klopt het is het trollen leger....quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het is kremlin speak sinds dronkenlap jeltsin tegen clinton zei dat die europa eigenlijk maar aan de europeanen moest laten.
Rehash van foto’s.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:29 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
In de tumbnail zie ik foto's die al een week rondgaan. Is de inhoud beter of foto's van het zelfde incident genomen vanuit een andere hoek uitgelegd als een nieuwe russische overwinning?
er zijn ook aanwijzingen dat rusland het wel heeft gedaan. zie rapport denemarken en russische schepen. Dit is d enige officiele verklaringenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ah dit argument weer. Je kan hem ook omdraaien:
Er zijn aanwijzingen dat Rusland iets niet heeft gedaan. Iedereen:
"Snel, kijk daar! Oblast Rusland! BAD MMMKAY"
Ja man je moeder vind van welquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:40 schreef aTypisch het volgende:
als nederland belangrijke infrastructuur van duitsland (die ze zelf blijkbaar nog wilde gebruiken?) opblaast
is dat dan ook okay?
Mijn onderbuikgevoel? Ik kijk slechts naar de feiten.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als het Amerika was zouden ze er alles juist aan doen om het Rusland in de schoenen te schuiven. Tevens is onderzoek van verschillende instanties alsnog meer bewijs dan jouw onderbuikgevoel. Het is wel slechts een richting waarin iets wijst en geen sluitend bewijs natuurlijk.
Is een zegen voor ons geweest. Duitsland was de facto een vazalstaat van Rusland door hun gasverslavingquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waar rusland direct van profiteert?
Wat rusland gebruikt als machtsmiddel?
Sorry, zie het punt niet zo.
als het nazi duitsland is iedereen dankbaar.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:40 schreef aTypisch het volgende:
als nederland belangrijke infrastructuur van duitsland (die ze zelf blijkbaar nog wilde gebruiken?) opblaast
is dat dan ook okay?
omdat hij dat punt maakte, en hem dat toevallig goed uitkwam, betekent niet dat het dan maar weg gezet kan worden als onzin of kremlim propagandaquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het is kremlin speak sinds dronkenlap jeltsin tegen clinton zei dat die europa eigenlijk maar aan de europeanen moest laten.
In theorie wel ja…quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:14 schreef Kickinalfa het volgende:
https://nos.nl/l/2478770
Dat lijkt me toch wel ernstig als Oekrane onze infrastructuur saboteert.
Als Duitsland er niet over zeurt en Nederland helpt wel.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:40 schreef aTypisch het volgende:
is dat dan ook okay?
Welnee.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:38 schreef aTypisch het volgende:
als je dit andersom doet (dus een keertje redeneren vanuit mother russia waarom het nuttig is om iets op te blazen) dan ben je de eerste die hier gek gaat doen
Het gevolg is irrelevant aan de discussie wie het gedaan heeft. Het gevolg kan wel een aanwijzing zijn WIE het gedaan heeft.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is een zegen voor ons geweest. Duitsland was de facto een vazalstaat van Rusland door hun gasverslaving
Exact.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is een zegen voor ons geweest. Duitsland was de facto een vazalstaat van Rusland door hun gasverslaving
Nou nou nou zeg. putintje de vijand die zijn favo pressiemiddel kwijt raakt van dat moment.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wij zoeken mensen 'die moeiteloos kwalijke dingen kunnen weg redeneren'
of de vs. Gezien de zeitgeist. De vs die duitsland van het russische gas af wilde halen en houden. En al 100 jaar aan het waarschuwen was om vooral geen NS aan te laten leggen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:52 schreef xzaz het volgende:
[..]
Precies, en daarom is het veel aannemelijker dat Oekrane de pijplijn heeft opgeblazen.
Was Biden niet een keer betrapt op gewoon zeggen: we moeten die pijplijn opblazen?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:53 schreef Red_85 het volgende:
of de vs. Gezien de zeitgeist. De vs die duitsland van het russische gas af wilde halen en houden.
Niet weten dat ik die pijpleiding heb kapotgeschotenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:52 schreef xzaz het volgende:
[..]
Precies, en daarom is het veel aannemelijker dat Oekrane de pijplijn heeft opgeblazen.
Heldquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niet weten dat ik die pijpleiding heb kapotgeschoten![]()
Het zijn vooral de zorgen die verschillende Europese landen dragen hoe kwetsbaar hun infrastructuur is.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:14 schreef Kickinalfa het volgende:
https://nos.nl/l/2478770
Dat lijkt me toch wel ernstig als Oekrane onze infrastructuur saboteert.
Past ook weer mooi in de Russische traditie van beschuldig anderen van wat je zelf doet. Het zou me niet verbazen als de MIVD die informatie opzettelijk gevoerd zou zijn door de Russen. Die hebben of hadden iig ook nog genoeg mensen in de Oekraense veiligheidsdiensten om het moeilijk traceerbaar naar de Russen te maken. De MIVD moet het dan wel doorgeven ook al ben je er niet 100% van overtuigd, op zoiets kun je niet zomaar blijven zitten.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:41 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Mijn onderbuikgevoel? Ik kijk slechts naar de feiten.
Een inlichtingenofficier heeft uit betrouwbare bron vernomen dat iemand zijn moeder weer gehoort heeft dat een groepje Oekraiense geheime commando's op sabotagepad gingen vind ik niet overtuigend.
Daarnaast, wat kun je met bewijs tegenwoordig? Volgens Rusland is er nog altijd geen bewijs dat ze ook maar iets met MH17 te maken heeft. Er zal vast ook nooit bewijs komen wie de dam opgeblazen heeft. En zo zal er vast wel geen bewijs komen (want bewijs is pas bewijs als men het daar over eens is) voor tal van andere zaken.
Tsja, vergeet het en move on.
Of Russen wisten ook van de Oekraense plannen en hebben het toen zelf uitgevoerd.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
Past ook weer mooi in de Russische traditie van beschuldig anderen van wat je zelf doet. Het zou me niet verbazen als de MIVD die informatie opzettelijk gevoerd zou zijn door de Russen. Die hebben of hadden iig ook nog genoeg mensen in de Oekraense veiligheidsdiensten om het moeilijk traceerbaar naar de Russen te maken. De MIVD moet het dan wel doorgeven ook al ben je er niet 100% van overtuigd, op zoiets kun je niet zomaar blijven zitten.
Ook een mooie theorie.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
Past ook weer mooi in de Russische traditie van beschuldig anderen van wat je zelf doet. Het zou me niet verbazen als de MIVD die informatie opzettelijk gevoerd zou zijn door de Russen. Die hebben of hadden iig ook nog genoeg mensen in de Oekraense veiligheidsdiensten om het moeilijk traceerbaar naar de Russen te maken. De MIVD moet het dan wel doorgeven ook al ben je er niet 100% van overtuigd, op zoiets kun je niet zomaar blijven zitten.
quote:
Zit jij op Cluedo toevallig?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:43 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het gevolg is irrelevant aan de discussie wie het gedaan heeft. Het gevolg kan wel een aanwijzing zijn WIE het gedaan heeft.
Rusland heeft geen pressiemiddel meer (het dichtdraaien van de kraan) dus die valt snel af.
Dan eerder vandalisme.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:15 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Zit jij op Cluedo toevallig?
Als een groep mensen uit Oekrane het gedaan heeft, betekent het niet eens dat dat namens de staat is gebeurd. De aanname is vooralsnog dat Zelensky er niet van geweten heeft, vooralsnog is het dus mogelijk een terreuractie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |