Neem een extra/los dopje mee. Als het idd doploos moet, schroef je binnen je reservedopje er opquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:48 schreef heywoodu het volgende:
Wel irritant dat je qua drinken alleen een doploos flesje water mee naar binnen mag nemen,
Maar die stop je dan in je onderbroek ofzo?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Neem een extra/los dopje mee. Als het idd doploos moet, schroef je binnen je reservedopje er op
Wordt je gefouilleerd dan? Kan toch gewoon in je broekzak?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar die stop je dan in je onderbroek ofzo?
Ja denk ik ook wel, we zullen zienquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wordt je gefouilleerd dan? Kan toch gewoon in je broekzak?
Dat komt ook wel goed, en ook als we niet zo ver naar voren komen gaan we het echt wel naar onze zin hebben. Veel te warm om ons heel druk te maken, dus rustig aan en op het gemakje genieten is het deviesquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:43 schreef tompsv18 het volgende:
Ook als je later bent kun je nog wel een prima plekje scoren hoor. Wel wat aan de zijkant, maar via die zijkanten loop je toch vrij ver naar voren meestal.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:02 schreef SuzukiSwift het volgende:
Ik heb er zin in morgen! Nummer 234 bij de roll call.
De dutch disease was weer goed aanwezig. Constant dat gepraat, zelfs als Bruce aan het woord is, en mensen die het halve optreden met de rug naar het podium staan. Vraag me altijd af wat die mensen daar doen.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:52 schreef heywoodu het volgende:
Was weer supergaaf![]()
![]()
![]()
Ik was even vergeten wat je soms voor irritante mensen hebt bij dit soort dingen, maar goed, dag natuurlijk niet door laten verpesten
Parkeren was top geregeld, uitrijden is voorlopig één groot drama
Klein tipje voor de volgende keer, we hebben geparkeerd op een terrein aan de mechlerstraat, was nauwelijks 20 minuten lopen en kostte 15 euro.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:52 schreef heywoodu het volgende:
Was weer supergaaf![]()
![]()
![]()
Ik was even vergeten wat je soms voor irritante mensen hebt bij dit soort dingen, maar goed, dag natuurlijk niet door laten verpesten
Parkeren was top geregeld, uitrijden is voorlopig één groot drama
Goede! Wat is dat voor parkeerterrein, en op de bonnefooi?quote:Op maandag 12 juni 2023 00:56 schreef densmee het volgende:
[..]
Klein tipje voor de volgende keer, we hebben geparkeerd op een terrein aan de mechlerstraat, was nauwelijks 20 minuten lopen en kostte 15 euro.
We zaten om 23 uur al op A76
particulier bedrijf die zijn terrein verhuurd, maar inderdaad bonnefooi. We hadden eigenlijk een kaartje voor p4, maar dat duurde ons te lang en dan moesten we nog bijna een uur lopen.quote:Op maandag 12 juni 2023 01:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goede! Wat is dat voor parkeerterrein, en op de bonnefooi?
Geen pendelbussen?quote:Op maandag 12 juni 2023 01:09 schreef densmee het volgende:
[..]
particulier bedrijf die zijn terrein verhuurd, maar inderdaad bonnefooi. We hadden eigenlijk een kaartje voor p4, maar dat duurde ons te lang en dan moesten we nog bijna een uur lopen.
Wij stonden in een Q-Park in Heerlen. Ging ook echt snel met de trein van Landgraaf naar Heerlen en in de auto. Niks te klagen, topdagquote:Op maandag 12 juni 2023 00:56 schreef densmee het volgende:
[..]
Klein tipje voor de volgende keer, we hebben geparkeerd op een terrein aan de mechlerstraat, was nauwelijks 20 minuten lopen en kostte 15 euro.
We zaten om 23 uur al op A76
Hoe was het op de terugweg dan?quote:Op maandag 12 juni 2023 01:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wij stonden in een Q-Park in Heerlen. Ging ook echt snel met de trein van Landgraaf naar Heerlen en in de auto. Niks te klagen, topdag
Maar ook hele hordes mensen die ook als het concert volle bak bezig is zich overal tussen duwen naar de rand van het terrein, en dan een tijdje later zich met een tray bier (wat uiteraard constant over het bekertje heen klotst) zich overal weer tussendoor proberen te duwen. Sommigen gewoon met een vuist vooruit en echt hard duwendquote:Op maandag 12 juni 2023 00:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De dutch disease was weer goed aanwezig. Constant dat gepraat, zelfs als Bruce aan het woord is, en mensen die het halve optreden met de rug naar het podium staan. Vraag me altijd af wat die mensen daar doen.
Wel weer een goede show, geen verrassingen in de setlist helaas.
Helemaal voorin was het juist muisstil op die rustige momenten.quote:Op maandag 12 juni 2023 00:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De dutch disease was weer goed aanwezig. Constant dat gepraat, zelfs als Bruce aan het woord is, en mensen die het halve optreden met de rug naar het podium staan. Vraag me altijd af wat die mensen daar doen.
Wel weer een goede show, geen verrassingen in de setlist helaas.
Wie waren dat ?quote:Op maandag 12 juni 2023 03:18 schreef heywoodu het volgende:
Zo, ook weer thuis. Het voorprogramma vond ik overigens matig, om het maar heel positief uit te drukken...
Fantastic Negrito. Ik vond het heel matig, maar had ook het idee dat het geluid echt slecht was en nog moest worden geregeld (wat voor het hoofdprogramma wél in orde was gelukkig).quote:
Stereophonics en Black Crowes waren heerlijk.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:51 schreef tompsv18 het volgende:
Voorprogramma’s zijn best slecht de laatste jaren in Nederland bij grote acts. Bij Coldplay, waar je een vermogen moet betalen, krijg je ene Zoe Tauran met amper een hitje. Gister bij Bruce dit onbekende bandje.
Ik vind dat je voor dit soort ticketprijzen wel een grote act mag neerzetten in het voorprogramma, zoals Stereophonics toen op het Malieveld of Sam Fender bij zijn show in Rome dit jaar.
Ik heb het gisteren even geprobeerd, maar ben na twee liedjes ofzo maar weer gaan zitten tot kwart over zeven.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:12 schreef linebear het volgende:
[..]
Stereophonics en Black Crowes waren heerlijk.
Dit voorprogramma had niet gehoeven
Ging prima, Arriva had de poortjes opengegooid dus konden zo de trein in en die reed binnen 5 minuten weg.quote:Op maandag 12 juni 2023 08:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe was het op de terugweg dan?
Wij stonden daar ook. Alleen "durfde" onze groep niet met de trein terug dus we hebben een uur gelopen die kant op
En qua concert.... ik geef best toe dat ik niet de grootste fan ben en ik dus zeker niet alles ken. Vond de eerste 2 uur echt matig daardoor.
Niet daar geparkeerd, maar om eventueel wat zorgen weg te nemen: de bewegwijzering naar Px begon al op een kilometer of 40 van Landgraaf en was uitstekend op orde.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:22 schreef Lt.Bookman het volgende:
Iemand toevallig gisteren op P8 geparkeerd? Moet daar dit weekend voor Pinkpop zijn en heb geen idee waar het ligt ten opzichte van het festivalterrein.
Waar parkeerde je? Wij kwamen rond 16u aan bij P6 en parkeren ging echt topquote:Op maandag 12 juni 2023 14:50 schreef Peter88Online het volgende:
Geweldig genoten weer! Dit keer stond niet in zoals in Amsterdam in de Golden Circle, maar alsnog wel een redelijke plek. Landgraaf blijft wel een uithoek en alles eromheen is wel chaotisch (parkeren, files in en buiten Landgraaf), maar als concert was het grote pluspunt dat het geluid nu veel beter was dan in de Arena. Waardoor alles beter overkwam. Bruce was weer ontzettend goed op dreef. Candy's Room was een leuke verrassing.
In Nederland was Candy's Room tijdens deze tour nog niet gespeeld. Dus daarin was het wel een verrassing.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar parkeerde je? Wij kwamen rond 16u aan bij P6 en parkeren ging echt top
Tuurlijk, je rijdt uiteindelijk vrij langzaam het terrein op, maar écht langzaam rijden gebeurde pas toen we de weg af gingen en tussen de weilanden zaten, en de auto's werden ook in strak tempo neergeploft op een plekje door drie regelaars tegelijk (één voor links/rechts, één om je plek te wijzen en één om te seinen tot hoever je door kon rijden).
Niks ten nadele van Candy's Room, want tof nummer, maar een verrassing was het toch niet? Staat zelfs op de gemiddelde setlist van de tour
https://www.setlist.fm/st(...)e.html?tour=63dfaea3
Wat was hij nou aan het raaskallen dat ie niet van iedereen hield?quote:Op maandag 12 juni 2023 12:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Fantastic Negrito. Ik vond het heel matig, maar had ook het idee dat het geluid echt slecht was en nog moest worden geregeld (wat voor het hoofdprogramma wél in orde was gelukkig).
Kan natuurlijk ook dat het totaal mijn muziek niet is gewoon.
Iets met dat hij van bijna iedereen houdt, maar niemand kan van iedereen houden, dus zeggen dat je echt van iedereen houdt is bullshit, en bullshit willen we niet, en toen iets met een liedje over bullshit. Deze, gok ik dan.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat was hij nou aan het raaskallen dat ie niet van iedereen hield?
Apart, bij No Surrender had ik dat idee juist ook al behoorlijkquote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:02 schreef linebear het volgende:
Wat me trouwens opviel zondag, dat het publiek pas een beetje wakker werd bij Born in the USA
Opeens gingen alle telefoons omhoog bij Born in the USA.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Apart, bij No Surrender had ik dat idee juist ook al behoorlijk
Daarna wel wat minder, maar daarna werden ook een aantal minder grote hits gespeeld, en ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat zeker de helft van de aanwezigen (waaronder ik) niet élk liedje kent en vooral met de meer recente dingen wat minder bekend is.
Eens. Als je dan nog van die harde bekers krijgt die hergebruikt kunnen worden. Maar deze bekers werden ook allemaal weg gegooid.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:37 schreef heywoodu het volgende:
Overigens snap ik nog steeds het hele punt van die retourtokens niet. Ik heb hem nog (kreeg je bij de ingang in je hand gedrukt), maar heb weinig zin om er nog voor naar Landgraaf te gaan nu.
Laat mensen bij zo'n evenement gewoon in de rij gaan staan voor een interactie die ongeveer als volgt loopt:
Bezoeker: "Ik wil graag een cola."
Verkoper: "Ok, dat is dan 5 euro."
Bezoeker: "Alstublieft.
Verkoper: "Danku, hier is uw cola."
Bezoeker: "Bedankt, fijne avond."
In plaats van dat gekut met tokens en muntjes en halve muntjes en bekertjes inleveren en wisseltrucs en dingen.
En zo veel maakt troep ook niet uit toch? Het is een afgesloten terrein, ik gok dat er rond middernacht een forse schoonmaakploeg dat terrein op trekt en voor de zon opkomt is alles weer netjes. Beter dat mensen hun troep op dat terrein pleuren dan erbuiten (liever gewoon in de vuilnisbak natuurlijkquote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:48 schreef linebear het volgende:
[..]
Eens. Als je dan nog van die harde bekers krijgt die hergebruikt kunnen worden. Maar deze bekers werden ook allemaal weg gegooid.
Is het tegenwoordig niet dat die token je eerst beker koopt en dat je vervolgens iedere keer een lege beker moet inleveren. Want dat scheelt veel in het opruimwerk.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En zo veel maakt troep ook niet uit toch? Het is een afgesloten terrein, ik gok dat er rond middernacht een forse schoonmaakploeg dat terrein op trekt en voor de zon opkomt is alles weer netjes. Beter dat mensen hun troep op dat terrein pleuren dan erbuiten (liever gewoon in de vuilnisbak natuurlijk).
Dus als je je token kwijt bent (zoals mijn vader, grofweg drie minuten nadat we binnen warenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:12 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Is het tegenwoordig niet dat die token je eerst beker koopt en dat je vervolgens iedere keer een lege beker moet inleveren. Want dat scheelt veel in het opruimwerk.
Zo is het tegenwoordig bij ieder concert waar ik de laatste tijd kom.
Klopt. Die token is in feite je eerste beker.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus als je je token kwijt bent (zoals mijn vader, grofweg drie minuten nadat we binnen waren) kun je in principe gewoon een beker van de grond rapen ergens en die inleveren?
We waren verder ook niet van plan drinken te halen hoor, want dan moet je iedereen weer storen om een beetje in de buurt te komen van waar je stond (en waar dan iedereen is gaan staan, logischerwijze), maar ik vroeg me af hoe dat nou precies werkte allemaal.
Ik denk dat het heel erg ligt aan waar je stond. In de Arena stond ik in de Golden Circle en zat de sfeer er vanaf No Surrender al goed in. In Landgraaf stond ik niet in de golden circle, en stond toen tussen mensen die vooral op de hits wachten. Dan krijg je inderdaad dat het publiek pas wakker wordt bij een nummer als Born In The USA.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:02 schreef linebear het volgende:
Wat me trouwens opviel zondag, dat het publiek pas een beetje wakker werd bij Born in the USA
Heb je een token of een beker dan betaal je niets extra's. Kom je zonder, betaal je 50 cent meer voor je drinken.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus als je je token kwijt bent (zoals mijn vader, grofweg drie minuten nadat we binnen waren) kun je in principe gewoon een beker van de grond rapen ergens en die inleveren?
We waren verder ook niet van plan drinken te halen hoor, want dan moet je iedereen weer storen om een beetje in de buurt te komen van waar je stond (en waar dan iedereen is gaan staan, logischerwijze), maar ik vroeg me af hoe dat nou precies werkte allemaal.
Ik was er zondag niet, maar op de zaterdag in de Arena was het niet alleen in de Golden Circle vanaf No Surrender al feest. Zat tweede ring en daar was het ook vanaf vrijwel het begin al raak.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:21 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel erg ligt aan waar je stond. In de Arena stond ik in de Golden Circle en zat de sfeer er vanaf No Surrender al goed in. In Landgraaf stond ik niet in de golden circle, en stond toen tussen mensen die vooral op de hits wachten. Dan krijg je inderdaad dat het publiek pas wakker wordt bij een nummer als Born In The USA.
Overigens bij dat nummer wordt de bass wel erg versterkt. In de golden circle in de Arena was het toen net alsof er een laagvliegende helikopter over vloog. Nu ik niet in de circle stond hoorde ik hem beter.
Nee, we hebben op de weg naar de ingang rustig een halve liter water gedronken, en hadden beiden nog zo'n flesje in de tas (waarvan ik de laatste beetjes pas op de terugweg naar de auto op heb gedronkenquote:Op woensdag 14 juni 2023 00:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb je een token of een beker dan betaal je niets extra's. Kom je zonder, betaal je 50 cent meer voor je drinken.
Maar je hebt (minstens) drie uur niets gedronken dan?
Het was zondag ook wel meteen raak. Maar een extra opleving of zo bij Born in the USA. Zo van, oh ja dit nummer kennen we. Opeens gingen alle telefoons de lucht in. Geen klacht of zo hoor. Mijn vriend had in Amsterdam precies hetzelfdequote:Op woensdag 14 juni 2023 00:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik was er zondag niet, maar op de zaterdag in de Arena was het niet alleen in de Golden Circle vanaf No Surrender al feest. Zat tweede ring en daar was het ook vanaf vrijwel het begin al raak.
Is op zich ook wel logisch. Het merendeel van de aanwezigen zal vooral de grote hits kennen, wat prima is natuurlijk, en dan krijg je nou eenmaal meer reactie bij de grote hitsquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:35 schreef linebear het volgende:
[..]
Het was zondag ook wel meteen raak. Maar een extra opleving of zo bij Born in the USA. Zo van, oh ja dit nummer kennen we. Opeens gingen alle telefoons de lucht in. Geen klacht of zo hoor. Mijn vriend had in Amsterdam precies hetzelfde
Tuurlijkquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is op zich ook wel logisch. Het merendeel van de aanwezigen zal vooral de grote hits kennen, wat prima is natuurlijk, en dan krijg je nou eenmaal meer reactie bij de grote hits
Die officiėle live opnames klinken fantastisch! De Arena concerten klinken beter dan in de Arena zelfquote:Op donderdag 15 juni 2023 15:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
http://m.live.brucespringsteen.net/bsmobile.asp#show?show=31079
Lekker nagenieten
Voor de zekerheid: via die site is officieel en betrouwbaar enzo? De site komt een beetje shabby over, vandaar toch maar even de vraagquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:04 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Die officiėle live opnames klinken fantastisch! De Arena concerten klinken beter dan in de Arena zelf
Jazeker. Sinds 2014 laat Springsteen ieder concert opnemen en officieel uitbrengen via deze webshop.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor de zekerheid: via die site is officieel en betrouwbaar enzo? De site komt een beetje shabby over, vandaar toch maar even de vraag
Ik had er nog nooit van gehoord dat zoiets überhaupt bestond..
ik heb de 27 mei opnames ook gekocht en je hoort Bruce gewoon vallen tijdens "ghosts". In het echt niet zo meegemaakt (of verdrongen).quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:04 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Die officiėle live opnames klinken fantastisch! De Arena concerten klinken beter dan in de Arena zelf
Ah wat leuk! Ik heb er zin in!quote:Op zondag 18 juni 2023 21:26 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
ik ga ook woensdag naar Düsseldorf. 2de keer dat ik Bruce daar ga zien na 2008. geluid was gewoon goed toen.
[quote]quote:
oh? Ik kreeg de kaartjes thuisgestuurd. Met kaartjes op de app heb ik nooit problemen gehad. Komt vast goed.quote:[ afbeelding ] Op zondag 18 juni 2023 22:12 schreef doeka het volgende:
hopelijk gaat alles goed met de ticketmaster app bij de ingang. heb namelijk een mobile ticket
Ik zag t. Ik hoop dat ik inmiddels gezond genoeg ben om erbij te zijn maar 185 euro is voor mij echt te gortig. Concerten zijn gewoon niet leuk meer op die manierquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:11 schreef Peter88Online het volgende:
Wel weer een stukje duurder om in de front circle te staan: 185. Maar ja, ik zal het er wel weer voor over hebben.
Op ticketmaster bij extra info.quote:
Als je het enigszins kan veroorloven, altijd gaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:34 schreef Irrem het volgende:
[..]
Op ticketmaster bij extra info.
Front field 184,80
Rear field 123,20
Rolstoelplaatsen 123,20
Ik wilde heel graag gaan, maar twijfel echt wel door de prijs.
Dit....quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:36 schreef Janneke141 het volgende:
Dat wordt maar even de ogen dicht als we Ideal openen.
Ik zat in de Arena op de 1e ring schuin voor het podium. Daar zou ik nu zonder problemen 123 euro voor willen betalen, prima plek.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:37 schreef Yankee het volgende:
[..]
Als je het enigszins kan veroorloven, altijd gaan.de baas
Ben ik nieuwsgierig naar waar je staat. Alle concerten in het voorste vak? Want ik geloof graag dat je daar met een concert van Bruce altijd wel gegarandeerd een feestje heb.quote:Op woensdag 1 november 2023 09:06 schreef heywoodu het volgende:
Van de vier keer dat ik bij een Bruce Springsteen-show ben geweest, was het Goffertpark toch wel met afstand de tofste
Dat alleen belooft wel iets, dus zin in
komt door de regenquote:Op woensdag 1 november 2023 09:06 schreef heywoodu het volgende:
Van de vier keer dat ik bij een Bruce Springsteen-show ben geweest, was het Goffertpark toch wel met afstand de tofste
Dat alleen belooft wel iets, dus zin in
Wat?! Ik wilde 'm ook nog wel eens zien (niet echt fan verder, maar toch wel 1 vd groten der aarde). Maar voor 2 kaartjes kan ik een week op vakantie. Dus mijn twijfel is volledig weg met deze prijzen, knettergekquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:34 schreef Irrem het volgende:
[..]
Op ticketmaster bij extra info.
Front field 184,80
Rear field 123,20
Rolstoelplaatsen 123,20
Ik wilde heel graag gaan, maar twijfel echt wel door de prijs.
Altijd de normale tickets ipv het voorste vak, ik vind dat wat prettiger dan zo'n feestvakquote:Op woensdag 1 november 2023 11:06 schreef Irrem het volgende:
[..]
Ben ik nieuwsgierig naar waar je staat. Alle concerten in het voorste vak? Want ik geloof graag dat je daar met een concert van Bruce altijd wel gegarandeerd een feestje heb.
Maar het regende niet hard genoeg!quote:
Als je daarvoor een week op vakantie kunt dan ben ik toch wel benieuwd wat voor vakantie. Dat zal geen reis rond de wereld zijn.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat?! Ik wilde 'm ook nog wel eens zien (niet echt fan verder, maar toch wel 1 vd groten der aarde). Maar voor 2 kaartjes kan ik een week op vakantie. Dus mijn twijfel is volledig weg met deze prijzen, knettergek
Van Mojo? Ik heb die nog niet binnen. Ben wel lid, laatste presale mail is van 25/10. Hopelijk komt die nog dan, straks.quote:Op woensdag 1 november 2023 10:24 schreef beantherio het volgende:
Ik kreeg een mailtje over een pre-sale die morgen plaats gaat vinden.
Inderdaad van Mojo. Hij kwam vanochtend om 10.01 uur binnen. Er staat een gepersonaliseerde code in en een link naar een specifieke pre-sale pagina.quote:Op woensdag 1 november 2023 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Van Mojo? Ik heb die nog niet binnen. Ben wel lid, laatste presale mail is van 25/10. Hopelijk komt die nog dan, straks.
Ja ik krijg die ook altijd. Laatst nog tickets voor Underworld mee binnen gehengeld, voordat de concerten via de reguliere verkoop in no-time waren uitverkocht.quote:Op woensdag 1 november 2023 16:38 schreef beantherio het volgende:
[..]
Inderdaad van Mojo. Hij kwam vanochtend om 10.01 uur binnen. Er staat een gepersonaliseerde code in en een link naar een specifieke pre-sale pagina.
Misschien morgen nog eens proberen in de gewone verkoop? Als je verwacht van die andere nog wel af te kunnen althans.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:24 schreef linebear het volgende:
Ben er ook bij. Front field was al uitverkocht
Ach, dan maar niet vooraan. We zijn erbij en dat is het belangrijkstquote:Op donderdag 2 november 2023 10:45 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Misschien morgen nog eens proberen in de gewone verkoop? Als je verwacht van die andere nog wel af te kunnen althans.
Ja absoluut, gaat natuurlijk net zo vet zijn!quote:Op donderdag 2 november 2023 11:10 schreef linebear het volgende:
[..]
Ach, dan maar niet vooraan. We zijn erbij en dat is het belangrijkst
Nou zo ‘gepersonaliseerd’ was die code nietquote:Op woensdag 1 november 2023 16:38 schreef beantherio het volgende:
[..]
Inderdaad van Mojo. Hij kwam vanochtend om 10.01 uur binnen. Er staat een gepersonaliseerde code in en een link naar een specifieke pre-sale pagina.
Vanochtend in de presale kon je (in ieder geval 21 minuten van te voren) alvast in de wachtruimte komen.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:05 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben altijd weer een beetje in de war met Ticketmaster enzo, omdat ik alleen eens in de X jaar tickets voor Bruce Springsteen koop en verder niks
Maar, wij willen twee reguliere tickets. Dan is het toch vrij simpel?
Stap 1:
Hier om 09:00 op F5 drukken en zodra er iets van een 'koop tickets'-knop zichtbaar is, daar op klikken.
https://www.ticketmaster.(...)-tour-tickets/298017
Stap 2:
Geduld hebben, want je komt in een wachtrij en moet daarin vooral niet F5'en, maar gewoon wachten.
Stap 3:
Als je geluk hebt kom je van de wachtrij vanzelf in een volgend scherm, waar je je tickets kunt bevestigen en betalen.
Stap 4:
Juichen
Correct?
quote:Op donderdag 2 november 2023 22:29 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Vanochtend in de presale kon je (in ieder geval 21 minuten van te voren) alvast in de wachtruimte komen.
Die ging dan om precies 9 uur over in de wachtrij.
Heb dat geprobeerd op mijn telefoon en laptop, en mijn laptop die ik als eerste had aangeklikt kwam sneller aan de beurt (misschien toevallig).
Zou zeker met een apparaat rond 8, 8:30 kijken of die functie er al is. Je moest dan aanklikken dat je kaartjes voor de show wilde zoeken, en dan een blauwe knop onder de aftellende timer aanklikken.
Dat zou wel fijn zijn, zeker als het ook in Nijmegen is! We gaan het dan wel gewoon bij één concert houden, maar mocht het straks niet lukken is het wel fijn om een tweede kans te hebben, en Nijmegen is toch wel héél veel fijner om naartoe te gaan dan Landgraaf (vind ik)quote:Op vrijdag 3 november 2023 07:50 schreef tompsv18 het volgende:
Gister met 3 personen 10 tickets gekocht voor The Boss in Nijmegen. We wilden eigenlijk de Golden Circle (front row), maar die waren al snel niet meer beschikbaar. Toch geweldig dat hij gewoon weer naar Nederland komt.
De verwachting is overigens dat er vandaag ook een tweede show in Nijmegen aangekondigd gaat worden. Op de zaterdag.
Nice, dat komt goed!quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:01 schreef heywoodu het volgende:
1376 mensen voor me, dat valt me alles mee
Mooi man!quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:07 schreef heywoodu het volgende:
Verdomme, dat ging soepel
Na het aflopen van de wachtrij kwam er een 'Pagina niet gevonden', maar snel opnieuw naar die hoofdpagina van het concert en daar kon ik tickets selecteren en zonder problemen door naar het betalen![]()
Front field stond er zelfs nog bij, maar dan zijn we met twee man meer dan 400 euro kwijt, dat vonden we wat overdreven. Twee keer rear field binnen dus
Vandaar die tickets voor een zacht prijsje.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Voor het geld hoeft hij het niet meer te doen zou je zeggen. Gewoon een echte rasartiest.
Tja hij gaat het nooit meer op krijgen zegmaar.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vandaar die tickets voor een zacht prijsje.
Jep, en het blijft nog steeds topquote:Op vrijdag 3 november 2023 09:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mooi man!
Toch geweldig dat The Boss maar blijft optreden. Voor het geld hoeft hij het niet meer te doen zou je zeggen. Gewoon een echte rasartiest.
Gaat mijn 4e keer Bruce worden na het Malieveld in Den Haag en Rome en Landgraaf vorig jaar.
Het lijkt het vervolg op de tour van dit jaar te zijn. Maar misschien dat er binnenkort ineens zomaar een nieuw album is?quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:02 schreef heywoodu het volgende:
Is dit eigenlijk een soort algemene tournee, of ter promotie van een nieuw album of iets dergelijks? De nieuwere albums ken ik niet echt en ga ik sowieso wel luisteren, maar toch alvast leuk om te weten
Dat lijkt mij gezien zijn huidige fysieke conditie sterkquote:Op vrijdag 3 november 2023 10:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het lijkt het vervolg op de tour van dit jaar te zijn. Maar misschien dat er binnenkort ineens zomaar een nieuw album is?
Mwah, is een nieuw album opnemen in een studio fysiek zo veel zwaarder dan een jaar of twee lang vele tientallen shows in Noord-Amerika en Europa geven?quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:44 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dat lijkt mij gezien zijn huidige fysieke conditie sterk
Ik roep maar wat. Maar er staat zo van bij dat we zo'n situatie wel eens eerder gezien hebben met Bruce: eerst een tour aankondigen en pas daarna een nieuw album.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:44 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dat lijkt mij gezien zijn huidige fysieke conditie sterk
Och ja, ik heb hetzelfde. Even kijken of er binnen de familie mensen graag willen en anders wachten tot de doorverkoop beschikbaar is.quote:Op dinsdag 7 november 2023 17:00 schreef Gogo83 het volgende:
Doorverkoop via Ticketmaster is nog niet beschikbaar. Hopelijk snel want mijn bankrekening haat mij. Ik had twee rear field kaarten gekocht toen het tweede concert in de voorverkoop ging en ik toch nog maar twee front field kaarten voor dat concert kocht.
Ik heb er wel heel veel zin in, ondanks de achterlijke prijs. Ben ik volgend jaar juni vast vergeten.
Ik heb daarover gemaild met Ticketmaster en die zeggen dat het niet beschikbaar komt voor dit evenement. Wat ik best raar vind, had dat dan op zijn minst van tevoren gecommuniceerd. Maar ik raak ze vast kwijt, ga ik vanuit althans.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:02 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Och ja, ik heb hetzelfde. Even kijken of er binnen de familie mensen graag willen en anders wachten tot de doorverkoop beschikbaar is.
Hmm vreemd, wat zijn de opties dan? Ticketswap of is dat ook niet mogelijk (omdat de tickets pas later aangemaakt worden).quote:Op woensdag 8 november 2023 11:15 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik heb daarover gemaild met Ticketmaster en die zeggen dat het niet beschikbaar komt voor dit evenement. Wat ik best raar vind, had dat dan op zijn minst van tevoren gecommuniceerd. Maar ik raak ze vast kwijt, ga ik vanuit althans.
Ieder z'n beleving inderdaadquote:Op woensdag 8 november 2023 13:44 schreef leolinedance het volgende:
Na Malieveld en Landgraaf laat ik hem nu schieten. Je staat op een kilometer afstand van Bruce als je nog fatsoenlijk een biertje wil kunnen halen. Geluid is matig, je betaalt je scheel. Heb het wel gezien ondertussen.
Maar veel plezier voor degenen die wel gaan
En slechter geluid dan in de Arena lijkt mij helemaal al onmogelijk. Dus wij gaan ook nog een keer, nu hopelijk met een stuk beter geluid.quote:Op woensdag 8 november 2023 13:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ieder z'n beleving inderdaad
Ik heb altijd redelijk 'ver' gestaan, meestal ongeveer halverwege, of net iets dichterbij dan halverwege, en in Den Haag, Nijmegen en Landgraaf allemaal met prima geluid. Scheelt wel dat ik tijdens een concert zéker niet ergens wat te eten of drinken ga halen, dan vind ik de weg nooit meer terug (en moet ik tussen iedereen door gaan duwen, wat natuurlijk gruwelijk irritant is als je de aan-de-kant-geduwde bent)
Aan de ene kant wel, aan de andere kant vind ik het toch altijd wel erg fijn om (ook) een papieren ticket te hebben, of het nou voor een concert is of een boardingpas voor een vlucht ofzoquote:Op woensdag 8 november 2023 14:07 schreef Fretwork het volgende:
Overigens wel heel erg fan van dit mobile only gedoe om handelaren tegen te houden. Beetje jammer dat ik en mijn vrouw dezelfde verrassing hadden bedacht (en dat het ons beide lukte).
Precies de reden dat ik ook oversla ...quote:Op woensdag 8 november 2023 13:44 schreef leolinedance het volgende:
Na Malieveld en Landgraaf laat ik hem nu schieten. Je staat op een kilometer afstand van Bruce als je nog fatsoenlijk een biertje wil kunnen halen. Geluid is matig, je betaalt je scheel. Heb het wel gezien ondertussen.
Als je bij de geluidstechnicus gaat staan lijkt mij dat het geluid gewoon prima moet zijn.quote:Op woensdag 8 november 2023 13:44 schreef leolinedance het volgende:
19.45 heb ik ergens gezienquote:Op maandag 24 juni 2024 18:53 schreef heywoodu het volgende:
Zin in! Enig idee hoe laat zijn show begint? Dus niet Benny dinges in het voorprogramma
Gaan sowieso gratis pendelbussen van en naar Nijmegen centraal station. Ik woon in de buurt, dus ik word ergens in de buurt van het park afgezet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:24 schreef Tommeke het volgende:
Niet gek! Misschien toch ff een kaartje kopen voor zaterdag. Hoe kom je daar het beste in de buurt? OV?
Mooi op tijdquote:
nee, ik kreeg het familie te wetenquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kun je ook horen welke nummers?
Ben meer van de underground, maar Springsteen in 1985 de Kuip staat in m'n lijstje mooiste concerten die ik heb gezien.quote:
Hoe laat is hij begonnen?quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:24 schreef tompsv18 het volgende:
4e keer Bruce live, na eerder Den Haag en vorig jaar Rome en Landgraaf, maar deze show haalde wel het niveau van Den Haag. Wat een hits en energie! Heerlijk. Erg van genoten. Zaterdag alweer. Bijna perfecte setlist, al hoop ik dan Racing in the Street en I’m on Fire nog te horen.
Voorprogramma sloeg overigens nergens op, maar dat was te verwachten.
Rond 19:45. Einde rond half elf.quote:
Dat is aan de vroege kant. Nou ja, vroeg eten dan maar. 19.30u het voorste vak induiken ongeveer.quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Rond 19:45. Einde rond half elf.
Fantastisch. Intens aan het nagenieten nog.
En hoe was het op de terugweg?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:20 schreef linebear het volgende:
Wat was het weer een topavond. Hij had er echt zin in. Vond hem beter dan vorig jaar Amsterdam/Landgraaf.
Maar damn, heb er 3 uur over gedaan om in Nijmegen te komen. Dat was minder leuk
Ik kan uiteraard alleen voor onszelf spreken, maar het was even drama met de bussen om bij de parkeerplaats te komen. Stonden twee sjappies van zo'n lokaal evenementending de boel te 'regelen', maar die stuurden de ene na de andere bus leeg doorquote:
Zoiets zijn wij ook van planquote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:54 schreef linebear het volgende:
Ik had mijn auto bij mijn neef gezet, 5 minuten fietsen van het park. Tegen half 12 zat ik in de auto. Wel tot Arnhem last van file gehad.
Terwijl Vitesse snelheid betekent.quote:
Is nog niet ingetrokken.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:17 schreef linebear het volgende:
[..]
ja, maar daar hebben ze geen licentie meer voor
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:29 schreef linebear het volgende:
https://podcasts.apple.co(...)8978?i=1000660527566
https://www.ad.nl/nijmege(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op zondag 30 juni 2024 13:55 schreef Z het volgende:
Ik had er helemaal geen zin in. Die massale concerten zijn niet zo mijn ding. Gedoen met parkeren, massa's mensen, et cetera. Maar het was een heerlijk concert. Na drie nummers.zat ik er helemaal in. Ik heb hem een keer eerder gezien. Toen had in het idee dat iedereen om mij heen alles mee kon zingen. Dat was nu niet zo. Maar wel echt veel liefhebbers in het publiek. Leuk om te zien altijd. Ook veel dronken mensen maar niets vervelends ofzo. We stonden toevallig naast de lichtmast waar iemand inklom. Hij werd er snel weer uitgehaald.
Blij dat ik donderdag ben geweest dan. Van donderdag kende ik elk nummer, waarvan 2 of 3 weliswaar niet echt goed. Van gisteren kende ik er beduidend minder en dan is het toch minder leukquote:Op zondag 30 juni 2024 16:28 schreef Peter88Online het volgende:
Ik ben naar beide concerten geweest. Maar gisteravond was wel echt de beste van de twee. De omstandigheden waren ook beter. Ondanks de regen, maar dat vond ik beter dan de hitte van donderdag. Maar Bruce leek ook meer gemotiveerd. Het concert duurde dan ook wat langer dan donderdag. De setlist was ook veel interessanter.
Seeds
![]()
Light Of Day
![]()
If I Was The Priest
![]()
Downbound Train
![]()
Ook vond ik überhaupt veel enthousiaster overkomen dan bij de concerten vorig jaar. En dat voor een man van bijna 75! Wat mij betreft kan hij nog een tijdje mee.
Als je vooral de hits kent, dan was donderdag inderdaad een betere setlist voor je. Voor de doorgewinterde fan was gisteravond een feest.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Blij dat ik donderdag ben geweest dan. Van donderdag kende ik elk nummer, waarvan 2 of 3 weliswaar niet echt goed. Van gisteren kende ik er beduidend minder en dan is het toch minder leuk
Dit klinkt denigrerender dan het, neem ik aan, bedoeld isquote:Op zondag 30 juni 2024 16:40 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Als je vooral de hits kent, dan was donderdag inderdaad een betere setlist voor je. Voor de doorgewinterde fan was gisteravond een feest.
Natuurlijk, ik bedoel het inderdaad niet denigrerend. Ieder heeft zo de dingen bij een concert waar hij of zij op hoopt. Kortom; als groot fan zijnde was ik in mijn nopjes dat hij gisteravond wat meer deeper cuts deed.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit klinkt denigrerender dan het, neem ik aan, bedoeld is![]()
Maar goed, ieder is fan op zijn eigen manier natuurlijk, ook als je niet élk nummer kent.
Als ik de setlists zo bekijk zit daar eigenlijk helemaal niet zoveel verschil tussen, toch?quote:Op zondag 30 juni 2024 16:40 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Als je vooral de hits kent, dan was donderdag inderdaad een betere setlist voor je. Voor de doorgewinterde fan was gisteravond een feest.
Zaterdag werden er 9 nummers gespeeld die donderdag niet werden gespeeld, dus toch een vrij groot verschil. Zeker in vergelijking met de tour van vorig jaar waar meestal maar 2/3 verschillen per setlist zaten.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ik de setlists zo bekijk zit daar eigenlijk helemaal niet zoveel verschil tussen, toch?
En je hoeft ze niet te kennen om het leuk te hebben. Mijn vrouw, die duidelijk jonger is dan ik, kende alleen Born in the USA en ze heeft een prima avond gehad.
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ik de setlists zo bekijk zit daar eigenlijk helemaal niet zoveel verschil tussen, toch?
En je hoeft ze niet te kennen om het leuk te hebben. Mijn vrouw, die duidelijk jonger is dan ik, kende alleen Born in the USA en ze heeft een prima avond gehad.
Even wat naast elkaar gelegdquote:Op zondag 30 juni 2024 20:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zaterdag werden er 9 nummers gespeeld die donderdag niet werden gespeeld, dus toch een vrij groot verschil. Zeker in vergelijking met de tour van vorig jaar waar meestal maar 2/3 verschillen per setlist zaten.
Seven Nights to Rock is live echt een heerlijk nummer, was ook een tour debut en dus een grote verrassing. In 2016 op het Malieveld ook gehoord, echt een feestje. If I Was the Priest was ook echt heel goed.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[..]
Even wat naast elkaar gelegd
Donderdag wel gespeeld, zaterdag niet:
Lonesome Day
Cover Me
No Surrender
Cadillac Ranch
Sherry Darling
Working on the Highway
My Hometown
The River
Bobby Jean
Zaterdag wel gespeeld, donderdag niet:
Candy's Room
Seeds
Death to My Hometown
Waitin' on a Sunny Day
Light of Day
If I Was the Priest
Downbound Train
Seven Nights to Rock
Glory Days
Wat mijzelf betreft: Glory Days had ik graag willen horen, Waitin' on a Sunny Day is heel leuk maar eigenlijk wel alleen als het kutweer isCandy's Room en Death to My Hometown had ik ook wel leuk gevonden.
Daar staat tegenover dat ik van het donderdaglijstje weinig had willen missen, van deze doet alleen Cover Me me niet echt wat.
Ik bedoel ten aanzien van de grote hits.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zaterdag werden er 9 nummers gespeeld die donderdag niet werden gespeeld, dus toch een vrij groot verschil. Zeker in vergelijking met de tour van vorig jaar waar meestal maar 2/3 verschillen per setlist zaten.
Het viel me bij meerdere concerten van hem al op dat een groot gedeelte van het publiek echt los gaat bij Born in USA (welke die van mij niet hoeft te spelen)quote:Op zondag 30 juni 2024 16:40 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
De langverwachte Tracks II boxset met 7 niet eerder uitgebrachte albums!quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:26 schreef Peter88Online het volgende:
Nieuwe muziek lijkt er snel aan te komen. Er wordt (al jaren, maar nu sterker) gefluisterd over een vervolg op de boxset Tracks.
https://www.instagram.com/p/DH56SbwPRv_/
Bijzonder, muziek is juist een manier om (onder anderen, natuurlijk) meningen aan te kaarten, verhalen te vertellen, van alles (of gewoon dingen te verzinnen, ook prima). Uitgerekend zijn carričre zit er al vol mee, had best wat bij mogen komen nog.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:18 schreef Grotetijd het volgende:
Ik vind dat muzikanten zich niet moeten mensen in de politiek, en vind het juist onwijs tof dat Springsteen kiest om 7!! Albums te releasen i.p.v een plaat te maken die politiek gericht is. Kom op zeg
Muziek is bij uitstek een middel om politieke statements te maken. En als Springsteen carričre door iets getekend is, dan is het wel door sociaal-maatschappelijke betrokkenheid. Meermaals op het podium bij Democratische ralliy's. Na de verkiezing Obama zelfs een heel album over hoe dat hoop geeft. Als er een moment is om te staan, is het nu wel.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:18 schreef Grotetijd het volgende:
Ik vind dat muzikanten zich niet moeten mensen in de politiek, en vind het juist onwijs tof dat Springsteen kiest om 7!! Albums te releasen i.p.v een plaat te maken die politiek gericht is. Kom op zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |