Als het budget er voor is had ik hem er ook uitgehaald. Liever een goeie inloopdouche dan douchen in bad.quote:
Beter goed isoleren meterkast verplaatsen edquote:Op maandag 11 maart 2024 21:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als het budget er voor is had ik hem er ook uitgehaald. Liever een goeie inloopdouche dan douchen in bad.
Douchen in bad is idd niks.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als het budget er voor is had ik hem er ook uitgehaald. Liever een goeie inloopdouche dan douchen in bad.
Douchekop boven het bad, dus douchen in bad. Vind ik persoonlijk ook niks.quote:
Wij hebben bad en douche met kinderen wel ideaalquote:Op maandag 11 maart 2024 21:44 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Douchekop boven het bad, dus douchen in bad. Vind ik persoonlijk ook niks.
Heb sowieso het geduld niet voor een bad dus mij zou je veel gelukkiger maken met een fatsoenlijke douche.
Ik heb allebei, maar bad heb ik in 8 jaar welgeteld 2x in gelegenquote:Op maandag 11 maart 2024 21:44 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Douchekop boven het bad, dus douchen in bad. Vind ik persoonlijk ook niks.
Heb sowieso het geduld niet voor een bad dus mij zou je veel gelukkiger maken met een fatsoenlijke douche.
In ons vorige huis hadden we ook beide. In 6 jaar tijd heb ik er welgeteld 0x gebruik van gemaakt. Nu hebben we in ons nieuwe huis een dubbele wasbak in plaats van een bad, dat is dan wel weer heel fijn.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb allebei, maar bad heb ik in 8 jaar welgeteld 2x in gelegen
TV kijken is overrated bij KZKquote:
Friendzonequote:Op maandag 11 maart 2024 21:58 schreef GrumpyFish het volgende:
Wat is precies de rol van die gozer die de hele tijd mee is met die vrouw?
Haar persoonlijke handtasquote:Op maandag 11 maart 2024 21:58 schreef GrumpyFish het volgende:
Ja dat bleek ook wel uit zn opmerking over dat bed. Maar waarom was ie er überhaupt bij op het einde?quote:
Echt geen ideequote:Op maandag 11 maart 2024 22:02 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Ja dat bleek ook wel uit zn opmerking over dat bed. Maar waarom was ie er überhaupt bij op het einde?
Gay best friend.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:58 schreef GrumpyFish het volgende:
Wijk en type klassiek huis.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:57 schreef Remco het volgende:
Blijf het boeiend vinden dat een gedateerde kleine tussenwoning bijna een half miljoen euro kost.
Ik dacht dat ze fulltime lerares was, maar misschien stond het verkeerd op X.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Een parttime lerares met een budget van een half miljoen, jaja.. Ik zou met een prima hoeveelheid spaargeld en de max hypotheek van mijn ruim bovenmodaal salaris zo'n 310k hebben. Zoveel overwaarde zal die oude hut toch niet hebben?
Ze woonde er al 14 jaar als ik het goed heb onthouden. Prijzen zijn wel serieus verdubbeld sindsdien, kan gerust ¤200.000 overwaarde op haar vorige woning hebben gezeten. Als het al niet meer is want ze heeft waarschijnlijk ook wel afgelost. En wellicht een deel spaargeld, al dan niet uit een erfenisje. Niet onmogelijk dus, maar alsnog wel echt een riant budget voor haar.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Een parttime lerares met een budget van een half miljoen, jaja.. Ik zou met een prima hoeveelheid spaargeld en de max hypotheek van mijn ruim bovenmodaal salaris zo'n 310k hebben. Zoveel overwaarde zal die oude hut toch niet hebben?
Waar zit het hem nou in dat 90% van de berichten over die vriend gaat?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:50 schreef jorienvdherik het volgende:
En die vriend die er bij was, had hij nou wat met dat blonde ventje of met die man in baard (in de tuin)
Hoezo parttime?quote:Op maandag 11 maart 2024 22:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Echt, hč? Knap kind.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:02 schreef lily het volgende:
Mooi huis(je) gewordenEn wat een mooi joch was die Toon.
Bizar ja dat meterkast niet is aangepast (dicht gemaakt)quote:Op maandag 11 maart 2024 21:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Beter goed isoleren meterkast verplaatsen ed
Volgens mij is het gewoon de norm tegenwoordig.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bizar ja dat meterkast niet is aangepast (dicht gemaakt)
Vrienden is prima maar waarom wordt die vriend meegenomen naar de opnames; dit voelde gewoon als vulling.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar zit het hem nou in dat 90% van de berichten over die vriend gaat?Ja, vrouwen hebben ook mannelijke vrienden.
Als ze steeds een vriendin mee had genomen had niemand iets opgemerkt.
Omdat zij dat prettig vond blijkbaar. Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
Vrienden is prima maar waarom wordt die vriend meegenomen naar de opnames; dit voelde gewoon als vulling.
Ik denk eigenlijk de eis van het programma. Als ik het me goed herinner is er wel eens de vraag geweest waarom er zo weinig singles in zaten.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
Vrienden is prima maar waarom wordt die vriend meegenomen naar de opnames; dit voelde gewoon als vulling.
In Blind Gekocht doen ze dat toch beter met singles en dat de beslissingen niet steeds met iemand anders moet worden toegelichtquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk de eis van het programma. Als ik het me goed herinner is er wel eens de vraag geweest waarom er zo weinig singles in zaten.
Dat was deels budgettair maar ook omdat het programma leuker is als de koper iemand heeft om mee te praten en beslissingen te maken.
Toon was natuurlijk geen volwaardige gesprekspartner, dus daarom Tim ernaast waar Myra haar beslissingen aan kon toelichten.
Maar Tim is ook geen volwaardige gesprekspartner... hij woont er niet... het is niet van hem... ik bedoel wat moet hij zeggen dan? Dat hij graag het bed wil gebruiken?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk de eis van het programma. Als ik het me goed herinner is er wel eens de vraag geweest waarom er zo weinig singles in zaten.
Dat was deels budgettair maar ook omdat het programma leuker is als de koper iemand heeft om mee te praten en beslissingen te maken.
Toon was natuurlijk geen volwaardige gesprekspartner, dus daarom Tim ernaast waar Myra haar beslissingen aan kon toelichten.
Omdat ze het duidelijk moeilijk vond allerlei beslissingen rond verhuizen alleen te nemen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ze stelden duidelijk dat zij de eerste single was in het programma, dus het lijkt me sterk dat er spontaan een best friend opgetrommeld moest worden voor het plaatje.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat Bob genoegen neemt met afraffelen. Dan zet ie zijn eigen zaak op het spel. En ik vind hem niet het type voor half werk. Niet voor niets dat hij altijd vecht voor de basis. Ipv. Al het budget gebruiken voor opleuken.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:45 schreef Firuze60 het volgende:
En oja, ik heb het idee dat er beter wordt gerenoveerd dan in het programma "Help mijn man is klusser." . Uiteraard meer budget, want de koper deelt meer in de kosten. Daardoor lijkt het minder afgeraffeld.
Mwah, gedeeltelijk met je eens, Bob kiest toch wel meestal voor cosmetica ipv een huis duurzaam maken.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat Bob genoegen neemt met afraffelen. Dan zet ie zijn eigen zaak op het spel. En ik vind hem niet het type voor half werk. Niet voor niets dat hij altijd vecht voor de basis. Ipv. Al het budget gebruiken voor opleuken.
Prachtig 1e shot in dat rokjequote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:06 schreef DjVero het volgende:
Geen idee waarom, maar wat een vermoeiende vrouw. En dat zoontje van d'r die praat en doet alsof het een volwassene is. Heb me dood geërgerd.
Ze waren dan wel weer erg blij, dus de laatste tien minuten waren oké. Prima huis ook verder. Met hun smaak is niks mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |