Voordeel van meedoen aan zo'n programma natuurlijk. Nadeel is dat je nergens een keuze in hebquote:Op maandag 19 juni 2023 22:30 schreef Szura het volgende:
Nooit dat dit allemaal verbouwd is voor pakweg 50.000 euro. Er is vast weer lekker gesponsord.
Vond ik ook opvallend en de eisen waren zeer onrealistisch voor het budget dat ze hadden.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:26 schreef bleiblei het volgende:
Iets creatiefs theater achtigs en bibliothecaris.
Deze scoren bij mij vooralsnog vrij hoog op mijn irritatiemeter. Heb geen idee wat die mensen denken te kopen voor 350k. En hoezo ben je 6 jaar huizen aan het kijken en heb je dan amper wat gespaard?![]()
Mispoes!quote:Oh, en ze is 100% zeker zwanger van de 2de.
Ze moest al slikken aan t eind van dat verhaal. En dat Zwolle erna was de druppel leek tquote:Op dinsdag 20 juni 2023 07:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Dit stel was leuk, wat een knappe vrouw, hij moest nog uit de kast komen misschien?
Wel raar, puzzeltocht met maar 3 huizen, nog nooit zo weinig geweest
Wat me nu pas opviel.
Ging stuk over de aardbeving in Turkije met 50.000 mensen die overleden zijn, en ook familie van de man was slachtoffer geworden, de vrouw bleef er koel onder. Ze sluiten het stuk af....
En owja, nu moeten wij Zwolle uit, vrouw barst in tranen uit
Ik vermoed vanwege het budget, visgraat leggen is duurder.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:54 schreef wizzer het volgende:
Waarom hebben ze die vloer niet gelegd die ze graag wilden? In die versie zal die toch ook wel bestaan hebben?
Alles wordt zwaar gesponsordquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:02 schreef Mariposas het volgende:
Hoeveel kost verbouwing uit Kopen zonder kijken echt? ‘53.000 euro is niet realistisch’
https://www.ad.nl/wonen/h(...)ealistisch~a0537a22/
Kun je een samenvatting geven?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:02 schreef Mariposas het volgende:
Hoeveel kost verbouwing uit Kopen zonder kijken echt? ‘53.000 euro is niet realistisch’
https://www.ad.nl/wonen/h(...)ealistisch~a0537a22/
Daarmee wekken ze de suggestie dat het plaatsen van een badkamer ook vrij goedkoop is, terwijl voor badkamers dit 13 jaar geleden al gold:quote:De prijs van een nieuwe keuken gaat al snel richting de 15.000 euro. En dan moet deze nog geplaatst worden. Daar rekenen ze tegenwoordig ook zo 1500 euro voor. Voor een nieuwe badkamer geldt hetzelfde.
En dat was bij een badkamer in een redelijk gemiddelde prijsklasse, als je goedkope materialen kocht dan was arbeidsloon hoger dan de materiaalkosten en als je heel duur spul kocht was het arbeidsloon lager dan de materiaalkosten, maar gemiddeld was een complete badkamerverbouwing 50/50 materiaal/arbeidsloon.quote:Prinsen geeft aan dat bij een grote verbouwing ongeveer de helft van de kosten in materiaal zit en de helft in manuren:
Ja, iedereen ziet er veel jonger uit.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:51 schreef wolffie het volgende:
Is het herhaling? Volgens mij wel mis de klok ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |