Die doen nu waarschijnlijk twee kortere stints naar het einde, dus één laatste stop straks.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zouden die nog een splash and dash moeten maken?
#85. De #83 ligt er al even uitquote:
Zo voel ik me ookquote:
quote:Op zondag 11 juni 2023 14:43 schreef Nattekat het volgende:
LMP2 lijkt ook wel beslist als er geen gekke dingen gebeuren. De leidende auto zit op dezelfde strategie als de nummer 2, dus daar gaan geen strategische acties meer komen. Beetje een nachtkaars zo.
quote:14:35 PIT STOP CAR 34 UNDER INVESTIGATION
Kreeg vannacht de Corvette over zijn voetquote:
Kan gebeurenquote:Op zondag 11 juni 2023 14:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kreeg vannacht de Corvette over zijn voet
Is Tom Coronel al genoemd?quote:Op zondag 11 juni 2023 14:51 schreef Fer het volgende:
De gereedschapskist in de bosjes, eindelijke mijn bingo vol.
Van de baan geschoten en binnen gekomen voor reparaties.quote:
jepquote:Op zondag 11 juni 2023 14:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ferrari gaat nog een splash nodig hebben?
Niet helemaal, precies twee stints nu.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ferrari gaat nog een splash nodig hebben?
Ik zie het nu ja, 40 minuten per stint ongeveer, zat te kijken naar de eerste stint, maar dat was natuurlijk met de lange SC.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet helemaal, precies twee stints nu.
Ja, moesten o.a. een accu vervangenquote:Op zondag 11 juni 2023 14:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Panis LMP2 met Van Uitert en Van der Helm heeft problemen gehad? Was lange tijd top 3/4.
Nu in beeldquote:Op zondag 11 juni 2023 14:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Panis LMP2 met Van Uitert en Van der Helm heeft problemen gehad? Was lange tijd top 3/4.
Nog steedsquote:Op zondag 11 juni 2023 14:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Lijkt het wel op ja.quote:
Jawel. Staat nog steeds binnenquote:
Stond ja. Inmiddels achteruit de garage ingerold.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Stond toch voor de pitbox?
(maar ik zit niet continue te kijken)
Gokken op nog wat slow zones.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:59 schreef Nattekat het volgende:
Toyota dus ook nog één stop straks. Geen geniale strategische zetten.
En ging daarna naar binnen omdat ze hem niet gestart kregenquote:Op zondag 11 juni 2023 14:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Stond toch voor de pitbox?
(maar ik zit niet continue te kijken)
Dat zou wel geniaal zijn; nu een korte splash en dash.quote:Op zondag 11 juni 2023 15:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gokken op nog wat slow zones.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |