Wikipedia als bron met een quote van één persoon, haha. Je weet mijn post op mooie wijze te bevestigen.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Juist ja. Racisme zie je amper bij Amerikanen die Republikeins stemmen.
[ afbeelding ]
[..]
Je weet dat een beetje Wiki-pagina gebruik maakt van voetnoten? Dat citaat van Duke is afkomstig uit dit artikel:quote:Op zondag 25 juni 2023 17:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wikipedia als bron met een quote van één persoon, haha. Je weet mijn post op mooie wijze te bevestigen.
Wikipedia gebruikt inderdaad de meningen en claims van willekeurige journalisten om ze vervolgens als onomstreden feit te presteren. Dat is mij al eerder opgevallen. Maar wat is nu eigenlijk het punt dat je hier probeert te maken?quote:Op zondag 25 juni 2023 17:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet dat een beetje Wiki-pagina gebruik maakt van voetnoten? Dat citaat van Duke is afkomstig uit dit artikel:
Neo-Nazis and White Supremacists applaud Donald Trump's response to deadly violence in Virginia
Maar er moet zelfs bij jou een lampje gaan branden als neonazi's zich gesteund voelen door Trump, de man die in alle opzichten de leider is van de hedendaagse GOP.
En ben het met je eens dat er zat fatsoenlijke Republikeinen zijn. Het lullige is alleen dat deze groep aan de kant wordt gedrukt door de Trumpisten.
Hihi, je bent wat dat betreft een koddig kereltje. Het is mij nog altijd niet helemaal duidelijk of je online persona een act is, of dat je oprecht meent wat je schrijft.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wikipedia gebruikt inderdaad de meningen en claims van willekeurige journalisten om ze vervolgens als onomstreden feit te presteren. Dat is mij al eerder opgevallen. Maar wat is nu eigenlijk het punt dat je hier probeert te maken?
Het betreft namelijk slechts één quote van één totaalidioot (van wie Trump zelf ook meermaals afstand heeft genomen). Als dat je tegenargument is op wat ik stelde, namelijk dat racisme voornamelijk bij de Democratische Partij en diens adepten leeft, ontkracht dat die realiteit niet en tevens laat het niet zien dat dit bij de Republikeinen ook zo is. Eén zwaluw maakt geen zomer.
Waar het vooral op lijkt is dat je een fringe groepering als de KKK, die tegenwoordig bestaat uit een paar duizend man, op basis van één uitspraak wilt beetgrijpen om die in hun geheel weg te zetten als Republikeinse stemmers, om vervolgens dat weer te gaan generaliseren. Maar zo werkt het niet, en vergeet ook niet uit welke partij de KKK is voortgekomen, de Dems.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hihi, je bent wat dat betreft een koddig kereltje. Het is mij nog altijd niet helemaal duidelijk of je online persona een act is, of dat je oprecht meent wat je schrijft.
Maar goed, allereerst is Wiki geen persoon of instantie die iets doet. Verder gaat het hier om een verifieerbaar citaat van de voormalige leider van de KKK, die zich gesteund voelde door Trump. En hij was niet de enige. In de extreem-rechtse hoek werd het halfslachtige afkeuren door Trump beschouwd als een endorsement, zij voelden zich gesteund.
Mijn punt is dat het lachwekkend is dat wanneer het om racisme gaat, jij meteen naar de Democraten wijst. Dat terwijl met name Trump een held is in alt right kringen, waar die hard racisten deel van uitmaken. Dat zijn uiteindelijk gewoon Republikeinse kiezers, beste Howard, ook al vind jij dat misschien niet leuk.
Feit is dat Trump een bepaalde aantrekkingskracht heeft op hardcore racisten, zoals vrij recent nog die maffe antisemiet Nick Fuentes. Kortom, onder Trumps leiderschap voelen zich steeds meer enge figuren zich thuis bij de GOP.
Inderdaad, dan lijken het ineens heel erg veel op een paar niet Republikeins stemmende individuen, die veganistisch eten en in de genderiodelogie geloven. Dit soort zogenaamde "nazi's" die ineens opduiken bij demonstraties of bijeenkomsten van conservatieve groepen, is natuurlijk verder niets nieuws. Deze blijft de mooiste:quote:Op zondag 25 juni 2023 20:08 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, die "patriot front" types hebben het wel erg moeilijk wanneer het masker af gaat.
[ twitter ]
Zonder de maskers kunnen we concluderen er op dat ook bij de FBI soja op het menu staat. Verklaart een hoop.
Iedereen weet dat dit CIA/FBI patsys zijn. Of zelfs Antifa, die houden ook van gezichtsbedekking.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:08 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, die "patriot front" types hebben het wel erg moeilijk wanneer het masker af gaat.
[ twitter ]
Zonder de maskers kunnen we concluderen er op dat ook bij de FBI soja op het menu staat. Verklaart een hoop.
Wat is dit nu weer voor dwaze conclusie. Er wordt niet op geantwoord omdat het een idiote vraag is die alleen maar gesteld wordt om het 'Joe Biden is corrupt'-narratief opnieuw te voeden terwijl het onderzoek achter de rug is en er geen grond was om Joe Biden van corruptie te verdenken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het is niet volledige fragment, die kan ik even niet meer vinden, daarin blijven de journalisten erna ook doorvragen.
[ twitter ]
Deze wel, woede, naja het is duidelijk agitatie die je ziet. Misschien niet helemaal goed verwoord.
[ twitter ]
Is altijd een dem tactiek geweest, niet over praten dan waait het wel over door media propaganda. Die leiden de meute wel af.
Net zo zeker als de vorige keer dat je zeker wist dat het allemaal FBI-agenten waren wat ook niet waar bleek te zijnquote:Op zondag 25 juni 2023 21:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Iedereen weet dat dit CIA/FBI patsys zijn. Of zelfs Antifa, die houden ook van gezichtsbedekking.
Is ook een reden dat de politie ze niet de-masked bij hen psyops.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is dan zo'n patriot *kuch* antifa member.. je ziet al gewoon aan zijn postuur dat het nep is. Snel gezicht voor de handen anders herkennen ze je ook nog als CIA/FBI of antifa.
Hoezo? dat ze paar namen opnoemen hoeft nog niet te betekenen dat het niet allemaal nep namen en ID's zijn van mensen die gecreëerd zijn door de overheid. CIA en FBI hebben macht om iets te laten lijken alsof.quote:Op maandag 26 juni 2023 00:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Net zo zeker als de vorige keer dat je zeker wist dat het allemaal FBI-agenten waren wat ook niet waar bleek te zijn
'Ze' een paar namen opnoemen? Je bedoelt dat ALLE namen en foto's zijn vrijgegeven door de County Sheriff.quote:Op maandag 26 juni 2023 01:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hoezo? dat ze paar namen opnoemen hoeft nog niet te betekenen dat het niet allemaal nep namen en ID's zijn van mensen die gecreëerd zijn door de overheid. CIA en FBI hebben macht om iets te laten lijken alsof.
Waarom zou ik de achtergrond van die lui hebben? Jij beweert dat het FBI-agenten zijn terwijl je hun achtergrond niet eens weetquote:Heb je toevallig meer background van die lui? dat antifa er niet achteraan zit en ze met de dood bedreigt zegt al eigenlijk genoeg.
Niemand nog wel. Niemand in jouw altmedia bubbel bedoel je? Er zijn best veel complotdenkers in de VS maar de meeste mensen geloven dat soort complotten alleen als daar bewijzen voor zijn en die zijn er nietquote:Dat jij gelooft dat het echte patriots zijn, mag. Maar niemand in Amerika zelf trapt er in.
Ze zijn bekend met naam en toenaam en waar ze vandaan komen.quote:Op maandag 26 juni 2023 01:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hoezo? dat ze paar namen opnoemen hoeft nog niet te betekenen dat het niet allemaal nep namen en ID's zijn van mensen die gecreëerd zijn door de overheid. CIA en FBI hebben macht om iets te laten lijken alsof.
Heb je toevallig meer background van die lui? dat antifa er niet achteraan zit en ze met de dood bedreigt zegt al eigenlijk genoeg.
Dat jij gelooft dat het echte patriots zijn, mag. Maar niemand in Amerika zelf trapt er in.
Hihi, niet echt. Je zou juist eerder verwachten dat de "anti"fascisten uitzoeken wie die patriot front types zouden zijn. Het zijn immers fascisten en nazis, toch?quote:Op maandag 26 juni 2023 06:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze zijn bekend met naam en toenaam en waar ze vandaan komen.
Als het FBI acteurs zijn, dan had dat allang breed uitgemeten in de alternatieve media gestaan.
Deze discussie loopt al maanden, en er is geen enkel voorbeeld van een lid van de groep die FBI bleek te zijn.
Je verwacht in een rechtstaat een klopjacht?quote:Op maandag 26 juni 2023 12:00 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Hihi, niet echt. Je zou juist eerder verwachten dat de "anti"fascisten uitzoeken wie die patriot front types zouden zijn. Het zijn immers fascisten en nazis, toch?
Tenzij... het toch de feds en "anti"fascisten zelf zijn.
Raar.
Wel grappig om te zien hoe bepaalde ideologiën simpen voor dat patriot front.
De eventuele aanwezigheid van een "rechtstaat" weerhield de "anti"fascisten er niet van om mensen op te jagen, aan te vallen en zelfs te executeren in de Summer of Love.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je verwacht in een rechtstaat een klopjacht?
En jij moedigt ze nu aan om daarmee vooral door te gaan en een klopjacht te openen?quote:Op maandag 26 juni 2023 13:49 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
De eventuele aanwezigheid van een "rechtstaat" weerhield de "anti"fascisten er niet van om mensen op te jagen, aan te vallen en zelfs te executeren in de Summer of Love.
Enkel vanwege het hebben van een verkeerde mening.
Raar.
Doe ik dat? Dit klinkt eerder als een rare stropop.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
En jij moedigt ze nu aan om daarmee vooral door te gaan en een klopjacht te openen?
Wat is dan je punt precies?quote:Op maandag 26 juni 2023 14:00 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Doe ik dat? Dit klinkt eerder als een rare stropop.
Nee, dat is niet wat ik doe. Jij probeert wel heel kundig de discussie te vernauwen tot dat ene KKK-citaat.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waar het vooral op lijkt is dat je een fringe groepering als de KKK, die tegenwoordig bestaat uit een paar duizend man, op basis van één uitspraak wilt beetgrijpen om die in hun geheel weg te zetten als Republikeinse stemmers, om vervolgens dat weer te gaan generaliseren. Maar zo werkt het niet, en vergeet ook niet uit welke partij de KKK is voortgekomen, de Dems.
Bendeleden?quote:Op maandag 26 juni 2023 17:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat is dan je punt precies?
Ik kreeg de indruk dat je wilde dat ze op jacht gingen naar die bendeleden.
Ik zie je gedraai eerder als een poging om er onderuit te komen dat je iets van onderbouwing moet laten zien dat het om FBI agenten gaan.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:43 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Bendeleden?
Tevens heb ik geen idee hoe mijn posts jou de "indruk" van een klopjacht geven, laat staan dat ik zoiets zou aanmoedigen. Ik ga er maar van uit dat dat meer iets uit jouw eigen referentiekader is.
Bullshitgebrabbel?quote:Op maandag 26 juni 2023 17:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat is niet wat ik doe. Jij probeert wel heel kundig de discussie te vernauwen tot dat ene KKK-citaat.
Trump ziet zich gesteund door een breed scala aan extreem-rechtsen, waaronder de alt right, militante groeperingen en, opvallend genoeg, dus ook de voormalige voorman van de KKK.
Is de GOP of Republikeinen racistisch? Nee, dat denk ik niet. Maar sinds Trump het gezicht is van de partij voelen extreem-rechtse racisten zich wel steeds meer thuis bij de GOP. Dat zou se partij zorgen moeten baren en aan het denken moeten zetten.
Verder heb je helemaal gelijk: de KKK komt voort uit de zuidelijke vleugel van de Dems. Alleen weet jij ook best dat die zuidelijke vleugel in de jaren '60 is overgelopen naar de GOP, juist vanwege de Civil Rights Act (ik hoef dat verder niet uit te leggen, toch?).
De rest van je post is vooral een herhaling van je gebruikelijke bullshitgebrabbel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |