Arial bold, cpi maximaal 120?quote:Op zondag 11 juni 2023 15:43 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Dat daar dan ook weer regels voor zijn
Straks in het Maranello Museum naast elkaar: de #51 AF Corse Hypercar en de Frikadelli Ferrari. Beiden hun eerste 24u race gewonnenquote:Op zondag 11 juni 2023 15:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Ook wel een beetje jammer dat Ferrari bij hun debuut meteen met de winst naar huis gaat. Zo'n gevecht van jaren tot de eerste overwinning zoals bij Toyota is toch leuker.![]()
Psst, #51quote:Op zondag 11 juni 2023 15:49 schreef Sabata het volgende:
[..]
Straks in het Maranello Museum naast elkaar: de #50 AF Corse Hypercar en de Frikadelli Ferrari. Beiden hun eerste 24u race gewonnen
Toch iets te vieren, van de F1 moeten ze het dit jaar niet hebben.quote:Op zondag 11 juni 2023 15:49 schreef Sabata het volgende:
[..]
Straks in het Maranello Museum naast elkaar: de #51 AF Corse Hypercar en de Frikadelli Ferrari. Beiden hun eerste 24u race gewonnen
9 volgens mij.quote:Op zondag 11 juni 2023 15:51 schreef Burner82 het volgende:
Wat is Toyota's record? 7 minuten voor het einde kapot?
5 minuten, meen ikquote:Op zondag 11 juni 2023 15:51 schreef Burner82 het volgende:
Wat is Toyota's record? 7 minuten voor het einde kapot?
Nou ja, was even lullig dat hun leidende auto eraf gereden werd vannacht. En dat hun coureur het verneukt heeft net.quote:Op zondag 11 juni 2023 15:58 schreef Burner82 het volgende:
Conclusie: zodra ze echte concurrentie krijgen, wint Toyota niet meer
Na de Glickenhaus te mooiste wagen.quote:Op zondag 11 juni 2023 16:00 schreef Tijn het volgende:
Elke keer dat ik die Ferrari van voren zie, vind ik het op een zak chips lijken
Yepquote:Op zondag 11 juni 2023 16:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Na de Glickenhaus te mooiste wagen.
Waanzinnige editie inderdaad! Alleen die vreselijke SC procedure wieberen.quote:
Gelukkig heb ik het deel van de race gemist die door de SC verneukt werd.quote:Op zondag 11 juni 2023 16:01 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Waanzinnige editie inderdaad! Alleen die vreselijke SC procedure wieberen.
quote:
Abbelen had het daar vanmorgen over, hij heeft alleen in het voorprogramma gereden, eerder ook al in een Group C auto. Hij zou wel graag nog eens in Le Mans starten, maar een Hypercar is sowieso te duur, zou dus een GT3 worden, en daar wilde hij zich nog niet op vastleggenquote:Op zondag 11 juni 2023 15:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch iets te vieren, van de F1 moeten ze het dit jaar niet hebben.
Ik zag dat Klaus Abbelen in de Road to Le Mans race van start ging. Heeft die ook de 24 uur gereden?
Ik nietquote:Op zondag 11 juni 2023 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het deel van de race gemist die door de SC verneukt werd.
Wees blij, echt. Was niet te doen.quote:Op zondag 11 juni 2023 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het deel van de race gemist die door de SC verneukt werd.
Dan wel de goede chip pakken hè, Italianoquote:Op zondag 11 juni 2023 16:00 schreef Tijn het volgende:
Elke keer dat ik die Ferrari van voren zie, vind ik het op een zak chips lijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu Spa nog dit jaarquote:Op zondag 11 juni 2023 16:03 schreef Peterselieman het volgende:
Catsburg die in hetzelfde jaar de 24h van de Nürburgring en Le Mans wint
Misschien stiekem aan het head huntenquote:Op zondag 11 juni 2023 16:03 schreef Jane het volgende:
Leuk voor Charles dat hij nu een beetje mee kan vieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |