Iets creatiefs theater achtigs en bibliothecaris.quote:
Toen was de NHG grens nog maar 245kquote:Op maandag 19 juni 2023 21:31 schreef laziness het volgende:
Half nederland met peuter heeft het ikeabedje, maar het is een teken![]()
Als ze toch gewoon 6 jaar geleden al gekocht hadden
Voordeel van meedoen aan zo'n programma natuurlijk. Nadeel is dat je nergens een keuze in hebquote:Op maandag 19 juni 2023 22:30 schreef Szura het volgende:
Nooit dat dit allemaal verbouwd is voor pakweg 50.000 euro. Er is vast weer lekker gesponsord.
Vond ik ook opvallend en de eisen waren zeer onrealistisch voor het budget dat ze hadden.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:26 schreef bleiblei het volgende:
Iets creatiefs theater achtigs en bibliothecaris.
Deze scoren bij mij vooralsnog vrij hoog op mijn irritatiemeter. Heb geen idee wat die mensen denken te kopen voor 350k. En hoezo ben je 6 jaar huizen aan het kijken en heb je dan amper wat gespaard?![]()
Mispoes!quote:Oh, en ze is 100% zeker zwanger van de 2de.
Ze moest al slikken aan t eind van dat verhaal. En dat Zwolle erna was de druppel leek tquote:Op dinsdag 20 juni 2023 07:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Dit stel was leuk, wat een knappe vrouw, hij moest nog uit de kast komen misschien?
Wel raar, puzzeltocht met maar 3 huizen, nog nooit zo weinig geweest
Wat me nu pas opviel.
Ging stuk over de aardbeving in Turkije met 50.000 mensen die overleden zijn, en ook familie van de man was slachtoffer geworden, de vrouw bleef er koel onder. Ze sluiten het stuk af....
En owja, nu moeten wij Zwolle uit, vrouw barst in tranen uit
Ik vermoed vanwege het budget, visgraat leggen is duurder.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:54 schreef wizzer het volgende:
Waarom hebben ze die vloer niet gelegd die ze graag wilden? In die versie zal die toch ook wel bestaan hebben?
Alles wordt zwaar gesponsordquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:02 schreef Mariposas het volgende:
Hoeveel kost verbouwing uit Kopen zonder kijken echt? ‘53.000 euro is niet realistisch’
https://www.ad.nl/wonen/h(...)ealistisch~a0537a22/
Kun je een samenvatting geven?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:02 schreef Mariposas het volgende:
Hoeveel kost verbouwing uit Kopen zonder kijken echt? ‘53.000 euro is niet realistisch’
https://www.ad.nl/wonen/h(...)ealistisch~a0537a22/
Daarmee wekken ze de suggestie dat het plaatsen van een badkamer ook vrij goedkoop is, terwijl voor badkamers dit 13 jaar geleden al gold:quote:De prijs van een nieuwe keuken gaat al snel richting de 15.000 euro. En dan moet deze nog geplaatst worden. Daar rekenen ze tegenwoordig ook zo 1500 euro voor. Voor een nieuwe badkamer geldt hetzelfde.
En dat was bij een badkamer in een redelijk gemiddelde prijsklasse, als je goedkope materialen kocht dan was arbeidsloon hoger dan de materiaalkosten en als je heel duur spul kocht was het arbeidsloon lager dan de materiaalkosten, maar gemiddeld was een complete badkamerverbouwing 50/50 materiaal/arbeidsloon.quote:Prinsen geeft aan dat bij een grote verbouwing ongeveer de helft van de kosten in materiaal zit en de helft in manuren:
Ja, iedereen ziet er veel jonger uit.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:51 schreef wolffie het volgende:
Is het herhaling? Volgens mij wel mis de klok ook
Ja uit seizoen twee zo te zien. Zijn nu bij seizoen 6quote:Op maandag 26 juni 2023 20:51 schreef wolffie het volgende:
Ja. Vanaf nu alleen maar herhalingen.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:51 schreef wolffie het volgende:
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zijn er ook Hoe is het met afleveringen?
Op de site van RTL Boulie welquote:Op maandag 26 juni 2023 21:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zijn er ook Hoe is het met afleveringen?
Lekker een ton winst pakken.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:52 schreef Postbus100 het volgende:
Begin dit jaar verkocht:
https://www.funda.nl/koop(...)sschop-ottostraat-1/
(550K vraagprijs)
Die ton ben je alweer kwijt bij je nieuwe huis. Deze afl is van 2020, verkocht in 2023.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:14 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Lekker een ton winst pakken.
Die vrouw is toch wel één van de leukste vrouwen die ik ooit heb gezien: geen kinderen, rijdt zelf, ziet er goed uit. Jammer dat er in Nederland niet meer vrouwen zoals zij zijn.
Welke vrouw? Goeie programma?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:14 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Die vrouw is toch wel één van de leukste vrouwen die ik ooit heb gezien: geen kinderen, rijdt zelf, ziet er goed uit. Jammer dat er in Nederland niet meer vrouwen zoals zij zijn.
Wiequote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:14 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Gaat dit over autorijden? Is dat serieus een bijzonder iets in 2023?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:14 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Yes, kennelijk gaat het om het de enige knappe kinderloze vrouw met een rijbewijs in Nederland. Ik ben nu ook wel heel benieuwd wie dit godswonder dan wel niet is ❤️quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:26 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Gaat dit over autorijden? Is dat serieus een bijzonder iets in 2023?![]()
ik heb geen kinderenquote:Op woensdag 28 juni 2023 17:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Yes, kennelijk gaat het om het de enige knappe kinderloze vrouw met een rijbewijs in Nederland. Ik ben nu ook wel heel benieuwd wie dit godswonder dan wel niet is ❤️
Aan de Funda-foto's te zien is ze ook niet meer kinderloosquote:Op woensdag 28 juni 2023 17:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Yes, kennelijk gaat het om het de enige knappe kinderloze vrouw met een rijbewijs in Nederland. Ik ben nu ook wel heel benieuwd wie dit godswonder dan wel niet is ❤️
Gehuwd en kinderen hier maar ik ben meestal degene die rijdtquote:Op woensdag 28 juni 2023 17:37 schreef NedKelly het volgende:
[..]
ik heb geen kinderen
ik heb al 26,5 jaar een rijbewijs en ik rij ook vrijwel elke dag auto
knap: tsja, lastig om over jezelf te zeggen (over smaak valt te twisten)
In ieder geval 2 uit 3. Er is als single dus nog gewoon hoop voor me!
Gaat dit over kopen zonder kijken? Welke afl.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de Funda-foto's te zien is ze ook niet meer kinderloos
quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:34 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Gaat dit over kopen zonder kijken? Welke afl.
Dat huis in Haarlem dat gekocht is als soort van lege schil.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:52 schreef Postbus100 het volgende:
Begin dit jaar verkocht:
https://www.funda.nl/koop(...)sschop-ottostraat-1/
(550K vraagprijs)
Wat een pleurus geld voor een poppenhuisje, 83 m2quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Dat huis in Haarlem dat gekocht is als soort van lege schil.
Vorige week maandag in de herhaling uitgezonden, was aflevering van 2020 geloof ik.
Kan mij niet herrineren dat er vaak een alleenstaande mee heeft gedaan eigenlijkquote:Op maandag 11 maart 2024 12:59 schreef golfer het volgende:
Vanaf vanavond weer nieuwe afleveringen!
In de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van Kopen zonder kijken schiet Martijn Krabbé de alleenstaande Myra te hulp. Zij woont samen met haar zoon Toon in Rotterdam. Hun benedenwoning wordt echter met de dag krapper. Ze is dan ook druk op zoek naar een ruimer onderkomen. Maar volgens Myra maak je als alleenstaande moeder geen schijn van kans op de huizenmarkt.
De huizenjagers van Kopen Zonder Kijken gaan voor haar op zoek naar een geschikt onderkomen. Aannemer Bob Sikkes, interieurontwerper Roos Reedijk en makelaar Alex van Keulen zijn dit seizoen weer van de partij.
Nog nooit.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan mij niet herrineren dat er vaak een alleenstaande mee heeft gedaan eigenlijk
Hahaha zeiden wij ook al tegen elkaar.quote:
Gelukkig maar.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:44 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ff opletten jongens, Tim heeft een vriend.
Ja, een knap popperig gezicht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |