sta ik compleet neutraal. Dus doe je iets verkeerd dan grijp ik in. Een mening niet op andere users gericht zal altijd blijven staan als het binnen de regels is.
Weet je wie Adam Kinzinger is?quote:Op maandag 26 juni 2023 23:30 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dus een twitteraar "Cryin' Kinzinger" noemen is prima, maar de relevantie in twijfel trekken want het is fucking twitter mag niet want is denigrerend?
Kom op, dit geloof je zelf toch niet?
Het is de manier waarop je het zegt.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:30 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dus een twitteraar "Cryin' Kinzinger" noemen is prima, maar de relevantie in twijfel trekken want het is fucking twitter mag niet want is denigrerend?
Kom op, dit geloof je zelf toch niet?
Zou fijn zijn als ze eens met een fatsoenlijke niet-bejaarde kandidaat kwamen ja.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:00 schreef HowardRoark het volgende:
Ik blijf dit soort beeldmateriaal opvallend vinden, eigenlijk ook triest. Zou Biden echt nog vier jaar kunnen als president?
[ twitter ]
Stel je voor hoe de honsdolle MSM zouden reageren als President Trump zulke dingen zou doen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:00 schreef HowardRoark het volgende:
Ik blijf dit soort beeldmateriaal opvallend vinden, eigenlijk ook triest. Zou Biden echt nog vier jaar kunnen als president?
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Als ik Amerikaan was zou ik hopen op een jonger iemand, want Biden is met zijn 80+ gewoon te oud. Laat die man lekker de hele dag tuinieren en toeren met de camper.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:00 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:34 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Witte Huis is ook echt aan het gaslighten met al dat gelieg, echt ze leven in hen eigen bubbel. Spuwen propaganda. En zijn er nog mensen die het geloven ook.Ik voel mij ook beter over mijn financiële situatie dan een paar jaar geleden. Lijkt mij dat dat ook geldt voor een hoop Amerikanen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is alleen vrij stupide om daarmee te kokketeren in tijden van hoge inflatie.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Wat vrij stupide is, is om te oordelen over dit (door rechtse propagandisten) gecherrypickte stukje en de rest van haar uitgebreide antwoord weg te laten op de vraag van een journalist over de huidige economie en Biden's visie daarop.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik voel mij ook beter over mijn financiële situatie dan een paar jaar geleden. Lijkt mij dat dat ook geldt voor een hoop Amerikanen.
Het is alleen vrij stupide om daarmee te kokketeren in tijden van hoge inflatie.
Het is nog helemaal niet besloten of Biden met andere (Democratische) kandidaten in debat gaat.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:55 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ze RFK blokkeren om met Biden te debatteren, zou Trump eigenlijk een debat moeten aangaan op Twitter spaces met RFK.
Elon Musk doet de hosting.
Tucker Carlson doet de vragen.
Dat jullie nog steeds in de waan zitten dat wij "Trumpers" voor Trump zijn omdat hij Trump is, nee. Iedereen die tegen die engnekken (the swamp) in kan gaan is prima. Ookal is het een democraat zoals RFK of Tulsi Gabbart mijn dushi <3
DeSantis is een nobody, alleen de polls laten dat al zien. Die heeft geen schijn van kans tegen Trump.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het is nog helemaal niet besloten of Biden met andere (Democratische) kandidaten in debat gaat.
Een debat tussen Trump en RFK zou alleen aan de orde zijn als RFK de Democratische kandidaat wordt en dat zit er niet echt in heb ik het idee hoeveel spierballen hij ook laat zien![]()
Is Trump dan ook bang voor DeSantis want die heeft al wel laten weten niet met hem in debat te gaan.
Onduidlijke redenen?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:35 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
DeSantis is een nobody, alleen de polls laten dat al zien. Die heeft geen schijn van kans tegen Trump.
Alleen net zoals jij RFK niet mag om onduidelijke redenen (vast omdat de DNC hem ook niet mag, en alles wat zij projecteren zie ik als echokamer terug komen, zonder enige eigen mening)
Destijds werd altijd geroepen dat Russische trolls betaald werden ala troll farms, ook zo'n mooie democratische hoax. Maar ik begin steeds meer het idee te krijgen dat sommigen betaald worden dan wel in een stockholm syndroom zitten qua Biden administratie. Iets van als je ze eenmaal gesteund hebt zal en moet je ze blijven steunen.
Maar dan denk je weer aan de MSM copy pasters en hoeveel macht die hebben, dan is het ook weer eigenlijk makkelijk te verklaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of je hebt een heel slecht geheugen of belabberde bronnen.
Oh wacht dat is natuurlijk een Psy-ops van de FBI, een complot van de Deep State, Uniparty of weet ik veel wat voor imaginaire organisatie en heeft Prigozhin zich om laten kopen door die engnekken van een Democraten!![]()
Biden's schuld!
[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 28-06-2023 06:31:26 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Het is niet alleen zijn anti-vax opvattingen, hij beweerde ook dat chemicalien in het kraanwater kinderen homoseksueel en trans makenquote:Op woensdag 28 juni 2023 00:23 schreef KoosVogels het volgende:
Beste epische baardmans, dat een figuur zoals jij fan is van die maffe RFK - met z'n halve push ups en gespierde opa-boby - moet toch wel duidelijk maken dat mainstream Democraten niets van hem moeten weten?
Die man maakt geen schijn van kans binnen de Democratische partij, daar pruimen ze zijn complotwaanzin niet. Hij boekt meer succes bij Republikeinen, die zijn dol op dat rare anti-vax gelul.
Da's best raar, om "complotdenker" een diskwalificerende factor te vinden... in BNW.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:39 schreef Kijkertje het volgende:
RFK is een complotdenker, dat is voor mij genoeg reden om hem ongeschikt te vinden.
Maar als je even niet meteen in de "Ja, maar Biden"-modus schiet, wat is je mening over dat audiobestand?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:24 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Breaking NOS: Audiobestand Drumpf gelekt Hurr Durr
Waarom is dat raar?quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:46 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Da's best raar, om "complotdenker" een diskwalificerende factor te vinden... in BNW.
Dit verklaart een hoop over de manier waarop zij het Amerikaanse volk behandelen. En ook waarom President Trump zo goed voor het volk is.quote:
Juist ja. Als ik Trump was, zou ik vooral niet teveel dwepen met afkomst, gezien de KKK-liefhebberij van z'n eigen vader.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:15 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Dit verklaart een hoop over de manier waarop zij het Amerikaanse volk behandelen. En ook waarom President Trump zo goed voor het volk is.
quote:Donald Trump isn't the first Trump to get arrested. His father, Fred, was arrested twice, reports say — once at a Ku Klux Klan riot, and another time over building code violations.
Bron
Hihi, klinkt alsof het een Democraat was.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Juist ja. Als ik Trump was, zou ik vooral niet teveel dwepen met afkomst, gezien de KKK-liefhebberij van z'n eigen vader.
[..]
Klopt helemaal! Zuidelijke Dems waren in die periode fucking neger-hatende nazi's. Daar stamt Trump dus vanaf.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:19 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Hihi, klinkt alsof het een Democraat was.
Hoe staat dat in verhouding met het houden van slaven? Slaven houden is veel minder erg, toch?quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt helemaal! Zuidelijke Dems waren in die periode fucking neger-hatende nazi's. Daar stamt Trump dus vanaf.
Slaven houden is een fucking misdaad tegen de menselijkheid, hetzelfde geldt voor het lynchen van Afro-Amerikanen, waar de KKK zich schuldig aan maakte.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:23 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Hoe staat dat in verhouding met het houden van slaven? Slaven houden is veel minder erg, toch?
Maar Fred Trump heeft niemand gelyncht, anders hadden ze dat toch genoemd, nietwaar? De voorouders van de andere (voormalig) presidenten hebben slaven gehouden. Waarom ga je nu voor "guilty-by-association"? Dan zijn alle Democraten schuldig aan alles wat de KKK heeft gedaan. Weet je zeker dat je die richting op wil gaan? (Tevens, wanneer we het argument taalkundig bekijken, kan het zijn dat Fred Trump gearresteerd zou kunnen zijn bij een tegendemonstratie. Zo zien we het immers tegenwoordig ook in de Liegende Media om bepaalde zaken te framen).quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Slaven houden is een fucking misdaad tegen de menselijkheid, hetzelfde geldt voor het lynchen van Afro-Amerikanen, waar de KKK zich schuldig aan maakte.
Maar wil jij hedendaagse politici dan verantwoordelijk houden voor de misdaden van hun voorouders?
Je denkt serieus dat ik er naar geluisterd heb? Heb je ooit van AI gehoord? je kan iemand alles laten zeggen. We zitten in een era dat je niets meer kan vertrouwen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:29 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Maar als je even niet meteen in de "Ja, maar Biden"-modus schiet, wat is je mening over dat audiobestand?
Allereerst is geassocieerd worden met de KKK natuurlijk al erg genoeg, ook al heb je niet actief meegedaan aan lynchpartijen. Het gedachtegoed van deze beweging is immers net zo vreselijk als dat van de nazi's.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:34 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Maar Fred Trump heeft niemand gelyncht, anders hadden ze dat toch genoemd, nietwaar? De voorouders van de andere (voormalig) presidenten hebben slaven gehouden. Waarom ga je nu voor "guilty-by-association"? Dan zijn alle Democraten schuldig aan alles wat de KKK heeft gedaan. Weet je zeker dat je die richting op wil gaan? (Tevens, wanneer we het argument taalkundig bekijken, kan het zijn dat Fred Trump gearresteerd zou kunnen zijn bij een tegendemonstratie. Zo zien we het immers tegenwoordig ook in de Liegende Media om bepaalde zaken te framen).
Hulde. Ik ook niet. Beetje vreemd dus om dat anderen aan te wrijven, een weinig consistente houding van jouw kant.quote:Zelf ben ik er geen voorstander van om mensen verantwoordelijk te houden voor misdaden van hun voorouders, dat is mij te Links.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |