Volgens mij heb je gelijk.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:22 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens mij staat de Nascar al langere tijd binnen ...
“We have a drive line issue and the team is working to repair it now. The goal remains to finish the race.” – Chad Knausquote:Op zondag 11 juni 2023 13:22 schreef Peterselieman het volgende:
We schakelen naar Rick Winkelmanquote:Op zondag 11 juni 2023 13:22 schreef Peterselieman het volgende:
Die gaan de laatste paar uur van probleem naar probleem daarstraks al de remmen die vervangen moesten worden.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:22 schreef Peterselieman het volgende:
Remmen vervangen is niet zo raar. Was vroegah standaard.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die gaan de laatste paar uur van probleem naar probleem daarstraks al de remmen die vervangen moesten worden.
Naar warme auto.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:27 schreef Tijn het volgende:
Hoe zouden die cockpits ruiken na 21+ uur racen?
9euroquote:Op zondag 11 juni 2023 13:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Vies festival bier voor 9 euro per halve liter. Nu hebben we frontaal, hertog Jan en heineken perfect gekoeld en genoeg voor 10 man.
knijper op de neusquote:Op zondag 11 juni 2023 13:27 schreef Tijn het volgende:
naar warme pisquote:Op zondag 11 juni 2023 13:27 schreef Tijn het volgende:
Heeft gelukkig niet geholpen. Gat is zelfs kleiner gewordenquote:
Sowieso kan je bij de hoofdingang van het circuit met een beetje geniepigheid dus bier over de muur smijten. En als je alle pretentie laat vallen rij je gewoon een bolderkar naar binnen met stoelen en andere zooi er bovenop en hoopt gewoon op iemand met een 'dit ziet er uit als een teringlange vertragingquote:Op zondag 11 juni 2023 13:29 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
9euro![]()
Hoe lastig was dat smokkelen? Je heb veel mee begrijp ik. Ik vraag het voor volgend jaar, wellicht die kant op.
naar pisquote:Op zondag 11 juni 2023 13:27 schreef Tijn het volgende:
Wat is het verschil?quote:Op zondag 11 juni 2023 14:03 schreef THEFXR het volgende:
zouden ze de laatste ronde respecteren of er vol voor gaan?
Doe die paradelap lekker na de vlag. De laatste ronde respecteren is hem racenquote:Op zondag 11 juni 2023 14:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat ze paradelap doen of racen tot de laatste cm
Ik ervan uit dat ze het doen zoals in 2021.... Toen reed Frijns de finishvlag-man bijna omver omdat hij nog iemand kon inhalen in de laatste 30 meter..... (met 300 km/u)quote:Op zondag 11 juni 2023 14:03 schreef THEFXR het volgende:
zouden ze de laatste ronde respecteren of er vol voor gaan?
Laatste rijderswissel. Nog een pitstop te gaan, verwacht ik.quote:
Dat was wel spectaculair jaquote:Op zondag 11 juni 2023 14:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ervan uit dat ze het doen zoals in 2021.... Toen reed Frijns de finishvlag-man bijna omver omdat hij nog iemand kon inhalen in de laatste 30 meter..... (met 300 km/u)
De finishvlag-man omver rijden kan helaas niet meerquote:Op zondag 11 juni 2023 14:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ervan uit dat ze het doen zoals in 2021.... Toen reed Frijns de finishvlag-man bijna omver omdat hij nog iemand kon inhalen in de laatste 30 meter..... (met 300 km/u)
dacht ook fuel voor 2 uur, dus alleen nog een bandenstop te gaan?quote:Op zondag 11 juni 2023 14:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Laatste rijderswissel. Nog een pitstop te gaan, verwacht ik.
Nee, brandstof voor 55 minuten ofzoquote:Op zondag 11 juni 2023 14:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dacht ook fuel voor 2 uur, dus alleen nog een bandenstop te gaan?
goh, de slang zat er het langst inquote:Op zondag 11 juni 2023 14:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, brandstof voor 55 minuten ofzo
Zou de Ferrari nog banden moeten wisselen?
Ze kunnen tot pakweg 12 ronden, dat is 40 minuten. Nu gaat er keihard gepusht worden, dus ik denk eigenlijk nog twee stops.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dacht ook fuel voor 2 uur, dus alleen nog een bandenstop te gaan?
zo, die dingen zuipenquote:Op zondag 11 juni 2023 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze kunnen tot pakweg 12 ronden, dat is 40 minuten. Nu gaat er keihard gepusht worden, dus ik denk eigenlijk nog twee stops.
Toyota is nu de snellere.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:15 schreef Fer het volgende:
Ferrari gaat toch wel winnen zo, zijn duidelijk de snelste en die Toyota heeft constant gedoe met die vooras.
Ja, de nummer 2 Caddy is er bijna voorbij en die hadden zeker niet een veel slechtere pace dan de Toyota.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:18 schreef Peterselieman het volgende:
Kan Caddy nog tweede en eventueel derde worden?
Toyota heeft de snelste rondetijd staan, maar het verschil is sowieso erg klein.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:15 schreef Fer het volgende:
Ferrari gaat toch wel winnen zo, zijn duidelijk de snelste en die Toyota heeft constant gedoe met die vooras.
Als ze drie minuten dichtrijdenquote:Op zondag 11 juni 2023 14:18 schreef Peterselieman het volgende:
Kan Caddy nog tweede en eventueel derde worden?
Ja dit ja.quote:
Dat zou echt onJapans zijn met hun blik op processen ed...quote:Op zondag 11 juni 2023 14:17 schreef Sabata het volgende:
Brendon Hartley mopperde blijkbaar al dat de achteras vreemd deed, blijkbaar is het niet aan Harakawa doorgegeven
Kan ook.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geboren in Delft.
Ik vond het Rotterdams klinken
Veel Frans personeel van Oreca tegenwoordig, de teambaas is zelfs een Nederlanderquote:Op zondag 11 juni 2023 14:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat zou echt onJapans zijn met hun blik op processen ed...
Woont/woonde in Den Hoornquote:Op zondag 11 juni 2023 14:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geboren in Delft.
Ik vond het Rotterdams klinken
Ja jammer, gingen zo goed, maar helaas.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:29 schreef Peterselieman het volgende:
De dames halen mogelijk het podium toch niet. Clint Eastwood zit hun nu op de hielen voor plek 3 in de klasse
als dat goed blijft gaan met die motorkapquote:Op zondag 11 juni 2023 14:29 schreef Peterselieman het volgende:
De dames halen mogelijk het podium toch niet. Clint Eastwood zit hun nu op de hielen voor plek 3 in de klasse
Dit is geen Nederlands..quote:Op zondag 11 juni 2023 14:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja jammer, gingen zo goed, maar helaas.
Zelf met een kapotte auto sneller, dan de dames team
Misschien wel als Eastwood binnen moet komen voor een nieuwe motorkapquote:Op zondag 11 juni 2023 14:29 schreef Peterselieman het volgende:
De Project 1 auto vuur hun loopt nog een pitstop achter, dus er zit nog een extra plek in.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:29 schreef Peterselieman het volgende:
Zouden die nog een splash and dash moeten maken?quote:Op zondag 11 juni 2023 14:31 schreef Nattekat het volgende:
Nu we het toch over de Project 1 auto hebben.... die maken een pitstop
Die doen nu waarschijnlijk twee kortere stints naar het einde, dus één laatste stop straks.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zouden die nog een splash and dash moeten maken?
#85. De #83 ligt er al even uitquote:
Zo voel ik me ookquote:
quote:Op zondag 11 juni 2023 14:43 schreef Nattekat het volgende:
LMP2 lijkt ook wel beslist als er geen gekke dingen gebeuren. De leidende auto zit op dezelfde strategie als de nummer 2, dus daar gaan geen strategische acties meer komen. Beetje een nachtkaars zo.
quote:14:35 PIT STOP CAR 34 UNDER INVESTIGATION
Kreeg vannacht de Corvette over zijn voetquote:
Kan gebeurenquote:Op zondag 11 juni 2023 14:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kreeg vannacht de Corvette over zijn voet
Is Tom Coronel al genoemd?quote:Op zondag 11 juni 2023 14:51 schreef Fer het volgende:
De gereedschapskist in de bosjes, eindelijke mijn bingo vol.
Van de baan geschoten en binnen gekomen voor reparaties.quote:
jepquote:Op zondag 11 juni 2023 14:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ferrari gaat nog een splash nodig hebben?
Niet helemaal, precies twee stints nu.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ferrari gaat nog een splash nodig hebben?
Ik zie het nu ja, 40 minuten per stint ongeveer, zat te kijken naar de eerste stint, maar dat was natuurlijk met de lange SC.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet helemaal, precies twee stints nu.
Ja, moesten o.a. een accu vervangenquote:Op zondag 11 juni 2023 14:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Panis LMP2 met Van Uitert en Van der Helm heeft problemen gehad? Was lange tijd top 3/4.
Nu in beeldquote:Op zondag 11 juni 2023 14:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Panis LMP2 met Van Uitert en Van der Helm heeft problemen gehad? Was lange tijd top 3/4.
Nog steedsquote:Op zondag 11 juni 2023 14:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Lijkt het wel op ja.quote:
Jawel. Staat nog steeds binnenquote:
Stond ja. Inmiddels achteruit de garage ingerold.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Stond toch voor de pitbox?
(maar ik zit niet continue te kijken)
Gokken op nog wat slow zones.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:59 schreef Nattekat het volgende:
Toyota dus ook nog één stop straks. Geen geniale strategische zetten.
En ging daarna naar binnen omdat ze hem niet gestart kregenquote:Op zondag 11 juni 2023 14:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Stond toch voor de pitbox?
(maar ik zit niet continue te kijken)
Dat zou wel geniaal zijn; nu een korte splash en dash.quote:Op zondag 11 juni 2023 15:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gokken op nog wat slow zones.
Nou, die hebben we alvast overtroffenquote:Op zondag 11 juni 2023 15:05 schreef Peterselieman het volgende:
Het afstandsrecord zal bij lange na niet benaderd worden. De winnende Ferrari zal het minst aantal ronden rijden sinds 2001 toen de winnende Audi slechts 321 ronden afgelegde
En dat zonder duidelijke aanwijsbare redenen aldus de organisatie na de wedstrijd waarschijnlijkquote:Op zondag 11 juni 2023 15:05 schreef Peterselieman het volgende:
Het afstandsrecord zal bij lange na niet benaderd worden. De winnende Ferrari zal het minst aantal ronden rijden sinds 2001 toen de winnende Audi slechts 321 ronden afgelegde
Dat krijg je met die extreem lange Safety Carsquote:Op zondag 11 juni 2023 15:05 schreef Peterselieman het volgende:
Ja dat wel, maar hij moet alles zien en aanrakenquote:Op zondag 11 juni 2023 15:05 schreef Wertha het volgende:
[..]
Allard is een legende als pit reporter. Eén van de beste die je maar kunt hebben.
HeT wAs De ReGeNquote:Op zondag 11 juni 2023 15:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
En dat zonder duidelijke aanwijsbare redenen aldus de organisatie na de wedstrijd waarschijnlijk
Blijft jammer dat ze dat afgeschaft hebben bij de F1.quote:Op zondag 11 juni 2023 15:05 schreef Wertha het volgende:
[..]
Allard is een legende als pit reporter. Eén van de beste die je maar kunt hebben.
als een kindquote:Op zondag 11 juni 2023 15:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar hij moet alles zien en aanraken
Hij heeft denk ik ook wel de gunfactor waardoor hij net wat meer mag dan een ander in de pitlane.quote:Op zondag 11 juni 2023 15:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Niks bijzonders, doen de RTL Duitsland reporters ook.quote:Op zondag 11 juni 2023 15:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja en hoeveel mensen hij kent qua naam is echt bizar. Bij de Formule 1 ook.quote:Op zondag 11 juni 2023 15:12 schreef Wertha het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik ook wel de gunfactor waardoor hij net wat meer mag dan een ander in de pitlane.
Lijkt mij verstandig. Hij zit er lekker inquote:Op zondag 11 juni 2023 15:13 schreef Sabata het volgende:
Catsburg maakt de stint af in de Corvette, aldus Ben Keating
Er hangt de #34 nog steeds een straf boven het hoofd.quote:Op zondag 11 juni 2023 15:12 schreef Nattekat het volgende:
Verdorie, wordt die LMP2 nog spannend ook
8. Project 1 staat al bijna 10 minuten binnen.quote:Op zondag 11 juni 2023 15:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zie ik het trouwens goed dat er bij de GTE nog maar 9 van de 21 rijden?
iddquote:Op zondag 11 juni 2023 15:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zie ik het trouwens goed dat er bij de GTE nog maar 9 van de 21 rijden?
Los van de straf. Winnen op een straf geeft Japan 2022 situaties, dat is niet leuk.quote:Op zondag 11 juni 2023 15:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er hangt de #34 nog steeds een straf boven het hoofd.
Scherer ook.quote:Op zondag 11 juni 2023 15:19 schreef Peterselieman het volgende:
Deletraz geeft wel serieus gas in de LMP2, maar moet volgens mij ook nog een stop maken?
Komt omdat ze zo'n beetje allemaal ah begin vd race waren.quote:Op zondag 11 juni 2023 15:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Voor mijn gevoel veel meer uren onder SC.
Volgens Eve Scherer had Albert Costa het over een radioprobleemquote:
Denk dat dat voor iedereen die tv kijkt wel overduidelijk isquote:Op zondag 11 juni 2023 15:22 schreef Sabata het volgende:
[..]
Volgens Eve Scherer had Albert Costa het over een radioprobleem
Ja. Dus Frijns heeft die wel.quote:Op zondag 11 juni 2023 15:24 schreef Sabata het volgende:
Hmm, moet Binder nog een keer stoppen. Anders moet Frijns dus een minuut dichtrijden voor een podiumplek
Zie zo snel geen lekke band. Wel vibratie.quote:
aandrijfasquote:Op zondag 11 juni 2023 15:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie zo snel geen lekke band. Wel vibratie.
aja idd zo te zien alle banden nog heelquote:Op zondag 11 juni 2023 15:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie zo snel geen lekke band. Wel vibratie.
Krijg je ervan als je in leidende positie je auto in de muur gooit.quote:Op zondag 11 juni 2023 15:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Porsche toch wel de grootste tegenvaller in hypercar klasse.
Je mag ook niksquote:SIGNALLING METHOD OF CAR 34 IN THE SIGNALLING AREA UNDER INVESTIGATION
Is de carbon body al aan het roesten?quote:Op zondag 11 juni 2023 15:38 schreef Fer het volgende:
Blijf toch een Fiat Panda af en toe, zo’n Ferrari.
U vraagt...quote:Op zondag 11 juni 2023 15:40 schreef Nattekat het volgende:
Ga je zien dat er een slow zone komt die Toyota helpt.
Haha, dan moeten ze zich bij Porsche heul slecht voelen dat een badly built Fiat car hier even gaat winnen en zij met moeite 8e en 13e wordenquote:Op zondag 11 juni 2023 15:38 schreef Fer het volgende:
Blijf toch een Fiat Panda af en toe, zo’n Ferrari.
Jammer, hadden hier gewoon 6e en 7e kunnen worden.quote:
ik zag laatst nog een Citroën BX staan. Ik dacht dat die dingen bijna allemaal al weggeroest warenquote:Op zondag 11 juni 2023 15:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is de carbon body al aan het roesten?
Dat daar dan ook weer regels voor zijnquote:
Arial bold, cpi maximaal 120?quote:Op zondag 11 juni 2023 15:43 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Dat daar dan ook weer regels voor zijn
Straks in het Maranello Museum naast elkaar: de #51 AF Corse Hypercar en de Frikadelli Ferrari. Beiden hun eerste 24u race gewonnenquote:Op zondag 11 juni 2023 15:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Ook wel een beetje jammer dat Ferrari bij hun debuut meteen met de winst naar huis gaat. Zo'n gevecht van jaren tot de eerste overwinning zoals bij Toyota is toch leuker.![]()
Psst, #51quote:Op zondag 11 juni 2023 15:49 schreef Sabata het volgende:
[..]
Straks in het Maranello Museum naast elkaar: de #50 AF Corse Hypercar en de Frikadelli Ferrari. Beiden hun eerste 24u race gewonnen
Toch iets te vieren, van de F1 moeten ze het dit jaar niet hebben.quote:Op zondag 11 juni 2023 15:49 schreef Sabata het volgende:
[..]
Straks in het Maranello Museum naast elkaar: de #51 AF Corse Hypercar en de Frikadelli Ferrari. Beiden hun eerste 24u race gewonnen
9 volgens mij.quote:Op zondag 11 juni 2023 15:51 schreef Burner82 het volgende:
Wat is Toyota's record? 7 minuten voor het einde kapot?
5 minuten, meen ikquote:Op zondag 11 juni 2023 15:51 schreef Burner82 het volgende:
Wat is Toyota's record? 7 minuten voor het einde kapot?
Nou ja, was even lullig dat hun leidende auto eraf gereden werd vannacht. En dat hun coureur het verneukt heeft net.quote:Op zondag 11 juni 2023 15:58 schreef Burner82 het volgende:
Conclusie: zodra ze echte concurrentie krijgen, wint Toyota niet meer
Na de Glickenhaus te mooiste wagen.quote:Op zondag 11 juni 2023 16:00 schreef Tijn het volgende:
Elke keer dat ik die Ferrari van voren zie, vind ik het op een zak chips lijken
Yepquote:Op zondag 11 juni 2023 16:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Na de Glickenhaus te mooiste wagen.
Waanzinnige editie inderdaad! Alleen die vreselijke SC procedure wieberen.quote:
Gelukkig heb ik het deel van de race gemist die door de SC verneukt werd.quote:Op zondag 11 juni 2023 16:01 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Waanzinnige editie inderdaad! Alleen die vreselijke SC procedure wieberen.
quote:
Abbelen had het daar vanmorgen over, hij heeft alleen in het voorprogramma gereden, eerder ook al in een Group C auto. Hij zou wel graag nog eens in Le Mans starten, maar een Hypercar is sowieso te duur, zou dus een GT3 worden, en daar wilde hij zich nog niet op vastleggenquote:Op zondag 11 juni 2023 15:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch iets te vieren, van de F1 moeten ze het dit jaar niet hebben.
Ik zag dat Klaus Abbelen in de Road to Le Mans race van start ging. Heeft die ook de 24 uur gereden?
Ik nietquote:Op zondag 11 juni 2023 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het deel van de race gemist die door de SC verneukt werd.
Wees blij, echt. Was niet te doen.quote:Op zondag 11 juni 2023 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het deel van de race gemist die door de SC verneukt werd.
Dan wel de goede chip pakken hè, Italianoquote:Op zondag 11 juni 2023 16:00 schreef Tijn het volgende:
Elke keer dat ik die Ferrari van voren zie, vind ik het op een zak chips lijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu Spa nog dit jaarquote:Op zondag 11 juni 2023 16:03 schreef Peterselieman het volgende:
Catsburg die in hetzelfde jaar de 24h van de Nürburgring en Le Mans wint
Misschien stiekem aan het head huntenquote:Op zondag 11 juni 2023 16:03 schreef Jane het volgende:
Leuk voor Charles dat hij nu een beetje mee kan vieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |