abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209465701
Dit is het officieuze Bruce Springsteen topic. Een introductie over wie hij is is uiteraard niet nodig. Wel een introductie over hoe fantastisch veelzijdig, hoe fantastisch hij live is en wat een Boss hij wel niet is. En dat omdat wij dan lekker filmpjes kunnen spuien:

De beste live perfomances van Bruce:

Met de beste meest intense gitaarsolo van Bruce ooit:

Het meest emotionele, boze, typische Bruce nummer ooit over Vietnam:

Met een nummer zo typisch Bruce, over hoop, met een fantastische Clarence en natuurlijk deel van het nieuwe album Wrecking Ball:

Gewoon vrolijke no-nonsense Bruce, mét een echte voetbal-slide langs het publiek:

En misschien wel gewoon het mooiste nummer ooit:

Een mooi nummer voor de vrouwtjes:

Het meest zeldzame Bruce nummer ooit (sinds 1975 slechts 5 keer gespeeld). Check de reactie van het publiek als ze horen dat het inderdaad dit nummer is _O_:

De allerbeste B-side:

Het meest back to basic rockende nummer met super-sax:

Storyteller Bruce, emotioneel intro-verhaal:

De beste adaptatie van een nummer ooit, een zacht folk nummer in een feestvreugde versie gestoken:

Eerste twee nummers van het nieuwe album Western Stars, dat in het geheel op 14 juni verschijnt

pi_209465763
Wij proberen met onze groep ook pas tussen 16.30u en 17.30u op het Megaland terrein te zijn. Anders is het wel een hele lange tijd te overbruggen tot Bruce Springsteen.

Nadeel is wel dat rond dat tijdstip arriveren waarschijnlijk het drukste moment van de dag is.

Maar goed dat hou je nu eenmaal bij dergelijk grote evenementen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 10 juni 2023 @ 17:47:37 #3
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_209465957
Mojo zegt op facebook dat je een half liter flesje mee mag nemen door de warmte. Staat niets over doploos. En gratis bijvulpunten op het veld.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_209466074
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 14:48 schreef heywoodu het volgende:

Wel irritant dat je qua drinken alleen een doploos flesje water mee naar binnen mag nemen,
Neem een extra/los dopje mee. Als het idd doploos moet, schroef je binnen je reservedopje er op :)
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 10 juni 2023 @ 18:25:41 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_209466411
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 17:58 schreef Piles het volgende:

[..]
Neem een extra/los dopje mee. Als het idd doploos moet, schroef je binnen je reservedopje er op :)
Maar die stop je dan in je onderbroek ofzo?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_209466529
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 18:25 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar die stop je dan in je onderbroek ofzo?
Wordt je gefouilleerd dan? Kan toch gewoon in je broekzak?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 10 juni 2023 @ 18:37:06 #7
284411 crew  heywoodu
pi_209466570
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 18:33 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Wordt je gefouilleerd dan? Kan toch gewoon in je broekzak?
Ja denk ik ook wel, we zullen zien :P

En we hebben ons iets bedacht en gaan waarschijnlijk toch wat later, meer met 16u ongeveer als aankomsttijd. We hebben al drie van zijn shows gezien en kunnen er - Zeker met deze hitte - beiden wel mee leven als we wat verder naar achteren staan :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_209466646
Ook als je later bent kun je nog wel een prima plekje scoren hoor. Wel wat aan de zijkant, maar via die zijkanten loop je toch vrij ver naar voren meestal.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 10 juni 2023 @ 18:45:31 #9
284411 crew  heywoodu
pi_209466673
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 18:43 schreef tompsv18 het volgende:
Ook als je later bent kun je nog wel een prima plekje scoren hoor. Wel wat aan de zijkant, maar via die zijkanten loop je toch vrij ver naar voren meestal.
Dat komt ook wel goed, en ook als we niet zo ver naar voren komen gaan we het echt wel naar onze zin hebben. Veel te warm om ons heel druk te maken, dus rustig aan en op het gemakje genieten is het devies :D
pi_209470662
Ik heb er zin in morgen! Nummer 234 bij de roll call.
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  zondag 11 juni 2023 @ 19:26:05 #11
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_209479935
Iemand die weet of er een live stream beschikbaar is?
  zondag 11 juni 2023 @ 19:26:21 #12
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_209479938
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 23:02 schreef SuzukiSwift het volgende:
Ik heb er zin in morgen! Nummer 234 bij de roll call.
Veel plezier! :D
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 11 juni 2023 @ 23:52:57 #13
284411 crew  heywoodu
pi_209483263
Was weer supergaaf _O_ _O_ _O_

Ik was even vergeten wat je soms voor irritante mensen hebt bij dit soort dingen, maar goed, dag natuurlijk niet door laten verpesten :9

Parkeren was top geregeld, uitrijden is voorlopig één groot drama _O-
pi_209483443
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 23:52 schreef heywoodu het volgende:

Ik was even vergeten wat je soms voor irritante mensen hebt bij dit soort dingen, maar goed, dag natuurlijk niet door laten verpesten :9

De dutch disease was weer goed aanwezig. Constant dat gepraat, zelfs als Bruce aan het woord is, en mensen die het halve optreden met de rug naar het podium staan. Vraag me altijd af wat die mensen daar doen.

Wel weer een goede show, geen verrassingen in de setlist helaas.
pi_209483518
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 23:52 schreef heywoodu het volgende:

Klein tipje voor de volgende keer, we hebben geparkeerd op een terrein aan de mechlerstraat, was nauwelijks 20 minuten lopen en kostte 15 euro.
We zaten om 23 uur al op A76
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 juni 2023 @ 01:03:52 #16
284411 crew  heywoodu
pi_209483538
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 00:56 schreef densmee het volgende:

[..]
Klein tipje voor de volgende keer, we hebben geparkeerd op een terrein aan de mechlerstraat, was nauwelijks 20 minuten lopen en kostte 15 euro.
Goede! Wat is dat voor parkeerterrein, en op de bonnefooi?
pi_209483555
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 01:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Goede! Wat is dat voor parkeerterrein, en op de bonnefooi?
particulier bedrijf die zijn terrein verhuurd, maar inderdaad bonnefooi. We hadden eigenlijk een kaartje voor p4, maar dat duurde ons te lang en dan moesten we nog bijna een uur lopen.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 juni 2023 @ 01:21:13 #18
284411 crew  heywoodu
pi_209483597
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 01:09 schreef densmee het volgende:

[..]
particulier bedrijf die zijn terrein verhuurd, maar inderdaad bonnefooi. We hadden eigenlijk een kaartje voor p4, maar dat duurde ons te lang en dan moesten we nog bijna een uur lopen.
Geen pendelbussen? :o

Die gingen van P6 wel en dat was ook prima geregeld!
  maandag 12 juni 2023 @ 01:27:56 #19
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_209483618
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 00:56 schreef densmee het volgende:

[..]
Wij stonden in een Q-Park in Heerlen. Ging ook echt snel met de trein van Landgraaf naar Heerlen en in de auto. Niks te klagen, topdag ^O^
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 juni 2023 @ 03:18:45 #20
284411 crew  heywoodu
pi_209483816
Zo, ook weer thuis. Het voorprogramma vond ik overigens matig, om het maar heel positief uit te drukken...
  maandag 12 juni 2023 @ 08:14:06 #21
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_209484482
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 01:27 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Wij stonden in een Q-Park in Heerlen. Ging ook echt snel met de trein van Landgraaf naar Heerlen en in de auto. Niks te klagen, topdag ^O^
Hoe was het op de terugweg dan?
Wij stonden daar ook. Alleen "durfde" onze groep niet met de trein terug dus we hebben een uur gelopen die kant op ;(

En qua concert.... ik geef best toe dat ik niet de grootste fan ben en ik dus zeker niet alles ken. Vond de eerste 2 uur echt matig daardoor.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 juni 2023 @ 09:30:21 #22
284411 crew  heywoodu
pi_209485010
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 00:25 schreef tompsv18 het volgende:

[..]
De dutch disease was weer goed aanwezig. Constant dat gepraat, zelfs als Bruce aan het woord is, en mensen die het halve optreden met de rug naar het podium staan. Vraag me altijd af wat die mensen daar doen.

Maar ook hele hordes mensen die ook als het concert volle bak bezig is zich overal tussen duwen naar de rand van het terrein, en dan een tijdje later zich met een tray bier (wat uiteraard constant over het bekertje heen klotst) zich overal weer tussendoor proberen te duwen. Sommigen gewoon met een vuist vooruit en echt hard duwend :')

Kansloos. Niks van gezegd natuurlijk, een klein stukje achter mij deed iemand dat wel en die kreeg bijna een vuist in zijn gezicht van zo'n opgefokt figuur _O-

Je merkt soms ook wel een beetje een hautaine houding van mensen die zichzelf de enige 'echte' fans achten. Die doen het dan overkomen alsof alléén de mensen die met een strakke blik naar voren élk zinnetje mee kunnen zingen fans zijn. Wat natuurlijk onzin is, want je hebt ook gewoon fans die vooral de grote hits kennen en leuk vinden, die hebben niet minder recht om er te zijn ofzo :D
pi_209485881
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 00:25 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Helemaal voorin was het juist muisstil op die rustige momenten.
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  Trouwste user 2022 maandag 12 juni 2023 @ 11:35:25 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_209486333
quote:
10s.gif Op maandag 12 juni 2023 03:18 schreef heywoodu het volgende:
Zo, ook weer thuis. Het voorprogramma vond ik overigens matig, om het maar heel positief uit te drukken...
Wie waren dat ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_209486718
Was weer een fijne dag. Waren rond 4 uur op het terrein. Hadden de auto in Landgraaf gezet en met de fiets naar het terrein. Was supergoed idee.

Wachten was goed te doen. Mooi plekje vlakbij de hekken van Golden circle.

Tijdens voorprogramma (wat op zich ok was, maar had niet gehoeven) stonden er mensen naast ons alleen te ouwe hoeren. Dus maar snel opgeschoven. Verder weinig last van ouwehoerders gehad of drankhalers (zoals in de Arena).

Show was absoluut niks mis mee. Geen verrassingen, maar dat wisten we van te voren. Dus daar hoor je me niet over klagen. Als dit zijn laatste toer is, dan was gisteren een mooie afsluiter.
pi_209486723
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 11:35 schreef tong80 het volgende:

[..]
Wie waren dat ?

Fantastic Negrito
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 juni 2023 @ 12:50:03 #27
284411 crew  heywoodu
pi_209487118
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 11:35 schreef tong80 het volgende:

[..]
Wie waren dat ?

Fantastic Negrito. Ik vond het heel matig, maar had ook het idee dat het geluid echt slecht was en nog moest worden geregeld (wat voor het hoofdprogramma wél in orde was gelukkig).

Kan natuurlijk ook dat het totaal mijn muziek niet is gewoon.
pi_209487134
Voorprogramma’s zijn best slecht de laatste jaren in Nederland bij grote acts. Bij Coldplay, waar je een vermogen moet betalen, krijg je ene Zoe Tauran met amper een hitje. Gister bij Bruce dit onbekende bandje.

Ik vind dat je voor dit soort ticketprijzen wel een grote act mag neerzetten in het voorprogramma, zoals Stereophonics toen op het Malieveld of Sam Fender bij zijn show in Rome dit jaar.
pi_209487335
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:51 schreef tompsv18 het volgende:
Voorprogramma’s zijn best slecht de laatste jaren in Nederland bij grote acts. Bij Coldplay, waar je een vermogen moet betalen, krijg je ene Zoe Tauran met amper een hitje. Gister bij Bruce dit onbekende bandje.

Ik vind dat je voor dit soort ticketprijzen wel een grote act mag neerzetten in het voorprogramma, zoals Stereophonics toen op het Malieveld of Sam Fender bij zijn show in Rome dit jaar.
Stereophonics en Black Crowes waren heerlijk.

Dit voorprogramma had niet gehoeven
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 juni 2023 @ 13:30:52 #30
284411 crew  heywoodu
pi_209487526
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 13:12 schreef linebear het volgende:

[..]
Stereophonics en Black Crowes waren heerlijk.

Dit voorprogramma had niet gehoeven
Ik heb het gisteren even geprobeerd, maar ben na twee liedjes ofzo maar weer gaan zitten tot kwart over zeven.
  maandag 12 juni 2023 @ 14:02:33 #31
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_209487907
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 08:14 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Hoe was het op de terugweg dan?
Wij stonden daar ook. Alleen "durfde" onze groep niet met de trein terug dus we hebben een uur gelopen die kant op ;(

En qua concert.... ik geef best toe dat ik niet de grootste fan ben en ik dus zeker niet alles ken. Vond de eerste 2 uur echt matig daardoor.
Ging prima, Arriva had de poortjes opengegooid dus konden zo de trein in en die reed binnen 5 minuten weg.
pi_209488111
Iemand toevallig gisteren op P8 geparkeerd? Moet daar dit weekend voor Pinkpop zijn en heb geen idee waar het ligt ten opzichte van het festivalterrein.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 juni 2023 @ 14:47:14 #33
284411 crew  heywoodu
pi_209488391
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 14:22 schreef Lt.Bookman het volgende:
Iemand toevallig gisteren op P8 geparkeerd? Moet daar dit weekend voor Pinkpop zijn en heb geen idee waar het ligt ten opzichte van het festivalterrein.
Niet daar geparkeerd, maar om eventueel wat zorgen weg te nemen: de bewegwijzering naar Px begon al op een kilometer of 40 van Landgraaf en was uitstekend op orde.
  maandag 12 juni 2023 @ 14:50:00 #34
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_209488414
Geweldig genoten weer! Dit keer stond niet in zoals in Amsterdam in de Golden Circle, maar alsnog wel een redelijke plek. Landgraaf blijft wel een uithoek en alles eromheen is wel chaotisch (parkeren, files in en buiten Landgraaf), maar als concert was het grote pluspunt dat het geluid nu veel beter was dan in de Arena. Waardoor alles beter overkwam. Bruce was weer ontzettend goed op dreef. Candy's Room was een leuke verrassing.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 juni 2023 @ 15:05:34 #35
284411 crew  heywoodu
pi_209488549
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 14:50 schreef Peter88Online het volgende:
Geweldig genoten weer! Dit keer stond niet in zoals in Amsterdam in de Golden Circle, maar alsnog wel een redelijke plek. Landgraaf blijft wel een uithoek en alles eromheen is wel chaotisch (parkeren, files in en buiten Landgraaf), maar als concert was het grote pluspunt dat het geluid nu veel beter was dan in de Arena. Waardoor alles beter overkwam. Bruce was weer ontzettend goed op dreef. Candy's Room was een leuke verrassing.
Waar parkeerde je? Wij kwamen rond 16u aan bij P6 en parkeren ging echt top :o

Tuurlijk, je rijdt uiteindelijk vrij langzaam het terrein op, maar écht langzaam rijden gebeurde pas toen we de weg af gingen en tussen de weilanden zaten, en de auto's werden ook in strak tempo neergeploft op een plekje door drie regelaars tegelijk (één voor links/rechts, één om je plek te wijzen en één om te seinen tot hoever je door kon rijden).

Niks ten nadele van Candy's Room, want tof nummer, maar een verrassing was het toch niet? Staat zelfs op de gemiddelde setlist van de tour :P
https://www.setlist.fm/st(...)e.html?tour=63dfaea3
  maandag 12 juni 2023 @ 15:24:53 #36
228665 Peter88Online
pi_209488716
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 15:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Waar parkeerde je? Wij kwamen rond 16u aan bij P6 en parkeren ging echt top :o

Tuurlijk, je rijdt uiteindelijk vrij langzaam het terrein op, maar écht langzaam rijden gebeurde pas toen we de weg af gingen en tussen de weilanden zaten, en de auto's werden ook in strak tempo neergeploft op een plekje door drie regelaars tegelijk (één voor links/rechts, één om je plek te wijzen en één om te seinen tot hoever je door kon rijden).

Niks ten nadele van Candy's Room, want tof nummer, maar een verrassing was het toch niet? Staat zelfs op de gemiddelde setlist van de tour :P
https://www.setlist.fm/st(...)e.html?tour=63dfaea3
In Nederland was Candy's Room tijdens deze tour nog niet gespeeld. Dus daarin was het wel een verrassing.
pi_209490815
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:50 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Fantastic Negrito. Ik vond het heel matig, maar had ook het idee dat het geluid echt slecht was en nog moest worden geregeld (wat voor het hoofdprogramma wél in orde was gelukkig).

Kan natuurlijk ook dat het totaal mijn muziek niet is gewoon.
Wat was hij nou aan het raaskallen dat ie niet van iedereen hield? :?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 juni 2023 @ 18:27:39 #38
284411 crew  heywoodu
pi_209490825
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 18:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]
Wat was hij nou aan het raaskallen dat ie niet van iedereen hield? :?
Iets met dat hij van bijna iedereen houdt, maar niemand kan van iedereen houden, dus zeggen dat je echt van iedereen houdt is bullshit, en bullshit willen we niet, en toen iets met een liedje over bullshit. Deze, gok ik dan.

pi_209495429
Wat me trouwens opviel zondag, dat het publiek pas een beetje wakker werd bij Born in the USA
pi_209495564
Wij zijn zondag ook met een grote groep geweest.

Eigenlijk één grote irritatie totdat hij begon en daarna was alle irritatie vergeten en verdwenen. O+

We waren - in onze beleving - ruim op tijd vertrokken in West-Brabant (rond 14.00u) maar we hadden vanaf Eindhoven al continu file. Daarna nog ruim een half uur lopen vanaf P4 naar de ingang, en een uur in de rij staan voor wat munten en nog eens een uur om überhaupt aan eten te komen.

We hadden Golden Circle tickets en omdat we door alle vertraging zo laat pas naar ons vak gingen konden we heel die Golden Circle niet vinden! Dat was uitermate slecht aangegeven, en de communicatie van het personeel dat er rond liep was ook ronduit matig.

Maar eenmaal in de Golden Circle aanbelandt en Bruce begon te spelen was dus alle irritatie verdwenen en hebben we eigenlijk de rest van de avond alleen maar genoten.

Op de terugweg zijn we tijdens zijn toegift vertrokken, en hebben we aardig doorgestapt naar P4 waardoor we binnen no-time weer thuis waren (heenweg ruim 3 uur over gedaan tot binnenkomst, naar huis binnen 2 uur).

Kortom, terugkijkend ben ik overwegend positief over deze avond. Bruce Springsteen zelf is natuurlijk altijd al ^O^
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 juni 2023 @ 08:34:09 #41
284411 crew  heywoodu
pi_209495584
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 08:02 schreef linebear het volgende:
Wat me trouwens opviel zondag, dat het publiek pas een beetje wakker werd bij Born in the USA
Apart, bij No Surrender had ik dat idee juist ook al behoorlijk :o

Daarna wel wat minder, maar daarna werden ook een aantal minder grote hits gespeeld, en ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat zeker de helft van de aanwezigen (waaronder ik) niet élk liedje kent en vooral met de meer recente dingen wat minder bekend is.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 juni 2023 @ 08:37:16 #42
284411 crew  heywoodu
pi_209495606
Overigens snap ik nog steeds het hele punt van die retourtokens niet. Ik heb hem nog (kreeg je bij de ingang in je hand gedrukt), maar heb weinig zin om er nog voor naar Landgraaf te gaan nu.

Laat mensen bij zo'n evenement gewoon in de rij gaan staan voor een interactie die ongeveer als volgt loopt:

Bezoeker: "Ik wil graag een cola."
Verkoper: "Ok, dat is dan 5 euro."
Bezoeker: "Alstublieft.
Verkoper: "Danku, hier is uw cola."
Bezoeker: "Bedankt, fijne avond."

In plaats van dat gekut met tokens en muntjes en halve muntjes en bekertjes inleveren en wisseltrucs en dingen.
pi_209495671
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 08:34 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Apart, bij No Surrender had ik dat idee juist ook al behoorlijk :o

Daarna wel wat minder, maar daarna werden ook een aantal minder grote hits gespeeld, en ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat zeker de helft van de aanwezigen (waaronder ik) niet élk liedje kent en vooral met de meer recente dingen wat minder bekend is.
Opeens gingen alle telefoons omhoog bij Born in the USA.

Tuurlijk kent niet iedereen alle nummers. Maar viel gewoon op :)
pi_209495680
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 08:37 schreef heywoodu het volgende:
Overigens snap ik nog steeds het hele punt van die retourtokens niet. Ik heb hem nog (kreeg je bij de ingang in je hand gedrukt), maar heb weinig zin om er nog voor naar Landgraaf te gaan nu.

Laat mensen bij zo'n evenement gewoon in de rij gaan staan voor een interactie die ongeveer als volgt loopt:

Bezoeker: "Ik wil graag een cola."
Verkoper: "Ok, dat is dan 5 euro."
Bezoeker: "Alstublieft.
Verkoper: "Danku, hier is uw cola."
Bezoeker: "Bedankt, fijne avond."

In plaats van dat gekut met tokens en muntjes en halve muntjes en bekertjes inleveren en wisseltrucs en dingen.
Eens. Als je dan nog van die harde bekers krijgt die hergebruikt kunnen worden. Maar deze bekers werden ook allemaal weg gegooid.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 juni 2023 @ 09:07:21 #45
284411 crew  heywoodu
pi_209495795
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 08:48 schreef linebear het volgende:

[..]
Eens. Als je dan nog van die harde bekers krijgt die hergebruikt kunnen worden. Maar deze bekers werden ook allemaal weg gegooid.
En zo veel maakt troep ook niet uit toch? Het is een afgesloten terrein, ik gok dat er rond middernacht een forse schoonmaakploeg dat terrein op trekt en voor de zon opkomt is alles weer netjes. Beter dat mensen hun troep op dat terrein pleuren dan erbuiten (liever gewoon in de vuilnisbak natuurlijk :+ ).
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 13 juni 2023 @ 11:12:17 #46
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_209496825
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 09:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]
En zo veel maakt troep ook niet uit toch? Het is een afgesloten terrein, ik gok dat er rond middernacht een forse schoonmaakploeg dat terrein op trekt en voor de zon opkomt is alles weer netjes. Beter dat mensen hun troep op dat terrein pleuren dan erbuiten (liever gewoon in de vuilnisbak natuurlijk :+ ).
Is het tegenwoordig niet dat die token je eerst beker koopt en dat je vervolgens iedere keer een lege beker moet inleveren. Want dat scheelt veel in het opruimwerk.

Zo is het tegenwoordig bij ieder concert waar ik de laatste tijd kom.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 juni 2023 @ 11:17:22 #47
284411 crew  heywoodu
pi_209496869
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 11:12 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Is het tegenwoordig niet dat die token je eerst beker koopt en dat je vervolgens iedere keer een lege beker moet inleveren. Want dat scheelt veel in het opruimwerk.

Zo is het tegenwoordig bij ieder concert waar ik de laatste tijd kom.
Dus als je je token kwijt bent (zoals mijn vader, grofweg drie minuten nadat we binnen waren :') ) kun je in principe gewoon een beker van de grond rapen ergens en die inleveren?

We waren verder ook niet van plan drinken te halen hoor, want dan moet je iedereen weer storen om een beetje in de buurt te komen van waar je stond (en waar dan iedereen is gaan staan, logischerwijze), maar ik vroeg me af hoe dat nou precies werkte allemaal.
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 13 juni 2023 @ 11:22:22 #48
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_209496917
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 11:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dus als je je token kwijt bent (zoals mijn vader, grofweg drie minuten nadat we binnen waren :') ) kun je in principe gewoon een beker van de grond rapen ergens en die inleveren?

We waren verder ook niet van plan drinken te halen hoor, want dan moet je iedereen weer storen om een beetje in de buurt te komen van waar je stond (en waar dan iedereen is gaan staan, logischerwijze), maar ik vroeg me af hoe dat nou precies werkte allemaal.
Klopt. Die token is in feite je eerste beker.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 20:21:00 #50
228665 Peter88Online
pi_209502051
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 08:02 schreef linebear het volgende:
Ik denk dat het heel erg ligt aan waar je stond. In de Arena stond ik in de Golden Circle en zat de sfeer er vanaf No Surrender al goed in. In Landgraaf stond ik niet in de golden circle, en stond toen tussen mensen die vooral op de hits wachten. Dan krijg je inderdaad dat het publiek pas wakker wordt bij een nummer als Born In The USA.

Overigens bij dat nummer wordt de bass wel erg versterkt. In de golden circle in de Arena was het toen net alsof er een laagvliegende helikopter over vloog. Nu ik niet in de circle stond hoorde ik hem beter.
pi_209504624
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 11:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Heb je een token of een beker dan betaal je niets extra's. Kom je zonder, betaal je 50 cent meer voor je drinken.
Maar je hebt (minstens) drie uur niets gedronken dan?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_209504627
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 20:21 schreef Peter88Online het volgende:

[..]
Ik denk dat het heel erg ligt aan waar je stond. In de Arena stond ik in de Golden Circle en zat de sfeer er vanaf No Surrender al goed in. In Landgraaf stond ik niet in de golden circle, en stond toen tussen mensen die vooral op de hits wachten. Dan krijg je inderdaad dat het publiek pas wakker wordt bij een nummer als Born In The USA.

Overigens bij dat nummer wordt de bass wel erg versterkt. In de golden circle in de Arena was het toen net alsof er een laagvliegende helikopter over vloog. Nu ik niet in de circle stond hoorde ik hem beter.
Ik was er zondag niet, maar op de zaterdag in de Arena was het niet alleen in de Golden Circle vanaf No Surrender al feest. Zat tweede ring en daar was het ook vanaf vrijwel het begin al raak.
In Southern Sun
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 juni 2023 @ 13:19:01 #53
284411 crew  heywoodu
pi_209508814
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 00:26 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Heb je een token of een beker dan betaal je niets extra's. Kom je zonder, betaal je 50 cent meer voor je drinken.
Maar je hebt (minstens) drie uur niets gedronken dan?
Nee, we hebben op de weg naar de ingang rustig een halve liter water gedronken, en hadden beiden nog zo'n flesje in de tas (waarvan ik de laatste beetjes pas op de terugweg naar de auto op heb gedronken :+ ).

Achteraf hadden we bij wijze van spreken wel een heel bruin brood inclusief een selectie aan beleg en een literfles frisdrank in de tas kunnen stoppen, want er was nul controle, maar goed. En misschien was je wel gecontroleerd als de tas duidelijk stampvol zat :P

We hadden overigens ook zo'n dingetje sportgel om voor de ingang even naar binnen te werken, samen met wat brood en dergelijken. Binnen niks meer gegeten en eigenlijk ook helemaal geen trek gehad.
  Trouwste user 2022 woensdag 14 juni 2023 @ 13:33:09 #54
7889 tong80
Spleenheup
pi_209508966
Op Facebook lees ik veel stukjes van mensen van wie ik nooit had verwacht verder te zijn gekomen dan Phil Collins en de Dolly Dots.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_209518400
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 00:28 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ik was er zondag niet, maar op de zaterdag in de Arena was het niet alleen in de Golden Circle vanaf No Surrender al feest. Zat tweede ring en daar was het ook vanaf vrijwel het begin al raak.
Het was zondag ook wel meteen raak. Maar een extra opleving of zo bij Born in the USA. Zo van, oh ja dit nummer kennen we. Opeens gingen alle telefoons de lucht in. Geen klacht of zo hoor. Mijn vriend had in Amsterdam precies hetzelfde ;)
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 15 juni 2023 @ 07:38:50 #56
284411 crew  heywoodu
pi_209518413
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 07:35 schreef linebear het volgende:

[..]
Het was zondag ook wel meteen raak. Maar een extra opleving of zo bij Born in the USA. Zo van, oh ja dit nummer kennen we. Opeens gingen alle telefoons de lucht in. Geen klacht of zo hoor. Mijn vriend had in Amsterdam precies hetzelfde ;)
Is op zich ook wel logisch. Het merendeel van de aanwezigen zal vooral de grote hits kennen, wat prima is natuurlijk, en dan krijg je nou eenmaal meer reactie bij de grote hits :+
pi_209518462
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 07:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Is op zich ook wel logisch. Het merendeel van de aanwezigen zal vooral de grote hits kennen, wat prima is natuurlijk, en dan krijg je nou eenmaal meer reactie bij de grote hits :+
Tuurlijk :) Maar vind Born in the USA wel een slecht nummer trouwens ;)
  vrijdag 16 juni 2023 @ 15:04:56 #59
228665 Peter88Online
pi_209533394
quote:
Die officiėle live opnames klinken fantastisch! De Arena concerten klinken beter dan in de Arena zelf :D
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 16 juni 2023 @ 15:10:09 #60
284411 crew  heywoodu
pi_209533457
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 15:04 schreef Peter88Online het volgende:

[..]
Die officiėle live opnames klinken fantastisch! De Arena concerten klinken beter dan in de Arena zelf :D
Voor de zekerheid: via die site is officieel en betrouwbaar enzo? De site komt een beetje shabby over, vandaar toch maar even de vraag :P

Ik had er nog nooit van gehoord dat zoiets überhaupt bestond..
  vrijdag 16 juni 2023 @ 15:39:30 #61
228665 Peter88Online
pi_209533842
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 15:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Voor de zekerheid: via die site is officieel en betrouwbaar enzo? De site komt een beetje shabby over, vandaar toch maar even de vraag :P

Ik had er nog nooit van gehoord dat zoiets überhaupt bestond..
Jazeker. Sinds 2014 laat Springsteen ieder concert opnemen en officieel uitbrengen via deze webshop.
pi_209546326
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 15:04 schreef Peter88Online het volgende:

[..]
ik heb de 27 mei opnames ook gekocht en je hoort Bruce gewoon vallen tijdens "ghosts". In het echt niet zo meegemaakt (of verdrongen).

Heel goede site inderdaad om nieuwe en oude concerten voor een klein prijsje te kunnen binnenhalen en (nog) eens (na)genieten.
  zaterdag 17 juni 2023 @ 22:18:42 #63
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_209547764
Wij gaan woensdag naar Dusseldorf, zijn er ook nog FOK!kers die die kant opgaan? Ik ben benieuwd, ik las dat het geluid daar wel goed is. In vergelijk met de JC Arena.
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_209560371
ik ga ook woensdag naar Düsseldorf. 2de keer dat ik Bruce daar ga zien na 2008. geluid was gewoon goed toen.
  zondag 18 juni 2023 @ 22:12:30 #65
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_209561250
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 21:26 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
ik ga ook woensdag naar Düsseldorf. 2de keer dat ik Bruce daar ga zien na 2008. geluid was gewoon goed toen.
Ah wat leuk! Ik heb er zin in!
pi_209572426
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 22:12 schreef doeka het volgende:

[..]
Ah wat leuk! Ik heb er zin in!
[quote]0s.gif Op zondag 18 juni 2023 22:12 schreef doeka het volgende:

hopelijk gaat alles goed met de ticketmaster app bij de ingang. heb namelijk een mobile ticket
  maandag 19 juni 2023 @ 22:21:21 #67
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_209573951
[quote]0s.gif Op maandag 19 juni 2023 20:39 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:

[..]
quote:
[ afbeelding ] Op zondag 18 juni 2023 22:12 schreef doeka het volgende:

hopelijk gaat alles goed met de ticketmaster app bij de ingang. heb namelijk een mobile ticket
oh? Ik kreeg de kaartjes thuisgestuurd. Met kaartjes op de app heb ik nooit problemen gehad. Komt vast goed. ;)
  dinsdag 31 oktober 2023 @ 11:06:14 #68
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_211144032
twitter

27 juni 2024 in Nijmegen dus.
  dinsdag 31 oktober 2023 @ 15:11:24 #69
228665 Peter88Online
pi_211146339
Wel weer een stukje duurder om in de front circle te staan: 185 :@. Maar ja, ik zal het er wel weer voor over hebben.
pi_211146417
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 15:11 schreef Peter88Online het volgende:
Wel weer een stukje duurder om in de front circle te staan: 185 :@. Maar ja, ik zal het er wel weer voor over hebben.
Ik zag t. Ik hoop dat ik inmiddels gezond genoeg ben om erbij te zijn maar 185 euro is voor mij echt te gortig. Concerten zijn gewoon niet leuk meer op die manier
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_211147068
Waar kan je de prijzen zien?
pi_211148048
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 16:32 schreef Sarabi het volgende:
Op ticketmaster bij extra info.

Front field 184,80
Rear field 123,20
Rolstoelplaatsen 123,20

Ik wilde heel graag gaan, maar twijfel echt wel door de prijs.
pi_211148052
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 16:32 schreef Sarabi het volgende:
https://www.ticketmaster.(...)kets/1628#extra-info
  dinsdag 31 oktober 2023 @ 18:36:33 #74
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_211148071
Dat wordt maar even de ogen dicht als we Ideal openen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 31 oktober 2023 @ 18:37:47 #75
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_211148079
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 18:34 schreef Irrem het volgende:

[..]

Front field 184,80
Rear field 123,20
Rolstoelplaatsen 123,20

Als je het enigszins kan veroorloven, altijd gaan. _O_ de baas _O_
.
pi_211148160
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 18:36 schreef Janneke141 het volgende:
Dat wordt maar even de ogen dicht als we Ideal openen.
Dit....

Dankjewel voor de info allemaal :)
  dinsdag 31 oktober 2023 @ 19:32:09 #77
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_211148692
Is ‘front’ vs ‘rear’ vergelijkbaar met hoe het afgelopen jaar in de arena was? Dus ook qua afstand wanneer je een ‘rest’ ticket hebt?
.
pi_211149414
is dit dezelfde tour als de afgelopen keer of is het een nieuw tour?

heb opzich wel interesse zat de vorige keer bij de arena helemaal achterin en zou het toch wel een keer van iets dichterbij mee willen maken
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_211153486
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 18:37 schreef Yankee het volgende:

[..]
Als je het enigszins kan veroorloven, altijd gaan. _O_ de baas _O_
Ik zat in de Arena op de 1e ring schuin voor het podium. Daar zou ik nu zonder problemen 123 euro voor willen betalen, prima plek.

Alleen dit keer zou ik voor die prijs ergens op mijn tenen moeten gaan staan om uberhaupt een glimp van het podium op te kunnen vangen.

En als ik al kaarten kan bemachtigen voor het voorste vak vind ik 185 euro best flink. Wel gegarandeerd 3 uur een fantastische show, dat dan wel.
  woensdag 1 november 2023 @ 09:05:07 #80
38114 beantherio
pi_211153671
Ik zie er vanaf. Den Haag vond ik destijds ook al niet zo'n succes met het belabberde zicht en het geluid dat af en toe compleet weg woei. Om nog maar niet te spreken over de verkeerssituatie (wat me hier ook niet ideaal lijkt). Niet dat ik nou zo'n fan ben van stadionconcerten maar je ziet tenminste wat en de boel is tenminste een beetje bereikbaar.

En alhoewel ik niet snel schrik van prijzen van concertkaarten is dat hier toch ook wel een dingetje. Een paar jaar geleden kocht je voor het geld van een voorveld-kaartje een kaart voor een heel weekend Lowlands. Voor die prijs moet het ook wel 200% naar mijn zin zijn, en met een veldconcert is het dat al bij voorbaat niet. Voor een concert in Ahoy of de Ziggodome zou ik het wel uitgeven maar niet hier.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 november 2023 @ 09:06:48 #81
284411 crew  heywoodu
pi_211153681
Van de vier keer dat ik bij een Bruce Springsteen-show ben geweest, was het Goffertpark toch wel met afstand de tofste _O_

Dat alleen belooft wel iets, dus zin in :9
  woensdag 1 november 2023 @ 10:24:54 #82
38114 beantherio
pi_211154341
Ik kreeg een mailtje over een pre-sale die morgen plaats gaat vinden.
pi_211154706
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 09:06 schreef heywoodu het volgende:
Van de vier keer dat ik bij een Bruce Springsteen-show ben geweest, was het Goffertpark toch wel met afstand de tofste _O_

Ben ik nieuwsgierig naar waar je staat. Alle concerten in het voorste vak? Want ik geloof graag dat je daar met een concert van Bruce altijd wel gegarandeerd een feestje heb.
pi_211155426
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 09:06 schreef heywoodu het volgende:

komt door de regen ;)
pi_211155473
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 18:34 schreef Irrem het volgende:

[..]

Front field 184,80
Rear field 123,20
Rolstoelplaatsen 123,20

Wat?! Ik wilde 'm ook nog wel eens zien (niet echt fan verder, maar toch wel 1 vd groten der aarde). Maar voor 2 kaartjes kan ik een week op vakantie. Dus mijn twijfel is volledig weg met deze prijzen, knettergek :W
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 november 2023 @ 13:23:38 #86
284411 crew  heywoodu
pi_211156272
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 11:06 schreef Irrem het volgende:

[..]
Ben ik nieuwsgierig naar waar je staat. Alle concerten in het voorste vak? Want ik geloof graag dat je daar met een concert van Bruce altijd wel gegarandeerd een feestje heb.
Altijd de normale tickets ipv het voorste vak, ik vind dat wat prettiger dan zo'n feestvak :+
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 november 2023 @ 13:24:05 #87
284411 crew  heywoodu
pi_211156283
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 12:07 schreef linebear het volgende:

[..]
komt door de regen ;)
Maar het regende niet hard genoeg!
  woensdag 1 november 2023 @ 16:08:27 #88
38114 beantherio
pi_211157925
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 12:11 schreef Piles het volgende:

[..]
Wat?! Ik wilde 'm ook nog wel eens zien (niet echt fan verder, maar toch wel 1 vd groten der aarde). Maar voor 2 kaartjes kan ik een week op vakantie. Dus mijn twijfel is volledig weg met deze prijzen, knettergek :W
Als je daarvoor een week op vakantie kunt dan ben ik toch wel benieuwd wat voor vakantie. Dat zal geen reis rond de wereld zijn. ;)

Evengoed kijk ik er ook wel zo naar: het is wel heel veel geld waar je ook andere leuke dingen kunt doen. Ik heb Bruce 8x live mogen zien maar voor dit soort prijzen gaat de lol er wel vanaf.
  Moderator woensdag 1 november 2023 @ 16:33:52 #89
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_211158130
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 10:24 schreef beantherio het volgende:
Ik kreeg een mailtje over een pre-sale die morgen plaats gaat vinden.
Van Mojo? Ik heb die nog niet binnen. Ben wel lid, laatste presale mail is van 25/10. Hopelijk komt die nog dan, straks.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 1 november 2023 @ 16:38:26 #90
38114 beantherio
pi_211158165
quote:
5s.gif Op woensdag 1 november 2023 16:33 schreef Gert het volgende:

[..]
Van Mojo? Ik heb die nog niet binnen. Ben wel lid, laatste presale mail is van 25/10. Hopelijk komt die nog dan, straks.
Inderdaad van Mojo. Hij kwam vanochtend om 10.01 uur binnen. Er staat een gepersonaliseerde code in en een link naar een specifieke pre-sale pagina.
  Moderator woensdag 1 november 2023 @ 16:51:05 #91
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_211158292
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 16:38 schreef beantherio het volgende:

[..]
Inderdaad van Mojo. Hij kwam vanochtend om 10.01 uur binnen. Er staat een gepersonaliseerde code in en een link naar een specifieke pre-sale pagina.
Ja ik krijg die ook altijd. Laatst nog tickets voor Underworld mee binnen gehengeld, voordat de concerten via de reguliere verkoop in no-time waren uitverkocht.
Dus het verbaast me dat ik nu géén presale link heb gekregen. Eens even zoeken in de spambox dan maar..

-edit- heb even contact gezocht met Mojo, ik krijg de presale mail rond 19:00 ^O^

[ Bericht 10% gewijzigd door Gert op 01-11-2023 17:32:34 ]
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_211163439
Ik laat dit concert aan me voorbijgaan. Ik ga morgen in de rij voor een kaartje bij The Teskey Brothers.

Veel succes morgen allemaal!
  donderdag 2 november 2023 @ 09:08:53 #93
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_211164105
Ben erbij, even slikken maar front field afgetikt.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_211164241
Ben er ook bij. Front field was al uitverkocht :(
  donderdag 2 november 2023 @ 10:45:06 #95
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_211164998
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 09:24 schreef linebear het volgende:
Ben er ook bij. Front field was al uitverkocht :(
Misschien morgen nog eens proberen in de gewone verkoop? Als je verwacht van die andere nog wel af te kunnen althans.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
pi_211165223
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 10:45 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Misschien morgen nog eens proberen in de gewone verkoop? Als je verwacht van die andere nog wel af te kunnen althans.
Ach, dan maar niet vooraan. We zijn erbij en dat is het belangrijkst
  donderdag 2 november 2023 @ 11:22:07 #97
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_211165358
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 11:10 schreef linebear het volgende:

[..]
Ach, dan maar niet vooraan. We zijn erbij en dat is het belangrijkst
Ja absoluut, gaat natuurlijk net zo vet zijn!
pi_211165569
Ik stond deze zomer in de Arena eigenlijk wel wat te ver achteraan. Kwam ook omdat de mensen met wie ik was niet zo gehaaid zijn als ik daarin denk ik 😂

Ik laat ‘m nu ook maar ff gaan. Vind de prijs te hoog voor een act die ik net nog heb gezien.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 november 2023 @ 11:46:41 #99
284411 crew  heywoodu
pi_211165663
Waar staan de prijzen eigenlijk? Ik kan ze hier niet vinden:
https://www.ticketmaster.nl/artist/bruce-springsteen-tickets/1628

123 euro voor een regulier ticket weet ik, maar ik ben ook benieuwd naar de park & walk en de park & shuttle :P
  donderdag 2 november 2023 @ 12:06:06 #100
228665 Peter88Online
pi_211165940
Ik ben erbij!!! Frontrow! (En nu de rest van de maand droog brood eten 😄😉)
pi_211166831
Par en Walk

Ik zag ergens park en walk voor 22.50.

Praktische informatie Premium Parking:

Afstand tot entree: Vanaf de parkeerplaats is ongeveer 10 minuten lopen naar de entree van het evenemententerrein. Volg hiervoor de borden naar de blauwe entree.
Openingstijden parkeerterreinen: De parkeerterreinen zijn toegankelijk van 17:30-00:00 uur. Overnachten op de parkeerterreinen is niet toegestaan.
Prijs: 32,50 per auto (prijs inclusief servicekosten)
Navigatie: voorafgaand aan het concert ontvang je een infomail met een navigatielink en routeinformatie.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
  donderdag 2 november 2023 @ 14:37:39 #102
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_211168010
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 16:38 schreef beantherio het volgende:

[..]
Nou zo ‘gepersonaliseerd’ was die code niet _O-

Uiteraard weer aanwezig _O_ De baas _O_
.
  donderdag 2 november 2023 @ 19:19:39 #103
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_211171218
Wij hebben kaartjes voor Praag! Dit jaar waren we in Amsterdam en Dusseldorf. Dusseldorf was echt vele malen beter, ik hoop dat Praag ook leuk is, sowieso een leuke stad.
pi_211172002
Kaartjes voor Nijmegen en Londen (front of stage *O*)! Volgende week hopelijk Hannover er nog bij.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 november 2023 @ 22:05:44 #105
284411 crew  heywoodu
pi_211174377
Ik ben altijd weer een beetje in de war met Ticketmaster enzo, omdat ik alleen eens in de X jaar tickets voor Bruce Springsteen koop en verder niks :+

Maar, wij willen twee reguliere tickets. Dan is het toch vrij simpel?

Stap 1:
Hier om 09:00 op F5 drukken en zodra er iets van een 'koop tickets'-knop zichtbaar is, daar op klikken.
https://www.ticketmaster.(...)-tour-tickets/298017

Stap 2:
Geduld hebben, want je komt in een wachtrij en moet daarin vooral niet F5'en, maar gewoon wachten.

Stap 3:
Als je geluk hebt kom je van de wachtrij vanzelf in een volgend scherm, waar je je tickets kunt bevestigen en betalen.

Stap 4:
Juichen

Correct? :@
  donderdag 2 november 2023 @ 22:29:30 #106
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_211174693
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 22:05 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben altijd weer een beetje in de war met Ticketmaster enzo, omdat ik alleen eens in de X jaar tickets voor Bruce Springsteen koop en verder niks :+

Maar, wij willen twee reguliere tickets. Dan is het toch vrij simpel?

Stap 1:
Hier om 09:00 op F5 drukken en zodra er iets van een 'koop tickets'-knop zichtbaar is, daar op klikken.

Stap 2:
Geduld hebben, want je komt in een wachtrij en moet daarin vooral niet F5'en, maar gewoon wachten.

Stap 3:
Als je geluk hebt kom je van de wachtrij vanzelf in een volgend scherm, waar je je tickets kunt bevestigen en betalen.

Stap 4:
Juichen

Correct? :@
Vanochtend in de presale kon je (in ieder geval 21 minuten van te voren) alvast in de wachtruimte komen.

Die ging dan om precies 9 uur over in de wachtrij.

Heb dat geprobeerd op mijn telefoon en laptop, en mijn laptop die ik als eerste had aangeklikt kwam sneller aan de beurt (misschien toevallig).

Zou zeker met een apparaat rond 8, 8:30 kijken of die functie er al is. Je moest dan aanklikken dat je kaartjes voor de show wilde zoeken, en dan een blauwe knop onder de aftellende timer aanklikken.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 november 2023 @ 22:41:59 #107
284411 crew  heywoodu
pi_211174819
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 22:29 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Vanochtend in de presale kon je (in ieder geval 21 minuten van te voren) alvast in de wachtruimte komen.

Die ging dan om precies 9 uur over in de wachtrij.

Heb dat geprobeerd op mijn telefoon en laptop, en mijn laptop die ik als eerste had aangeklikt kwam sneller aan de beurt (misschien toevallig).

Zou zeker met een apparaat rond 8, 8:30 kijken of die functie er al is. Je moest dan aanklikken dat je kaartjes voor de show wilde zoeken, en dan een blauwe knop onder de aftellende timer aanklikken.
^O^

Sowieso zit ik om 8 uur al wel klaar, ik ga het in de gaten houden. Op hoop van zegen :)
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 november 2023 @ 07:46:22 #108
284411 crew  heywoodu
pi_211176109

Hij staat alvast open. Nu maar wachten en om de anderhalve seconde kijken of er al iets is veranderd :+
pi_211176127
Gister met 3 personen 10 tickets gekocht voor The Boss in Nijmegen. We wilden eigenlijk de Golden Circle (front field), maar die waren al snel niet meer beschikbaar. Toch geweldig dat hij gewoon weer naar Nederland komt.

De verwachting is overigens dat er vandaag ook een tweede show in Nijmegen aangekondigd gaat worden. Op de zaterdag.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 november 2023 @ 07:54:58 #110
284411 crew  heywoodu
pi_211176147
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 07:50 schreef tompsv18 het volgende:
Gister met 3 personen 10 tickets gekocht voor The Boss in Nijmegen. We wilden eigenlijk de Golden Circle (front row), maar die waren al snel niet meer beschikbaar. Toch geweldig dat hij gewoon weer naar Nederland komt.

De verwachting is overigens dat er vandaag ook een tweede show in Nijmegen aangekondigd gaat worden. Op de zaterdag.
Dat zou wel fijn zijn, zeker als het ook in Nijmegen is! We gaan het dan wel gewoon bij één concert houden, maar mocht het straks niet lukken is het wel fijn om een tweede kans te hebben, en Nijmegen is toch wel héél veel fijner om naartoe te gaan dan Landgraaf (vind ik) :D
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 november 2023 @ 08:38:51 #111
284411 crew  heywoodu
pi_211176449
Ah, inmiddels is er een wachtruimte voor de wachtrij ( :') ). Wel even F5'en, anders verschijnt die blauwe knop niet :P

Maar nu dus inderdaad alleen even wachten, nog 21 minuten en dan kom je zo te lezen automatisch op positie X in de wachtrij. We gaan het zien :)
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 november 2023 @ 09:01:52 #112
284411 crew  heywoodu
pi_211176653
1376 mensen voor me, dat valt me alles mee :P
  vrijdag 3 november 2023 @ 09:02:45 #113
346939 Janneke141
pi_211176659
8933 :{
pi_211176668
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 09:01 schreef heywoodu het volgende:
1376 mensen voor me, dat valt me alles mee :P
Nice, dat komt goed!
  vrijdag 3 november 2023 @ 09:04:36 #115
38114 beantherio
pi_211176678
Voor de grap net even aangesloten. Ik was nummer 38.682.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 november 2023 @ 09:07:03 #116
284411 crew  heywoodu
pi_211176699
Verdomme, dat ging soepel :D

Na het aflopen van de wachtrij kwam er een 'Pagina niet gevonden', maar snel opnieuw naar die hoofdpagina van het concert en daar kon ik tickets selecteren en zonder problemen door naar het betalen *O*

Front field stond er zelfs nog bij, maar dan zijn we met twee man meer dan 400 euro kwijt, dat vonden we wat overdreven. Twee keer rear field binnen dus :)
pi_211176724
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 09:07 schreef heywoodu het volgende:
Verdomme, dat ging soepel :D

Na het aflopen van de wachtrij kwam er een 'Pagina niet gevonden', maar snel opnieuw naar die hoofdpagina van het concert en daar kon ik tickets selecteren en zonder problemen door naar het betalen *O*

Front field stond er zelfs nog bij, maar dan zijn we met twee man meer dan 400 euro kwijt, dat vonden we wat overdreven. Twee keer rear field binnen dus :)
Mooi man!

Toch geweldig dat The Boss maar blijft optreden. Voor het geld hoeft hij het niet meer te doen zou je zeggen. Gewoon een echte rasartiest.

Gaat mijn 4e keer Bruce worden na het Malieveld in Den Haag en Rome en Landgraaf vorig jaar.
pi_211176735
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 09:11 schreef tompsv18 het volgende:

[..]
Voor het geld hoeft hij het niet meer te doen zou je zeggen. Gewoon een echte rasartiest.

Vandaar die tickets voor een zacht prijsje.
In Southern Sun
pi_211176741
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 09:12 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Vandaar die tickets voor een zacht prijsje.
Tja hij gaat het nooit meer op krijgen zegmaar.
  vrijdag 3 november 2023 @ 09:14:05 #120
346939 Janneke141
pi_211176757
Yes, gelukt *)
pi_211176810
Tweede show voor zaterdag 29 juni inmiddels aangekondigd.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 november 2023 @ 09:19:24 #122
284411 crew  heywoodu
pi_211176815
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 09:11 schreef tompsv18 het volgende:

[..]
Mooi man!

Toch geweldig dat The Boss maar blijft optreden. Voor het geld hoeft hij het niet meer te doen zou je zeggen. Gewoon een echte rasartiest.

Gaat mijn 4e keer Bruce worden na het Malieveld in Den Haag en Rome en Landgraaf vorig jaar.
Jep, en het blijft nog steeds top _O_

Pinkpop 2012 was mijn eerste keer, daarna Malieveld en Goffertpark en dit jaar Landgraaf, en alle vier waren fantastisch (de eerste drie wel iets uitbundiger) *O*
  vrijdag 3 november 2023 @ 09:24:37 #123
346939 Janneke141
pi_211176849
Voor mij de derde. Keertje Goffert, keertje Werchter classic en nu weer de Goffert. Heb er nu al zin in.
pi_211176857
Jaaaaa zeven front field tickets voor de nieuwe show op zaterdag! *O*.
pi_211176891
Kaartjes voor zaterdag in the pocket *O*
  vrijdag 3 november 2023 @ 09:57:13 #126
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_211177118
De zaterdag komt mijn vrouw beter uit, dus net ook voor die show kaartjes gekocht. Denk dat ik zelf twee keer ga :7
.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 november 2023 @ 10:02:44 #127
284411 crew  heywoodu
pi_211177170
Is dit eigenlijk een soort algemene tournee, of ter promotie van een nieuw album of iets dergelijks? De nieuwere albums ken ik niet echt en ga ik sowieso wel luisteren, maar toch alvast leuk om te weten :P
  vrijdag 3 november 2023 @ 10:30:27 #128
38114 beantherio
pi_211177428
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:02 schreef heywoodu het volgende:
Is dit eigenlijk een soort algemene tournee, of ter promotie van een nieuw album of iets dergelijks? De nieuwere albums ken ik niet echt en ga ik sowieso wel luisteren, maar toch alvast leuk om te weten :P
Het lijkt het vervolg op de tour van dit jaar te zijn. Maar misschien dat er binnenkort ineens zomaar een nieuw album is?
  vrijdag 3 november 2023 @ 11:44:39 #129
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_211178328
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:30 schreef beantherio het volgende:

[..]
Het lijkt het vervolg op de tour van dit jaar te zijn. Maar misschien dat er binnenkort ineens zomaar een nieuw album is?
Dat lijkt mij gezien zijn huidige fysieke conditie sterk
.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 november 2023 @ 11:48:14 #130
284411 crew  heywoodu
pi_211178359
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 11:44 schreef Yankee het volgende:

[..]
Mwah, is een nieuw album opnemen in een studio fysiek zo veel zwaarder dan een jaar of twee lang vele tientallen shows in Noord-Amerika en Europa geven? :P
  vrijdag 3 november 2023 @ 12:29:30 #131
38114 beantherio
pi_211178753
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 11:44 schreef Yankee het volgende:

[..]
Ik roep maar wat. Maar er staat zo van bij dat we zo'n situatie wel eens eerder gezien hebben met Bruce: eerst een tour aankondigen en pas daarna een nieuw album.

Maar wat ik al zei: het lijkt me in de eerste plaats gewoon een vervolg op de tour van dit jaar. Hij moest in 2024 nog wat data inhalen van de Amerikaanse etappe en lijkt besloten te hebben om maar meteen door te pakken en er een nieuwe Europese etappe aan vast te plakken.
pi_211192930
front row op zaterdag ^O^
  zaterdag 4 november 2023 @ 22:46:13 #133
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_211196930
Mn vrouw had ook stiekem kaartjes gekocht :P

Hoe werkt dat doorverkoopplatform tegenwoordig?
pi_211225010
Doorverkoop via Ticketmaster is nog niet beschikbaar. Hopelijk snel want mijn bankrekening haat mij. Ik had twee rear field kaarten gekocht toen het tweede concert in de voorverkoop ging en ik toch nog maar twee front field kaarten voor dat concert kocht.

Ik heb er wel heel veel zin in, ondanks de achterlijke prijs. Ben ik volgend jaar juni vast vergeten.
  dinsdag 7 november 2023 @ 18:46:28 #135
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_211225949
Voor een concert dat waarschijnlijk weer gewoon 3 uur duurt vind ik het eigenlijk helemaal geen achterlijk bedrag ):O
.
  dinsdag 7 november 2023 @ 23:02:34 #136
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_211229862
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 17:00 schreef Gogo83 het volgende:
Doorverkoop via Ticketmaster is nog niet beschikbaar. Hopelijk snel want mijn bankrekening haat mij. Ik had twee rear field kaarten gekocht toen het tweede concert in de voorverkoop ging en ik toch nog maar twee front field kaarten voor dat concert kocht.

Ik heb er wel heel veel zin in, ondanks de achterlijke prijs. Ben ik volgend jaar juni vast vergeten.
Och ja, ik heb hetzelfde. Even kijken of er binnen de familie mensen graag willen en anders wachten tot de doorverkoop beschikbaar is.
pi_211232363
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 23:02 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Och ja, ik heb hetzelfde. Even kijken of er binnen de familie mensen graag willen en anders wachten tot de doorverkoop beschikbaar is.
Ik heb daarover gemaild met Ticketmaster en die zeggen dat het niet beschikbaar komt voor dit evenement. Wat ik best raar vind, had dat dan op zijn minst van tevoren gecommuniceerd. Maar ik raak ze vast kwijt, ga ik vanuit althans.
  woensdag 8 november 2023 @ 12:53:05 #138
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_211233213
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 11:15 schreef Gogo83 het volgende:

[..]
Ik heb daarover gemaild met Ticketmaster en die zeggen dat het niet beschikbaar komt voor dit evenement. Wat ik best raar vind, had dat dan op zijn minst van tevoren gecommuniceerd. Maar ik raak ze vast kwijt, ga ik vanuit althans.
Hmm vreemd, wat zijn de opties dan? Ticketswap of is dat ook niet mogelijk (omdat de tickets pas later aangemaakt worden).

Mobile only, betekent dat dat ik iemand mijn account moet geven voor de avond?
  woensdag 8 november 2023 @ 13:44:49 #139
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_211233626
Na Malieveld en Landgraaf laat ik hem nu schieten. Je staat op een kilometer afstand van Bruce als je nog fatsoenlijk een biertje wil kunnen halen. Geluid is matig, je betaalt je scheel. Heb het wel gezien ondertussen.
Maar veel plezier voor degenen die wel gaan ^O^
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 8 november 2023 @ 13:58:30 #140
284411 crew  heywoodu
pi_211233740
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 13:44 schreef leolinedance het volgende:
Na Malieveld en Landgraaf laat ik hem nu schieten. Je staat op een kilometer afstand van Bruce als je nog fatsoenlijk een biertje wil kunnen halen. Geluid is matig, je betaalt je scheel. Heb het wel gezien ondertussen.
Ieder z'n beleving inderdaad :Y

Ik heb altijd redelijk 'ver' gestaan, meestal ongeveer halverwege, of net iets dichterbij dan halverwege, en in Den Haag, Nijmegen en Landgraaf allemaal met prima geluid. Scheelt wel dat ik tijdens een concert zéker niet ergens wat te eten of drinken ga halen, dan vind ik de weg nooit meer terug (en moet ik tussen iedereen door gaan duwen, wat natuurlijk gruwelijk irritant is als je de aan-de-kant-geduwde bent) :P
pi_211233789
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 13:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ieder z'n beleving inderdaad :Y

Ik heb altijd redelijk 'ver' gestaan, meestal ongeveer halverwege, of net iets dichterbij dan halverwege, en in Den Haag, Nijmegen en Landgraaf allemaal met prima geluid. Scheelt wel dat ik tijdens een concert zéker niet ergens wat te eten of drinken ga halen, dan vind ik de weg nooit meer terug (en moet ik tussen iedereen door gaan duwen, wat natuurlijk gruwelijk irritant is als je de aan-de-kant-geduwde bent) :P
En slechter geluid dan in de Arena lijkt mij helemaal al onmogelijk. Dus wij gaan ook nog een keer, nu hopelijk met een stuk beter geluid.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
  woensdag 8 november 2023 @ 14:07:04 #142
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_211233830
Overigens wel heel erg fan van dit mobile only gedoe om handelaren tegen te houden. Beetje jammer dat ik en mijn vrouw dezelfde verrassing hadden bedacht (en dat het ons beide lukte).
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 8 november 2023 @ 14:20:03 #143
284411 crew  heywoodu
pi_211233949
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 14:07 schreef Fretwork het volgende:
Overigens wel heel erg fan van dit mobile only gedoe om handelaren tegen te houden. Beetje jammer dat ik en mijn vrouw dezelfde verrassing hadden bedacht (en dat het ons beide lukte).
Aan de ene kant wel, aan de andere kant vind ik het toch altijd wel erg fijn om (ook) een papieren ticket te hebben, of het nou voor een concert is of een boardingpas voor een vlucht ofzo :@

Niet dat de kans groot is, maar mocht er toch ineens iets fout gaan met een telefoon ofzo, dan ben je de lul, terwijl je dan nog een papier als backup hebt. Maar goed, komt wel goed :P
pi_211234000
quote:
Precies de reden dat ik ook oversla ...
Take on the situation, but not the torment ...
pi_211235169
quote:
Als je bij de geluidstechnicus gaat staan lijkt mij dat het geluid gewoon prima moet zijn.
pi_211260699
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 19:01 schreef densmee het volgende:
front row op zaterdag ^O^
eerste vak, niet eerste rij
  maandag 24 juni 2024 @ 16:40:09 #147
228665 Peter88Online
pi_214033838
Komende week is het zover *O* . Ik ga 2x front field op donderdag en zaterdag!
  maandag 24 juni 2024 @ 18:42:59 #148
38114 beantherio
pi_214034914
Veel plezier mensen die gaan.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 24 juni 2024 @ 18:53:38 #149
284411 crew  heywoodu
pi_214035005
Zin in! Enig idee hoe laat zijn show begint? Dus niet Benny dinges in het voorprogramma :P
  dinsdag 25 juni 2024 @ 07:55:45 #150
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_214040159
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2024 18:53 schreef heywoodu het volgende:
Zin in! Enig idee hoe laat zijn show begint? Dus niet Benny dinges in het voorprogramma :P
19.45 heb ik ergens gezien
.
pi_214040666
had kaartjes voor de donderdag maar helaas kan ik niet. ze met verlies moeten verkopen op ticket swap. Dus voor de gene die nog willen gaan maar geen kaartjes hebben voor ongeveer 60 euro per stuk kun een op ticket swap een ticket regelen
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_214054827
Voor de mensen die nog last-minute willen gaan: op Ticketswap gaan de kaartjes voor donderdag nu onder de ¤50. De Front field kaarten kun je kopen voor ongeveer de prijs van een origineel rear field ticket, zo’n ¤125/¤130. De tickets voor de zaterdag zijn iets duurder, maar ook erg goedkoop vergeleken met de originele prijs.

Voor mijn gevoel niet vaak meegemaakt bij concerten van Bruce dat de tickets zo goedkoop worden aangeboden op het laatste moment.

Ik had zelf al kaarten voor zowel de donderdag als zaterdag. Zin in! Morgen flink warm met 30 graden. Zaterdag beter te doen met 24 graden.
pi_214055152
Niet gek! Misschien toch ff een kaartje kopen voor zaterdag. Hoe kom je daar het beste in de buurt? OV?
pi_214055289
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 08:24 schreef Tommeke het volgende:
Niet gek! Misschien toch ff een kaartje kopen voor zaterdag. Hoe kom je daar het beste in de buurt? OV?
Gaan sowieso gratis pendelbussen van en naar Nijmegen centraal station. Ik woon in de buurt, dus ik word ergens in de buurt van het park afgezet.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 27 juni 2024 @ 09:21:34 #155
284411 crew  heywoodu
pi_214068431
Ik baal gezien het weer wel een beetje dat we vandaag gaan ipv zaterdag, maar ja, daar kun je niks aan doen. Door het weer zie ik op tegen alles tussen het moment van arriveren in Nijmegen en het moment dat de show gaat beginnen want ik kan daar gewoon echt niet tegen (hoe ontzettend graag ik ook zo'n persoon zou zijn die van hitte geniet, echt waar), maar dat is gewoon rustig op de grond zitten en wachten, als het eenmaal begint kan het me gelukkig niks meer schelen en gaan we lekker genieten *O*

Hier staat alvast een lang YouTube-filmpje op van Barcelona een paar dagen geleden, om er nog wat extra in te komen :9
pi_214068872
Ich bin dabei.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_214069503
Hij is al aan het soundchecken
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 27 juni 2024 @ 11:55:03 #158
284411 crew  heywoodu
pi_214069535
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 11:52 schreef linebear het volgende:
Mooi op tijd :D

Ik zie dat de hekken om 16u open gaan, ook altijd nuttig om te weten.
pi_214069571
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 11:52 schreef linebear het volgende:
Kun je ook horen welke nummers?
pi_214069917
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2024 11:59 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]
Kun je ook horen welke nummers?
nee, ik kreeg het familie te weten
  donderdag 27 juni 2024 @ 12:47:20 #161
346939 Janneke141
pi_214069946
Oh, wat heb ik hier een zin in!
  Trouwste user 2022 donderdag 27 juni 2024 @ 17:14:46 #162
7889 tong80
Spleenheup
pi_214071610
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juni 2024 12:47 schreef Janneke141 het volgende:
Oh, wat heb ik hier een zin in!
Ben meer van de underground, maar Springsteen in 1985 de Kuip staat in m'n lijstje mooiste concerten die ik heb gezien.

pi_214075071
4e keer Bruce live, na eerder Den Haag en vorig jaar Rome en Landgraaf, maar deze show haalde wel het niveau van Den Haag. Wat een hits en energie! Heerlijk. Erg van genoten. Zaterdag alweer. Bijna perfecte setlist, al hoop ik dan Racing in the Street en I’m on Fire nog te horen.

Voorprogramma sloeg overigens nergens op, maar dat was te verwachten.
pi_214075135
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 23:24 schreef tompsv18 het volgende:
4e keer Bruce live, na eerder Den Haag en vorig jaar Rome en Landgraaf, maar deze show haalde wel het niveau van Den Haag. Wat een hits en energie! Heerlijk. Erg van genoten. Zaterdag alweer. Bijna perfecte setlist, al hoop ik dan Racing in the Street en I’m on Fire nog te horen.

Voorprogramma sloeg overigens nergens op, maar dat was te verwachten.
Hoe laat is hij begonnen?
  donderdag 27 juni 2024 @ 23:39:46 #165
346939 Janneke141
pi_214075150
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 23:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hoe laat is hij begonnen?
Rond 19:45. Einde rond half elf.

Fantastisch. Intens aan het nagenieten nog.
pi_214075238
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 23:39 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Rond 19:45. Einde rond half elf.

Fantastisch. Intens aan het nagenieten nog.
Dat is aan de vroege kant. Nou ja, vroeg eten dan maar. 19.30u het voorste vak induiken ongeveer.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 28 juni 2024 @ 00:08:44 #167
284411 crew  heywoodu
pi_214075290
Genoten _O_ _O_

Zeker in het tweede deel werd het weer ook echt superaangenaam met een lekker fris windje :D
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 28 juni 2024 @ 00:10:35 #168
284411 crew  heywoodu
pi_214075299
Oh ja, geluid was wel erg inconsistent :o

Wellicht te maken met de wind en daardoor draaiende speakers ofzo? Was meer dan eens wel echt merkbaar dat het ineens harder of zachter ging.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 28 juni 2024 @ 00:24:01 #169
284411 crew  heywoodu
pi_214075346
Cadillac Ranch voor het eerst in deze hele tour *O*

En voor het eerst sinds 2016 in Europa :9
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 juni 2024 @ 00:24:09 #170
7889 tong80
Spleenheup
pi_214075347
Alsof het hem geen moeite kost, zo ogenschijnlijk makkelijk pakte Bruce Springsteen donderdagavond het Goffertpark in. The Boss bezorgde 60.000 fans een mooie avond.

Bruce Springsteen wordt in september 75, een leeftijd waarop zelfs een rockster zich respectabel kleedt. Met een overhemd, giletje én een stropdas betreedt hij keurig op tijd het podium in het Goffertpark.

Goffert Park
‘Hello Nijmegen’, luidt zijn begroeting, nog helemaal niet zo gek uitgesproken voor een Amerikaan. Zijn gedistingeerde look is het grootste verschil met de tour die hij vorig jaar aflegde en waarin hij Amsterdam (twee keer) en Landgraaf aandeed. Hoewel, Springsteen is deze tour een stuk losser in zijn setlijst, die varieert als vanouds per avond. Minpunt is wel dat hij op enkele momenten, zoals bij Letter to you, nog steeds een Nederlandse tekstondertiteling laat meelopen. Het komt drammerig, zelfs prekerig over.

Roest afschudden
Het zij hem vergeven, zeker donderdagavond in Nijmegen, waar hij na elf jaar terugkeert. Springsteen is een diesel, die ook deze avond een reeks nummers nodig heeft om op stoom te raken. Alsof hij even de roest van zich moet afschudden. Zijn stem, waar fans voor vreesden na afgelaste shows in Marseille, Praag en Milaan, raakt na een half uur warmgedraaid en doet minder broos en korrelig aan.

En als Springsteen met zijn E Street Band op stoom is, zo ervaart ook het volle veld deze avond, komt het vrijwel altijd goed. Bij Cadillac Ranch en Sherry Darling, zeker niet zijn bekendste songs, neemt hij de bezoekers al mee in zijn enthousiasme. Hij daalt af van het podium en loopt met zijn eeuwige grijns langs de voorste rij, geeft een kind een plectrum en stort vooral een boel geestdrift uit over het veld, waar hij ruim 60.000 mensen tegenover zich ziet.

Mondharmonica
Op de momenten waarop Springsteen de trappen afdaalt richting het veld, gaan voor hem verzoekbordjes de lucht in, net als veel kinderen die op de schouders van hun ouders klimmen. Een van hen, een jochie in een oranje shirt, krijgt aan het eind van The Promised Land de gebruikte mondharmonica uit de handen van the Boss, die zaterdagavond opnieuw optreedt in Nijmegen.

Ook dan zal hij zijn hits bewaren tot de duisternis is ingevallen. Born to run, Born in the USA, Dancing in the dark, Springsteen houdt ze in zijn mouw tot het publiek optimaal is opgewarmd.

En dat opwarmen blijft toch zijn specialiteit. Als na ruim twee uur spelen tijdens Thunder Road op de schermen de gelukzalige gezichten te zien zijn van de fans op de voorste rijen die een handje krijgen, voel je ook achter op het veld die magie.

En dan moet het laatste uur met de hits nog komen. Ook deze donderdag in Nijmegen toont Springsteen zich, niet voor het eerst, als een live-artiest van zeldzame klasse.

https://www.ad.nl/show/oo(...)ame-klasse~a0361b26/

:7 w/

pi_214076260
Wat was het weer een topavond. Hij had er echt zin in. Vond hem beter dan vorig jaar Amsterdam/Landgraaf.

Maar damn, heb er 3 uur over gedaan om in Nijmegen te komen. Dat was minder leuk
pi_214076789
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 08:20 schreef linebear het volgende:
Wat was het weer een topavond. Hij had er echt zin in. Vond hem beter dan vorig jaar Amsterdam/Landgraaf.

Maar damn, heb er 3 uur over gedaan om in Nijmegen te komen. Dat was minder leuk
En hoe was het op de terugweg?

Wij gaan morgen *O*
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 28 juni 2024 @ 09:31:30 #173
284411 crew  heywoodu
pi_214076964
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 09:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]
En hoe was het op de terugweg?

Ik kan uiteraard alleen voor onszelf spreken, maar het was even drama met de bussen om bij de parkeerplaats te komen. Stonden twee sjappies van zo'n lokaal evenementending de boel te 'regelen', maar die stuurden de ene na de andere bus leeg door :')

Jong ventje van TSC Crowd Management, die er in principe alleen stond om de mensen de goede kant op te leiden en dus niet om de bussen te regelen, ging zich er maar tegenaan bemoeien, want hij had als enige wél precies door hoe het moest, maar ze luisterden niet naar hem, dus het bleef drama :')

Maar goed, een paar irritaties later zaten we in de bus en verder was het prima, Nijmegen verlaten ging af en toe wat traag, maar blijkbaar stonden we 30 meter van de uitgang geparkeerd, dus dat was sowieso al een voordeel :+
pi_214077248
Ik had mijn auto bij mijn neef gezet, 5 minuten fietsen van het park. Tegen half 12 zat ik in de auto. Wel tot Arnhem last van file gehad.
pi_214077330
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 09:54 schreef linebear het volgende:
Ik had mijn auto bij mijn neef gezet, 5 minuten fietsen van het park. Tegen half 12 zat ik in de auto. Wel tot Arnhem last van file gehad.
Zoiets zijn wij ook van plan :) Daarna is het normaal 20 min naar huis rijden met de auto. Benieuwd hoe lang het morgen gaan duren.
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 juni 2024 @ 10:09:46 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_214077398
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 09:54 schreef linebear het volgende:
Wel tot Arnhem last van file gehad.
Terwijl Vitesse snelheid betekent.

pi_214077465
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 10:09 schreef tong80 het volgende:

[..]
Terwijl Vitesse snelheid betekent.

ja, maar daar hebben ze geen licentie meer voor
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 juni 2024 @ 10:18:30 #178
7889 tong80
Spleenheup
pi_214077470
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 10:17 schreef linebear het volgende:

[..]
ja, maar daar hebben ze geen licentie meer voor
Is nog niet ingetrokken.

Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 28 juni 2024 @ 13:14:37 #180
284411 crew  heywoodu
pi_214079327
pi_214089239
Vanavond weer! Zin in. Meer mensen die 2x gaan?
pi_214089303
Vanavond!
Donderdag niet geweest, ik begreep dat toen 'Cover me' en 'The river' voorbij kwamen. Die zou ik heel graag nog eens horen, maar hij heeft zoveel goede nummers.
...
pi_214098361
Tussen 20.00 uur en 21.00 uur heeft het flink geregend, maar uiteindelijk had het ook wel wat. In eerste instantie baalde ik dat de poncho’s al om 19.30 uur op waren bij de bar, maar het zorgt wel voor een apart sfeertje.

9 andere nummers dan donderdag gehoord, dus qua variatie was het op. Vooral Seven Nights to Rock was een hele leuke verrassing in het laatste deel, meestal zijn de laatste 10 nummers bij Bruce wel ongeveer hetzelfde. Waitin’ on a Sunny Day kon natuurlijk niet ontbreken met dit weer, ook nog een kind die een gedeelte mocht zingen. Sowieso vond ik dat Bruce meer interactie met het publiek had dan donderdag. Wellicht ook wel logisch met het weer, meer z’n best doen om iedereen mee te krijgen.

De door mij vooraf gehoopte nummers werden niet gespeeld, maar Death to My Hometown en Glory Days doen het altijd goed en leuk om die weer gehoord te hebben. De mensen die donderdag niet geweest zijn, hebben wel The River gemist vandaag.

Het viel me overigens op dat veel mensen echt heel erg bezopen waren en totaal niet met het concert bezig waren. Vooral bij een rustig slotnummer als I’ll See You in My Dreams is dat natuurlijk zonde. Blijkbaar ook nog een gek de lichtmast ingeklommen en ik zag bij de bar iemand een beker bier in het gezicht gooien van een barmedewerker. Geen idee wat daar aan de hand was. Wat een vreemde mensen heb je toch ook.

Enfin, het was weer top. 3 uur genoten.
pi_214099540
Ik heb nog een paar poncho’s op de kop getikt om 19.52. Ze waren er dus nog wel, al waren ze op de meeste plekken idd uitverkocht.

Prima vermaakt.

Wel klaar met de eeuwige herfst.
pi_214099580
Wij hebben ook erg genoten. Dat beetje regen was geen probleem :)

Uiteindelijk ook binnen 1 uur thuis, dat hadden we niet verwacht.
pi_214101501
Ik had er helemaal geen zin in. Die massale concerten zijn niet zo mijn ding. Gedoen met parkeren, massa's mensen, et cetera. Maar het was een heerlijk concert. Na drie nummers.zat ik er helemaal in. Ik heb hem een keer eerder gezien. Toen had in het idee dat iedereen om mij heen alles mee kon zingen. Dat was nu niet zo. Maar wel echt veel liefhebbers in het publiek. Leuk om te zien altijd. Ook veel dronken mensen maar niets vervelends ofzo. We stonden toevallig naast de lichtmast waar iemand inklom. Hij werd er snel weer uitgehaald.
Aldus.
  zondag 30 juni 2024 @ 16:22:22 #187
228665 Peter88Online
pi_214103571
quote:
2s.gif Op zondag 30 juni 2024 13:55 schreef Z het volgende:
Ik had er helemaal geen zin in. Die massale concerten zijn niet zo mijn ding. Gedoen met parkeren, massa's mensen, et cetera. Maar het was een heerlijk concert. Na drie nummers.zat ik er helemaal in. Ik heb hem een keer eerder gezien. Toen had in het idee dat iedereen om mij heen alles mee kon zingen. Dat was nu niet zo. Maar wel echt veel liefhebbers in het publiek. Leuk om te zien altijd. Ook veel dronken mensen maar niets vervelends ofzo. We stonden toevallig naast de lichtmast waar iemand inklom. Hij werd er snel weer uitgehaald.
https://www.ad.nl/nijmege(...)%2Fwww.google.com%2F
  zondag 30 juni 2024 @ 16:28:02 #188
228665 Peter88Online
pi_214103734
Ik ben naar beide concerten geweest. Maar gisteravond was wel echt de beste van de twee. De omstandigheden waren ook beter. Ondanks de regen, maar dat vond ik beter dan de hitte van donderdag. Maar Bruce leek ook meer gemotiveerd. Het concert duurde dan ook wat langer dan donderdag. De setlist was ook veel interessanter.

_O_ Seeds _O_
_O_ Light Of Day _O_
_O_ If I Was The Priest _O_
_O_ Downbound Train _O_

Ook vond ik überhaupt veel enthousiaster overkomen dan bij de concerten vorig jaar. En dat voor een man van bijna 75! Wat mij betreft kan hij nog een tijdje mee.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 juni 2024 @ 16:31:56 #189
284411 crew  heywoodu
pi_214103841
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 16:28 schreef Peter88Online het volgende:
Ik ben naar beide concerten geweest. Maar gisteravond was wel echt de beste van de twee. De omstandigheden waren ook beter. Ondanks de regen, maar dat vond ik beter dan de hitte van donderdag. Maar Bruce leek ook meer gemotiveerd. Het concert duurde dan ook wat langer dan donderdag. De setlist was ook veel interessanter.

_O_ Seeds _O_
_O_ Light Of Day _O_
_O_ If I Was The Priest _O_
_O_ Downbound Train _O_

Ook vond ik überhaupt veel enthousiaster overkomen dan bij de concerten vorig jaar. En dat voor een man van bijna 75! Wat mij betreft kan hij nog een tijdje mee.
Blij dat ik donderdag ben geweest dan. Van donderdag kende ik elk nummer, waarvan 2 of 3 weliswaar niet echt goed. Van gisteren kende ik er beduidend minder en dan is het toch minder leuk :+
  zondag 30 juni 2024 @ 16:40:22 #190
228665 Peter88Online
pi_214104006
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2024 16:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Blij dat ik donderdag ben geweest dan. Van donderdag kende ik elk nummer, waarvan 2 of 3 weliswaar niet echt goed. Van gisteren kende ik er beduidend minder en dan is het toch minder leuk :+
Als je vooral de hits kent, dan was donderdag inderdaad een betere setlist voor je. Voor de doorgewinterde fan was gisteravond een feest.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 juni 2024 @ 16:43:30 #191
284411 crew  heywoodu
pi_214104067
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 16:40 schreef Peter88Online het volgende:

[..]
Als je vooral de hits kent, dan was donderdag inderdaad een betere setlist voor je. Voor de doorgewinterde fan was gisteravond een feest.
Dit klinkt denigrerender dan het, neem ik aan, bedoeld is :o

Maar goed, ieder is fan op zijn eigen manier natuurlijk, ook als je niet élk nummer kent.
  zondag 30 juni 2024 @ 17:01:56 #192
228665 Peter88Online
pi_214104347
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2024 16:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit klinkt denigrerender dan het, neem ik aan, bedoeld is :o

Maar goed, ieder is fan op zijn eigen manier natuurlijk, ook als je niet élk nummer kent.
Natuurlijk, ik bedoel het inderdaad niet denigrerend. Ieder heeft zo de dingen bij een concert waar hij of zij op hoopt. Kortom; als groot fan zijnde was ik in mijn nopjes dat hij gisteravond wat meer deeper cuts deed.
pi_214105559
quote:

[..]
Als ik de setlists zo bekijk zit daar eigenlijk helemaal niet zoveel verschil tussen, toch?

En je hoeft ze niet te kennen om het leuk te hebben. Mijn vrouw, die duidelijk jonger is dan ik, kende alleen Born in the USA en ze heeft een prima avond gehad.
pi_214108384
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 18:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als ik de setlists zo bekijk zit daar eigenlijk helemaal niet zoveel verschil tussen, toch?

En je hoeft ze niet te kennen om het leuk te hebben. Mijn vrouw, die duidelijk jonger is dan ik, kende alleen Born in the USA en ze heeft een prima avond gehad.
Zaterdag werden er 9 nummers gespeeld die donderdag niet werden gespeeld, dus toch een vrij groot verschil. Zeker in vergelijking met de tour van vorig jaar waar meestal maar 2/3 verschillen per setlist zaten.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 juni 2024 @ 20:20:35 #195
284411 crew  heywoodu
pi_214108560
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 18:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 20:12 schreef tompsv18 het volgende:

[..]
Zaterdag werden er 9 nummers gespeeld die donderdag niet werden gespeeld, dus toch een vrij groot verschil. Zeker in vergelijking met de tour van vorig jaar waar meestal maar 2/3 verschillen per setlist zaten.
Even wat naast elkaar gelegd :P

Donderdag wel gespeeld, zaterdag niet:
Lonesome Day
Cover Me
No Surrender
Cadillac Ranch
Sherry Darling
Working on the Highway
My Hometown
The River
Bobby Jean

Zaterdag wel gespeeld, donderdag niet:
Candy's Room
Seeds
Death to My Hometown
Waitin' on a Sunny Day
Light of Day
If I Was the Priest
Downbound Train
Seven Nights to Rock
Glory Days

Wat mijzelf betreft: Glory Days had ik graag willen horen, Waitin' on a Sunny Day is heel leuk maar eigenlijk wel alleen als het kutweer is :+ Candy's Room en Death to My Hometown had ik ook wel leuk gevonden.

Daar staat tegenover dat ik van het donderdaglijstje weinig had willen missen, van deze doet alleen Cover Me me niet echt wat.
pi_214110497
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 20:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]
[..]
Even wat naast elkaar gelegd :P

Donderdag wel gespeeld, zaterdag niet:
Lonesome Day
Cover Me
No Surrender
Cadillac Ranch
Sherry Darling
Working on the Highway
My Hometown
The River
Bobby Jean

Zaterdag wel gespeeld, donderdag niet:
Candy's Room
Seeds
Death to My Hometown
Waitin' on a Sunny Day
Light of Day
If I Was the Priest
Downbound Train
Seven Nights to Rock
Glory Days

Wat mijzelf betreft: Glory Days had ik graag willen horen, Waitin' on a Sunny Day is heel leuk maar eigenlijk wel alleen als het kutweer is :+ Candy's Room en Death to My Hometown had ik ook wel leuk gevonden.

Daar staat tegenover dat ik van het donderdaglijstje weinig had willen missen, van deze doet alleen Cover Me me niet echt wat.
Seven Nights to Rock is live echt een heerlijk nummer, was ook een tour debut en dus een grote verrassing. In 2016 op het Malieveld ook gehoord, echt een feestje. If I Was the Priest was ook echt heel goed.

Maargoed, tussen de nummers van donderdag zaten ook echt pareltjes zoals Working on the Highway, My Hometown en No Surrender. Gelukkig hoefde ik verder niet te kiezen tussen beide avonden. Sfeer was heel verschillend, met donderdag een heerlijke zomeravond en zaterdag veel regen en daardoor wat meer interactie en ander soort nummers. Heeft allebei wat.
pi_214112352
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 20:12 schreef tompsv18 het volgende:

[..]
Ik bedoel ten aanzien van de grote hits.
pi_214125432
quote:

[..]
Het viel me bij meerdere concerten van hem al op dat een groot gedeelte van het publiek echt los gaat bij Born in USA (welke die van mij niet hoeft te spelen)
  maandag 15 juli 2024 @ 19:18:46 #199
228665 Peter88Online
pi_214301554
Van beiden concerten in Nijmegen zijn inmiddels de officiėle audio verkrijgbaar ^O^.

https://live.brucespringsteen.net/
  dinsdag 1 april 2025 @ 19:26:20 #200
228665 Peter88Online
pi_217254609
Nieuwe muziek lijkt er snel aan te komen. Er wordt (al jaren, maar nu sterker) gefluisterd over een vervolg op de boxset Tracks.

https://www.instagram.com/p/DH56SbwPRv_/
  donderdag 3 april 2025 @ 15:47:48 #201
228665 Peter88Online
pi_217275748
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 19:26 schreef Peter88Online het volgende:
Nieuwe muziek lijkt er snel aan te komen. Er wordt (al jaren, maar nu sterker) gefluisterd over een vervolg op de boxset Tracks.

https://www.instagram.com/p/DH56SbwPRv_/
De langverwachte Tracks II boxset met 7 niet eerder uitgebrachte albums!

Bekijk deze YouTube-video

Het eerste nummer is nog een beetje zo zo:

pi_217276432
Ik ben ook nog niet onder de indruk van t nieuwe nummer. Los daarvan ben ik een beetje teleurgesteld dat Springsteen niet met een nieuwe plaat komt waarin ie zich afzet tegen wat er momenteel allemaal in de VS gebeurt. Sowieso vind ik dat ongeveer alle artiesten die normaal een grote mond hebben daar zich teveel op de vlakte houden
  donderdag 3 april 2025 @ 17:18:03 #203
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_217276669
Ik vind dat muzikanten zich niet moeten mensen in de politiek, en vind het juist onwijs tof dat Springsteen kiest om 7!! Albums te releasen i.p.v een plaat te maken die politiek gericht is. Kom op zeg
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 3 april 2025 @ 17:52:33 #204
284411 crew  heywoodu
pi_217276898
quote:
17s.gif Op donderdag 3 april 2025 17:18 schreef Grotetijd het volgende:
Ik vind dat muzikanten zich niet moeten mensen in de politiek, en vind het juist onwijs tof dat Springsteen kiest om 7!! Albums te releasen i.p.v een plaat te maken die politiek gericht is. Kom op zeg
Bijzonder, muziek is juist een manier om (onder anderen, natuurlijk) meningen aan te kaarten, verhalen te vertellen, van alles (of gewoon dingen te verzinnen, ook prima). Uitgerekend zijn carričre zit er al vol mee, had best wat bij mogen komen nog.
pi_217278790
quote:
17s.gif Op donderdag 3 april 2025 17:18 schreef Grotetijd het volgende:
Muziek is bij uitstek een middel om politieke statements te maken. En als Springsteen carričre door iets getekend is, dan is het wel door sociaal-maatschappelijke betrokkenheid. Meermaals op het podium bij Democratische ralliy's. Na de verkiezing Obama zelfs een heel album over hoe dat hoop geeft. Als er een moment is om te staan, is het nu wel.
pi_217280036
Misschien had hij geen inspiratie daarvoor. You can't start a fire without a spark.
  zaterdag 5 april 2025 @ 23:49:54 #207
228665 Peter88Online
pi_217299335
Springsteen kwam tot 2012 eigenlijk altijd op een muzikaal antwoord op de huidige tijd, en dat wordt zeker nu wel gemist. Aan de andere kant is hij inmiddels 75 jaar en hoeft hij zich niet meer te bewijzen. Het is nog bijzonder hoe hij avonden 3 uur achter elkaar op een podium staat. Straks weer in Gelsenkirchen ben ik er weer bij *O*
  vrijdag 18 april 2025 @ 10:27:44 #208
228665 Peter88Online
pi_217400662
De tweede 'nieuwe' track van de box. Deze is uit de sessies voor Streets of Philadelphia uit 1993, en het heeft ook die sfeer. Wat gedateerde productie, maar het had denk ik in die tijd wel een hit kunnen zijn.

zondag 29 juni 2025 @ 12:57:01 #209
228665 Peter88Online
pi_218072333
Bruce was afgelopen vrijdag steengoed in Gelsenkirchen _O_ . Helaas zonder Steven van Zandt die in het ziekenhuis lag vanwege een blindendarmontsteking, maar het was er niet minder om. Het leek juist wel alsof Bruce weer vitaler was van vorige jaren.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')